De CS komt niet bijeen zolang er geen kabinet beëdigd is vermoed ik, maar dat weet ik niet zeker. Verder:quote:
quote:Kuzu laat in een reactie weten dat hij sowieso al niet van plan was om in de Commissie Stiekem te willen zitten. "Ik wil niets weten wat burgers ook niet mogen weten", aldus Kuzu.
ze gaan 2 halen .quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:37 schreef Fylax het volgende:
Kan denk nog naar 2 zetels geknikkerd worden?
Gaat nog lastig regeren worden met die insteek.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
De CS komt niet bijeen zolang er geen kabinet beëdigd is vermoed ik, maar dat weet ik niet zeker. Verder:
[..]
Ze zitten er nu nét boven (minder dan 0,2%punt). Er komen nog wat gemeentes aan dus het zou kunnen maar de kans wordt steeds kleiner.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:37 schreef Fylax het volgende:
Kuzu gaat ook niet reageren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Gaat nog lastig regeren worden met die insteek.
Ze zitten nog veilig maar ik denk dat ze weinig zullen scoren in de nog resterende gemeentes.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:37 schreef Fylax het volgende:
Stel.quote:
twitter:DilanYesilgoz twitterde op woensdag 15-03-2017 om 10:40:57@InsomniaVBL wow, gaaf! Dank!! reageer retweet
Tchock voelt zich vanavond wel heel erg op zijn gemak hequote:Op donderdag 16 maart 2017 02:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je van het resultaat van de PvdA, Ryon? Ben wanhopig op zoek naar duiding.
veel volgers hoorquote:Op donderdag 16 maart 2017 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
twitter:DilanYesilgoz twitterde op woensdag 15-03-2017 om 10:40:57@InsomniaVBL wow, gaaf! Dank!! reageer retweet
Hoeveelste plek staat ze?quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Drama. In de Westerunie was het een tranendal.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je van het resultaat van de PvdA, Ryon? Ben wanhopig op zoek naar duiding.
in amsterdam (quote:
Verdiend gewonnen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je bent wel heerlijk mad dat barca door is hihi
Ik spaar mijn krachten omdat ik vroeg op moet.quote:
Ga dan gewoon op kamers man. Lekker tot een kwartier voor je college begint in je nest liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik spaar mijn krachten omdat ik vroeg op moet.
Niet zo gek als je enige issue is dat je de PVV klein wilt houden. Links heeft zwaar verloren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:42 schreef remlof het volgende:
Maar ik ben blij met deze verkiezingsuitslag. De redelijkheid heeft gewonnen van het extremisme.
Vergeet niet dat Ketchup nogal mentaal beperkt is.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op kamers man. Lekker tot een kwartier voor je college begint in je nest liggen.
De PvdA heeft zwaar verloren. Niet al het links is hetzelfde.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet zo gek als je enige issue is dat je de PVV klein wilt houden. Links heeft zwaar verloren.
Het is ook nog zo'n college om even een essay op te halen en daarna weer weg te gaan, maar wel verplicht uiteraard.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op kamers man. Lekker tot een kwartier voor je college begint in je nest liggen.
Links kan geen effectief kabinet vormen, dus links heeft verloren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
De PvdA heeft zwaar verloren. Niet al het links is hetzelfde.
Je bent nog dommer dan ik dacht.quote:Op donderdag 16 maart 2017 02:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet zo gek als je enige issue is dat je de PVV klein wilt houden. Links heeft zwaar verloren.
maar stel je voor PVV grootste was geweest tja. Dan was het effect anders geweest. Boze mensen allesquote:Op donderdag 16 maart 2017 02:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |