SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo teringquote:
quote:
quote:
Die oproep om alle vakjes rood te kleuren was ook erg leukquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De oproep om via SMS te stemmen heeft gewerkt
Dan kan Ipsos opgedoekt worden.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:18 schreef KingRoland het volgende:
zou lachen zijn als de uitslag helemaal anders is
Neuh.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef marcodej het volgende:
Is de PvdD een partij dat zou willen regeren als ze echt iets voor de diertjes kunnen doen?
WILLEN WIJ MEER OF MINDER CAVIA'S?!quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef marcodej het volgende:
Is de PvdD een partij dat zou willen regeren als ze echt iets voor de diertjes kunnen doen?
Had wel meer verwacht voor FvD .quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:17 schreef Windhapper het volgende:
Wel zin in Baudet en Hiddema aan de interruptiemicrofoongenot.
Financiënquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minister Omtzigt zou ik wel toejuichen. Verstandige man.
Welke partijen dan wel? Bij een deel van de linkse partijen ben je niet per se beter af in dat geval.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Juist het standaard gezinnetje heeft niets maar dan ook niets te zoeken bij een partij als de VVD.
Mensen die een beetje geld hebben zijn daar goed uit. Het standaard gezinnetje komt denk ik niet boven de 80K bruto per jaar uit en waarschijnlijk halen ze dat bij lange na niet eens.
Wat moet je dan VVD stemmen?
Ik denk dat die betrekken makkelijker is dan de CU, omdat die op immigratiebeleid nu eenmaal dichter bij de andere 3 partijen liggen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef marcodej het volgende:
Ze schijnen goed voor de schaamluis te zorgen dus samenwerking met VVD komt wel goed.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef marcodej het volgende:
Dat mag Koolmeesje wel.quote:
Samen met VVD en CDA? Zo dom zullen ze niet zijn, mag ik hopen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef marcodej het volgende:
https://www.theguardian.c(...)the-netherlands-livequote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er al buitenlandse media met een nieuwbericht?
Dat vind Roemer dikke prima.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af wat Roemer met deze uitslag moet. De SP zal gewoon wéér buitenspel staan.
wie is de nummer 2 daar eigenlijk?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:21 schreef Woods het volgende:
Ik zou als Roemer de eer aan mezelf houden en opstappen
Wat voor standpunten heeft die verder dan nog? Dat zijn toch de zaken waarmee hij over het algemeen aanklopt?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Had wel meer verwacht voor FvD .
PVV had meer zetels gekregen als Geert zich iets minder extreem had uitgelaten.
Koran verbieden, moskeeen sluiten..... absurd.
Zou nieuwe wegen als nog de 1 zetel reden?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af wat Roemer met deze uitslag moet. De SP zal gewoon wéér buitenspel staan.
Volgens mij die vrouw van tvquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie is de nummer 2 daar eigenlijk?
Hiddema zal als nummer 2 niet met de lijsttrekkers in debat gaan lijkt me, het zou me niets verbazen als die na een paar maanden tot de constatering komt dat het bijprogramma niets voor hem is.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Hiddema tegen Kuzu wordt wel puur genieten denk ik.
Hij heeft het gezichtsverlies voor de SP beperkt kunnen houden, zeker in vergelijking met de PvdA.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:21 schreef Woods het volgende:
Ik zou als Roemer de eer aan mezelf houden en opstappen
Zeg dat er dus 200.000 ongeīntegreerde mongolen zijn die NL dus verder willen islamiseren. Want dat is uiteindelijk waar denk voor gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn álle 17 miljoen Nederlanders stemgerechtigd?
quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef Pedroso het volgende:
Erdogan als lijstduwer van DENK ook de 2e Kamer in door voorkeursstemmen.
The 'centrist' VVD.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)the-netherlands-live
Guardian heeft een live-feed
Was net al te horen hoor.quote:
Oppositie voeren, PvdA maakt een historisch verlies en daar niet van kunnen profiteren... eigenlijk best slecht.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft het gezichtsverlies voor de SP beperkt kunnen houden, zeker in vergelijking met de PvdA.
Tegen discriminatie... Yeah right.quote:
Thanksquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)the-netherlands-live
Guardian heeft een live-feed
Vergeet niet dat je 18+ moet zijn. Er zijn nu ~13 miljoen stemgerechtigden in Nederland.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeg dat er dus 200.000 ongeīntegreerde mongolen zijn die NL dus verder willen islamiseren. Want dat is uiteindelijk waar denk voor gaat.
Redelijk aantal migratiërs die hier niets toe te voegen hebben.
Allemaal even vragen wat ze van de uitspraken van Erdogan vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
Kuzu, Azarkan en Ozturk heb je dan straks....
Precies. Asia is the place to bequote:Op woensdag 15 maart 2017 21:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Na de studie, laat ze het lekker uitzoeken met DENK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |