SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
Dan zullen die eerste drie toch een aantal flinke concessies moeten doen, GroenLinks is echt niet zo gek om in een (in de ogen van de kiezers) rechts kabinet te stappen na hoe dat voor de PvdA is afgelopen.quote:
Mensen willen gewoon genomen worden door het beleid van VVD, het is gewoon triest dit.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:06 schreef La_Moustache het volgende:
VVD zo hoog, Groenlinks ook, DENK met zetels. Dit land is doodziek
Als ze er echt 3 gaan halen moeten ze dus haast 200.000 stemmen gehad hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:06 schreef La_Moustache het volgende:
DENK met zetels. Dit land is doodziek
Boeit indirect vrij weinig natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:07 schreef marcodej het volgende:
Dit Turkenweekend heeft het CDA net wat zeteltjes gekost en de VVD net wat zeteltjes opgeleverd, gok ik.
tenenkrommendquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:08 schreef Arcee het volgende:
Wat een slechte presentatie. Gewoon al je techniek laat je in de steek!
Dit denk ik ook, lijkt me politiek niet handig voor GL idd.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dan zullen die eerste drie toch een aantal flinke concessies moeten doen, GroenLinks is echt niet zo gek om in een (in de ogen van de kiezers) rechts kabinet te stappen na hoe dat voor de PvdA is afgelopen.
Nederland loopt VER en VER achter betreft moderne technologie.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:08 schreef Arcee het volgende:
Wat een slechte presentatie. Gewoon al je techniek laat je in de steek!
ik wil gewoon tuterenquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als ze er echt 3 gaan halen moeten ze dus haast 200.000 stemmen gehad hebben
Mja, dat kon je vooraf ook brommen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had gehoopt dat CDA/VVD/D66/PVDD zou werken.
Gelukkigquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:08 schreef vigen98 het volgende:
Maar PVV heeft echt veel slechter gedaan dan de polls
Ja, netjes.quote:
Het kan nog!quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Ik feliciteer de VVD met de overwinning. CDA kan nog tweede worden.
Doeiquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef La_Moustache het volgende:
Ik voel mezelf echt keihard genaaid door mijn mede landgenoten. Dit land is werkelijk naar de kloten, en word alleen maar erger. Deze exitpollIk ben even platgeslagen.
eerstequote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet niet wat erger is. Denk op 3 of GL op 16
Gast, wtf.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef La_Moustache het volgende:
Ik voel mezelf echt keihard genaaid door mijn mede landgenoten. Dit land is werkelijk naar de kloten, en word alleen maar erger. Deze exitpollIk ben even platgeslagen.
Want?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef La_Moustache het volgende:
In welke vorm?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef Gezicht het volgende:
Wel jammer als Rutte PM blijft, had gehoopt op een "frisse wind". Enfin, liever Rutte dan Wilders of Buma.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef potjecreme het volgende:
10 zetels verlies als winst zien............
Die partij wordt comic relief in de kamerquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat clubje gaat zichzelf onsterfelijk belachelijk maken de komende 4 jaar
quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef Smoofie het volgende:
Geen links kabinet!! Rechts. Ik zou SGP doen.
VVD en Groenlinks lijkt me niet logisch persoonlijkquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
VVD-stemmers en -aanhangers, van harte gefeliciteerd.![]()
Op naar Rutte-3, waarbij de coalitie VVD, CDA, D66 en GroenLinks veruit de meest logische vertaling is van de verkiezingsuitslag.
Verder een compliment voor de peilers, want die zijn op veel fronten behoorlijk accuraat gebleken. Alleen is de VVD nog wat verder gestegen en de PVV wat weggezakt, maar dat heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de laatste twee dagen.
Groen Links heeft in het (verre) verleden wel vaker spectaculair gescoord bij peilingen, maar de resultaten vielen altijd tegen. En dan al die jongeren: die hebben met dit mooie weer wel wat beters te doen dan in de rij staan.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef Zorro het volgende:
GL dat gaat zeggen dat PVV tegen valt tov de peilingen hoewel ze +4 zijn, en zelf blij doen "want +12" maar zelf ook veel minder scoren dan de peilingen
Inderdaad, zou netjes zijn als dit het is.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
Verder een compliment voor de peilers, want die zijn op veel fronten behoorlijk accuraat gebleken.
Mja logisch, heel die verkiezing was een tweestrijd. Dat haal je als partij niet zo snel meer.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef potjecreme het volgende:
Je bent het niet eens met democratie?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef La_Moustache het volgende:
Dit is echt schrijnend idd...quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef 44rdbei het volgende:
VVD komt echt overal mee weg, mensen stemmen er toch wel op
quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Windhapper het volgende:
Verbazen de zetels voor DENK jullie echt? Ik vind 3 nog meevallen eigenlijk.
Ik heb steeds, consequent gezegd: DENK haalt minstens 3 zetels. Dat is namelijk een logisch gevolg van de allochtone stem. Erdo-Turken, die ook massaal op de AK-partij stemmen, gaan voor DENK. En DENK krijgt allochtonen naar de stembus die normaal nooit komen opdagen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:06 schreef La_Moustache het volgende:
VVD zo hoog, Groenlinks ook, DENK met zetels. Dit land is doodziek
1/4dequote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef Geralt het volgende:
Het lijkt alsof de kiezer ons opnieuw vertrouwen geeft.
Nee domme kut, je bent 1/3de van je vertrouwen kwijt geraakt
trap er niet inquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Dan heb je niet 1, niet 2, maar 3 enge figuren van DENK.
Man man man
Wel nee, vorige keer was het gewoon of PVDA of VVD stemmen bijna. Die tweestrijd was er nu niet.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef Geralt het volgende:
Ja had makkelijk 7 kunnen zijn, maarja, niet iedere allochtoon stemt Denk.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Windhapper het volgende:
Dit dus. Het is nauwelijks boeiend.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Windhapper het volgende:
Ja, had Turken toch hoger ingeschat.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Windhapper het volgende:
Wow, hoe kleurloos moet dat worden. Links en rechts die elkaar opheffen. Geen speerpunten blijven over. Ja, dat de arbeidsmarkt verder geliberaliseerd moet worden.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
waarbij de coalitie VVD, CDA, D66 en GroenLinks veruit de meest logische vertaling is van de verkiezingsuitslag.
Op deze avonden verliest er nooit iemand.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef Geralt het volgende:
Elkaar wat gunnen, dan kan dat best en daarna zijn ze na 4 jaar weer weggevaagd GL.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
VVD en Groenlinks lijkt me niet logisch persoonlijk
Ik ook, had ook meer verwacht voor DENK, zeker gezien de hoge opkomst.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Windhapper het volgende:
dit is een gaaf land man!!!quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:09 schreef La_Moustache het volgende:
Dat gaat hem niet worden, SGP is tegen homoseksualiteit.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef Smoofie het volgende:
Ben benieuwd of die hoofddoek op plek 6 met voorkeursstemmen wordt gekozen. Zal me namelijk niks verbazen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Man man man
Ik had ze op 2-3 gepeild. 200K, dat is iets van 25 procent van alle stemgerechtigde moslims gok ik?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Windhapper het volgende:
Ik had het ook wel verwacht, een partij die eindelijk de allochtoniers heeft kunnen mobiliseren.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Windhapper het volgende:
Hier eentje die op Baudet stemde.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja had makkelijk 7 kunnen zijn, maarja, niet iedere allochtoon stemt Denk.
Die gare allochtonen doen sneller niet mee aan exitpolls dus kan alleen nog meer wordenquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Windhapper het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=j_Jkt6yn2sI[quote]quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef potjecreme het volgende:
Maar waarom zou de PvdA dit doen? Dan zijn ze bij de volgende verkiezingen helemaal verdwenen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Achterhoker het volgende:
VVD-CDA-D66-PvdA is mogelijk volgens de exitpoll
VVD-CDA-D66-SGP komt niet uit hé pik.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:10 schreef Smoofie het volgende:
Lavendelzakje al binnen?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hier eentje die op Baudet stemde.
Rutte lacht zich kapot.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef megamandy het volgende:
Wel zaad voor de PvdA dat de VVD de erkenning krijgt voor afgelopen weekend terwijl de PvdA juist twee mensen op een sleutelpositie hadden (Asscher + Koenders).
Lekker schrobben in de bierluchtquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Je zal de Melkweg straks maar moeten schoonmaken.
Hele vloer onder het vocht.
okquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop precies het omgekeerde. Kan het verschil maken tussen PVDD erbij of CU erbij.
En ChristenUniequote:Op woensdag 15 maart 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVD-CDA-D66-SGP komt niet uit hé pik.
3 zetels voor Denk is het perfecte voorbeeld van het falen van het integratiebeleid.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik heb steeds, consequent gezegd: DENK haalt minstens 3 zetels. Dat is namelijk een logisch gevolg van de allochtone stem. Erdo-Turken, die ook massaal op de AK-partij stemmen, gaan voor DENK. En DENK krijgt allochtonen naar de stembus die normaal nooit komen opdagen.
dat worden weer 3 nieuwe splinterpartijen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |