PP is niks vooruit gegaan. Dit is verliezen.quote:
Inderdaad. Frustrerend ook dat veel Nederlanders blijkbaar niet mijn (ons) toekomstbeeld delen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:54 schreef JoelBaka het volgende:
Een erg verdrietige uitslag...![]()
Morgen weer verder, op naar de gemeenteraadsverkiezingen.
Deze kun je alvast bewaren voor over 4 jaar.quote:
Bij verre van. Zoals ik helaas verspeld had. Gelukkig toch de juiste keus gemaakt.quote:Op donderdag 16 maart 2017 08:23 schreef dimmak het volgende:
Jammer dit. Ik had echt gehoopt dat er een zetel in zou zitten.
Gebrek aan media aandacht op prime-time heeft ze ook veel gekost vermoed ik.quote:Op donderdag 16 maart 2017 08:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Bij verre van. Zoals ik helaas verspeld had. Gelukkig toch de juiste keus gemaakt.
Het lijkt er inderdaad wel op dat het over en sluiten is nu. Alle hoop op FVD dan maar.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:07 schreef jogy het volgende:
Ach, hoe het ook zij ik ben stiekem wel een beetje bang dat de Piratenpartij in Nederland voorbij is voor het ooit is begonnen. Jammer wel.
Nee. Dan nog liever partij voor de dieren, ik heb weinig met hun programma wat de daadwerkelijke dieren betreft maar die zitten ook wel goed qua privacy volgens mij.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:09 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad wel op dat het over en sluiten is nu. Alle hoop op FVD dan maar.
Dat was de enige keer dat ik het journaal over de piratenpartij heb gehoord eerlijk gezegd, dat was wel heel de dag op het nieuws.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:07 schreef jogy het volgende:
..het verslapen van Ancilla waardoor ze 3Fm miste?
Voor privacy issues moet je van de huidig verkozen partijen bij de CU zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Dan nog liever partij voor de dieren, ik heb weinig met hun programma wat de daadwerkelijke dieren betreft maar die zitten ook wel goed qua privacy volgens mij.
Ja, dat is het enige wat écht opviel. Die spookachtige ongrijpbare dingen zoals informatievrijheid en digitale privacy en totaal niet sexy zaken zoals het beter managen van ICT projecten door de overheid zijn niet interessant. Helaas.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat was de enige keer dat ik het journaal over de piratenpartij heb gehoord eerlijk gezegd, dat was wel heel de dag op het nieuws.
Ik heb PP gestemd en de juiste keuze gemaakt, dit is de partij waar ik achter sta. Had ik wel de juiste keuze gemaakt als ik VVD had gestemd??quote:Op donderdag 16 maart 2017 08:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Bij verre van. Zoals ik helaas verspeld had. Gelukkig toch de juiste keus gemaakt.
Herziening van auteursrecht, medische patenten. Het is allemaal te moeilijk of te abstract.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige wat écht opviel. Die spookachtige ongrijpbare dingen zoals informatievrijheid en digitale privacy en totaal niet sexy zaken zoals het beter managen van ICT projecten door de overheid zijn niet interessant. Helaas.
De juiste keus is stemmen op de partij die het best bij jouw ideeën past, onafhankelijk van of die partij vervolgens wel of niet in de kamer komt.quote:Op donderdag 16 maart 2017 08:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Mijn stem telt mee omdat de partij waar ik gestemd op heb zetels heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb PP gestemd en de juiste keuze gemaakt, dit is de partij waar ik achter sta. Had ik wel de juiste keuze gemaakt als ik VVD had gestemd??
Wel een raar beeld heb jij van verkiezingen. Zonder jouw stem was de uitslag van de verkiezingen in zetels echt precies hetzelfde. In die zien was jouw stem ook een verloren stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |