Hulde.quote:
Geen idee, deze twee was ik als enige niet serieus over. Plaagstootje.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
php ok, maar heeft Ketchup ook PVV gestemd?
Het is natuurlijk ook een Turks cultureel centrum, hè?quote:
Je verwart mij met meer intelligente users.quote:
D66 toch bovenaan hier.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zwevende types moeten ze niks van hebben bij de SGP.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 toch bovenaan hier.
Ergo ik heb het beter gedaan in de SC dan Ryon. Samen streden we om de hand van Janneke, maar ja..
CU is ketchup hequote:Op woensdag 15 maart 2017 17:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, deze twee was ik als enige niet serieus over. Plaagstootje.
Ja, en dat kan op zich prima. Ik heb ook vaak genoeg in kerkzaaltjes gestemd. Overigens zonder Christusbeelden. Een poster van mooi Cappadocië is het probleem ook niet. Atatürk die intimiderend naar de kiezers kijkt is echter een paar bruggen te ver.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een Turks cultureel centrum, hè?
Sow. Rijke tata.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:43 schreef Kaas- het volgende:
Vanavond eens even AS Monaco - Manchester City live kijken.
Eerste wedstrijd gezien? Was echt prachtig, sowieso zijn die franse teams ineens sterk geworden. PSG dan even een enorme flater afgelopen week, maar dat Lyon bohh.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:43 schreef Kaas- het volgende:
Vanavond eens even AS Monaco - Manchester City live kijken.
Dat is ook het enige wat ze kunnen, want de handel Nederland kunnen ze niet boycotten omdat ze een handelsverdrag met de EU hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2017 17:42 schreef skysherrif het volgende:
Overigens item op nederland 1, niet echt overheids gestuurd (of wss toch wel ) maar in turkije is men voorzichtig nederlandse producten aan het boycotten.
Nou ja, flater, was ook wel een bijzondere Houdini-act van Barça.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd gezien? Was echt prachtig, sowieso zijn die franse teams ineens sterk geworden. PSG dan even een enorme flater afgelopen week, maar dat Lyon bohh.
Handelsverdragenquote:Op woensdag 15 maart 2017 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ze kunnen, want de handel Nederland kunnen ze niet boycotten omdat ze een handelsverdrag met de EU hebben
Helaas kon ik telkens niet en vanavond natuurlijk ook niet. Heb wel echt een paar topwedstrijden gemist. Ga ik eerdaags nog wel eens in een weekendje allemaal terugzien.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd gezien? Was echt prachtig, sowieso zijn die franse teams ineens sterk geworden. PSG dan even een enorme flater afgelopen week, maar dat Lyon bohh.
Hoezo? Dit is geen 76+ anus.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:47 schreef Elan het volgende:
De formatie gaat wel heel snel op deze manier als Heemskerk uitkomt..
VVD 34
CDA 20
D66 20
74 is geen meerderheid.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:47 schreef Elan het volgende:
VVD 34
CDA 20
D66 20
Klopt, de rest heeft precies een meerderheid.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:47 schreef Elan het volgende:
VVD 34
CDA 20
D66 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |