Hij gaat nu echt geen premier wordenquote:Op woensdag 15 maart 2017 09:16 schreef Apekoek het volgende:
Ik zweef, Baudet in de kamer lijkt mij wel vermakelijk en kan zeker wat toe te voegen hebben. Maar als premier zou ik hem (nog) niet zien zitten.
Kans dat hij premier wordt is 0.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:16 schreef Apekoek het volgende:
Ik zweef, Baudet in de kamer lijkt mij wel vermakelijk en kan zeker wat toe te voegen hebben. Maar als premier zou ik hem (nog) niet zien zitten.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij gaat nu echt geen premier wordendus je kunt nu op hem stemmen en mocht hij tegenvallen stem je de volgende keer niet op hem
Dat begrijp ik, maar ik vind dat je ook stemt om te laten blijken wie je premier waardig vind. Dat zijn twee verschillende perspectieven.quote:
Dat kan! Maar er staan meer mensen op de lijst. Nummer 3 is ook een hele goedequote:Op woensdag 15 maart 2017 09:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
Dat begrijp ik, maar ik vind dat je ook stemt om te laten blijken wie je premier waardig vind. Dat zijn twee verschillende perspectieven.
Sylv3seBAAZZquote:Op woensdag 15 maart 2017 09:20 schreef Sylv3se het volgende:
Net gestemd, even meegeholpen om de Baudet-Raket op te laten stijgen.
Dan kan je idd verder kijken op de lijst.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
Dat begrijp ik, maar ik vind dat je ook stemt om te laten blijken wie je premier waardig vind. Dat zijn twee verschillende perspectieven.
Buiten nummer 1 & 2 vind ik Yernaz(nr.9) ook wel sympathiek. Nummer 13 eventueel ook nog voor het oogquote:Op woensdag 15 maart 2017 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je idd verder kijken op de lijst.
Dit dus niet doenquote:Op woensdag 15 maart 2017 09:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met de kartelschaar het stembiljet doormidden knippen.
Carola (nr. 13) is echt een schatjequote:Op woensdag 15 maart 2017 09:23 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Buiten nummer 1 & 2 vind ik Yernaz(nr.9) ook wel sympathiek. Nummer 13 eventueel ook nog voor het oog
quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik vind dat je ook stemt om te laten blijken wie je premier waardig vind.
Ik zou haar keihard doen!quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Carola (nr. 13) is echt een schatje
True, maar een afweging kan zijn om strategisch te stemmen (omdat je het liefst een bepaald persoon als premier ziet ipv het alternatief dat het ook goed doet in de peilingen) of omdat je wellicht een andere/kleinere partij wil steunen met standpunten die beter bij je passen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar in Nederland stemmen we uiteindelijk op partijen, niet op poppetjes.
Tja, stem gewoon FvD joh. Rutte word toch wel premier. Kijkende naar de andere kanshebbers lijkt me dat ook de minst slechte keuze.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
True, maar een afweging kan zijn om strategisch te stemmen (omdat je het liefst een bepaald persoon als premier ziet ipv het alternatief dat het ook goed doet in de peilingen) of omdat je wellicht een andere/kleinere partij wil steunen met standpunten die beter bij je passen.
Beide is wat voor te zeggen. Premier bepaalt de uitstraling naar het buitenland toe (belangrijk voor onze economie en handel) of je kiest voor een partij dat beter z'n best doet de boel op z'n kop te zetten.
Ok ik ben om.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:54 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Tja, stem gewoon FvD joh. Rutte word toch wel premier. Kijkende naar de andere kanshebbers lijkt me dat ook de minst slechte keuze.
Heeft er gisteren de hele avond uit gelegen, dus het lijkt me iets nieuws.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:50 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm had de website van Forum voor Democratie van de week al DdoS beveiliging via Cloudfare, of valt het me nu pas op?
''Heh? FvD? Dat is toch een verspilde stem, daar ga je toch niet op stemmen?!!!''quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe mensen reageren als je zegt dat je FvD stemt.Alsof je een of andere nazi bent.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:03 schreef Gohf046 het volgende:
All aboard the Baudet train
[ afbeelding ]
Iedereen tegen wie ik het zeg zegt "Huh, wie ?"quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe mensen reageren als je zegt dat je FvD stemt.Alsof je een of andere nazi bent.
FvD'ers strijden tot het eindquote:Op woensdag 15 maart 2017 10:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Iedereen tegen wie ik het zeg zegt "Huh, wie ?"_
Heb er al wel 3 kunnen overhalen.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:03 schreef Gohf046 het volgende:
All aboard the Baudet train
[ afbeelding ]
Heil Hiddemaquote:Op woensdag 15 maart 2017 10:00 schreef bloodymary1 het volgende:
HELDquote:Op woensdag 15 maart 2017 10:06 schreef TNSL het volgende:
Hier 1x nr. 9 1x nr. 3 2x nr. 1 van lijst 16
Het is niets vergeleken bij wat er gebeurt als je zegt dat je PVV stemtquote:Op woensdag 15 maart 2017 10:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij mij vinden al zo'n 29 vrienden dit leukquote:Op woensdag 15 maart 2017 10:10 schreef hafcfan het volgende:
Op FB worden ze echt alsmaar populairder. Al 11 vrienden die het leuk vinden en er ook echt op stemmen. Was 2 dagen geleden nog maar 5.
Jij hebt betere vrienden dusquote:Op woensdag 15 maart 2017 10:13 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Bij mij vinden al zo'n 29 vrienden dit leuk
Ik heb ook gewoon vrienden uitgenodigd om FvD "leuk" te vinden waarvan ik het vermoeden had dat ze er wel voor openstondenquote:
Het is net een soort Prins Bernhard.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:07 schreef bamibij het volgende:
Misschien aardig om ook eens te laten horen hoe Thierrygod over vrouwen denkt
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/326855
Hij laat hier meer horen hoe hij over mannen denkt eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:07 schreef bamibij het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is net een soort Prins Bernhard.
Dat is gewoon locker room talk.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:07 schreef bamibij het volgende:
Wees gerust, het kan niet anders of het worden er minimaal 2.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:33 schreef Vlinderlavendel het volgende:
Mijn stem is vanmorgen naar Hiddema gegaan. Ik hoop op minstens 1 zetel!
Een mannetje of 140.000 komt dat op neer..quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:35 schreef Gohf046 het volgende:
Wees gerust, het kan niet anders of het worden er minimaal 2.
Realistisch is anders.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een mannetje of 140.000 komt dat op neer..
ik moet het nog zien. vier jaar geleden rekenden we hier op twee zetels voor de piraten
Thierry stemt zelf, net zoals ik, op een vrouw. De nummer 3 van zijn lijst.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:07 schreef bamibij het volgende:
Sympathiek dat ie niet op zichzelf stemtquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:02 schreef bloodymary1 het volgende:
En nog wel op een vrouw! En daar denkt hij zo minderwaardig over, tjonge jonge...
Goed bezigquote:Op woensdag 15 maart 2017 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, ook gestemd. Eentje op Baudet en eentje op Hiddema.
Ben benieuwd of er meer zijn hier. Woon in een dorpje van 600 inwoners (incl. kinderen). Dus maar iets van 400 stemgerechtigden. Er waren er wel al 100 geweest.
Alle Baudet memes zijn topquote:Op woensdag 15 maart 2017 11:30 schreef Gohf046 het volgende:
Ik blijf hier stuk om gaan:
[ afbeelding ]
Ik om deze.quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:30 schreef Gohf046 het volgende:
Ik blijf hier stuk om gaan:
[ afbeelding ]
We horen niet bij dat verdomde partijkartel!quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:38 schreef tralalala het volgende:
FvD is zelfs uit het centrale topics gedeelte ontsnapt.
Ben eigenlijk wel benieuwd of ie er dan nog zin in zou hebben. Het is wel een beetje een onafscheidelijk duo geworden zo voor mijn gevoel, maar ik vraag me af wat er gebeurt als ze maar één zetel halen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:40 schreef Achterhoker het volgende:
Dadelijk komt enkel Hiddema in de kamer met voorkeurstemmen
Is natuurlijk een fopjequote:
Kijk dit is het betere werk!quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gedaan. Maar dan op twee formulieren.
En degene waar ik voor gemachtigd was heeft geen idee. Hij zit voor twee weken in het buitenland en zei: stem maar wat, is altijd goed!quote:
Die heb ik gister nog 10 keer achter elkaar zitten kijken (scheelt dat je dan net een minuutje verder bent), Maar hij is wel geniaal. Dat lachje ookquote:Op woensdag 15 maart 2017 11:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik om deze.
https://webmshare.com/jQD4a
Een democraat in hart en nieren, ik hoor het al.quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij zit voor twee weken in het buitenland en zei: stem maar wat, is altijd goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |