De NRC-man is mijn favoriet. En Paul van Vliet-imitator.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:41 schreef Puddington het volgende:
[..]
Nu we het toch over politieke caberet-duos hebben: van Muiswinkel en van Vleuten waren ook goed samen.
Misschien was de koelkast wel getapped door de CIA, ipv van de telephoneline.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:41 schreef Tijger_m het volgende:
Hier is een leuke, Conway zegt eerder deze week dat Trump niet letterlijk bedoelde dat Obama zijn telefoon afgetapt had...Trump vandaag? Confident the DOJ will find proof he was tapped by Obama.
Well oiled machine...
En de magnetron, natuurlijk...quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Misschien was de koelkast wel getapped door de CIA, ipv van de telephoneline.
Yikes, maar 150 miljoen verdienen in 1 jaarquote:Op woensdag 15 maart 2017 01:42 schreef skysherrif het volgende:
twitter:BNONews twitterde op woensdag 15-03-2017 om 01:34:50White House, in anticipation of MSNBC report, discloses that President Trump paid $38 million in taxes on income of $150 million - Reuters reageer retweet
NRC-man is ook goed ja. Om de Lord of the Rings-sketch heb ik mij ook een breuk gelachen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
De NRC-man is mijn favoriet. En Paul van Vliet-imitator.
Vond die versie waar ze jong waren ook zo mooi. Mike was toen echt nog een scharminkel.quote:
Best veel toch in een jaar, personalquote:Op woensdag 15 maart 2017 01:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Yikes, maar 150 miljoen verdienen in 1 jaar
Ho ho, fiscaal inkomen van slechts 150 miljoen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Yikes, maar 150 miljoen verdienen in 1 jaar
"Is Paul van Vliet een beetje populair in China?quote:
dus?quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ho ho, fiscaal inkomen van slechts 150 miljoen.
Ik heb niet het idee dat hij dingen ver doordenkt. Ook een onderzoek gelasten naar de "taps" van Obama, als die inderdaad bestaan dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk gestart aan de hand van Trumps Russische contacten die dan dus ook bekend zouden worden.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:44 schreef Tijger_m het volgende:
Vraag mij wel af op Trump wel doorheeft wat het zou betekenen als er inderdaad taps waren. Want dan worden de opnamen bewijsmateriaal en bewijsmateriaal is openbaar en toegankelijk voor de pers.
Als je 5 miljard waard bent? Of 10 miljard zoals hij zelf beweerd.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Best veel toch in een jaar, personal
Je kunt verlies zo groot maken als je zelf wil. Fiscaal inkomen over één jaar zegt niets over wat iemand in dat jaar verdiend heeftquote:
Ee beetje zakenman laat zo veel mogelijk inkomsten regelen via zijn bedrij - of stopt het in kapitaal.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je 5 miljard waard bent? Of 10 miljard zoals hij zelf beweerd.
Warren Buffett zou het maar mager vinden, denk ik.
http://money.cnn.com/2016(...)buffett-trump-taxes/quote:On Monday, Buffett said that in 2015, he reported an adjusted gross income of $11.6 million and took close to $5.5 million in total deductions. The majority of those (nearly $3.5 million) reflected allowable charitable contributions.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:48 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, dan zou Trump dus maar 22% belasting betalen. Zo, da's lekker verdienen.
quote:He [Buffet] went on to say that he paid nearly $1.9 million in federal income taxes last year. That gives him an effective federal income tax rate of about 16%.
Buffet geeft zo veel geld weg dat hij niet veel inkomen meer heeft. Is echt een baas trouwens.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:48 schreef Zith het volgende:
[..]
[..]
http://money.cnn.com/2016(...)buffett-trump-taxes/
Is Kaas naar bed, kom jij de D66-propaganda rondspuien?quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:48 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb hier trouwens nog wat voor jullie
https://www.facebook.com/D66/videos/10154791254167550/
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 15 maart 2017 01:49 schreef Puddington het volgende:
[..]
Is Kaas naar bed, kom jij de D66-propaganda rondspuien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |