Heel goed.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:31 schreef Tchock het volgende:
Ik ga Jesse stemmen. GroenLinks heeft eindelijk weer een fatsoenlijke leider, dat vind ik prettig. Was de afgelopen keer wat meer naar het centrum afgedwaald maar dit keer niet. Zometeen maar even doen.
Dat kan ik me allebei voorstellen. Maar iemand die wat meer richting mijn leeftijd zit trekt me wel aan tussen al die 50-plussers (de leeftijd, niet de partij).quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed.
Ikzelf vind GL net iets te links en Jesse net iets te jong.
Ik denk eigenlijk dat Roos en Baudet min of meer dachten dat ze al die Oekraïne-stemmers wel even probleemloos voor hun partijtje zouden winnen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:29 schreef Mystikvm het volgende:
Over bleekneusjes van FvD gesproken: het zijn dezelfde types als die van GeenPeil. Dat was ook een behoorlijke ontmaskering. Stoere taal op internet maar in het echt is het gewoon een clubje bedremmelde zolderkamerbewoners. Typisch NWS-volk.
Het is dat ze vaak anti-religieus zijn maar de "vrouwen horen achter het aanrecht en moeten niet stemmen"-retoriek past ze prima inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon SGP moeten stemmen, dat dekt hun gedachtegoed wel.
Als ze naar de kerk zouden gaan zou er ook nog wel een vrouwtje voor ze geregeld worden, moeten ze wel eens wat gaan doen, want klaplopers houden ze niet zo van in die kringen.
Ik vond Jesse gisteren ook niet sterk tegenover Rutte trouwens.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed.
Ikzelf vind GL net iets te links en Jesse net iets te jong.
Volgens mij zeiden ze gewoon allebei wat hun achterban wilde horen. Als GL-stemmer vond ik Klaver het gewoon goed doen gisteren in beide debatjes.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond Jesse gisteren ook niet sterk tegenover Rutte trouwens.
Beetje dat verongelijkte "maar dat is zieluuuuhg" over de Turkije-deal gaat nu niet werken volgens mij.
Samen met Baudet klagen dat "de Elite" ze tegengewerkt heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zou Jan Roos straks gaan doen. Want no way dat die schreeuwerige dwerg zetels gaat halen.
Ik ben bang dat Baudet de kamer wel inkomt.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met Baudet klagen dat "de Elite" ze tegengewerkt heeft.
Misschien kan hij een eigen radioprogramma beginnen in de stijl van Alex Jones.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zou Jan Roos straks gaan doen. Want no way dat die schreeuwerige dwerg zetels gaat halen.
En stiekem balen dat ze nog steeds niet zelf bij de 'elite' horen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel..quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Baudet de kamer wel inkomt.
Alex Jones, een van de belangrijkste nieuwsbronnen van de huidige POTUS.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien kan hij een eigen radioprogramma beginnen in de stijl van Alex Jones.
Aha, dus je haat ZZP'ers, auto's en woningen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:31 schreef Tchock het volgende:
Ik ga Jesse stemmen. GroenLinks heeft eindelijk weer een fatsoenlijke leider, dat vind ik prettig. Was de afgelopen keer wat meer naar het centrum afgedwaald maar dit keer niet. Zometeen maar even doen.
Waar hij dan ook niets presteert, maar goed....quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Baudet de kamer wel inkomt.
Yep, Verhoeven van D66.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan ik me allebei voorstellen. Maar iemand die wat meer richting mijn leeftijd zit trekt me wel aan tussen al die 50-plussers (de leeftijd, niet de partij).
Overigens ben ik het ook het meest inhoudelijk met Groenlinks eens. Op wat punten na, maar perfect wordt het nooit helaas. Jij gaat voor D66 dus?
Nee, juist niet, daarom vind ik het goed dat GL staat voor een verplichte zorgverzekering zodat ze collectief de lasten kunnen dragen en niet keihard de pineut zijn als ze ziek worden.quote:
Jup. Fuck auto's.quote:auto's
Deze volg ik niet. Buiten slapen is maar zo-zo.quote:en woningen.
En dat vooral, daarbij is dat geblaat tegen de elite door Baudet gewoon te sneu voor woorden, als een puber die zich afzet tegen zijn ouders, maar ondertussen wel tot z'n 30ste kunnen studeren.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En stiekem balen dat ze nog steeds niet zelf bij de 'elite' horen.
Zo heurt het.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:30 schreef GSbrder het volgende:
Zorgverzekeraars bij het EVRM omdat er geen winst uitgekeerd mag worden. Erdogan naar het Europese Hof omdat Nederland een vreemdeling heeft buitengezet. Het zijn mooie en nutteloze tijden voor juristen.
Baudet gaat wel twee zetels halen. Beetje het meer fatsoenlijke alternatief van de PVV.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |