Allebei donderdag bij het UWV aankloppen.quote:
Juist niet, dan krijg je constant hetzelfde riedeltje.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:06 schreef Windhapper het volgende:
Sylvana mag er van mij ook wel 1, in de hoop dat ze de komende 4 jaar te druk is om in de media te verschijnen.
Ik begrijp deze zin niet, sorry.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, schrik niet, ik had een relatie met iemand anders dan mijzelf of mijn familie/vrienden.
Nieuwe strijkbout voor de overhemden.quote:
Dit inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2017 01:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Right, doe even Gil Scott-Heron na, debiel die je bent.
Ah kijkquote:Op woensdag 15 maart 2017 01:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)ill_Not_Be_Televised
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit stond overigens ook gewoon in de aankondiging van dit programma maar soitquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Veel succes in het stembureau morgen, allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verstand van voetbalclubs heb je, van partijen wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De aankondiging?quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit stond overigens ook gewoon in de aankondiging van dit programma maar soit
En dat ze hele slechte cabaretiers in dienst hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:11 schreef Windhapper het volgende:
Conclusie van de grote P&J verkiezingsshow en al die debatten is dat ze mij geen fluit geholpen hebben met het maken van mijn keuze.
Wat gaat het worden morgen dan?quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:11 schreef Windhapper het volgende:
Conclusie van de grote P&J verkiezingsshow en al die debatten is dat ze mij geen fluit geholpen hebben met het maken van mijn keuze.
Ingrid van Engelshoven van D66.quote:
Tegelijk met voetbalgenot helaas.quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:12 schreef Ties02 het volgende:
Ok, dan maar eens eindelijk het bed opzoeken
Tot later vandaag mensen bij de uitslagen topshow!
Wat, dat "zingen"?quote:Op woensdag 15 maart 2017 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit had van mij nog wel een uur door mogen gaan.
Ik weet alleen dat Tchock groot fan is van Nick Cavequote:Op woensdag 15 maart 2017 01:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tchock ook
Gil-Scott Heron is wel een van mijn favoriete artiesten
Succes in de stembus morgen. #LijstOmtzigtquote:Op woensdag 15 maart 2017 01:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heeft best wat puinhopen achter gelaten in Den Haag.
Ik keek laatst een Harry Potter en daar zat een Nick Cave liedje inquote:Op woensdag 15 maart 2017 01:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Tchock groot fan is van Nick Cave
Voornamelijk van Push the sky away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |