Misschien thuis in z'n slaapkamer.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of Monasch ook nog komt?
quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien thuis in z'n slaapkamer.
Sow jij durft. Zeg je dat ook hardop, Coco?quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
OasisHippieband adoratie generatie.
Net als Nirvana
Wat schiet je daar mee op?quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Als Klaverde grootste wordt giet ik een paar blikken verf door de gootsteen.
Buma verzon en loog alles bij elkaar en kon de vraag niet beantwoorden. Juist bij Groenlinks zijn de middeninkomens beter af in plaats van de topbankiers.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:17 schreef Van_Poppel het volgende: [..] Buma was juist ijzersterk tegen Klaver. Nivelleren betekent in de praktijk dat de middenklasse (de politieman en loodgieter) iedere extra verdiende euro kan inleveren. Daarmee haal je de prikkel weg om beter te presteren. Als het aan Klaver en Roemer ligt, wordt iedereen straks even rijk (lees arm)
Nou nou nouquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is net jeuk. Je hebt er last van, je krabt, het is over en even later heb je weer jeuk.
Dat zal Nederland lerenquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:20 schreef Braindead2000 het volgende:
De volkskrant heeft anders aangetoond.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Buma verzon en loog alles bij elkaar en kon de vraag niet beantwoorden. Juist bij Groenlinks zijn de middeninkomens beter af in plaats van de topbankiers.
En er is al veel te veel gedenivelleerd.
Dan moet je op Buma of Rutte stemmen om dat te voorkomen. Een stem op Wilders is een stem op Klaver.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat zei je moeder ook.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is net jeuk. Je hebt er last van, je krabt, het is over en even later heb je weer jeuk.
Waar.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet je op Buma of Rutte stemmen om dat te voorkomen. Een stem op Wilders is een stem op Klaver.
Jij kan echt al niet meer normaal reageren na 1 bier hequote:
Ecto lijfje hequote:Op woensdag 15 maart 2017 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij kan echt al niet meer normaal reageren na 1 bier he
Alleen na de seks.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sow jij durft. Zeg je dat ook hardop, Coco?
Pechtold ook.quote:
Ze zal die Klaver wel willen doen denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:22 schreef Windhapper het volgende:
Zal die Jinek nou een voorkeur hebben?
De posters zijn niet aan te slepen toch?quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zal die Klaver wel willen doen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |