abonnement Unibet Coolblue
pi_169523248
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:05 schreef skrn het volgende:

[..]

Definitief CDA vaarwel. Ik had de partij nog overwogen als redelijk alternatief op rechts.
En wat wordt het dan?
pi_169523261
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:05 schreef skrn het volgende:

[..]

Definitief CDA vaarwel. Ik had de partij nog overwogen als redelijk alternatief op rechts.
Op basis van wat dan? :')
pi_169523274
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wie niet eigenlijk, gelukkig na morgen horen we weer niets van haar totdat na de zomer het ZP-debat weer begint....
Ik hoop ook niets/nooit meer te horen van VNL, FvD, GP, DENK. Ook niet van 50+, maar dat is ijdel, alleen zullen die na paar maanden dan uiteenvallen in 3 verschillende partijen.
Na de zomer? Zolang kan ze echt niet zonder media aandacht..
  dinsdag 14 maart 2017 @ 23:10:01 #179
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_169523379
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wie niet eigenlijk, gelukkig na morgen horen we weer niets van haar totdat na de zomer het ZP-debat weer begint....
Ik hoop ook niets/nooit meer te horen van VNL, FvD, GP, DENK. Ook niet van 50+, maar dat is ijdel, alleen zullen die na paar maanden dan uiteenvallen in 3 verschillende partijen.
Wel eensch maar kan mij wel beter vinden in diverserende vernieuwing die deze partijen (en vooral FvD) bieden. Link of rechts, geloof ik niet meer in partijzuilen. Soms ben ik het eens met SP, op andere zaken met de VVD, qua onrust met PVV en qua zelfstandige deelname van het electoraat juist met FvD. Het liefst zou ik een meritocratisch stelsel zien.

Kern dat gevestigde partijen er alles aan zullen doen "nieuwkomers" te weren en wanneer dat niet lukt, (zoals PVV) die bij voorbaat uit te sluiten. Uitdaging is dan, blijf je dat proces steunen, (door VVD/CDA/PvdA) of verminder je die centrale invloed.

Hoewel ik niets met DENK heb of A1, moet het wel mogelijk zijn dat mensen zich daar vertegenwoordigd voelen. Gevestigde elites bieden helaas die mogelijkheid niet.
Ik zou dolgraag veel meer referenda op inhoudelijk zaken willen en niet een in de 4 jaar genegeerd worden.

Dat een partij dan stelt dat IK onvoldoende deskundig ben is een schoffering want dan ben ik ook niet "slim" genoeg om op hun te stemmen.

Afijn het was weer popcorn en op naar P&J.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_169523382
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:06 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

En wat wordt het dan?
D66.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 23:27:12 #181
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_169524076
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:10 schreef skrn het volgende:

[..]

D66.
Goede switch wat mij betreft maar ik vind het apart dat je die overstap op dit debat baseert. Nee, Buma was niet bepaald sterk maar dit is toch slechts een debat waar men alleen probeert zo goed mogelijk voor de dag te komen, heeft niet veel meer met inhoud te maken.

Daar gaat geen enkele lijsttrekker mijn mening mee veranderen in ieder geval.
Flesje bier
pi_169524777
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:06 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Op basis van wat dan? :')
Buma is nu toch gewoon de kansloze Wilders-imitator aan het uithangen? Roeptoeteren dat Maxima haar paspoort moet inleveren, terwijl er A geen enkel probleem is met haar Argentijnse nationaliteit en ze daar B geen afstand van kan doen. Mekkeren dat de beweringen van Klaver kolder zijn, maar geen cijfers willen of kunnen aanleveren om die beschuldiging te onderbouwen. Dat dat bij de PVV-achterban werkt, betekent nog niet dat de CDA'ers daar ook massaal intrappen.
pi_169524790
Klaver :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_169524800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:46 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Buma is nu toch gewoon de kansloze Wilders-imitator aan het uithangen? Roeptoeteren dat Maxima haar paspoort moet inleveren, terwijl er A geen enkel probleem is met haar Argentijnse nationaliteit en ze daar B geen afstand van kan doen. Mekkeren dat de beweringen van Klaver kolder zijn, maar geen cijfers willen of kunnen aanleveren om die beschuldiging te onderbouwen. Dat dat bij de PVV-achterban werkt, betekent nog niet dat de CDA'ers daar ook massaal intrappen.
Inhoud en stijl van Wilders en Buma zijn toch wel anders.
pi_169524874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:47 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Inhoud en stijl van Wilders en Buma zijn toch wel anders.
Natuurlijk, maar Buma probeert mijns inziens overduidelijk het net iets minder onredelijke alternatief voor Wilders te zijn.
pi_169524907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:49 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar Buma probeert mijns inziens overduidelijk het net iets minder onredelijke alternatief voor Wilders te zijn.
Omdat daar toch grote zorgen zitten bij grote groepen Nederlanders. Mensen die zoeken naar een redelijk alternatief.
pi_169524938
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:49 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Omdat daar toch grote zorgen zitten bij grote groepen Nederlanders. Mensen die zoeken naar een redelijk alternatief.
Maar als Buma de redelijkheid laat vallen, waarmee hij de afgelopen dagen hard bezig is, dan is hij geen redelijk alternatief.
pi_169524940
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:49 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar Buma probeert mijns inziens overduidelijk het net iets minder onredelijke alternatief voor Wilders te zijn.
Wat denk je. Werkt het?
Make my day!
pi_169524965
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar als Buma de redelijkheid laat vallen, waarmee hij de afgelopen dagen hard bezig is, dan is hij geen redelijk alternatief.
Ik heb niks onredelijks gehoord eigenlijk. Wel zaken waar je het mee oneens zou kunnen zijn.
pi_169524970
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:50 schreef agter het volgende:

[..]

Wat denk je. Werkt het?
Dat hangt van je definitie van werken af. Wint hij er zetels mee? Vermoedelijk wel. Wordt hij er premier mee? Ik verwacht van niet.
pi_169524976
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:50 schreef agter het volgende:

[..]

Wat denk je. Werkt het?
Dat zie je in de peilingen he. CDA uit het niets naar de derde partij van Nederland.
pi_169524999
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:51 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik heb niks onredelijks gehoord eigenlijk. Wel zaken waar je het mee oneens zou kunnen zijn.
#hoedan
Naar aanleiding van de ruzie met Turkije roept hij alleen maar dingen waarvan hij weet dat hij ze niet kan realiseren.
Als Klaver hem om cijfers vraagt, begint hij snel over een ander onderwerp.
pi_169525055
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:52 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

#hoedan
Naar aanleiding van de ruzie met Turkije roept hij alleen maar dingen waarvan hij weet dat hij ze niet kan realiseren.
Als Klaver hem om cijfers vraagt, begint hij snel over een ander onderwerp.
Opzeggen associatieverdrag kun je best mee beginnen. Zal ondertussen best een grote groep landen zijn die het ook anders wil.
Niemand zit te wachten op een discussie over cijfers.
pi_169525149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:54 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Opzeggen associatieverdrag kun je best mee beginnen.
Hoe dan?
Dat is geen verdrag tussen Nederland en Turkije, dat is een verdrag tussen de EEG en Turkije. Dat weet Buma, waarom is hij er dan niet eerlijk over? Omdat hij hoopt dat zijn achterban te dom is om hem door te hebben, dat lijkt me tamelijk riskant.
pi_169525194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:56 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Hoe dan?
Dat is geen verdrag tussen Nederland en Turkije, dat is een verdrag tussen de EEG en Turkije. Dat weet Buma, waarom is hij er dan niet eerlijk over? Omdat hij hoopt dat zijn achterban te dom is om hem door te hebben, dat lijkt me tamelijk riskant.
Jammer dat je zo slecht mijn post leest. Niet alleen Nederland heeft een probleem met Turkije. Als je Duitsland mee hebt ben je al heel ver,
pi_169525221
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:54 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Opzeggen associatieverdrag kun je best mee beginnen. Zal ondertussen best een grote groep landen zijn die het ook anders wil.
Niemand zit te wachten op een discussie over cijfers.
Nee. Ik ben daar niet voor.
Make my day!
pi_169525236
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:57 schreef agter het volgende:

[..]

Nee. Ik ben daar niet voor.
Waar niet voor?
pi_169525252
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:58 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Waar niet voor?
Voor het opzeggen.
Make my day!
pi_169525261
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:54 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Niemand zit te wachten op een discussie over cijfers.
Als Klaver beweert dat de bankier er in de plannen van het CDA 10 keer zo goed uitkomt als de conciërge, dan is het toch het minste wat je kunt doen uitleggen waarom dat niet klopt en niet slechts "Kolder" roepen en snel op een ander onderwerp overschakelen. Daar hoeft het echt geen saai verhaal over cijfers voor te worden. Tenzij die cijfers kloppen, natuurlijk, dan kun je op die manier hopen om ermee weg te komen.
pi_169525264
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:58 schreef agter het volgende:

[..]

Voor het opzeggen.
Waarom niet? Waarom zouden Turken dezelfde rechten moeten hebben als EU burgers?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')