Ja.. Xanax in combinatie met hasj en valium..quote:
Dat wel, maar in het algemeen heb ik hem met potlood op mijn shortlist bijgeschrevenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Zeker niet slecht. Helaas doen zijn religiestatements afbreuk aan zijn retoriek.
twitter:GoogleNL twitterde op dinsdag 14-03-2017 om 21:49:03Nieuwe Wegen enige tijd online de meest gezochte politieke partij van Nederland #googletrends #nosdebat reageer retweet
Daar snap ik ook niks van. Werd afgemaakt door Wilders en zijn 2e optreden was ook maar zo-zoquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Er zijn dus mensen die Asscher goed vonden op dem Twitser
LOL
Er zijn nog een paar PVDA stemmers op twitter.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Er zijn dus mensen die Asscher goed vonden op dem Twitser
LOL
Gefeliciteerd Monachquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:GoogleNL twitterde op dinsdag 14-03-2017 om 21:49:03Nieuwe Wegen enige tijd online de meest gezochte politieke partij van Nederland #googletrends #nosdebat reageer retweet
Alsof ik daar op zou stemmenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
CU is tegen homo's he. Even dat je het weet
Of juist nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Nieuwsuur opende zojuist een item over het verkiezingsdebat met "Knock-out voor Lodewijk Asscher".
Dan heb ik het toch goed gezien.
Lijkt me redelijk dodelijk zo de avond voor de verkiezingen.
Lekkere framing bij de NOS.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Nieuwsuur opende zojuist een item over het verkiezingsdebat met "Knock-out voor Lodewijk Asscher".
Jammer van dat bindende referendum dat ze willen....quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, omdat niemand weet wat het isquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
Sneu is dat hè. Was wel een mooie partij altijd. Alhoewel ze het in de grote steden al heel lang hebben laten afweten, maar goed...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind Klaver echt steeds vervelender worden juist, als het schooljochie dat denkt overal verstand van te hebben maar vooral niet luistert naar de anderenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:22 schreef robin007bond het volgende:
Roemer en Klaver waren de winnaars van het debat.
En Marianne Thieme.Maar ja, kleine partij.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:19 schreef madam-april het volgende:
Na de STER: promo voor de PVV.. (maw: Opsporing Verzocht)
Twee zielen één gedachtequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:19 schreef Ryan3 het volgende:
Nu krijgen we verkiezingsspot van PVV: Opsporing Verzocht.
Een gladjanusquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Klaver echt steeds vervelender worden juist, als het schooljochie dat denkt overal verstand van te hebben maar vooral niet luistert naar de anderen
Ze bedoelen de doodsteek voor Lodewijk Asscher hé.quote:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:23 schreef Shreyas het volgende:
Wat een kapitale blunder van Asscher om als stelling de slogan van DENK te nemen. Ongelofelijk dat dit kan gebeuren. Ik snap niet je in het laatste debat waarin je alles goed kan maken zo enorm afgaat. Dit kan toch haast niet meer goed komen?
dat was voor mij echt een WOW momentje.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:23 schreef Shreyas het volgende:
Wat een kapitale blunder van Asscher om als stelling de slogan van DENK te nemen. Ongelofelijk dat dit kan gebeuren. Ik snap niet je in het laatste debat waarin je alles goed kan maken zo enorm afgaat. Dit kan toch haast niet meer goed komen?
Dit heb je al gepost Hansquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef Morendo het volgende:
Warming-up vanavond:
Wie ben jij?
- lodewijk asscher
WIE BEN JIJ?
- Lodewijk Asscher
WIE BEN JIJ??!?!
- LODEWIJK FUCKING ASSCHER!!!!!!
Ik zit er totaal niet mee. De ontmanteling van de PvdA is een feit morgen. Daar hebben ze het zelf naar gemaakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sneu is dat hè. Was wel een mooie partij altijd. Alhoewel ze het in de grote steden al heel lang hebben laten afweten, maar goed...
Ze moeten echt Nieuwe Wegen inslaan.
Dat was wel een blunder jaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:23 schreef Shreyas het volgende:
Die is echt iets teveel in zijn eigen populariteit gaan geloven de afgelopen weken en vooral gisteren en vandaag enorm door de mand gevallen...quote:
Ik heb steeds gezegd dat ik de PvdA een dikverdiende nederlaag gun; een afstraffing voor de hardnekkige weigering om de naïeve koers om te gooien. Maar de nederlaag gaat morgen ZO fors zijn dat ik bijna medelijden met ze zal krijgen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik driequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Over twee punten ben ik het eens met Thieme.
Ja, maar hij is zo leuk.quote:
Ja, in feite al langer 1991, maar dat wisten we toen nog niet, toen Kok de ideologische veren van zich afschudde.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zit er totaal niet mee. De ontmanteling van de PvdA is een feit morgen. Daar hebben ze het zelf naar gemaakt.
20 jaar verloochening van de traditionele achterban kan niet ongestraft voorbij gaan.
Vond ik niet. Kom eens met onderbouwing van je eigen ideeën. Roemer wil een zorgfonds. Hoe dan? Dat was wederom vanaf de zijlijn trappen tegen het beleid van het vorige kabinet. Vind ik nooit zo sterk.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:23 schreef robin007bond het volgende:
Asscher deed het prima tegen Wilders.
Roemer deed het wel beter dan Asscher met de zorgstelling.
Is teveel gaan geloven dat hij de nieuwe premier wordt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je een pesthekel aan het CDA hebt.
Op zijn hondjes.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:24 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Over twee punten ben ik het eens met Thieme.
Tineke Schouten is een deurtje verder.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:26 schreef warp995 het volgende:
Oh laat maar komt gewoon na opsoring verzocht
tevens: dolf jansen
PiRANiAquote:
Inderdaad. En nu weten heel veel mensen dat wel. Eindelijk, beter laat dan nooit, maken ze kennis met Nieuwe Wegen.quote:
Geef de ondernemerspartij nog meer kans dan NW en dat zegt een hoopquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. En nu weten heel veel mensen dat wel. Eindelijk, beter laat dan nooit, maken ze kennis met Nieuwe Wegen.
Wilders met z'n arm om roemer heengeslagenquote:
Nou doe morgen eens gek dan...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Monasch beviel me va alle kleine partijen wel het meest
echt onvoorstelbaar dat ze bij de VVD nog geloven in kolen als energiebron voor over 30 jaarquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:27 schreef Ketchupcurry het volgende:
Als je wilt solliciteren in een kolencentrale is VVD een prima keuze
Neequote:
Staat duidelijk in het programma hoe ze dat willen doenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:26 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Vond ik niet. Kom eens met onderbouwing van je eigen ideeën. Roemer wil een zorgfonds. Hoe dan? Dat was wederom vanaf de zijlijn trappen tegen het beleid van het vorige kabinet. Vind ik nooit zo sterk.
Het was niet alleen die stelling; het hele optreden was dramatisch. En tegen Roemer ontplofte hij bijna.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:23 schreef Shreyas het volgende:
vies dikquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:29 schreef skysherrif het volgende:
bohhh iemand die nog naar npo kijkt, leuk wijffie die woordvoerdster
Je doet alsof de reactie normaal en te verwachten is?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Wilders met z'n arm om roemer heengeslagen
Ik stem geen pvv maar ik denk dat Wilders in het echt helemaal geen kwaaie kerel is, volgens mij mist ie ook gewoon dat ie vrij over straat kan en dat ie geïsoleerd is. Dat laatste doet hij natuurlijk zelf maar dat eerste is ronduit triest.
Kolen zullen ook over 30 jaar nog te verbranden zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
echt onvoorstelbaar dat ze bij de VVD nog geloven in kolen als energiebron voor over 30 jaar
Zal best maar ik mis juist de inhoud in de debatten. Al was het vandaag stukken beter dan normaal. Behalve Geert.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staat duidelijk in het programma hoe ze dat willen doen
Roemer komt met een idee, dat werk je samen uit met andere partijen tot een reëel plan. maar de plan op zich vind ik goed, want de marktwerking in de zorg werkt gewoon niet. En kom alsjeblieft niet aanzetten met wachtrijen, dat vind ik namelijk een irritatie van niks. Wachtrijen zijn er altijd en overal.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:26 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Vond ik niet. Kom eens met onderbouwing van je eigen ideeën. Roemer wil een zorgfonds. Hoe dan? Dat was wederom vanaf de zijlijn trappen tegen het beleid van het vorige kabinet. Vind ik nooit zo sterk.
Er zijn onder het huidige zorgstelsel ook weer wachtlijsten, dus dat is sowieso geen argument.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Roemer komt met een idee, dat werk je samen uit met andere partijen tot een reëel plan. maar de plan op zich vind ik goed, want de marktwerking in de zorg werkt gewoon niet. En kom alsjeblieft niet aanzetten met wachtrijen, dat vind ik namelijk een irritatie van niks. Wachtrijen zijn er altijd en overal.
Verder denk ik dat je met een zorgfonds harder kunt slaan tegenover fabrikanten en betere prijsafspraken kunt maken, want je hebt 17 miljoen Nederlanders meer cliënten achter je fonds staan, dan met tien losse zorgverzekeringen.
Wat een framing weerquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:33 schreef Fascination het volgende:
Mooi dat Buma vanavond af ging. Geert draaide z'n langspeelplaat weer af. Gaat bij de meeste mensen het ene oor in en het andere weer uit vermoed ik.
Dit hadden de PvdA spindokters helemaal uitgedacht. Inclusief Nederland is van ons allemaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat Asscher voor die stelling, uitgerekend tegen Wilders, heeft gekozen.Dat is politieke zelfmoord.
Klopt, dat is nog het ergste.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit hadden de PvdA spindokters helemaal uitgedacht. Inclusief Nederland is van ons allemaal.
Die Denk-aanval kwam echt heel onverwachts voor Asscher, maar Wilders is gewoon een veel sterkere politicus wat dat betreft.
Dat zal wel bij Pauw en Jinek komenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:35 schreef Morendo het volgende:
Komt er nog een peiling over wie gewonnen heeft?
Morgenavond.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:35 schreef Morendo het volgende:
Er zijn ws genoeg zwevers waarbij zo'n debat - de dag voor het stemmen - de doorslag kan geven, ja. Wat eigenlijk heel sneu is, want zo'n optreden van n paar minuten is tamelijk nietszeggend mbt de werkelijke inhoud en kwaliteit van zo'n partij.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:30 schreef Gezicht het volgende:
Zijn er serieus mensen die n.a.v. dit debat nog van mening veranderen?
Wilders heeft duidelijk gewonnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:35 schreef Morendo het volgende:
ik las zwervers haha sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:36 schreef EP3 het volgende:
[..]
Er zijn ws genoeg zwevers waarbij zo'n debat - de dag voor het stemmen - de doorslag kan geven, ja. Wat eigenlijk heel sneu is, want zo'n optreden van n paar minuten is tamelijk nietszeggend mbt de werkelijke inhoud en kwaliteit van zo'n partij.
Zelfoverschatting, of een gevalletje van 'de dood of de gladiolen'. Heeft iig slecht uitgepakt voor hem.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat ik vooral niet snap is dat Asscher voor die stelling, uitgerekend in een debat tegen Wilders, heeft gekozen.Dat is politieke zelfmoord.
Daarom, dit hele debat was niet veel meer dan retoriek en met modder gooien.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:36 schreef EP3 het volgende:
[..]
Er zijn ws genoeg zwevers waarbij zo'n debat - de dag voor het stemmen - de doorslag kan geven, ja. Wat eigenlijk heel sneu is, want zo'n optreden van n paar minuten is tamelijk nietszeggend mbt de werkelijke inhoud en kwaliteit van zo'n partij.
Hij moet toch vieren dat hij 8 zetels heeft?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, in die piano van hem ligt een kilo wiet.
Dit was echt een feestmaaltijd geven aan de heer Wilders.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Zelfoverschatting, of een gevalletje van 'de dood of de gladiolen'. Heeft iig slecht uitgepakt voor hem.
Klopt helemaal; het kwartje is daar nog steeds niet gevallen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, dat is nog het ergste.
Bij de PvdA zijn ze hun feeling met de achterban totaal verloren.
Ja, natuurlijk dat weerspreek ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij moet toch vieren dat hij 8 zetels heeft?
Ik dacht even dat dit over Asscher ging.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij moet toch vieren dat hij 8 zetels heeft?
De PvdA kan beter fuseren met Nieuwe Wegen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:40 schreef MakkieR het volgende:
PVDA kan beter campagne voeren in India of China, daar vind je nog de arbeider.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over Asscher ging.
Buma was op een aantal momenten erg sterk.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:40 schreef Stefanovich het volgende:
Buma grootste verliezer. Probeert geforceerd de grootste op rechts te worden door opeens vol in te zetten op de immigratie/identiteit discussie.
Dat zou me een stunt zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De PvdA kan beter fuseren met Nieuwe Wegen.
Dit heb je al 4x gezegd.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:40 schreef Stefanovich het volgende:
Buma grootste verliezer. Probeert geforceerd de grootste op rechts te worden door opeens vol in te zetten op de immigratie/identiteit discussie.
Nee hoor, de traditionele achterban bestaat hier ook nog wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:40 schreef MakkieR het volgende:
PVDA kan beter campagne voeren in India of China, daar vind je nog de arbeider.
Jouw plaat blijft ook al een tijdje hangen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:42 schreef MakkieR het volgende:
Asscher, Buma en Rutte zijn in mijn ogen de grootste verliezers
Asscher compleet op zijn muil gegaan
Buma compleet ongeloofwaardig met zijn paspoort verhaal over Maxima
Rutte niet de winst kunnen incasseren terwijl de winst bijna binnen is.
dat is toch de Partij van de Allochtoon?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hoor, de traditionele achterban bestaat hier ook nog wel.
Maar zij kunnen beter bij de SP terecht bijvoorbeeld.
De PvdA heeft meer belangstelling voor multicul-geknuffel en vergeet daarbij hun trouwe achterban.
hey daar hebben we opperkleuter weerquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw plaat blijft ook al een tijdje hangen.
Wat een volwassen reactie van je.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
hey daar hebben we opperkleuter weer
Dat krijg je met zo'n nickname lolquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een volwassen reactie van je.
Jup 1,5 maand geleden al Hansquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
De tegenstander was geloot? Geloof er niets van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |