Ha, dan ken je mij nog niet.... ik heb ook zonder dat het kind erbij betrokken is, vaak genoeg een discussie waarbij ik de feiten wel even zo snel mogelijk op tafel wil hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat herken ik wel, ja
Wij doen ook geen telefoons aan de eettafel maar goed, geen kids dus dan hoef je meestal niet iets op te zoeken.
Nogmaals, je zit niet goed met die demografische verwachtingen van je.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
Zou gewoon zo fijn zijn als pechtold het eens durft te hebben over bijvoorbeeld de vluchtelingencrisis die we gaan krijgen uit afrika, die is al bezig, maar die bevolking explodeert de komende jaren en tel daarbij de groeiende sahara op.
Hij zal het wel zien, maar denk dat hij te bang is dat er dan mensen van zijn partij naar GL gaan.
Je kan er wel grappig over doen, maar die problemen zijn daar levensgroot ja. Dreigende burgeroorlogen over dat soort conflicten tussen lokale stammen en plantages van de overheid.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De laatste stukjes land in heel Afrika? Godohgod..
Pfft, die feiten heb ik gewoon in mijn hoofdquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha, dan ken je mij nog niet.... ik heb ook zonder dat het kind erbij betrokken is, vaak genoeg een discussie waarbij ik de feiten wel even zo snel mogelijk op tafel wil hebben
Nou, dan zou het enorm fijn zijn als je dat kon beargumenteren ipv te reageren als tijger of whiskers.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nogmaals, je zit niet goed met die demografische verwachtingen van je.
Ja, ik mag dan een kutwijf zijn door het telefonisch uit te maken, maar vreemdgaan doe ik dan weer niet.quote:
Ik doe er niet grappig over, ik vind het uitermate triest wat je aan onzin debiteerd hier.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan er wel grappig over doen, maar die problemen zijn daar levensgroot ja. Dreigende burgeroorlogen over dat soort conflicten tussen lokale stammen en plantages van de overheid.
Zonde van die NRC betaalmuur, genoeg artikelen als je even googled op de groeiende problemen.
Zou zomaar kunnen. Ben weer een stukje extra overtuigd.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Overweeg je op zijn partij te stemmen?
Dat is pas echt oldschool...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pfft, die feiten heb ik gewoon in mijn hoofd
Owh jee....quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, dan zou het enorm fijn zijn als je dat kon beargumenteren ipv te reageren als tijger of whiskers.
Is hij duidelijk over hoor. Meer van die deals en geen economische vluchtelingen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
Zou gewoon zo fijn zijn als pechtold het eens durft te hebben over bijvoorbeeld de vluchtelingencrisis die we gaan krijgen uit afrika, die is al bezig, maar die bevolking explodeert de komende jaren en tel daarbij de groeiende sahara op.
Hij zal het wel zien, maar denk dat hij te bang is dat er dan mensen van zijn partij naar GL gaan.
En de bron moet ook aan de juiste eisen voldoen... omdat het op internet staat is niet genoeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is pas echt oldschool...![]()
Bovendien wil men tegenwoordig bewijs
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ben weer een stukje extra overtuigd.
Terecht welquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de bron moet ook aan de juiste eisen voldoen... omdat het op internet staat is niet genoeg.
Hehehe, mijn vrouw weet vrij aardig wat ik wel en niet weet, wij hebben nooit argumenten wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar niet iedereen aan tafel heeft dat
Tegenwoordig moet je helemaal een Wikipedia-pagina bewerken om je gelijk te halen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger was het gewoon zo omdat het in de encyclopedie of de Dikke van Dale stond, klaar.
Dus jij denkt wel dat we in de komende jaren een aanzienlijk probleem zien van bevolking uit midden afrika die naar noord afrika wil vertrekken, mede door de groeinde onvruchtbaarheid van de sahel regio?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is hij duidelijk over hoor. Meer van die deals en geen economische vluchtelingen.
Ja, dat is hier ook wel, inhoudelijk kan ik niet met hem sparren over zijn werk, maar randzaken wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehehe, mijn vrouw weet vrij aardig wat ik wel en niet weet, wij hebben nooit argumenten wat dat betreft.
Moet ook zeggen, wij discussieren meestal over zaken waar je geen feiten bij nodig hebt, meer klankbord spelen en dan gaat dan wel eens een uur of twee over van alles en nog wat mbt. zakelijke dingen. Ik snap de ballen niet van wat zij doet maar ik snap wel aardig hoe mensen en bedrijven werken en hoe politiek werkt in een bedrijf.
Maar die waren iig betrouwbaarquote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger was het gewoon zo omdat het in de encyclopedie of de Dikke van Dale stond, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |