Nee joh, was er om 6 uur uit. Ben nu aan mijn tweede pot koffie bezig. Wil niet echt wakker wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kom jij pas rond 15:00 uur je nest uitrollen trouwens?
Aaaah...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee joh, was er om 6 uur uit. Ben nu aan mijn tweede pot koffie bezig. Wil niet echt wakker worden
Preciesquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen, het wordt toch een bende nu
Yeps. Maar het moet gebeuren. Het schilderwerk is al lange tijd niet gedaan en de schuur lekt en is nat van binnen. Nu maar even investeren, dan kunnen we weer een aantal jaren verder.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal sowieso wel weer genoeg kosten.
yummyquote:
altijd spannendquote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Maar het moet gebeuren. Het schilderwerk is al lange tijd niet gedaan en de schuur lekt en is nat van binnen. Nu maar even investeren, dan kunnen we weer een aantal jaren verder.
Vanmiddag komt er nog iemand kijken en maakt prijsopgave.
Hij was er gisteren al, maar wilde vandaag nog een collega laten langskomen. Vrijdag is ook iemand geweest. Als we van deze een prijs hebben, dan keuze maken! En z.s.m. aan het werk.quote:
quote:Ik heb een grotere staal besteld voor mijn bankbekleding, het einde van twijfelen is in zicht
Moet je wel eerst op het roosterquote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
woensdag weer een poging draaien doen
de kleur stof ! Maar nog geen halleluja, eerst de grotere staal zienquote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij was er gisteren al, maar wilde vandaag nog een collega laten langskomen. Vrijdag is ook iemand geweest. Als we van deze een prijs hebben, dan keuze maken! En z.s.m. aan het werk.
[..]![]()
Van 1 of 2? Of van je gekozen kleur/stof?
Het is best lastig om met een klein stukje stof te moeten kiezen. Hopelijk helpt de grotere staal.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:13 schreef just me het volgende:
[..]
de kleur stof ! Maar nog geen halleluja, eerst de grotere staal zien
Is het de donkergroene, de rode of de gele met paarse polkadotten geworden?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:13 schreef just me het volgende:
[..]
de kleur stof ! Maar nog geen halleluja, eerst de grotere staal zien
Nee joh, gewoon zwart-witquote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het de donkergroene, de rode of de gele met paarse polkadotten geworden?
Coolquote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zwart-wit
[ afbeelding ]
dacht ik ookquote:
stylishquote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zwart-wit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |