abonnement Unibet Coolblue
pi_169495358
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Neuh, dit pikken ze al jaren..
Niet nu Geert het zelf geframed heeft als 'het moment'. Wat dat betreft heeft hij nu de wind in de zeilen met de vluchtelingenproblematiek en een leugenaar als minister president. Als Rutte na MH17, vluchtelingencrisis etc. nog steeds mag blijven dan snapt Wilders ook wel dat hij nooit zal winnen van de gevestigde orde.

quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Achterban gaat ook naar VS dan?
Achterban zal uit een vallen echter zal Baudet dan snel een nog grotere rol gaan spelen in de politiek als het nieuwe andere geluid op rechts. Die is ook nog vrij om te gaan en staan waar hij wil.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:54:59 #277
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169495566
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:49 schreef Nintex het volgende:

[..]

Niet nu Geert het zelf geframed heeft als 'het moment'. Wat dat betreft heeft hij nu de wind in de zeilen met de vluchtelingenproblematiek en een leugenaar als minister president. Als Rutte na MH17, vluchtelingencrisis etc. nog steeds mag blijven dan snapt Wilders ook wel dat hij nooit zal winnen van de gevestigde orde.

[..]

Achterban zal uit een vallen echter zal Baudet dan snel een nog grotere rol gaan spelen in de politiek als het nieuwe andere geluid op rechts. Die is ook nog vrij om te gaan en staan waar hij wil.
Misschien had Wilders dan met meer moeten komen dan een A4tje. Dan neem je het ook gewoon niet meer serieus.

en dan nog zoveel zetels :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169495659
Rutte erg zwak en Wilders in mindere mate ook. Rutte kwam weer met de ''ik ben minister president'' kaart. Allemaal heel leuk Rutte, maar nu ben je lijsttrekker en die kaart spelen is erg makkelijk. Tevens zeggen dat Wilders schreeuwt van buitenaf dat klopt, maar wat moet hij anders? Jij zit toch in dat torentje? Vond ik ook erg makkelijk.

Slecht debat. Veel acteerwerk van Rutte en Wilders ging vaak niet door om Rutte verbaal helemaal te slopen. Zoals de koranpolitie. Ik weet dat Wilders dat nooit zo gezegd heeft (laatst bij zo'n ochtendprogramma op NPO1 legde hij het nogmaals uit), maar waarom leg je het dan niet uit denk ik dan.
pi_169496346
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:57 schreef Poepz0r het volgende:

Zoals de koranpolitie. Ik weet dat Wilders dat nooit zo gezegd heeft (laatst bij zo'n ochtendprogramma op NPO1 legde hij het nogmaals uit), maar waarom leg je het dan niet uit denk ik dan.
Omdat het Geert niet slecht uitkomt.
De kiezer denkt dat Geert alle Korans in beslag gaat nemen maar Geert kan zeggen "dat waren niet mijn woorden".
pi_169496765
Rutte nu bij late night
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169496799
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:30 schreef superniger het volgende:
Rutte nu bij late night
Is Rutte een late nicht?
  maandag 13 maart 2017 @ 22:35:44 #282
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169496909
Waarom zeggen ze niets over het laatste nieuws met Turkije
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')