quote:
Kuzu is er nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:58 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ben benieuwd naar het slotdebat, wel heel zonde dat kokosmat Roos wel mee mag doen samen met Durum en fvd niet.
*bedoeningquote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:44 schreef mtchel112 het volgende:
Godver wat mooi om te lezen dit!
En alleen maar goed dat Thierry wegliep bij Tim Hofman, kinderlijke bedoeling.
Goed idee om jongeren wat politiek bij te brengen alleen dat doe je niet door confettikanonnen af te schietenIk zou dan eerder politieke thema's bespreken die aanslaan bij jongeren.
Goeie ui Tiesquote:
Wat stem jij pik?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor dat ik hierom moet lachen
Dit ja! Het trieste is nog dat VNL en Denk zetel roof zijn. Zelfs nog nooit van nieuwe wegen gehoord.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:01 schreef Gohf046 het volgende:
Mooi toch dit gestuntel van de NOS? Je maakt jezelf natuurlijk compleet belachelijk als je VNL en Nieuwe Wegen wel laat mee debatteren en een partij negeert die in de peilingen op 2-3 zetels staat.
Met welke partij twijfel je dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
De hoofdrede dat ik (nu nog) twijfel om FvD te stemmen, is dat zij redelijk anti-EU zijn. Ikzelf ben echt niet voor een Nexit, of tegen de EU. Voor de rest kan ik het goed in hun punten vinden. Lastig lastig.
Zie het meer als een EU kritisch geluid, een Nexit gaat er natuurlijk nooit komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
De hoofdrede dat ik (nu nog) twijfel om FvD te stemmen, is dat zij redelijk anti-EU zijn. Ikzelf ben echt niet voor een Nexit, of tegen de EU. Voor de rest kan ik het goed in hun punten vinden. Lastig lastig.
Ik vind het ook een top kerel hoor die Yernaz, ook die keer dat hij tegenover Linske boef Freek de Jonge!quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:16 schreef wackmack het volgende:
[..]
Dit ja! Het trieste is nog dat VNL en Denk zetel roof zijn. Zelfs nog nooit van nieuwe wegen gehoord.
3 zetels zou echt super zijn. Jammer dat Yernaz Ramautarsing pas op 9 staat. Had het wel mooi gevonden als hij het was geworden. Check deze mooie uitzending,
In eerste instantie neigde ik het meest naar de VVD. Toen zag ik dat FvD ook hoog uit de test kwam, ben ik gaan lezen en kon ik me in hen ook wel vinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Met welke partij twijfel je dan?
Gepikt uit een eerder topic van FvD.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Een Nexit zal er niet komen, maar het blijft wel een EU-kritisch geluid vanuit die hoek.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als Frankrijk uit de EU gaat(wat niet ondenkbaar is) dan stort het hele zooitje toch wel inquote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
No offense, maar waarom zou een Nexit er dan niet komen? Dacht men met Engeland ook. En men dacht ook dat Trump toch nooit zou winnen. Geen goed voorbeeld, weet ik, maar ik bedoel te zeggen dat ik het niet zo zeker weet. Hoe meer spanningen stijgen (en dat doen ze) hoe minder onrealistischer het wordt...
Omdat je nooit een meerderheid in de kamer krijgt daarvoor momenteel.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
No offense, maar waarom zou een Nexit er dan niet komen? Dacht men met Engeland ook. En men dacht ook dat Trump toch nooit zou winnen. Geen goed voorbeeld, weet ik, maar ik bedoel te zeggen dat ik het niet zo zeker weet. Hoe meer spanningen stijgen (en dat doen ze) hoe minder onrealistischer het wordt...
moet trainenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen probleem
Wat ga je vanavond kijken?
Ik twijfel tussen Leicester - Sevilla en het flopdebatquote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
moet trainenDaarna Jinek misschien
Jij?
`quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je nooit een meerderheid in de kamer krijgt daarvoor momenteel.
En al lukt het wel, geloof maar dat dat heel goed geregeld wordt zodat Nederland er geen schade van ondervindt. Misschien zelfs met meerdere landen tegelijk.
Heel goed zelfs. Het oorspronkelijke idee van de EU was prima.. buurtlanden die in elkaars land konden werken enz. Prima. Alleen toen ging het misquote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
`
Dit ja.
En tot die tijd blijft het gewoon een EU-kritisch geluid, wat ook geen probleem is.
Ik dacht heel even dat dit een zetelverdeling wasquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even gekeken of ik wel echt goed zit
Het conservatieve CDA, 50+, VNL, VDD en PVV vallen sowieso al af als fatsoenlijke alternatieven, dus makkie.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat dit een zetelverdeling was
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat dit een zetelverdeling was
Dat wil de NOS stasi natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:22 schreef RedFever007 het volgende:
Nu Kuzuuuuuuuuuuuuuu niet komt, kan Baudet toch wel even aanschuiven?
De NOS is doodsbang voor die partijquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:22 schreef RedFever007 het volgende:
Nu Kuzuuuuuuuuuuuuuu niet komt, kan Baudet toch wel even aanschuiven?
Pak de NOS wel, en dan later die van FvD even rustig terugkijkenquote:
Ja, elke keer als Roos iets tegen Thieme zegt, pauzeert Thierry de tv en geeft hij antwoordquote:
Zoiets deden ze zondag wel met Jesse.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, elke keer als Roos iets tegen Thieme zegt, pauzeert Thierry de tv en geeft hij antwoord
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, elke keer als Roos iets tegen Thieme zegt, pauzeert Thierry de tv en geeft hij antwoord
Ik kan hier zo kwaad om worden, maarja het is maar joop en een of andere twitternobuddie die dit schrijftquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)d-van-thierry-baudet
Thierry is nu ook een nazi.
Ben zo benieuwd naar de uitslagquote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:00 schreef Gohf046 het volgende:
Tja, Ik kan er niet wakker van liggen. Inmiddels tel ik onder mijn Facebook vrienden al minimaal 15 FvD stemmers. Dat is een score van 3% en dan heb ik het alleen over de zekerheidjes.
Verheug me nu al op het magische interview met Baudet. Willen we meer of minder EU? Minder, minder, minder
Ik ken er twee. Jammer genoeg stemt mijn familie SP.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd naar de uitslag
Geen FvD stemmers in mijn omgeving voor zover ik weet. Hoop zwevers, niet stemmers en een PVDA'er
Ik bedenk me net dat mijn moeder waarschijnlijk niet heeft geregeld dat ze in haar nieuwe woonplaats kan stemmen.. aarghquote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik ken er twee. Jammer genoeg stemt mijn familie SP.![]()
Denk wel dat ze 3/4 zetels halen.
De reacties eronder zeggen genoeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ranzig links ten voeten uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wel toevallig dat dit stuk het ook heeft over zijn contacten met Kennedy, Niemoller en Yiannopoulis. Ik zei eerder in dit topic al dat me dat onpasselijk maakt. Als je een beetje fatsoen in je donder hebt ga je niet met dat soort figuren om.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit dus. Iedere keer weer de racistenkaart. Vooraleer je inhoudelijk aan een discussie kunt beginnen moet je wiskundig aantonen dat je geen racist bent.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De rest van dat stuk is echt karaktermoord, je bent echt geen racist om het lezen van een fucking boek
Ja, niets zeggende artikel.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:57 schreef wackmack het volgende:
https://www.ftm.nl/artikelen/thierry-baudet-net-als-trump
Was dit al langs gekomen?
Neger omdat het moet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:54 schreef wackmack het volgende:
Hier ook geen FvD en wel Sylvana, logisch weer.....
https://twitter.com/pauwnl/status/841727094279282688
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:45 schreef invalidusername het volgende:
Hddema: wat zouden wij gedaan hebben met Buma zijn pleidooi voor het staand zingen van het volkslied? We zouden onze spreektijd ingeleverd hebben zodat Buma het volkslied in de kamer zou kunnen zingen, dan zou hij niet verder komen dan anderhalve zin.
Eeuwig zonde als deze man deze man niet in de kamer zou komen, hij weet feilloos alle bullshit en toneel bloot te leggen.
Nu is het pauze he.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Heb echt genoten hiervan
Blauwe pakken-debat
Alsof je kinderpostzegels verkoopt meid.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Moeders is om, en die heeft nog een extra stem geregeld
De schrijver van dat boek was onderzoeker bij meerdere instituten in de DDR.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De rest van dat stuk is echt karaktermoord, je bent echt geen racist om het lezen van een fucking boek
Dat je Kennedy en Niemoller niet uit kan staan, snap ik. Maar wat is er mis met Yiannopoulos?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wel toevallig dat dit stuk het ook heeft over zijn contacten met Kennedy, Niemoller en Yiannopoulis. Ik zei eerder in dit topic al dat me dat onpasselijk maakt. Als je een beetje fatsoen in je donder hebt ga je niet met dat soort figuren om.
De rest van dat stuk is echt karaktermoord, je bent echt geen racist om het lezen van een fucking boek. Die uitspraak over homeopatische verdunning was wel wat onhandig, maar dat Baudet het niet over ras had was gewoon helder. Misselijk artikel.
Die ene CDA met Buma ja? Lekker alles verbieden. Zo'n overheid wil jetoch niet. Vond hem gisteren heel slecht in het slotdebat.quote:
Sybrand"kinderen moeten het Wilhelmus zingen in de klas"Bumaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |