Draaide je je laptop naar het boek of je boek naar je laptop?quote:Op woensdag 15 maart 2017 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik deed het dit keer met mijn webcam.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:06 schreef Marmal het volgende:
Monaco ijzersterk thuis, die gaan er vol op. Ik denk een 3-1 overwinning voor Monaco. Wat een geweldige talenten heeft dit Monaco. Vergelijk dat eens met onze talenten, om je kapot te schamen is het.
Mbappe (18 jaar), Benardo Silva (22 jaar) , Mendy (22 jaar) , Bakayoko (22 jaar). Wat een fysiek hebben die Franse jongens zeg, ongelooflijk. Bakayoko![]()
.
3-1 graagquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als er vanavond niet minimaal 4 goals vallen ben ik teleurgesteld.
Als het net zo leuk gaat worden als de heenwedstrijd zal dat niet snel gebeuren denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Mag ook wel.
Ben wel doodmoe dus ben bang dat ik tijdens de wedstrijd in slaap val
Ik ben er tot een uur of 1, morgen erg vroeg college helaasquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het net zo leuk gaat worden als de heenwedstrijd zal dat niet snel gebeuren denk ik
Ik ga vannacht nog even mooi verkiezingen kijken
Je krultang te lang in je haar gehad?quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft Frank de Boer ook haarimplantaten?
Kan je dat niet skippen?quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er tot een uur of 1, morgen erg vroeg college helaas
Haha, goeie.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je krultang te lang in je haar gehad?
Technisch gezien wel, maar als ik die skip ben ik wel teringdom.quote:
Kijk jij zo de CL?quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die halen elk jaar de semi's in de RealBayernBarcaLeague.
Ik weiger alleen wedstrijden van Barca te kijken heb ik beslotenquote:
Snel van mening veranderd zeg.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weiger alleen wedstrijden van Barca te kijken heb ik besloten
Had ik later die avond al besloten.quote:
Ik zie het door de vingers.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik later die avond al besloten.
Mooi.quote:
Kan je dat niet later terugkijken?quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar als ik die skip ben ik wel teringdom.
Nee, is geen hoorcollege helaas.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dat niet later terugkijken?
Na de CL hebben wij een uitwedstrijd in VKZ.quote:
Matig, dan moet ik dat ook maar gaan volgenquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de CL hebben wij een uitwedstrijd in VKZ.
Meh 12 uur grote steden pas.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de CL hebben wij een uitwedstrijd in VKZ.
^quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Meh 12 uur grote steden pas.
Kan makkelijk Hax. Dionne op de achtergrond, genot.
Volg jij dat niet dan?quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Matig, dan moet ik dat ook maar gaan volgen
Hallo frassquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goedenavond lieve voetbalvolgers
Ja ik ga er half 1 van maken ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Meh 12 uur grote steden pas.
Kan makkelijk Hax. Dionne op de achtergrond, genot.
Ja wie gaat er dan ook werkenquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar via het forum. Ik ben aan het werk dus ik heb geen tv of streams.
Soms wel handig.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel gewoon geld hebben
Ik vind Monaco al jaren wel een leuk clubje.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:44 schreef PSVCL het volgende:
Sinds wanneer heeft Monaco zo veel fans ,nepclub
Die hebben ze sowieso wel door het hele land las ik laatst, maar het is lastig bereikbaar voor de gewone fans in Frankrijk.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:44 schreef PSVCL het volgende:
Sinds wanneer heeft Monaco zo veel fans ,nepclub
Vind alleen het shirt mooi,en hebben vaak ook wel leuke talentjesquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Monaco al jaren wel een leuk clubje.
Ok,niet verwachtquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben ze sowieso wel door het hele land las ik laatst, maar het is lastig bereikbaar voor de gewone fans in Frankrijk.
Vroeger altijd wel mooie spelers gehad.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vind alleen het shirt mooi,en hebben vaak ook wel leuke talentjes
Voor de rest heb ik er niks mee
Mbappe?quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat Monaco nu iemand in de spits heeft van het niveau Jorgensen/De Jong
Oh okee. Ik dacht al, Mbappe is nog ZO jong en eigenlijk ook best wel goed al.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet bij PSG speelt met zijn naam.
Echt een heel tof team.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:54 schreef DonRaja het volgende:
Ze passeren wel echt makkelijk bij Monaco
Sagna heft buitenspel opquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kun je wel buitenspel overwegen.
Onze beste speler voetbalt nog hooguit 2-3 jaar door en is uiterst blessuregevoeligquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je kijkt wat een Frankrijk kan opstellen in het nationaal elftal en dat wij god op de blote knietjes mogen bedanken dat Depay een paar potjes aardig speelt is dat vrij schrijnend.
Nouja die speler die de bal niet raakte stond mogelijk in de weg voor de keeper.quote:
Nieuwe Henry he . En toch is het een behoorlijke achteruitgang in vergelijking met Falcaoquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh okee. Ik dacht al, Mbappe is nog ZO jong en eigenlijk ook best wel goed al.
Germain is nuttig, maar niet spectaculair.
Mijn PSG collega was al aan het klagen ja: steeds als zij met moeite met 1-0 hebben gewonnen en ze kijken daarna naar Monaco, dan hebben die met 4/5 - 0 gewonnen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een heel tof team.
Hoop dat ze gewoon de titel gaan pakken in de Ligue 1
Beter gaan ze daar eens even gluren ja.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je kijkt wat een Frankrijk kan opstellen in het nationaal elftal en dat wij god op de blote knietjes mogen bedanken dat Depay een paar potjes aardig speelt is dat vrij schrijnend.
Ja, maar ja. Falco van ~30 of Mbappe van 18. Niet te vergelijkenquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nieuwe Henry he . En toch is het een behoorlijke achteruitgang in vergelijking met Falcao
Vanaf nu moeten we gewoon iedere wedstrijd winnen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb PSG een paar potjes gezien in de Ligue 1 en dat was erg matig. Daarom kwam die 4-0 overwinning op Barça best als een schok voor mij.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn PSG collega was al aan het klagen ja: steeds als zij met moeite met 1-0 hebben gewonnen en ze kijken daarna naar Monaco, dan hebben die met 4/5 - 0 gewonnen.
twitter:OptaJoe twitterde op woensdag 15-03-2017 om 20:56:0911 - Kylian Mbappe has netted 11 goals in his last 11 games in all competitions. Lethal. reageer retweet
Mbappegodquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:58 schreef Bolasie het volgende:
twitter:OptaJoe twitterde op woensdag 15-03-2017 om 20:56:0911 - Kylian Mbappe has netted 11 goals in his last 11 games in all competitions. Lethal. reageer retweet
Wellicht, maar ik had daar ook niet voor gefloten/gevlagdquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja die speler die de bal niet raakte stond mogelijk in de weg voor de keeper.
Hoezo? Is elke verkiezing zo.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral verrast door VVD met 31
18.523quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoeveel zetels zijn er in dit stadion?
Peilingen lieten toch een lager getal zien, kennelijk zijn er toch veel mensen naar hun geswitchtquote:
Dat wel idd,maar had verwacht dat ze alleen fans uit de regio hadden.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een grote club in Frankrijk hè
Is vaak zo met de VVD. Rond 12 uur wordt het wat betrouwbaarder vanwege de grote steden.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Peilingen lieten toch een lager getal zien, kennelijk zijn er toch veel mensen naar hun geswitcht
Nee ik las ook op Reddit dat ze door heel Frankrijk zitten, maar je kan er niet makkelijk komen met je auto (ook omdat het stadion op een hele onhandige plek ligt), dus die komen er niet voor elk competitieduel. Maar dan alleen met de grotere potjes.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat wel idd,maar had verwacht dat ze alleen fans uit de regio hadden.
Van de rijke stinkerds daarzo
Onjuist. Monaco heeft geen 2 goal marge gehad.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik juich niet te vroeg, in Manchester kwamen ze ook met 1-3 voor.
Ja maar blij zijn zolang het kan he!quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik juich niet te vroeg, in Manchester kwamen ze ook met 1-3 voor.
Ben je nog wel wezen stemmen?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:17 schreef Brammess het volgende:
Ik kijk nu overigens ook. (Ben net terug van zaalvoetballen.)
Ah ja, daar zat die gemiste pingel tussen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Onjuist. Monaco heeft geen 2 goal marge gehad.
Trekken in de competitie gemiddeld minder toeschouwers dan de gehele Eredivisie op Excelsior na volgens mijquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:20 schreef Chiappucci het volgende:
Monaco heeft overigens een kleiner stadion dan NAC Breda
Niks mis mee, ouwe reus.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
D66, komen mij als student het beste tegemoet.
Die dwergen van City zijn ook fysiek volstrekt kansloos tegen zequote:Op woensdag 15 maart 2017 21:22 schreef Grifte het volgende:
Zoveel technische kwaliteit bij Monaco, dat gelukkig niet gebruikt wordt voor saai tiki taka geneuzel op de eigen helft.
Ik twijfelde zelf ook om daarop te stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik wist dat jij er respectvol tegenover zou staan.
Waar heb je wel op gestemd dan?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik twijfelde zelf ook om daarop te stemmen
quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
D66, komen mij als student het beste tegemoet.
100%'quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen Barça ook wel slachten denk ik.
Van de coach of William?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Leicester de CL wint neem ik een maand lang een Shakespeare UI
Daar denk ik nog even over na.quote:
Ik zou Bayern-Real wel leuk vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
100%'
Maar Barca gun ik liever een sterk Bayern..dan vliegen ze er sowieso wel uit.
Leicester vs Monaco zou ook leuk zijn.
Krijgen hoe dan ook wel mooie affiches de komende ronde.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Bayern-Real wel leuk vinden.
Maar dat gaat nooit gebeuren want die willen ze allebei in de halve finales.
Ben alleen bang dat Barça, Real en Bayern elkaar weer gaan ontlopen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Krijgen hoe dan ook wel mooie affiches de komende ronde.
Bayern-Realquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Krijgen hoe dan ook wel mooie affiches de komende ronde.
Real-Juventusquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern-Real
Dortmund-Monaco
Barcelona-Juventus
Atlético-Leicester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |