abonnement Unibet Coolblue
pi_169475562
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:47 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook :Y
Ik vind Fleur beter passen, maaar dat is misschien ook deels of zelfs vooral op het uiterlijk gebaseerd. Ik vind zowel Herman als Fleur wel iets aantrekkelijks hebben. Anne vind ik uiterst onaantrekkelijk. :@
Tails tell tales
pi_169475582
Die EO-bril komt juist los denk ik, mits correct gestimuleerd. Godsvruchtige reli-seks.

In Harvest Moon moet je ook altijd de dochter van de pastoor kiezen.
pi_169475620
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ook Herman niet? Ik gun David, Herman en Olke alledrie wel heel erg een leuke vrouw. Al vond ik zowel Herman als Olke deze aflevering iets minder dan de vorige keer. Ik vond Herman best vrij bot toen hij Pia wegstuurde en bij het afscheid, maar kan ook zijn omdat hij dat toch wel heel moeilijk vond... Ik heb niet álle seizoenen gezien van BZV, maar van de seizoenen díe ik gezien heb, vind ik David en Herman vooralsnog de leukste boeren tot nu toe. Toch vind ik dit, desondanks, vooralsnog niet het meest boeiende seizoen...
Tja, als je het zo zegt... ik gun al die mannen wel een leuke vrouw!
Totdat ik besef dat die vrouw het ook nog een beetje leuk moet hebben, en dan..
Olke vond ik in 't begin nog een schat van 'n vent maar wordt toch wel steeds meer de (lompe) boer.
Riks, koele kikker.
Marc, lijkt van emoties ook geen kaas gegeten te hebben. Komt vooral een beetje creepy over, en alsof ie hier eigenlijk helemaal geen zin in heeft.
Herman moet nog uit de kast komen en/of is tamelijk autistisch. D'r is hoe dan ook iets niet helemaal juust met 'm (en als homoseksuele autist vind ik dat ik dit best mag zeggen :P ) Volgens mij is 't ergens best een lieverd, maar wel eentje die nog geen flauw benul heeft van wat ie eigenlijk met een vrouw aan moet.

En dan blijft David over. Daar knapte ik de afgelopen weken een beetje op af omdat ie het steeds had over hoe al die aandacht wel goed voor zijn ego was (kwam 'n tikkie narcistisch over) maar ergens is ie misschien nog wel de eerlijkste, nuchterste, en degene die iig nog blijkt toont van enige zelfreflectie. 't enige wat tegen hem pleit is dan nog zijn vooralsnog schrale bedrijf..
Oke, die gun ik t dan wel.

Maar ik mis iemand zoals Theo vorig seizoen waarvan ik echt dacht 'ach, manneke toch, wat gun ik jou een fijne vrouw!'
Terwijl die ook 't EQ van een aardappel liet zien, maar misschien was ik toen nog wat minder bewust van de psychologische onderlaag van t programma..
pi_169475643
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind Fleur beter passen, maaar dat is misschien ook deels of zelfs vooral op het uiterlijk gebaseerd. Ik vind zowel Herman als Fleur wel iets aantrekkelijks hebben. Anne vind ik uiterst onaantrekkelijk. :@
Dat snap ik wel. Toch denk ik dat ze het beste bij hem past vooral qua karakter
pi_169475785
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:02 schreef Kiyoaki het volgende:
Die EO-bril komt juist los denk ik, mits correct gestimuleerd. Godsvruchtige reli-seks.

In Harvest Moon moet je ook altijd de dochter van de pastoor kiezen.
Nou ja, ze zou zomaar heel wild in bed kunnen zijn, maar dat maakt haar qua uiterlijk op zich niet aantrekkelijker. Ik vind zelfs Jorien nog aantrekkelijker om te zien geloof ik...

quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:05 schreef Maartel het volgende:

[..]

Tja, als je het zo zegt... ik gun al die mannen wel een leuke vrouw!
Totdat ik besef dat die vrouw het ook nog een beetje leuk moet hebben, en dan..
Olke vond ik in 't begin nog een schat van 'n vent maar wordt toch wel steeds meer de (lompe) boer.
Riks, koele kikker.
Marc, lijkt van emoties ook geen kaas gegeten te hebben. Komt vooral een beetje creepy over, en alsof ie hier eigenlijk helemaal geen zin in heeft.
Herman moet nog uit de kast komen en/of is tamelijk autistisch. D'r is hoe dan ook iets niet helemaal juust met 'm (en als homoseksuele autist vind ik dat ik dit best mag zeggen :P ) Volgens mij is 't ergens best een lieverd, maar wel eentje die nog geen flauw benul heeft van wat ie eigenlijk met een vrouw aan moet.

En dan blijft David over. Daar knapte ik de afgelopen weken een beetje op af omdat ie het steeds had over hoe al die aandacht wel goed voor zijn ego was (kwam 'n tikkie narcistisch over) maar ergens is ie misschien nog wel de eerlijkste, nuchterste, en degene die iig nog blijkt toont van enige zelfreflectie. 't enige wat tegen hem pleit is dan nog zijn vooralsnog schrale bedrijf..
Oke, die gun ik t dan wel.

Maar ik mis iemand zoals Theo vorig seizoen waarvan ik echt dacht 'ach, manneke toch, wat gun ik jou een fijne vrouw!'
Terwijl die ook 't EQ van een aardappel liet zien, maar misschien was ik toen nog wat minder bewust van de psychologische onderlaag van t programma..
Ik zie dat "Herman is autistisch' echt niet. Gewoon onervaren met vrouwen, onervaren met zowel lichamelijke als emotionele intimiteit, meer niet. Vind hem voor de rest eigenlijk heel normaal in zijn doen en laten, eerder juist wel vlot zelfs (niet zo qua uiterlijk, al vind ik persoonlijk dat hij desondanks iets aantrekkelijks heeft). Een tikkeltje vrouwelijk vind ik hem wel.

David vind ik echt helemaal niet narcistisch. :N Er is eigenlijk niks, qua persoonlijkheid, wat ik vooralsnog niet leuk aan David vind.

Ja, dat seizoen met Theo heb ik gezien en die gunde ik het ook heel erg, maar nee, ik gun het David en Herman nog wel meer denk ik...

Olke vond ik deze aflevering ook wel meer een echte boer.
Tails tell tales
pi_169475804
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:07 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Toch denk ik dat ze het beste bij hem past vooral qua karakter
Nou ja, misschien wel. :) Maar ik vind Fleur toch ook wel bij hem passen, ook qua karakter bedoel ik...
Tails tell tales
pi_169475844
quote:
Ik zie dat "Herman is autistisch' echt niet. Gewoon onervaren met vrouwen, onervaren met zowel lichamelijke als emotionele intimiteit, meer niet. Vind hem voor de rest eigenlijk heel normaal in zijn doen en laten, eerder juist wel vlot zelfs (niet zo qua uiterlijk, al vind ik persoonlijk dat hij desondanks iets aantrekkelijks heeft). Een tikkeltje vrouwelijk vind ik hem wel.

Dingen als 'goh wat je al niet van zo'n foto kunt maken hè?' en 'ik heb moeite met een keuze waar het meer op gevoel dan redeneren aankomt' komen over als iemand die (nog) niet overloopt van inlevingsvermogen en afgaan op je gevoel ipv ratio. Dingen die ik overigens best herken, ik probeer ook dingen als liefde (kapot) te beredeneren.
Hoe dan ook komt ie over als iemand die niet optimaal in contact staat met zijn gevoelsleven.
Of dat nou opvoeding, autisme, of gewoon botweg 'man' zijn is.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 maart 2017 @ 00:23:13 #161
163650 Greys
pi_169475860
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:54 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik zie vooral niet wat er zo leuk is.
Ik vond 'm vanaf aflevering 1 de knapste vent, maar er komt zo ontzettend weinig uit.
Behalve afentoe een grapje waarop vrijwel elke vrouw (inclusief Marit) reageert met een 'wat?? ..... oh.. uhm haha!'
't is vooralsnog nou niet echt een romanticus of gezelligheidsdier.
Dat geldt voor Marc nog veel meer dan voor Riks. En Riks maakt dan tenminste nog een grapje.. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169475894
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat geldt voor Marc nog veel meer dan voor Riks. En Riks maakt dan tenminste nog een grapje.. :D
Oh absoluut. Maar bij Marc heb ik iets minder het gevoel van 'als ze voor hem kiezen komen ze daar nooit meer weg', puur door de omgeving. Plus dat dat allemaal nog zulke jonge eigenzinnige meiden zijn dat ik denk 'die hebben dat wel door'.

En, hoewel ik zelf Riks knapper vind, snap ik bij Marc nog wel dat dames op het uiterlijk en Afrika zijn afgegaan. Maar het is absoluut een hork.

't blijft ook lastig, want in hoeverre kun je iemand afrekenen op dat soort onbeholpenheid? Dat is een stuk opvoeding, beschadiging door ervaringen (of gebrek er aan).. In beide gevallen geen onwil volgens mij, maar gewoon dat er niet meer in zit.
Maar om nou te zeggen 'dat wens ik 1 van de meiden toe'? Neui.
pi_169475942
Die mensen doen natuurlijk niet voor niks mee aan BZV. Logisch dat ze wat moeite hebben met contact en sociale omgang etc. Anders gingen ze wel gewoon naar de kroeg om iemand op te pikken.
pi_169475981
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Die mensen doen natuurlijk niet voor niks mee aan BZV. Logisch dat ze wat moeite hebben met contact en sociale omgang etc. Anders gingen ze wel gewoon naar de kroeg om iemand op te pikken.
Klopt, en dat geldt ws ook voor de meeste kandidates.
En er zijn op dit moment tig mensen bij elkaar die eigenlijk beter eerst aan zichzelf zouden kunnen werken. Er worden tig mensen verliefd op iemand die te kort doet aan wie ze zijn.
Hoort bij 't leven ws. Alleen zie je het hier zo voor je neus gebeuren. En dan zou het leuker zijn als je in je handjes kon wrijven omdat je het 2 mensen echt samen gunde, ipv dat je eigenlijk al voorziet dat 1 vd 2 zichzelf zo te kort doet..
pi_169476114
Verliefd worden op iemand van TV en je dan opgeven voor een programma waarin je grote kans hebt om door diegene zonder pardon naar huis gestuurd te worden is ook niet echt een rationele levenskeuze. Volgens mij zijn alle deelnemers van dit programma een beetje gek.

Ik kan het alleen van Eline begrijpen. Die is duidelijk meer op zoek naar een vader voor haar zoontje dan dat ze nou zoveel in die gast ziet...
pi_169476213
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:46 schreef Kiyoaki het volgende:
Verliefd worden op iemand van TV en je dan opgeven voor een programma waarin je grote kans hebt om door diegene zonder pardon naar huis gestuurd te worden is ook niet echt een rationele levenskeuze. Volgens mij zijn alle deelnemers van dit programma een beetje gek.
Goed punt. Ik werk bij de radio, en zelfs daar is me wel eens verteld 'gezonde mensen bellen niet naar de radio omdat de DJ het ze vraagt'.
Al kan ik me, als je echt een boer ziet die je wel aanspreekt, wel voorstellen dat je denkt 'fuck it! Ik speel het al mijn hele leven op safe, laat ik eens een sprong in het diepe wagen'
Wat dan uiteraard nog wel iets over je persoonlijkheid zeg, maar toch.. ergens snap ik 't wel.
We hebben nou ook niet bepaald de garantie dat we in de kroeg wel tegen iemand aanlopen.
Is mij ook nog zelden gebeurd, en als t wel zo was wilde ik ook het liefst alle ongemakkelijkheid skippen en direct naar het hoofdstuk 'oke, we vinden elkaar leuk, klaar. Kunnen we nu lekker samen op de bank tegen elkaar aankruipen?'
  maandag 13 maart 2017 @ 01:33:14 #167
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_169476437
Die brillemans van Herman is een trol.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 13 maart 2017 @ 01:56:20 #168
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_169476575
En vragen naar het eiwitpercentage in visvoer. :')____!!!!!!!!!!!!!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_169476908
Ik vind het moeilijk voor wie dan ook van deze boeren sympathie op te brengen.

Het gekloot met die koe van Olke :r Hoe Herman dat meisje wegstuurde :r (gelukkig zit Anke veilig thuis en niet bij deze creep)

Marc en David zijn ook geen dijenkletsers, misschien is er nog een 5e boer dan ben ik die inmiddels al vergeten.
pi_169477182
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 05:17 schreef Za het volgende:
Ik vind het moeilijk voor wie dan ook van deze boeren sympathie op te brengen.

Het gekloot met die koe van Olke :r Hoe Herman dat meisje wegstuurde :r (gelukkig zit Anke veilig thuis en niet bij deze creep)

Marc en David zijn ook geen dijenkletsers, misschien is er nog een 5e boer dan ben ik die inmiddels al vergeten.
Riks ;)
Somebody that I used to know
  maandag 13 maart 2017 @ 08:06:53 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169477226
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 05:17 schreef Za het volgende:
Ik vind het moeilijk voor wie dan ook van deze boeren sympathie op te brengen.

Het gekloot met die koe van Olke :r Hoe Herman dat meisje wegstuurde :r (gelukkig zit Anke veilig thuis en niet bij deze creep)

Marc en David zijn ook geen dijenkletsers, misschien is er nog een 5e boer dan ben ik die inmiddels al vergeten.
Anke?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 maart 2017 @ 08:11:51 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169477253
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ook Herman niet? Ik gun David, Herman en Olke alledrie wel heel erg een leuke vrouw. Al vond ik zowel Herman als Olke deze aflevering iets minder dan de vorige keer. Ik vond Herman best vrij bot toen hij Pia wegstuurde en bij het afscheid, maar kan ook zijn omdat hij dat toch wel heel moeilijk vond... Ik heb niet álle seizoenen gezien van BZV, maar van de seizoenen díe ik gezien heb, vind ik David en Herman vooralsnog de leukste boeren tot nu toe. Toch vind ik dit, desondanks, vooralsnog niet het meest boeiende seizoen...
Dat is echt zijn gebrek aan sociale vaardigheden, hoe Herman Pia wegstuurde.
Hij vindt het sowieso al vervelend om iemand iets naars te vertellen en kan het dan ook niet anders dan zo, denk ik.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169477371
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik houd wel van direct, maar dit zag ik persoonlijk meer als geforceerd gezeur eigenlijk. Vond Pia sowieso niet bij Herman passen, had ook al wel verwacht dat hij haar als 1e weg zou sturen. Hij leek de keuze nog wel moeilijk te vinden, dat had ik dan weer niet verwacht. Ik hoop dat hij voor Fleur kiest. Die vind ik zelf (verreweg) het leukst, maar ook wel het beste bij hem passen. Herman doet het echt heel leuk met de meiden, maar denk dat het best lastig voor hem is om er "meer" van te maken. Ondanks dat ik Pia niet zo leuk vond (vond haar overigens wel de knápste om te zien van de 3, al vind ik Fleur dan weer áantrekkelijker om te zien) en ondanks haar latere 'sneer' vond ik het wel sneu dat ze er zo'n verdriet om had.
David> David is echt tof! :) Ik hoop dat hij voor Mara kiest. Ook hier: die vind ik zelf (verreweg) het leukst, maar ook wel goed bij hem passen.
Marc> Echt geen idee wat zijn keuze gaat worden. Marc was deze keer zelfs een beetje creepy vond ik (en bij die 'momentjes alleen' ook behoorlijk aangeschoten had ik het idee :') ). Zelf vind ik Anke het leukst. Annekim vind ik ook wel leuk en ook Ellen vond ik deze keer wel leuk. Echt geen idee wie het beste bij hem past. Geen van de 3 eigenlijk. :') Sowieso, ik vind het bijna kwaadaardig welke vrouw dan ook Marc te gunnen. :') Al vraag ik mij af of eea toch ook niet voor een groot deel aan de montage ligt...
Olke> Het is mij om het even. Vind zelf Hariët nog het leukst en Alberdien het minst, maar vind geen van de 3 eigenlijk bij Olke passen.
Riks> Vind hem inmiddels toch nog leuker dan Marc denk ik. :') Met Marit klikt het duidelijk het meest, kan het mij alleen heel moeilijk voorstellen dat zij (lang) gelukkig met hem gaat zijn...
Ellen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169477414
Het hele filmpje van Pia op Schiphol (waar ze uit de trein stapt)

http://boerzoektvrouw.kro(...)ering/WO_KN_7819365/

Geïnteresseerden kunnen een brief schrijven. :+
In dit filmpje vind ik haar trouwens een stuk leuker en assertiever over komen.
pi_169477534
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Anke?


Herman koos haar niet uit om vanuit de speeddate met vijf vrouwen verder te gaan.
mag het weten
  maandag 13 maart 2017 @ 09:30:17 #176
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_169477783
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Herman koos haar niet uit om vanuit de speeddate met vijf vrouwen verder te gaan.
Kan je beter gelijk zeggen, deze is het.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_169477829
Blijf het wel vreemd vinden dat David eigenlijk geen boer is. Een beetje op excursie om de dames te kunnen laten zien hoe het er over 10 jaar uit gaat zien kan iedereen wel.

En ik kan niet wennen aan dat getrek met die mondhoeken van Mara 😐

En Suzanne doet me constant aan André Pronk van Idols denken. Die hebben dezelfde gelaatstrekken.
pi_169477838
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Kan je beter gelijk zeggen, deze is het.
Dat had ik wel tijdens de speeddates van Herman, Marc en Riks. Stop maar, dit zijn ze. Anke, Marit en Annekim zijn het. /case closed
mag het weten
  maandag 13 maart 2017 @ 09:45:44 #179
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_169477966
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:33 schreef Fargo het volgende:
En Suzanne doet me constant aan André Pronk van Idols denken. Die hebben dezelfde gelaatstrekken.
:D :D ik kende 'm niet maar heb die André even gegoogled, en ik zie het, ja. :D :D
(toch vind ik haar best leuk hoor).
in de haak.
  maandag 13 maart 2017 @ 10:09:01 #180
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169478270
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Herman koos haar niet uit om vanuit de speeddate met vijf vrouwen verder te gaan.
*;

Riks: vind ik maar een lompe hork eigenlijk :') No way dat die vrouwen het daar vol gaan houden
Herman: aandoenlijke kerel, Fleur is leuk maar die met de bril ook wel. Gun het de jongen wel. Arme Pia :'(
Marc: ziet er goed uit maar dodelijk saai (niet alleen hijzelf maar ook z'n bedrijf). Heeft wel drie mooie vrouwen om zich heen. Als je afhaakt Irene, en je leest dit, dan hoor ik het graag O+
David: prima kerel volgens mij maar in die troosteloosheid van het Oostblok wil je toch niet wonen? Zal Jorien wel worden al vind ik Susanne O+ ook leuk! Mara heeft een vreemde mond(hoeken)
Olke: De ouwe reus, Harriet past er het beste bij. De Friezin en Sandra gaan daar echt niet wennen aan Texas
pi_169478997
Hoop wel dat ze nog met een fantasy suite a la the bachelor komen voor Herman. Zou nog wat pit in het seizoen brengen.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:21:41 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169479372
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:56 schreef Maartel het volgende:

[..]

Goed punt. Ik werk bij de radio, en zelfs daar is me wel eens verteld 'gezonde mensen bellen niet naar de radio omdat de DJ het ze vraagt'.
_O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 maart 2017 @ 11:23:55 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169479419
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Herman koos haar niet uit om vanuit de speeddate met vijf vrouwen verder te gaan.
Oh die...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 maart 2017 @ 11:34:09 #184
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169479554
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:21 schreef Revanches het volgende:
Vind het seizoen tot nu toe nog erg saai...
Ik ook. Komt mij anders nooit voor !
pi_169479941
Om iemand na een nacht al naar huis te sturen (Pia in dit geval) is te vroeg.
Je kunt beter alle drie langer laten blijven, en dan op het eind van de logeerweek alleen de droomvrouw kiezen, met wie je wel verder wilt. En dan had Pia (en Henk) wat langer kansen kunnen pakken. Want met name 's avonds leer je elkaar beter kennen, als de drukte voorbij is.

Degene die dat het best deed, vond ik Henk de bloemenkweker. In een ultieme poging om Klara niet te laten weggaan, kwam hij met zijn 40-30-30%.
Dat was een eerlijke ontboezeming, en waarbij het gelijk duidelijk werd, ook voor de andere twee dames, dat het keuzemoment op dat moment al gedaan is. Vanaf dat moment had BZV Henk niet verder meer hoeven volgen, en werd het onnodige programmavulling.
pi_169480036

De BZV-foto van dit seizoen !!!
Het uitbeelden van de werking van een staafmixer.

Uit de Linda

[ Bericht 14% gewijzigd door Idisrom op 13-03-2017 12:11:25 ]
pi_169480071
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:01 schreef Idisrom het volgende:
[ afbeelding ]

De BZV-foto van dit seizoen !!!

Uit de Linda
Alleen is dat geen strijkbout, maar een elektrische mixer zonder de gardes eronder. Nu dachten ze zelf ook dat er een verschil zit tussen een staafmixer en een blender (een staafmixer is niets anders dan een handzame blender), dus vond het van alle kanten vrij dom.

Als het trouwens voor die pannenkoekenmix was dan had ze ook daadwerkelijk een mixer met gardes nodig en niet een staafmixer, dus misschien was Riks dan nog het slimst van allemaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 12:07:40 ]
pi_169480155
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:33 schreef Fargo het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat David eigenlijk geen boer is. Een beetje op excursie om de dames te kunnen laten zien hoe het er over 10 jaar uit gaat zien kan iedereen wel.

Ik vind het echt zo'n type oplichter. Waar nooit ook maar iets van de grond gaat komen.
  maandag 13 maart 2017 @ 12:37:46 #189
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169480592
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:09 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo'n type oplichter. Waar nooit ook maar iets van de grond gaat komen.
Ah ik ben dus niet de enige, het is echt een praatjesmaker.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 maart 2017 @ 12:57:31 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
  maandag 13 maart 2017 @ 13:18:40 #191
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169481304
Wel super luxe man, iedere dag in een nieuw eigen zwembad snorkelen. In Zambia. Onder een net.
pi_169481589
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:03 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Alleen is dat geen strijkbout, maar een elektrische mixer zonder de gardes eronder. Nu dachten ze zelf ook dat er een verschil zit tussen een staafmixer en een blender (een staafmixer is niets anders dan een handzame blender), dus vond het van alle kanten vrij dom.

Als het trouwens voor die pannenkoekenmix was dan had ze ook daadwerkelijk een mixer met gardes nodig en niet een staafmixer, dus misschien was Riks dan nog het slimst van allemaal.
volgens mij was het om de banaan wat te pureren of zo, dat lijkt me handiger met een staafmixer
  maandag 13 maart 2017 @ 13:34:51 #193
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_169481723
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:44 schreef Snoopyfrl het volgende:
Het hele filmpje van Pia op Schiphol (waar ze uit de trein stapt)

http://boerzoektvrouw.kro(...)ering/WO_KN_7819365/

Geïnteresseerden kunnen een brief schrijven. :+
In dit filmpje vind ik haar trouwens een stuk leuker en assertiever over komen.
Vind haar hier oprecht leuk. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 13 maart 2017 @ 13:41:05 #194
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169481902
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Wel super luxe man, iedere dag in een nieuw eigen zwembad snorkelen. In Zambia. Onder een net.
dat snorkelen _O- Echt ga dan gewoon ergens langs het strand snorkelen.

Ook die hints naar de bikini's steeds... beetje triest.

@filmpje van Pia Leuke dame!
pi_169482205
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:41 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

dat snorkelen _O- Echt ga dan gewoon ergens langs het strand snorkelen.

Ook die hints naar de bikini's steeds... beetje triest.

@filmpje van Pia Leuke dame!
Daar zit tenminste genoeg vis:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_169482260
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:54 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik zie vooral niet wat er zo leuk is.
Ik vond 'm vanaf aflevering 1 de knapste vent, maar er komt zo ontzettend weinig uit.
Behalve afentoe een grapje waarop vrijwel elke vrouw (inclusief Marit) reageert met een 'wat?? ..... oh.. uhm haha!'
't is vooralsnog nou niet echt een romanticus of gezelligheidsdier.
Riks is niet doorsnee, dat is er leuk aan. Hij is guitig, sarcastisch, lomp, moeilijk in te palmen, maar wel oprecht en begaan/sociaal. Hij past niet in het standaard 'ideale man'-plaatje zoals Marc (op het eerste gezicht dan he), Olke en David, maar is wel een prima vent. Je moet hem willen leren kennen, denk ik.
Somebody that I used to know
pi_169482392
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ah ik ben dus niet de enige, het is echt een praatjesmaker.
Daarom vind ik Mara ook niet passen. Die is te integer. Jorien past beter.
Somebody that I used to know
pi_169482502
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:56 schreef Idisrom het volgende:
Om iemand na een nacht al naar huis te sturen (Pia in dit geval) is te vroeg.
Je kunt beter alle drie langer laten blijven, en dan op het eind van de logeerweek alleen de droomvrouw kiezen, met wie je wel verder wilt. En dan had Pia (en Henk) wat langer kansen kunnen pakken. Want met name 's avonds leer je elkaar beter kennen, als de drukte voorbij is.
Maar vaak liggen de voorkeuren al wel vast en is het onnodig tijd rekken. Wat Pia ook in haar filmpje zegt: Herman stelde op een veel natuurlijkere manier de vragen aan de anderen, en zij kwam maar moeilijk in beeld.
En het is ook een psychisch gegeven dat je mensen met behulp van een deadline in een snelkookpan zet om keuzes te forceren. Soms is dat negatief, maar vaak is dat alleen maar positief en komt naar buiten wat iemand in zijn hart eigenlijk al weet. Daar heb je geen hele week de tijd voor nodig, vaak weet je dat al in de eerste momenten van de ontmoeting.
Somebody that I used to know
pi_169482504
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:23 schreef Joezi het volgende:
-O- -O- -O-
Deze week ben ik er weer bij allen.
pi_169483267
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:56 schreef Idisrom het volgende:
Om iemand na een nacht al naar huis te sturen (Pia in dit geval) is te vroeg.
Je kunt beter alle drie langer laten blijven, en dan op het eind van de logeerweek alleen de droomvrouw kiezen, met wie je wel verder wilt. En dan had Pia (en Henk) wat langer kansen kunnen pakken. Want met name 's avonds leer je elkaar beter kennen, als de drukte voorbij is.

Degene die dat het best deed, vond ik Henk de bloemenkweker. In een ultieme poging om Klara niet te laten weggaan, kwam hij met zijn 40-30-30%.
Dat was een eerlijke ontboezeming, en waarbij het gelijk duidelijk werd, ook voor de andere twee dames, dat het keuzemoment op dat moment al gedaan is. Vanaf dat moment had BZV Henk niet verder meer hoeven volgen, en werd het onnodige programmavulling.
Waar gaat dat Henk gebeuren over? :P (Linkje naar een fragment o.i.d.?)
pi_169483309
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:56 schreef Idisrom het volgende:

Degene die dat het best deed, vond ik Henk de bloemenkweker. In een ultieme poging om Klara niet te laten weggaan, kwam hij met zijn 40-30-30%.
Dat was een eerlijke ontboezeming, en waarbij het gelijk duidelijk werd, ook voor de andere twee dames, dat het keuzemoment op dat moment al gedaan is. Vanaf dat moment had BZV Henk niet verder meer hoeven volgen, en werd het onnodige programmavulling.
Klarijn was op dat moment al weg, maar de andere twee wilden niet overblijven enkel doordat er iemand was opgestapt.
pi_169483315
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:36 schreef Operc het volgende:

[..]

Waar gaat dat Henk gebeuren over? :P (Linkje naar een fragment o.i.d.?)
Is geen fragment van, dan moet je gewoon het juiste seizoen en de aflevering opduikelen.
  maandag 13 maart 2017 @ 15:11:53 #203
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169484070
Mag ik vragen als jullie ook vinden dat die wijve gek keken bij het avondgebed
pi_169484245
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:33 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ellen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irene idd. Goed dat je het zegt, want anders had ik haar zo steevast Ellen kunnen blijven noemen ;)

quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:33 schreef Fargo het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat David eigenlijk geen boer is. Een beetje op excursie om de dames te kunnen laten zien hoe het er over 10 jaar uit gaat zien kan iedereen wel.

En ik kan niet wennen aan dat getrek met die mondhoeken van Mara 😐

En Suzanne doet me constant aan André Pronk van Idols denken. Die hebben dezelfde gelaatstrekken.
Eens met dikgedrukte. Hetzelfde geldt voor Marc.

Er is trouwens wél iets wat ik niet leuk aan David vind en dat is zijn kille houding t.o.v. die varkens, die puur als product zien. Maar goed, dat geldt voor veel vee-voor-de-slacht"boeren" en met géén daarvan zou ik zelf ooit iets kunnen/willen hebben. Ja, ondanks dat ik zelf gewoon wel (zij het bewust beperkt) vlees eet (en daar zelfs ook erg van houd :') ). :6 Riks met die kalfjes (die zich niet mochten hechten aan de moeder) vond ik helemaal erg.

quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is echt zijn gebrek aan sociale vaardigheden, hoe Herman Pia wegstuurde.
Hij vindt het sowieso al vervelend om iemand iets naars te vertellen en kan het dan ook niet anders dan zo, denk ik.
Ja, eens wel, maar dat zie ik dan toch vooral als een gebrek aan sociale vaardigheden door een gebrek aan ervaring op dat punt. Ik vind niet hij in algemene zin van een gebrek aan sociale vaardigheden blijk geeft. Sowieso is niet iedereen die om wat voor reden dan ook niet (altijd) zo sociaal (bekwaam) is ook een autist.
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')