Waarom zouden Nederlanders niet blij kunnen zijn dat hun vaderland uiteindelijk het goede heeft gedaan en de slavernij compleet heeft afgeschaft?quote:Op zondag 12 maart 2017 19:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het feit dat in Nederland Keti Koti wordt gevierd is ook idioot. Het laat zien dat ze geen Nederlander zijn, maar zich Surinamer, Afrikaan, of wat dan ook voelen. En dat zijn de groepen die we hier niet moeten willen. Nederland voor de Nederlanders (en met kleur heeft dat niets te maken).
Als we alleen de niet-westerse allochtonen hier houden die in alle opzichten Nederlander zijn (taal en loyaliteit) dan kan het nog goed komen.
Nee, want Nederland is mijn geboorteland, ik heb Nederlandse voorouders en het enige paspoort dat ik heb is Nederland. Ik heb dus het volste recht op dit land. In tegenstelling tot mensen met een dubbel paspoort die hier alleen maar voor het gratis geld zijn en voor de rest schijten op onze cultuur.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
We? Spreek voor jezelf gekkie.
Maar ik denk dat het echt een stuk makkelijker is als dat marginale groepje radicaalrechtsen waar jij toe behoort gewoon vertrekt naar Wit-Rusland.
Dat sluit ik nergens uit. Afschaffing van slavernij hoort bij de vooruitgang.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom zouden Nederlanders niet blij kunnen zijn dat hun vaderland uiteindelijk het goede heeft gedaan en de slavernij compleet heeft afgeschaft?
Waarom naar Belarus? Omdat Belarus, naar Litouwse tradities, een tolerant land is?quote:Op zondag 12 maart 2017 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
We? Spreek voor jezelf gekkie.
Maar ik denk dat het echt een stuk makkelijker is als dat marginale groepje radicaalrechtsen waar jij toe behoort gewoon vertrekt naar Wit-Rusland.
Vandaar de 'zorgvuldige toelatingsprocedures' en het 'uitsluitsel binnen redelijke termijn'. Omdat ze zomaar iedereen binnen willen laten.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat betekent voor GroenLinks onbeperkte toelating. Ze stellen geen enkele beperkende voorwaarde.
twitter:ronlambalk twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 23:35:32@pauwnl @MediaservicesEU @jesseklaver Waarom gaat klavertje links niet emigreren naar ISlamistan daar zijn er genoeg? reageer retweet
Kijk ook even wat verder dan je neus lang is..kijk debatten en speeches. Klaver is heel duidelijk: Geen enkele beperking.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vandaar de 'zorgvuldige toelatingsprocedures' en het 'uitsluitsel binnen redelijke termijn'. Omdat ze zomaar iedereen binnen willen laten.
Beter dan wat? Beter dan dat de meeste 'steden'' in Nederland helemaal geen steden zijn, maar veredelde dorpen?quote:Op zondag 12 maart 2017 19:22 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan zou je toch echt beter moeten weten.
Waarom is het dan zo schandalig dat dat gevierd wordt op Keti Koti?quote:Op zondag 12 maart 2017 19:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat sluit ik nergens uit. Afschaffing van slavernij hoort bij de vooruitgang.
Geef eens een bron dan.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kijk ook even wat verder dan je neus lang is..kijk debatten en speeches. Klaver is heel duidelijk: Geen enkele beperking.
quote:Op zondag 12 maart 2017 19:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Beter dan wat? Beter dan dat de meeste 'steden'' in Nederland helemaal geen steden zijn, maar veredelde dorpen?
Zeker geen ondernemer in de binnenstad van R'dam...quote:Op zondag 12 maart 2017 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb weinig aan te merken op de huidige gang van zaken.
Maar de hele OP is een veredeld gedumpt plaatjequote:Op zondag 12 maart 2017 19:27 schreef vaduz het volgende:
[..]
Zeg het is hier geen veredelde plaatjesdump site. Inhoudelijke discussie a.u.b.
Omdat het alleen maar slachtoffer-gejank is van mensen die het nooit hebben meegemaakt, maar wel hun identiteit er aan ontlenen en alle mislukkingen van hen zelf goedpraten.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom is het dan zo schandalig dat dat gevierd wordt op Keti Koti?
Yassar verkleed in linkseschaapskleren.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kijk ook even wat verder dan je neus lang is..kijk debatten en speeches. Klaver is heel duidelijk: Geen enkele beperking.
Wat een eng menneke ben jij.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, want Nederland is mijn geboorteland, ik heb Nederlandse voorouders en het enige paspoort dat ik heb is Nederland. Ik heb dus het volste recht op dit land. In tegenstelling tot mensen met een dubbel paspoort die hier alleen maar voor het gratis geld zijn en voor de rest schijten op onze cultuur.
Ga nou eens inhoudelijk op mijn post in.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een eng menneke ben jij.
zou echt professionele hulp zoeken als je dit allemaal meent voor er onschuldige slachtoffers vallen
Kan hij niet.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ga nou eens inhoudelijk op mijn post in.
Eerst oppakken DNA en vingerafdrukken afnemen.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:25 schreef Fietsertje70 het volgende:
als Recep de NL'se turken oproept om te gaan demonsteren in R'dam en er komen er maar 1000 dan zal het met die 5e colonne wel meevallen...
En die 1000 zouden ze inderdaad een enkeltje Ankara moeten geven.
Maar er zijn weinig van die mensen met een rare huidskleur, uiteindelijk is dat het belangrijkst voor hem geloof ikquote:Op zondag 12 maart 2017 19:25 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waarom naar Belarus? Omdat Belarus, naar Litouwse tradities, een tolerant land is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |