SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Dank voor de muziek, Paro.quote:
Bedankt voor de deuntjes Paroquote:
Whut?quote:
Was Rammsteinquote:Op zondag 12 maart 2017 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Whut?
En geen idee of je de licentiecode überhaupt terug kunt zien in Windows.
Edit: oh wacht, gewoon Deze PC --> Eigenschappen.
dus het is nu de bedoeling dat ik tegen mezelf ga lullenquote:Op zondag 12 maart 2017 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
Maar nu ff AFK.
Ik geef het topic aan de man die vrede brengt.
Ik kan wel ff wat draaien?quote:Op zondag 12 maart 2017 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus het is nu de bedoeling dat ik tegen mezelf ga lullen
ga je gang... ik kan wel een stukje luisterenquote:
quote:Op zondag 12 maart 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ga je gang... ik kan wel een stukje luisteren
De kans dat je er überhaupt 1 van gaat kennen is vrij gering, denk ik!quote:
ah dan moet ik dus ff mijn openminded muziekhumeur aanzettenquote:Op zondag 12 maart 2017 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
De kans dat je er überhaupt 1 van gaat kennen is vrij gering, denk ik!
Ja misschien iets wat Knokkels gedraaid heeft.
quote:Op zondag 12 maart 2017 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah dan moet ik dus ff mijn openminded muziekhumeur aanzetten
U wil wat stevigers?quote:Op zondag 12 maart 2017 19:45 schreef peaceman het volgende:
t zijn wel een beetje zweverige nummers of niet?
nee dat bedoel ik niet, was meer een constaterende vraag..quote:
Hehehe alright!quote:Op zondag 12 maart 2017 19:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet, was meer een constaterende vraag..
tis jouw show, dus jij bepaalt he?!
Hoi Hoiquote:
tuurlijk. ik heb zelfs nog een favoriet nummer waar ik ff niet op kan komen. maar ik moet ook bekennen dat ik het vrijwel nooit draai.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2017 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
tuurlijk. ik heb zelfs nog een favoriet nummer waar ik ff niet op kan komen. maar ik moet ook bekennen dat ik het vrijwel nooit draai.
iets met nymphomaniac in de titel geloof ik.quote:
Die je nu hoorde was de eerste.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
iets met nymphomaniac in de titel geloof ik.
Zij hadden eerst een andere zangeres toch?
Anette was om tequote:Op zondag 12 maart 2017 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die je nu hoorde was de eerste.
De tweede was echt RUK!
De derde is vrij goed; Floor Jansen.
Mee eens!quote:Op zondag 12 maart 2017 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Anette was om te![]()
Maar Floor haalt het nog steeds niet bij Tarja
het is sowieso beter dan die sharon den adel van WTquote:Op zondag 12 maart 2017 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die je nu hoorde was de eerste.
De tweede was echt RUK!
De derde is vrij goed; Floor Jansen.
Die vond ik vroeger wel echt goed, maar die tijd is voorbij.quote:Op zondag 12 maart 2017 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is sowieso beter dan die sharon den adel van WT
toen ze dat nummer van Kate Bush vermoord hebben, was ik helemaal klaar met ze.quote:Op zondag 12 maart 2017 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger wel echt goed, maar die tijd is voorbij.
Ja dat was een stevige misser.quote:Op zondag 12 maart 2017 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
toen ze dat nummer van Kate Bush vermoord hebben, was ik helemaal klaar met ze.
quote:Op zondag 12 maart 2017 20:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Prima
Rooster wat verder gevuld: 21:00 - 23:00 Zongavondtunes met Stien S.
is toch vaak met coversquote:
Vaak wel, maar bijv. Sinead O'Connor's Nothing Compares to U vind ik toch echt een heel stuk beter dan het prinselijke origineelquote:
Ik vind deze GENIAAL!!!!quote:Op zondag 12 maart 2017 20:33 schreef peaceman het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dit is echt verschrikkelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat volgens mij niet werken, maar je merkt het vanzelf!quote:Op zondag 12 maart 2017 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Oh crap nu heb ik een Engelse versie gedownload voor een Nederlandse licentie, zou dat goed gaan of moet ik verder zoeken? Heb hem al gebrand uiteraard nu ik het zie
dat werkt niet.quote:Op zondag 12 maart 2017 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Oh crap nu heb ik een Engelse versie gedownload voor een Nederlandse licentie, zou dat goed gaan of moet ik verder zoeken? Heb hem al gebrand uiteraard nu ik het zie
Geniaal? Nee, sorry.. dit vind ik de ergste cover van laten we zeggen de laatste 10-15 jaar.quote:
Ik ken nog erger, maar deze cover vind ik ook wel ergquote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geniaal? Nee, sorry.. dit vind ik de ergste cover van laten we zeggen de laatste 10-15 jaar.
quote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat volgens mij niet werken, maar je merkt het vanzelf!
POEP! Ik wil het juist netjes houden omdat het voor moeders is. Maar op jacht naar een Nederlandse versie danquote:
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7quote:Op zondag 12 maart 2017 20:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
POEP! Ik wil het juist netjes houden omdat het voor moeders is. Maar op jacht naar een Nederlandse versie dan
En ik moeilijk zoekenquote:Op zondag 12 maart 2017 20:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7
ow ik was even bovenquote:Op zondag 12 maart 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
En Peaceman: je hoort nu cello's van >150 jaar oud i.p.v. elektrische gitaren!
quote:Op zondag 12 maart 2017 21:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Tnx ToT en van start met heavy Beats.
Zal wel een unattended gekraakte versie zijn waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 maart 2017 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ga denk ik toch wat meer spelen met dat ding voor ik er een nieuw OS op gooi.
Stonden wel wat minder standaard programma's op zie ik. Paragon Partition Magic, PCTV Systems, VOB Protectcd, wat Cyberlink zooi.
Ach even spelen kan geen kwaadquote:Op zondag 12 maart 2017 21:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zal wel een unattended gekraakte versie zijn waarschijnlijk.
Het was wat bewolkt in de studioquote:Op zondag 12 maart 2017 22:51 schreef Fogel het volgende:
Iemand heeft met de pitch zitten spelen? Wat traag
Gelukkig maar.quote:Op maandag 13 maart 2017 07:33 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
Mijn hoofd voelt weer normaal aan dus geen excuus om niet te gaan werken
gelukkig maar! 👍🏼quote:Op maandag 13 maart 2017 07:33 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op maandag 13 maart 2017 09:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mogguh
Fijn dat je je weer goed voelt just me.
quote:Op maandag 13 maart 2017 08:57 schreef just me het volgende:
Nog minder dan 50 dagen werken toch? En danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 13 maart 2017 08:57 schreef just me het volgende:
tsjonge, die heeft het echt niet begrepen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter...quote:Op maandag 13 maart 2017 07:33 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2017 09:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog minder dan 50 dagen werken toch? En dan
Ik ben zo blij dat ik kan gaan stoppen, nu meer dan ooitquote:Op maandag 13 maart 2017 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tsjonge, die heeft het echt niet begrepen he?
Dat geloof ik graag.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:40 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zo blij dat ik kan gaan stoppen, nu meer dan ooit
Dat dus...quote:Op maandag 13 maart 2017 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tsjonge, die heeft het echt niet begrepen he?
quote:Op maandag 13 maart 2017 15:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Internet en tv weer aangesloten
Nu van het weer genieten.
Ga je nu overal controleren wat ik post?quote:
Ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ga je nu overal controleren wat ik post?
- We praten hier over Radio 49.- Kletsen mag, maar blijf een beetje bij het onderwerp.- Laten we niet verzanden in oeverloze slowchat.quote:
Zie de OP voor de huidige optie om te luisteren...quote:Op maandag 13 maart 2017 15:56 schreef Leonos het volgende:
Is er geen webplayer waar ik kan luisteren? Krijg nu een .pls bestand
Hey Leonos..quote:Op maandag 13 maart 2017 15:56 schreef Leonos het volgende:
Is er geen webplayer waar ik kan luisteren? Krijg nu een .pls bestand
quote:Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Die heb ik bekeken ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de OP voor de huidige optie om te luisteren...
Ow, wacht.. Dat pls bestand kun je gebruiken voor bijvoorbeeld Foobar2000. Als die hebt geïnstalleerd op de computer, start ie de stream automagisch op.quote:
waar is de Nederlandse radio geblevenquote:Op maandag 13 maart 2017 16:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey Leonos..
Momentje, zoeken we op.
[..]
RadioNLquote:Op maandag 13 maart 2017 16:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
waar is de Nederlandse radio gebleven
www.nederlandseradio.nlquote:Op maandag 13 maart 2017 16:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
RadioNL*ril*
Sprak gisteren nog een vrouw die een ouderwetse, defecte alarmklok heeft die ingesteld staat op RadioNL. Die wordt elke ochtend gestresst wakker![]()
Ik weetquote:
deze oude doos is aan het luisterenquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 21:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat een rust.
21:45 - 23:45 Maandagavond uit de oude doos met Stien S.
heerlijke muziek Stienquote:Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Na al dat geweld van gisteren doe ik het nu even rustig aan.
* just me zingt lekker vals meequote:Op maandag 13 maart 2017 21:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Laat ik eens wat bekendere dingen draaien een keer.
Hier in nederland zeggen we op een oude fietsquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Hier in nederland zeggen we op een oude fiets
je hebt de bel wel horen luiden maar je weet niet waar de koe isquote:Op maandag 13 maart 2017 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]Geen oude dozen uit de sloot halen.
Of zoiets!
Liever een doos in de hand dan tien in de lucht.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]Geen oude dozen uit de sloot halen.
Of zoiets!
quote:Op maandag 13 maart 2017 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt de bel wel horen luiden maar je weet niet waar de koe is
quote:Op maandag 13 maart 2017 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Liever een doos in de hand dan tien in de lucht.
FTFYquote:Op maandag 13 maart 2017 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt de bel wel horen luiden maar je weet niet waar de koe doos is
rammelende dozen lopen het hardst!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 22:06 schreef Stien_Struis het volgende:
Beter 1 koe in de doos dan 10 in de lucht.
ik heb de gifjes ontdektquote:
Ik zal me beheersen , als dat luktquote:
Hoe noem je dit?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach zo moeilijk is dat toch niet.. Ik doe er gewoon niet aan
Jij bent een rustige posterquote:Op maandag 13 maart 2017 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach zo moeilijk is dat toch niet.. Ik doe er gewoon niet aan
utopia valt toch mee ?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. En alles staat overal al vol met die plaatjes
Ik draai wel plaatjes.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. En alles staat overal al vol met die plaatjes
ik kijk altijd even in Utopia om weer bij te zijn, ik post daar nooitquote:Op maandag 13 maart 2017 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, maar de SC kan wel weer erg zijn
lekkere muziekjes, glaasje wijn, prima dusquote:
lekker rustig nu alleen beneden, kids slapen, mevr Koen nog steeds weg met werkquote:
zoals wij op het werk zeggen, dagje uit met de stichtingquote:Op maandag 13 maart 2017 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker rustig nu alleen beneden, kids slapen, mevr Koen nog steeds weg met werk
Zo laat nog?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker rustig nu alleen beneden, kids slapen, mevr Koen nog steeds weg met werk
Dat klinkt dan weer niet zo verkeerd!quote:Op maandag 13 maart 2017 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
conferentie en eten bij een of andere sjieke tent
hoop bla bla en burpquote:
ik vind het ook tof al is het van voor mijn tijd van besefquote:Op maandag 13 maart 2017 22:47 schreef just me het volgende:
Voor mij is deze muziek gewoon blijven hangen, ipv de muziek van nu
Ook dat gaat vervelenquote:
Had je minder LSD moeten gebruiken destijdsquote:Op maandag 13 maart 2017 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het ook tof al is het van voor mijn tijd van besef
Had de 60's wel bewust mee willen maken
Ik luister echt van alles wanneer het beetje obscuur is.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:47 schreef just me het volgende:
Voor mij is deze muziek gewoon blijven hangen, ipv de muziek van nu
zolang ze maar niet in de auto stappen!quote:
als 3 jarige aan de LSD?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je minder LSD moeten gebruiken destijds
jong geleerd enzoquote:
Omdat je vast onthouden hebt dat ik zelf ooit eens voor een diner heen en weer naar Oslo moest vliegen?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]Waarom verbaast me dat nou weer niet bij jou?
toen ik 3 jaar en 1 maand was begonnen de 70'squote:
Ben dol op vage versies. Deze is van de Beatles ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:50 schreef Koen66 het volgende:
het zijn wel alternatieve performers
Deze is toch origineel van de Beatles?
Of is dat de cover?
Tering.....quote:Op maandag 13 maart 2017 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ik 3 jaar en 1 maand was begonnen de 70's
En ging m'n pa er al bijna van tussen
Nou sowieso denk ik dat je met jouw werk naar veel van dit soort dingen moet/mag?quote:Op maandag 13 maart 2017 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat je vast onthouden hebt dat ik zelf ooit eens voor een diner heen en weer naar Oslo moest vliegen?
ÉN waar Vout zijn muziek vandaan haalt!quote:Op maandag 13 maart 2017 22:55 schreef just me het volgende:
Grootste geheim van Fok, wat Fogel voor de kost doet
Conferenties meestal maar een of twee per jaar, maar representatiegedoe vaker.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou sowieso denk ik dat je met jouw werk naar veel van dit soort dingen moet/mag?Ik weet nog steeds niet precies wat je doet, maar het is in ieder geval wel iets waarbij conferenties enzo met enige regelmaat plaats vinden he?
Volgens mij heb ik het je in Den Haag verteldquote:Op maandag 13 maart 2017 22:55 schreef just me het volgende:
Grootste geheim van Fok, wat Fogel voor de kost doet
quote:Op maandag 13 maart 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Conferenties meestal maar een of twee per jaar, maar representatiegedoe vaker.
Onlangs diner met een bedrijf die al die posh plekken ook zat was en maar wat blij was toen ik een burger&beer plek voorstelde
Zoveel had ik toch niet gedronkenquote:Op maandag 13 maart 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het je in Den Haag verteld
HAHA! Okee dan!quote:Op maandag 13 maart 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Conferenties meestal maar een of twee per jaar, maar representatiegedoe vaker.
Onlangs diner met een bedrijf die al die posh plekken ook zat was en maar wat blij was toen ik een burger&beer plek voorstelde
jezusquote:Op maandag 13 maart 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Okee dan!
Mijn broer moest een tijdje geleden naar New York voor z'n werk en mocht voor 30 euro op de kosten van de baas dineren.
Dat werd dus 1 hamburger, 1 cola en een bakje kersen, waarbij hij zelf nog moest bijlappen!
30 euro, en moest zeker nog dank je wel zeggenquote:Op maandag 13 maart 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Okee dan!
Mijn broer moest een tijdje geleden naar New York voor z'n werk en mocht voor 30 euro op de kosten van de baas dineren.
Dat werd dus 1 hamburger, 1 cola en een bakje kersen, waarbij hij zelf nog moest bijlappen!
Haha! Nee volgens mij heeft hij echt wel een goede werkgever!quote:Op maandag 13 maart 2017 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
30 euro, en moest zeker nog dank je wel zeggen
Sjezus, da's wel erg karig.quote:Op maandag 13 maart 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA! Okee dan!
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sjezus, da's wel erg karig.
Als ik in NYC ben krijg ik ca 110 euro per dag voor verteer. Waar en of ik dat opmaak moet ik lekker zelf weten. En de keren dat ik daar wegens verplichtingen er (ruim) overheen ga doen ze ook niet moeilijk om meer te betalen.
is in onderwijsland wel heel, heel anders!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Als ik voor m'n werk weg ben let ik eigenlijk nooit op geld
Ik zie wel en declareer als ik terug ben
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:00 schreef just me het volgende:
Ik heb ooit ergens gewerkt, waar de gewone mensen minder benzinegeld e.d. kregen dan de hoogleraren, we tankten bij dezelfde pomp vlakbij het gebouw
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sjezus, da's wel erg karig.
Als ik in NYC ben krijg ik ca 110 euro per dag voor verteer. Waar en of ik dat opmaak moet ik lekker zelf weten. En de keren dat ik daar wegens verplichtingen er (ruim) overheen ga doen ze ook niet moeilijk om meer te betalen.
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb op een school gewerkt waar docenten koffie, melk en thee kregen in de kantine, en een aantal oudere leraren daar kwamen altijd met hun koffertje binnen, deden er een fles melk uit de koelkast in, pakten wat rollen wc-papier en wat suiker- en melkpoederzakjes voor op vakantie en deden dat ook in de koffer en gingen vervolgens terug naar hun kantoor!
"Ja laat hen maar, dat hebben ze onderhand wel verdiend met hun vele jaren inzet hier."
alleen als ik in Scandinavie ben zorg ik altijd wel dat een Scandinavier de alcohol betaaltquote:Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
is in onderwijsland wel heel, heel anders!
ik moet een andere baan zoeken!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen als ik in Scandinavie ben zorg ik altijd wel dat een Scandinavier de alcohol betaalt
Al is dat vestzak/broekzak want zelfde bedrijf
Ah dat ja .. Beetje bijkomen na al die jarenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet een andere baan zoeken!
ow nee,na augustus hoef ik nooit never meer te werken
Creatief met administratiequote:Op maandag 13 maart 2017 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen als ik in Scandinavie ben zorg ik altijd wel dat een Scandinavier de alcohol betaalt
Al is dat vestzak/broekzak want zelfde bedrijf
Vlak voor het faillissement werd uiteindelijk WEL gezegd dat dat met die suikerzakjes en melkpoeder toch niet de bedoeling was!quote:
Ik heb het verdiend om te stoppenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat ja .. Beetje bijkomen na al die jaren
Heerlijk, hoop dat je financieel gezien er ook goed van kan genieten en niet op een houtje moet bijtenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet een andere baan zoeken!
ow nee,na augustus hoef ik nooit never meer te werken
hahaha goed geregeldquote:Op maandag 13 maart 2017 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Creatief met administratie
Zo heb ik een keer een collega van een beroemde Nederlandse voormalig gloeilampenmaker geholpen omdat hij zijn bon van de het diner was vergeten. Dan kan hij niks declareren. Maar, aangezien hij wel aan representatie mocht doen, en omdat ik geen bonnen nodig heb omdat ik toch een vast bedrag krijg, heeft hij mijn een representatiediner cadeau gedaan, maar ik betaalde gewoon zelf. Had hij toch mooi de eerste dag ook gedekt
Ik ga er heel goed op vooruit, kan ik eindelijk eens op vakantiequote:Op maandag 13 maart 2017 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heerlijk, hoop dat je financieel gezien er ook goed van kan genieten en niet op een houtje moet bijten
LoLquote:Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef Koen66 het volgende:
hmmm volgens mij dacht ik dat dit een origineel van Blondie was
Nice!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga er heel goed op vooruit, kan ik eindelijk eens op vakantie
![]()
quote:
Je bent welkom. Heb plek zat hier.quote:
Vraag haar waarom ze lippenstift in de kraag heeftquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag haar waarom ze lippenstift in de kraag heeft