Zeg eens eerlijk wat je gevraagd had?quote:Op maandag 13 maart 2017 13:53 schreef sc00p het volgende:
Ik heb een ban van de FvD Facebook, ze tolereren het daar niet als je constructieve kritiek of vragen hebt.
Ik stelde dat Rusland de Krim illegaal had afgenomen. In de discussie eronder stelde ik dat het opheffen van de sancties een vrijkaart voor andere annexaties in Oost-Europa is.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:57 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk wat je gevraagd had?
Ze hebben een enorm marketing budget (iig voor FB); het is voor hen dweilen met de kraan open.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Gezien de diverse haatopmerkingen op die pagina, moet je het wel heel bond gemaakt hebben.
Commentaar op Poetin is inderdaad niet erg gewenst bij de FvD en haar aanhangquote:Op maandag 13 maart 2017 14:04 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ik stelde dat Rusland de Krim illegaal had afgenomen. In de discussie eronder stelde ik dat het opheffen van de sancties een vrijkaart voor andere annexaties in Oost-Europa is.
Ik hoorde dat ik een Gutmensch was en kon vertrekken. Ik krijg nu nog wel 900 keer per dag een ad op facebook voor FvD, maar mag niet reageren.Als ze zo'n grote reclamecampagne voeren zullen ze wel veel mensen moeten verbannen.
Ha, weer de gerbruikelijke ononderbouwde one-liner, het is hier ONZ nietquote:Op maandag 13 maart 2017 14:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Commentaar op Poetin is inderdaad niet erg gewenst bij de FvD en haar aanhang
Wat vroeg je?quote:Op maandag 13 maart 2017 13:53 schreef sc00p het volgende:
Ik heb een ban van de FvD Facebook, ze tolereren het daar niet als je constructieve kritiek of vragen hebt.
Want provincies inpikken in drie verschillende landen (Georgië, Moldavië en Oekraïne) moet ongestraft kunnen? Dan kunnen we de helft van Oost-Europa wel aan Putin cadeau doen!quote:Op maandag 13 maart 2017 14:26 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
De afwezigheid van irreële angsten voor Poetin's Rusland binnen deze partij is inderdaad wel stuitend.
Blijkbaar voelen die landen zich bedreigd door Rusland. Je aansluiten bij de NAVO is nog altijd een vrije keuze.quote:Op maandag 13 maart 2017 14:50 schreef DrDentz het volgende:
Als je het vanuit Russisch perspectief ziet, is het juist de NAVO die ontzettend aan het landjepikken is. De invloedslijn lag eigenlijk ten oosten van West-Duitsland, die is inmiddels opgeschoven tot het oosten van Oekraïne.
Jep,quote:Op maandag 13 maart 2017 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar voelen die landen zich bedreigd door Rusland. Je aansluiten bij de NAVO is nog altijd een vrije keuze.
Doe ik niet, ik stem Hiddema.quote:Op maandag 13 maart 2017 07:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie toch zo blind achter die Baudet aanlopen?
Ze zeggen gewoon dat ze erop stemmen om van het narcistische gezeur af te zijn.,quote:Op maandag 13 maart 2017 16:31 schreef Gohf046 het volgende:
Ik denk dat ik gewoon voor Baudet ga. Heb trouwens weer 2/3 vrienden waarschijnlijk overgehaald.
Oeh, die is wel streng hoor. Uit het leger.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik stem altijd op een vrouw dus dit keer wordt het de nummer 3 van FvD.
Doe er dan eentje op Wilders, zodat hij groter wordt dan Rutte, en eentje op FvD.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben ook nog gemachtigd voor iemand, dan doe ik er eentje op Hiddema en eentje op Baudet.
Nee, dat vind ik een eikel.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doe er dan eentje op Wilders, zodat hij groter wordt dan Rutte, en eentje op FvD.
Maar als Rutte de grootste wordt krijg je zonder problemen weer zo'n kabinetje VVD-CDA-D66 ofzo, daarmee verbreek je niet het partijkartel.quote:
Wat heb je aan een stem op Wilders?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar als Rutte de grootste wordt krijg je zonder problemen weer zo'n kabinetje VVD-CDA-D66 ofzo, daarmee verbreek je niet het partijkartel.
Dan worden alle Henken en Ingrids boos want "PVV is de grootste partij dus die moet regeren Wilders premier nepdemocratie nepparlement blablabla"quote:Op maandag 13 maart 2017 17:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een stem op Wilders?
Dan zijn hoogstwaarschijnlijk nog kleiner dan de PvdA die de PVV met veel plezier in 2010 buiten het kabinet hield.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan worden alle Henken en Ingrids boos want "PVV is de grootste partij dus die moet regeren Wilders premier nepdemocratie nepparlement blablabla"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |