Laatste tijd stamp ik weleens als het echt te gek wordt. Meestal stoppen ze dan... voor 3 minuten.quote:Op zondag 12 maart 2017 02:10 schreef Duzzy het volgende:
Lekker stampen door je huis en ook zeggen dat er niets aan de hand is.
Klein gaatje in je vloer boren en een klein speakertje doorheen persen en er wat kutherrie uit laten komen.quote:Op zondag 12 maart 2017 02:11 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Laatste tijd stamp ik weleens als het echt te gek wordt. Meestal stoppen ze dan... voor 3 minuten.
Is er iets als een hondenklikker maar dan voor onderbuurman?
heb je wel kans dat de buurman politie belt en dat je zelf dan gezeik krijgtquote:Op zondag 12 maart 2017 02:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Je luidsprekers op de grond leggen, volumeknop helemaal open en zelf een uurtje of drie in de kroeg of zo gaan zitten.
Bemiddeling? Die gast en zijn maatjes gaan maar naar een kroeg toe.quote:Op zondag 12 maart 2017 07:55 schreef halfway het volgende:
Buurtbemiddeling.
Politie of zeiken helpt niet daar maak je het alleen maar erger mee, beter is samen met iemand erbij een kop koffie drinken en een oplossing zoeken.Ik neem aan dat jullie beiden werken?
Dat geluid hoor je overal. Werkt voor onder, naast en boven....quote:Op zondag 12 maart 2017 09:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
hoe helpt dit tegen onderbuurman? Buren ernaast zijn niet het probleem
niet echt handig dus, als je alleen probleem hebt met je onderburen.quote:Op zondag 12 maart 2017 12:31 schreef Blarik het volgende:
[..]
Dat geluid hoor je overal. Werkt voor onder, naast en boven....
Kan mij dan niet voorstellen dat alleen TS geluidsoverlast heeft. Als de buren geen helpende hand bieden, dan inzetten. "Nee hoor jullie zijn echt de enige die het horen".quote:Op zondag 12 maart 2017 12:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
niet echt handig dus, als je alleen probleem hebt met je onderburen.
quote:Op zondag 12 maart 2017 12:50 schreef Blarik het volgende:
Dit gebruiken als jij wakker wordt en opstaat. Gasten die tot laat midden in de nacht wakker zijn, slapen de hele dag.
https://www.feestbeest.nl(...)3x0NICFfgV0wod1_YIGA
Via DM heb ik voor je een mp3 beschikbaar met alleen maar subbass.
Politie en buurtbemiddeling heeft bij mij niet geholpen. Bovenstaande wel. Hij is uiteindelijk verhuisd.
meervoudige moord. Enig idee hoeveel herrie er is in gemiddelde PI?quote:Op zondag 12 maart 2017 15:26 schreef Flitskikker het volgende:
Anders als zij slapen alle buitendeuren/-ramen/kieren dichttapen en via je plafond koolstofmonoxide hun kamer in laten
quote:Op zondag 12 maart 2017 15:26 schreef Flitskikker het volgende:
Anders als zij slapen alle buitendeuren/-ramen/kieren dichttapen en via je plafond koolstofmonoxide hun kamer in laten
Hoe komt het dat jij dit weetquote:Op zondag 12 maart 2017 16:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
meervoudige moord. Enig idee hoeveel herrie er is in gemiddelde PI?
basgeluiden, daar werkt noicecancelling koptelefoon trouwens beter tegen dan vrouwengekrijsquote:Op zondag 12 maart 2017 16:33 schreef Fer het volgende:
Is dit niet wat overdreven, we hebben het hier over praten en lachen he, sommige mannenstemmen dreunen nogal door.
Klopt, inmiddels draait hij niet continu zijn muziek hard.quote:Op zondag 12 maart 2017 16:33 schreef Fer het volgende:
Is dit niet wat overdreven, we hebben het hier over praten en lachen he, sommige mannenstemmen dreunen nogal door.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. De achternaam is wel veel voorkomend in midden+zuid amerika & donker. En als pakjesbezorger...quote:Op zondag 12 maart 2017 16:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Is het een surinamer of antilliaan?
Ik vond het vermelden van de koopprijs nogal overbodig.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
I feel your pain. Altijd die graf bassbox aan. Zijn ze zelf een keer wezen luisteren, waren ze geschrokken hoe hard het doorklinkt. Maar gewoon die kutmuziek hard aan. Nog niet te spreken overde wietlucht omdat ze zitten te blowen met alle ramen en deuren potdicht.![]()
Daarom gaan we verhuizen, van huurappartement naar koopappartement van 250k. Zodat niet iedere fucking tokkie zomaar naast je kan komen wonen.
Haha misschien wel, maar probeerde mijn motivatie kracht bij te zette door de vp te vermelden.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vond het vermelden van de koopprijs nogal overbodig.
TS is jouw kloon?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Haha misschien wel, maar probeerde mijn motivatie kracht bij te zette door de vp te vermelden.
Dit omdat tokkies zo een bedrag echt niet krijgen van de bank. Je krijgt geen 250k op je ww'tje
quote:
Alsjeblieft zeg.quote:
Geluidsoverlast komt wel vaker voor dan eens...quote:Op zondag 12 maart 2017 18:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
TS is wel gelijkgestemd..
WGR / Geluidsoverlast
ja latino's zijn nogal luidruchtig godverdomme zeg rete irritantquote:Op zondag 12 maart 2017 17:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. De achternaam is wel veel voorkomend in midden+zuid amerika & donker. En als pakjesbezorger...
Ik snap niet hoe hij het huis heeft kunnen kopen in ieder geval met een dergelijke baan. Direct naast een trein+metro station dat dichtbij Rotterdam bevindt. Huis kost iets van 180k+.
Hij oogt allesbehalve latino. >.>quote:Op zondag 12 maart 2017 21:59 schreef topdeck het volgende:
[..]
ja latino's zijn nogal luidruchtig godverdomme zeg rete irritant
Schiedam centrum?quote:Op zondag 12 maart 2017 17:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. De achternaam is wel veel voorkomend in midden+zuid amerika & donker. En als pakjesbezorger...
Ik snap niet hoe hij het huis heeft kunnen kopen in ieder geval met een dergelijke baan. Direct naast een trein+metro station dat dichtbij Rotterdam bevindt. Huis kost iets van 180k+.
Moet je niet boos op mij worden. Liet alleen even zien dan we dezelfde mening dragen.quote:Op zondag 12 maart 2017 20:15 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg.
[..]
Geluidsoverlast komt wel vaker voor dan eens...
Waarom ben ik dan gelijk een kloon? Ga iemand anders vervelen.
Dat zegt nog helemaal niets. Je moet echt geluk hebben met je buren.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Haha misschien wel, maar probeerde mijn motivatie kracht bij te zette door de vp te vermelden.
Dit omdat tokkies zo een bedrag echt niet krijgen van de bank. Je krijgt geen 250k op je ww'tje
Asociale onderbuurman gespotquote:Op maandag 13 maart 2017 09:37 schreef PeZu het volgende:
je verzint het niet muziek harder omdat je doucht? nee dat doen mensen gewoon , net zoals jij zeurt want als je de over;ast niet kan vast stellen met een telefoon microfoon dan valt het mee en hoort het bij leeflawaai
Genoeg asocialen die makkelijk een appartementje kunnen betalen van 250k hoor ik zou er maar niet zomaar vanuit gaan dat je daar gevrijwaard ben van overlast.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
I feel your pain. Altijd die graf bassbox aan. Zijn ze zelf een keer wezen luisteren, waren ze geschrokken hoe hard het doorklinkt. Maar gewoon die kutmuziek hard aan. Nog niet te spreken overde wietlucht omdat ze zitten te blowen met alle ramen en deuren potdicht.![]()
Daarom gaan we verhuizen, van huurappartement naar koopappartement van 250k. Zodat niet iedere fucking tokkie zomaar naast je kan komen wonen.
De gemiddelde Leeftijd ligt hoger en de vloeren zijn van beton ipv houtquote:Op maandag 13 maart 2017 09:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Genoeg asocialen die makkelijk een appartementje kunnen betalen van 250k hoor ik zou er maar niet zomaar vanuit gaan dat je daar gevrijwaard ben van overlast.
Hahaha hebben wij ook, buurman en buurvrouw vanaf een uur of 6 vaak sochtendsquote:Op maandag 13 maart 2017 09:55 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb een bovenbuurman die om 4uur 's ochtends de longen uit zn lijf begint te hoesten.
En dat doet die dan ook lekker in zn badkamer wat lekker doorgalmt.
Na dat een tijd te hebben aangehoord ben ik maar gewoon lekker terug gaan hoesten/keiharde kotsgeluiden maken in de badkamer. Toen stopte het
als dat niet hielp wilde ik stophoest in zn brievenbus gooien, maar dat is niet meer nodig
Holyfuck, jouw signaturequote:Op zondag 12 maart 2017 02:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Je luidsprekers op de grond leggen, volumeknop helemaal open en zelf een uurtje of drie in de kroeg of zo gaan zitten.
Met een beetje geluk is het een houten vloerquote:Op zondag 12 maart 2017 15:12 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Gast jij zit boven hem dus je kan hem zoals de rest veel erger tot last zijn dan hij jouLekker muziek aan sochtends om 10 uur, lomper in je huis lopen (hakken op de grond), dreunt lekker door naar onder etc.
Of plavuizen, zoals ikquote:Op maandag 13 maart 2017 17:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het een houten vloer
Halloooooooquote:Op maandag 13 maart 2017 21:42 schreef DoubleDip het volgende:
Lekker vaak de politie blijven bellen, nemen ze vanzelf de apparatuur in beslag. En ik wed dat die paupertokkie dan geen nieuw spul kan kopen. (Of wel, als het gejat is natuurlijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |