Jij vindt dat een Turkse dictator mag bepalen wat er in Nederland moet gebeuren?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:47 schreef Za het volgende:
Waarom speelt de Nederlandse regering dit zo uit via de media?
Wanneer ze niets hadden gedaan was de Turkse minister allang weer huiswaarts en niemand die ergens last van zou hebben gehad.
Dit neemt toch bizarre vormen aan, hier kun je het toch niet mee eens zijn welke partij je ook aanhangt, iedereen is toch voor vrijheid van meningsuiting en vergadering, hoe kun je iemand verbieden te spreken, het is geen extremist. wij zijn toch geen dictatuur.
Wat een domme tactiek is, gezien de jihad veel voorspoediger verloopt met mensen als Merkel aan de macht.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:49 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor. De radicale islam heeft baat bij extreem rechts in Europa, om de "grijze zone" te doen verdwijnen: gematigde moslims. ISIS zegt openlijk dat dat hun doel is.
Heb die vent waar het hier om gaat verder niet gezien dus ik weet niet of dat hier het geval is, maar het feit op zichzelf verbaast me niet zo. Accelerationistisch stemmen.
quote:
quote:
Heb Turkse roots (beide ouders Turks, en thank god anti-Erdo), wel geboren in Nederland, geen moslim, Nederlandse vrouw, kan Turks praten/schrijven ... en TR paspoort ingeleverdquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:48 schreef Onnoman het volgende:
zitten er trouwens een aantal Turken hier op dit forum? ik ken alleen Stimorol
Die was niet van mijquote:
waarom ben jij niet op het plein?quote:
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb Turkse roots (beide ouders Turks, en thank god anti-Erdo), wel geboren in Nederland, geen moslim, Nederlandse vrouw, kan Turks praten/schrijven ... en TR paspoort ingeleverd
Dat was toch een onzin verhaal?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef Harmankardon het volgende:
Ze hadden Erdo uit de lucht moeten schieten toen ze de kans hadden.
Zwaaien ze daar dan met NL vlaggen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
In Istanbul zijn er ook 'rellen' bij de NL amb
doe je nog wat aan je Turkse roots? beetje lekker koken enzo?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb Turkse roots (beide ouders Turks, en thank god anti-Erdo), wel geboren in Nederland, geen moslim, Nederlandse vrouw, kan Turks praten/schrijven ... en TR paspoort ingeleverd
"Wat er in Nederland moet gebeuren" is niet de issue.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef Hallojo het volgende:
Jij vindt dat een Turkse dictator mag bepalen wat er in Nederland moet gebeuren?
Braddie wist ook niet wat er speelde, dus kan mij niet voorstellen dat het enige internationale betekenis gaat krijgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe wordt hier eigenlijk in omringende landen op gereageerd? Is het echt hot news? Dit is toch al wel vaker voorgevallen? Misschien in mindere mate, maar Oostenrijk en Duitsland hadden toch ook geen zin in Turken die zieltjes komen winnen?
Overdrijven is ook een vak. Die vent had een toespraak gehouden en was weer opgerot.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jij vindt dat een Turkse dictator mag bepalen wat er in Nederland moet gebeuren?
Landverrader.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
En zingen "Hup Holland Hup"quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zwaaien ze daar dan met NL vlaggen?
Ben Fenerbahce fan en kook goed Turks en daar houdt het wel mee op hahaquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
doe je nog wat aan je Turkse roots? beetje lekker koken enzo?
Noooo!quote:
Rotterdam is geen Nederland meer inderdaad...?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Za het volgende:
[..]
"Wat er in Nederland moet gebeuren" is niet de issue.
Kwam ze een tijdje terug tegenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Oliver23 het volgende:
Wanneer begint DENK met het uitdelen van flyers??
Iedereen hier kent hem ook. Of is het gewoon iemand die ergens staat?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Infection het volgende:
Maikel stopt er binnenkort mee. Nog maar 20% batterij
spreek je ook een woordje Turks?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben Fenerbahce fan en kook goed Turks en daar houdt het wel mee op haha
Adana Kebab <3
Dit, nu is het een enorme opgeblazen toestand, en waarom?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Die vent had een toespraak gehouden en was weer opgerot.
Verkaast tot op het bot.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja, veel te stil, je zou verwachten dat zich men al lang en breed tegen deze ongein zou hebben uitgesproken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe wordt hier eigenlijk in omringende landen op gereageerd? Is het echt hot news? Dit is toch al wel vaker voorgevallen? Misschien in mindere mate, maar Oostenrijk en Duitsland hadden toch ook geen zin in Turken die zieltjes komen winnen?
Af en toe zie je daar nog wel een blanke hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Rotterdam is geen Nederland meer inderdaad...?
ik vroeg je wat, reageer eens! hup hupquote:
Zoals ik begrepen heb mag dat niet volgens de Turkse wet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Die vent had een toespraak gehouden en was weer opgerot.
Maar je spreekt dus wel Nederlands? Want dat was even onduidelijk..quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind de mensen die stemmen op AKP en Erdogan, die openlijk met PKK, Ocalan en Gulen in zee is gegaan en daarnaast Ataturk vervloeken om er zelf beter van te worden veel grotere verradersquote:
Een verdwaalde Pool uit de kassen van het Westland ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Af en toe zie je daar nog wel een blanke hoor.
Het is in heel Europa in het nieuws.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zie een nieuwe Duracell-reclame verschijnenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Infection het volgende:
Maikel stopt er binnenkort mee. Nog maar 20% batterij
De intimidatie en chantage van de Turkse dictator zijn precies de redenen waarom dit gebeurt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:53 schreef Za het volgende:
[..]
"Wat er in Nederland moet gebeuren" is niet de issue.
Het is juist een uiterst slimme tactiek, Putin doet hetzelfde natuurlijk. De reden dat hij Trump in het witte huis wil bijvoorbeeld is niet omdat hij direct hulp van Trump verwacht, maar omdat hij weet dat Trump chaos en paniekerigheid zal veroorzaken in het westen, waar hij van profiteert. Als Wilders straks de grootste zal worden knalt Al Baghdadi straks de kurk van de champagne (ik geloof er niets van dat die lui niet drinken), het betekent immers dat moslims in Europa zich eerder tot ISIS zullen keren.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat een domme tactiek is, gezien de jihad veel voorspoediger verloopt met mensen als Merkel aan de macht.
Hoezo onduidelijk?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je spreekt dus wel Nederlands? Want dat was even onduidelijk..
52% van de Turken ongeveer.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind de mensen die stemmen op AKP en Erdogan, die openlijk met PKK, Ocalan en Gulen in zee is gegaan en daarnaast Ataturk vervloeken om er zelf beter van te worden veel grotere verraders
/kusje
ik had ooit een relatie met een Turkse.. topwijf was het.. kan stimorol nog een puntje aan zuigenquote:
Liever verkaast dan als een schaap achter iemand aanrennen die denkt dat hij serieus god achter zich heeft in alles wat die doet. Als verkaast persoon kan in ieder geval nog mijn eigen mening vormen, eigen daden verrichten en zelf weten of ik links of rechts af ga slaan.quote:
Omdat je opeens Turks schreef terwijl de meesten hier dat niet zo goed verstaan. Vandaar de verwarringquote:
Jawel, maar die liggen nog in de auto en daar kunnen ze niet bij.quote:
Op maar naar de Turkse streams dan maar straks.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
De accu's van de NOS en periscope kerel zijn bijna leeg en ze kunnen niet bij extra accu's
RIP
Dan moeten mensen wat aardiger doen ipv al die KUT vragen en opmerkingen iedere keer.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten proberen.
En ze kunnen niet bij hun auto komen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
De accu's van de NOS en periscope kerel zijn bijna leeg en ze kunnen niet bij extra accu's
RIP
Ik nietquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:56 schreef CrashO het volgende:
Als ik in Roffa woonde was ik er naar toe gegaan met powerbanks
Omdat je je niet wilt laten chanteren.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:54 schreef Za het volgende:
[..]
Dit, nu is het een enorme opgeblazen toestand, en waarom?
quote:
Hoe de fuck kan het dat de NOS geen accu's heeftquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
RIP
Je daardoor laten leidenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moeten mensen wat aardiger doen ipv al die KUT vragen en opmerkingen iedere keer.
Die hebben ze wel, maar liggen in de auto waar ze niet bij kunnenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan het dat de NOS geen accu's heeft
Moslims kunnen niet winnen via geweld, nog bij lange na niet. Het was een kat in het bakkie geweest via demografische overheersing (migratie) die aangewakkerd en gesteund werd door Obama, Hillary, Merkel en consorten. Binnen een jaar hebben ze 1,5 miljoen (jonge) moslims Europa in gekregen. Zonder opstand van rechts Oost-Europa was dat nog een veel groter getal geweest.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:56 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Het is juist een uiterst slimme tactiek, Putin doet hetzelfde natuurlijk. De reden dat hij Trump in het witte huis wil bijvoorbeeld is niet omdat hij direct hulp van Trump verwacht, maar omdat hij weet dat Trump chaos en paniekerigheid zal veroorzaken in het westen, waar hij van profiteert. Als Wilders straks de grootste zal worden knalt Al Baghdadi straks de kurk van de champagne (ik geloof er niets van dat die lui niet drinken), het betekent immers dat moslims in Europa zich eerder tot ISIS zullen keren.
Altijd wijzen naar anderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moeten mensen wat aardiger doen ipv al die KUT vragen en opmerkingen iedere keer.
Turkije uitgeschakelt op het EK.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kreeg appjes uit het buitenland. Wat er aan de hand was.
NOS liveblog zegt:quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op maar naar de Turkse streams dan maar straks.
Yup, in mijn ogen is ook ruim 50% van de Turken te dom om te snappen waar dit allemaal over gaat. Islam + wat gratis eten + mooie woorden en je krijgt stemmen. Erdogan speelt het slim uit, wat dat betreft heb ik best respect voor die vent.quote:
Erdogan is de baas vriend. Niemand houdt onze leider tegen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Liever verkaast dan als een schaap achter iemand aanrennen die denkt dat hij serieus god achter zich heeft in alles wat die doet. Als verkaast persoon kan in ieder geval nog mijn eigen mening vormen, eigen daden verrichten en zelf weten of ik links of rechts af ga slaan.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
RIP
Maikel is het wildst van iedereen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:54 schreef Onnoman het volgende:
hij zegt telkens, er gebeurt nog weinig.. maar er gebeurt heel veel.. iedereen staat buiten
Ik word alleen wel vaak voor Marokkaanse aangezien (heel leuk als je dat niet bentquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Turkse vlag uitprinten en op je rug plakken en niemand die je aanraakt
Is toch sociaal? Ze roepen allemaal hun familie op om te vragen wat je probleem is.quote:
Smoothquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat je opeens Turks schreef terwijl de meesten hier dat niet zo goed verstaan. Vandaar de verwarring
Kan Iwanius gelijk acclimatiserenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Geef hem een powebank
Kaas of iwanus moet er even heen.
Ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik word alleen wel vaak voor Marokkaanse aangezien (heel leuk als je dat niet bent) .. ben ik dan nog wel veilig?
Sigaartje opsteken en foto's makenquote:
Vrijgezel?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik word alleen wel vaak voor Marokkaanse aangezien (heel leuk als je dat niet bent) .. ben ik dan nog wel veilig?
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
In tegenstelling tot Marokkanen konden Turken vaak nog wel op sympathie rekenen in Nederland. Ze doen echter goed hun best om hun imago in rap tempo te veranderen in dat van vervelend tiefusvolk.
Ja. Dat is een vervelende bijkomstigheid die men zelf nog niet geheel beseft.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
In tegenstelling tot Marokkanen konden Turken vaak nog wel op sympathie rekenen in Nederland. Ze doen echter goed hun best om hun imago in rap tempo te veranderen in dat van vervelend tiefusvolk.
Istanbul?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:58 schreef sonnyspek het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1lDGLRRzVkYxm
Wat doet de overheid dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben flabbergasted door het adequate optreden van de Nederlandse overheid.
Hulde voor Rutte en Aboutaleb.
Dat is hoe AKP alle meetings volkrijgt. Gratis bussen inzetten voor de bevolking.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:59 schreef Infection het volgende:
Man man man. Volgensmij is zeker 2/3 van de Turken daar ingehuurd of op eigen houtje vanuit andere landen daarheen gekomen.
die turken waren er gisteren al.. gewoon de grens over gekomen om de boel hier te verstorenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:59 schreef Infection het volgende:
Man man man. Volgensmij is zeker 2/3 van de Turken daar ingehuurd of op eigen houtje vanuit andere landen daarheen gekomen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:58 schreef Triggershot het volgende:
Hadden op twitter aangekondigd te komen, Turken hart onder de riem te steken.
*popcorn paktquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
En dan per ongeluk de sigaar op een Turkse vlag
Dan heb je in elk geval minder shit op straat. Lijkt mij ook leuk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat niemand integreert. En omdat ze eigen aanhang meebrengen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom spreekt er niemand Nederlands?
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Dutch aggression? Wat is deze
Ja joh. Kaaskoppen altijd gevaarlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Wou net zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Nep nieuws.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Was het maar eeuwig verkiezingstijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben flabbergasted door het adequate optreden van de Nederlandse overheid.
Hulde voor Rutte en Aboutaleb.
In Frankrijk had dit heel anders afgelopen. Dan had je continu sirenes op de achtergrond gehoord.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef myShizzle het volgende:
Het is boring maar wel knap hoe dit gedeëscaleerd lijkt te worden
Ja zie hoe die Hollanders alle Turken tot moes slaanquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij snap jij het niet zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Wat doet de overheid dan?
Een noodverbod instellen waar vervolgens 2000 Turken met Turkse vlaggen staan en Allahu Akbar roepen?
En geen ham op je broodje gezondquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval minder shit op straat. Lijkt mij ook leuk.
Dit is NL. Men werkt volgens het principe rustig aan. Als dat niet lukt gaat de hel los.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef Spanky78 het volgende:
Is dat plein nu al schoongeveegd of hoe zit dat?
Echtquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie hoe die Hollanders alle Turken tot moes slaan![]()
Er is in ieder geval voorkomen dat de Turkse ministers konden spreken. Dat is belangrijker dan die 2000 Turken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Wat doet de overheid dan?
Een noodverbod instellen waar vervolgens 2000 Turken met Turkse vlaggen staan en Allahu Akbar roepen?
Volgens de NOS is het plein al schoongeveegd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is NL. Men werkt volgens het principe rustig aan. Als dat niet lukt gaat de hel los.
Opzich hebben de meeste mensen dat wel op zaterdagavondquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef Cattivo het volgende:
Die turken hebben altijd wel veel tijd om te demonstreren/rellen.
Turken weten ook altijd extreem veel te lullen. Altijd hebben ze wel iets om over te praten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef Cattivo het volgende:
Ik ben voor! Dan hebben we de namen van die luiquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef bijstandboy het volgende:
en morgen gaat kuzu weer huilen dat de turken aangifte moeten doen zeker
kuzu wacht af hoe die verder afloopt, en past daar zijn strategie op aan. De lafaard.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef bijstandboy het volgende:
en morgen gaat kuzu weer huilen dat de turken aangifte moeten doen zeker
Je wil ze gewoon campagne laten voeren voor een dictatuur?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:01 schreef lf2 het volgende:
NL is dom ze hadden het gewoon moeten laten gaan. Degene preekt geen haat maar een of andere wetswijziging uiteenzetten. Dat valt onder vrijheid van meningsuiting denk ik.
Wilders spreekt overal ter wereld haat als 2de kamerlid en dat is ook oke in veel landen toch ?
Turkije wist dat Nederland verkiezing zou hebben. Goed voor Erdo media aandacht. Het wij gevoel is versterkt en duidelijk laten zien dat er aparte regels gelden voor bepaalde groepen.
Ze hadden die shit meeting gwn moeten laten gaan.
NO man. Zit thuis AYNIL kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef Cattivo het volgende:
Ik heb 't niet enkel over vandaag.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Opzich hebben de meeste mensen dat wel op zaterdagavond
Mwuah, de AKP en MHP zijn nu #1 bondgenoten van elkaar, logisch dat de aanhangers er achteraan gaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:03 schreef Kyran het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat de Ulkucu-beweging (grijze wolven) achter AKP en Erdo aan loopt te huppelen. Die lui staan zo lijnrecht tegenovelkaar qua overtuiging van alles gewoon ...
Democratie in Turkije = alle tegenstanders vastzetten, vermoorden of martelen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De Turken daar zijn wel opeens de grootste aanhangers van de democratie.
Groot nieuws op de Duitse websites http://www.focus.de/quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Komt door jou. Opeens voel ik me als Nederlander heel slecht over mezelfquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend spreken hoor.
Neejoh. Ook de duitsers waarderen dit.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef Triggershot het volgende:
De Duitsers hebben het echt slim gespeeld, tegengewerkt, maar op een koele manier afgesloten, Nederland is echt de shit in gegaan op de manier hoe ze het hebben tegengewerkt.
ja.. ach.. zoveel mensen die politiek niet begrijpen.. vandaag nog op RTL4 nieuws een meisje in limburg die communisme wel zag zitten..quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De Turken daar zijn wel opeens de grootste aanhangers van de democratie.
Denk ikquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:01 schreef lf2 het volgende:
NL is dom ze hadden het gewoon moeten laten gaan. Degene preekt geen haat maar een of andere wetswijziging uiteenzetten. Dat valt onder vrijheid van meningsuiting denk ik.
Wilders spreekt overal ter wereld haat als 2de kamerlid en dat is ook oke in veel landen toch ?
Turkije wist dat Nederland verkiezing zou hebben. Goed voor Erdo media aandacht. Het wij gevoel is versterkt en duidelijk laten zien dat er aparte regels gelden voor bepaalde groepen.
Ze hadden die shit meeting gwn moeten laten gaan.
Rutte is echt domquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef Triggershot het volgende:
De Duitsers hebben het echt slim gespeeld, tegengewerkt, maar op een koele manier afgesloten, Nederland is echt de shit in gegaan op de manier hoe ze het hebben tegengewerkt.
Ze hebben het eigenlijk over zichzelf. Is wel vaker zo bij mensen die een ander ergens van beschuldigen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Turkey has the best democracy in the world.. the greatest.. it's truequote:
Nee, Nederland heeft de wereld laten zien hoe hier mee om te gaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef Triggershot het volgende:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:03 schreef CrashO het volgende:
Lol. Op RT heeft Cavusoglu het nu over dat NL het verdrag van Wenen schaadt
In Duitsland viel het reuze mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neejoh. Ook de duitsers waarderen dit.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt door jou. Opeens voel ik me als Nederlander heel slecht over mezelf
Hardop gelachen. Al die Turken zijn te dom om te poepen lijkt wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:03 schreef CrashO het volgende:
Lol. Op RT heeft Cavusoglu het nu over dat NL het verdrag van Wenen schaadt
Ja, de demonstratie werd alleen maar groter en groter, nice job.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, Nederland heeft de wereld laten zien hoe hier mee om te gaan.
Alweer is Nederland een voorloper.
Ja al die Duitse Turken zitten in Roffa zo te horen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Duitsland viel het reuze mee.
ik zou met jou geen oorlog durven voeren.. daar ben jij te schattig voorquote:
Toch, snap ik dat niet. Ik weet niet wat ome-Erdo heeft op MHP en Bahceli dat ze zo meegaand zijn geworden. Er zijn grote groepen MHP-aanhangers die ook absoluut tegen zijn, maar die hoor je nooit.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, de AKP en MHP zijn nu #1 bondgenoten van elkaar, logisch dat de aanhangers er achteraan gaan.
Zijn er Nederlanders dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef schommelstoel het volgende:
Op de live stream van TRT World praten ze Nederland volledig zwart.
Alleen maar turken die ze daar interviewen.
Duitsers komen weer Rdam afbreken hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al die Duitse Turken zitten in Roffa zo te horen.
Trap er niet in!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Want die minister zit intussen aan een muur vastgebonden om iedere 5 minuten een waterboarding te krijgen? Of hebben we vriendelijk al 12 uur geleden gezegd dat hij moest optieven. En toen hij toch kwam hem vriendelijk een escorte naar onze grens gegeven (met volledige vrijheid om daarna door te reizen).quote:
Yes, het terugkrabbelen begint.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef Kyran het volgende:
Cavusoglu zegt nu dat hij had voorgesteld om na de verkiezingen van volgende week te komen en dat dat ook niet mocht.
Behalve op de Nederlandse natuurlijk, die gaan na een kort itempje weer vrolijk verder met hun reguliere programmaquote:
Nja, in Turkije was je waarschijnlijk al een paar uur ergens in een gevangenis geflikkerd en mogen ze je zonder proces 5 jaar vasthouden wegens propaganda voor terrorisme ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is NL. Men werkt volgens het principe rustig aan. Als dat niet lukt gaat de hel los.
quote:
quote:Article 4
1 The sending State must make certain that the agrément of the receiving State has been given for the person it proposes to accredit as head of the mission to that State.
2 The receiving State is not obliged to give reasons to the sending State for a refusal of agrément.
En All You Need Is Lovequote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:06 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Behalve op de Nederlandse natuurlijk, die gaan na een kort itempje weer vrolijk verder met hun reguliere programma
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Duitsers komen weer Rdam afbreken hoor.
Er is maar een kleine factie onder de MHP, de kliek van Meral Aksener die tegen de samenwerking met Erdogan is, na de coup hebben ze beiden elkaar gevonden in een unieke alliantie.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Toch, snap ik dat niet. Ik weet niet wat ome-Erdo heeft op MHP en Bahceli dat ze zo meegaand zijn geworden. Er zijn grote groepen MHP-aanhangers die ook absoluut tegen zijn, maar die hoor je nooit.
Ruim baan voor andere meningen zonder te bukken voor een dictator die politiek wil bedrijven in Nederland. Dikke prima dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, de demonstratie werd alleen maar groter en groter, nice job.
Mooi, hopen dat ze in het vervolg een beetje wegblijven hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef schommelstoel het volgende:
Op de live stream van TRT World praten ze Nederland volledig zwart.
Alleen maar turken die ze daar interviewen.
Lieve reactie weer Anthonie24quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zou met jou geen oorlog durven voeren.. daar ben jij te schattig voor
Het zijn ook altijd dezelfden weer hequote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Duitsers komen weer Rdam afbreken hoor.
quote:Article 9
1 The receiving State may at any time and without having to explain its decision, notify the sending State that the head of the mission or any member of the diplomatic staff of the mission is persona non grata or that any other member of the staff of the mission is not acceptable. In any such case, the sending Stale shall, as appropriate, either recall the person concerned or terminate his functions with the mission. A person may be declared non grata or not acceptable before arriving in the territory of the receiving State.
2 If the sending State refuses or fails within a reasonable period to carry out its obligations under paragraph 1 of this Article, the receiving State may refuse to recognize the person concerned as a member of the mission.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:06 schreef OEM het volgende:
[..]
Turkije is mede-oprichter van dit verdrag he? Of niet? Of wel?
Neequote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef Infection het volgende:
Man man man. De indoctrinatie onder Turken.
ja is goed hansiequote:
Naast Maikel ca. 50.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:06 schreef bijstandboy het volgende:
hoeveel turken staan er nu eigenlijk?
Tja, zo rollen deze mensen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nja, in Turkije was je waarschijnlijk al een paar uur ergens in een gevangenis geflikkerd en mogen ze je zonder proces 5 jaar vasthouden wegens propaganda voor terrorisme ofzo.
En dan nu huilen dat het ondemocratisch is...
Neuh, NL heeft echt halfwerk verricht en heeft gigantisch gefaald hierin.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ruim baan voor andere meningen zonder te bukken voor een dictator die politiek wil bedrijven in Nederland. Dikke prima dus.
Wanneer begint dit weer? Wil vip-kaartjes hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:06 schreef Kiyoaki het volgende:
De traditionele Hengelose varkensrace in deze straat wordt gehouden, dus hebben we hem afgezet.
Turken willen nog weleens journalisten lynchen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:06 schreef Onnoman het volgende:
die journalist lijkt wel een bange homofiel
Nee, want we hebben niet betaaldquote:
Haha goede grapquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:07 schreef Snepar het volgende:
Pff. Ik hoop dat Pechtold minister wordt. Dit slaat toch nergens op. Iemand moet stevig aan de thee met die jongens, ze overtuigen van onze normen en waarden.
Allerlei erdoganpuppets uit Duitsland, NL en waarschijnlijk ook belgie. Want ze moeten natuurlijk wel op turkse tv laten zien hoeveel stoere turken in NL demonstreren...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:06 schreef bijstandboy het volgende:
hoeveel turken staan er nu eigenlijk?
De politie is gewoon een broodje bal aan het halen, als ze net zo zijn als hierquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:08 schreef Jojoke het volgende:
De politie en overheid wacht nu gewoon tot iedereen moe wordt en de Turkse minister naar de toilet moet.
Geef toe, humor hebben ze wel daar.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef KLTZK het volgende:
"Turkije is een van de best democratische landen ter wereld"
![]()
![]()
![]()
![]()
hij stond nog net niet mijn zijn microfoontje te bibberenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Turken willen nog weleens journalisten lynchen.
Op welk punt? Mij heeft gewoon de orde bewaakt. Dat dat niet lukt in Turkije zelf is iets anders.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, NL heeft echt halfwerk verricht en heeft gigantisch gefaald hierin.
1:10quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zal de verhouding Nederlandse - Duitse Turken zijn?
Ja, maar het kwam zo lullig over. Het is veel beter als europese lander wat agressiever reageren. Tegen dit soort paupers helpt dat beter dan lafheid.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Duitsland viel het reuze mee.
Ergste is ze geloven er echt in. Het is niet zomaar iets wat ze zeggen, ze zijn er heilig van overtuigd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geef toe, humor hebben ze wel daar.
Ik mis een argument. Ruim baan voor demonstraties maar de poot stijf, prima oplossing. Turkije mag mad zijn, het boeit niet, politiek bedrijf je maar in Turkije.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, NL heeft echt halfwerk verricht en heeft gigantisch gefaald hierin.
Ken mensen die anti AKP zijn en toch de samenwerking goedkeuren, puur omdat hun leider het goedkeurt. Kritiek uiten of kritisch nadenken zit niet in de Turk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is maar een kleine factie onder de MHP, de kliek van Meral Aksener die tegen de samenwerking met Erdogan is, na de coup hebben ze beiden elkaar gevonden in een unieke alliantie.
#incestiswincestquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ergste is ze geloven er echt in. Het is niet zomaar iets wat ze zeggen, ze zijn er heilig van overtuigd.
Onebgrijpelijk ja, waarom denken ze niet na?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ergste is ze geloven er echt in. Het is niet zomaar iets wat ze zeggen, ze zijn er heilig van overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |