Ik begrijp best dat het enige vaardigheid vereist om schuttingtaal achterwege te laten. Kennelijk ook bij jou. Jammer!quote:
Wees blij, een hoer zorgt nog voor haar eigen kostje. Een golddigger is veel erger, dat is een hoer in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat jullie je kunnen voorstellen dat het niet normaal is om zó grof over vrouwen te praten. Wat je in de voetbalkleedkamer doet, ik vind het best, mannen onder elkaar. Maar het is niet normaal op deze manier. Sterker nog: het komt op mij althans, kinderlijk over. En dus ook kwetsend. Vrouwen zijn niet per definitie 'hoeren'. Zijn niet allemaal een 'kut'. Dit is niet normaal om dit gewoon rond te strooien hier.
Dat is wel een waar woord.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:40 schreef LompeHork het volgende:
Ik mis serieus de écht terechte klachten.
En wat heeft dit precies met mijn klacht te maken?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wees blij, een hoer zorgt nog voor haar eigen kostje. Een golddigger is veel erger, dat is een hoer in de ontkenningsfase.
Jij ziet hoer als de ultieme belediging, terwijl dat niet zo is.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En wat heeft dit precies met mijn klacht te maken?
Standaard heet een vrouw 'vrouw'. Dan heb je varianten van hele vervelende vrouwen en varianten van nóg vervelendere vrouwen. Maar in principe heb je het over een 'vrouw'.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij ziet hoer als de ultieme belediging, terwijl dat niet zo is.
Onbekend met vrouwen? Snap ik, geen probleem. Nare ervaringen met vrouwen? Heel naar, snap ik ook nog. Anderen napraten? Begrijp ik ook nog. Maar dit forum wordt ook gelezen door mensen die het raakt. Termen als 'kut' en 'hoer' gebruik je waar ik vandaan kom, als uitzondering. Niet als regel. En dat ik bijna bejaard ben, soit.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Verder snap ik wel waarom veel KLB'ers vrouwen behandelen als minderwaardig, de meesten zijn er niet bekend mee en snappen gewoon niet hoe ze daar mee om moeten gaan.
Vrouwen verdienen gewoon repsect (repsect ja), bijzondere wezens die ons mannen vaak een fijn gevoel kunnen geven
Oh wauw, m'n vorige post kwam nog voordat ik dit las. Waar ik vandaan kom is het eigenlijk wel heel normaal om dat soort dingen als uitlatingen/scheldwoorden te gebruikenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Onbekend met vrouwen? Snap ik, geen probleem. Nare ervaringen met vrouwen? Heel naar, snap ik ook nog. Anderen napraten? Begrijp ik ook nog. Maar dit forum wordt ook gelezen door mensen die het raakt. Termen als 'kut' en 'hoer' gebruik je waar ik vandaan kom, als uitzondering. Niet als regel. En dat ik bijna bejaard ben, soit.
? Waarvoor LH?quote:
Voor die hele postquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
? Waarvoor LH?
Overigens: er zijn hier ook veel fijne posters! Die echt leuk en fijn over vrouwen praten. Die hebben helaas niet de overhand.
Weet je wat het volgens mij is LH? Dat het gewoon wordt en je denkt: dit gooi ik er ff in. Maar mij in ieder geval, raakt het élke keer dat zo'n scheldwoord hier wordt neergesmeten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh wauw, m'n vorige post kwam nog voordat ik dit las. Waar ik vandaan kom is het eigenlijk wel heel normaal om dat soort dingen als uitlatingen/scheldwoorden te gebruiken
Nouja, gescheld is prima in mijn ogen, dat hele "fucking" en dat soort dingen kun je zien als een stukje afreageren op de persoon die debiel (geh) heeft lopen doen, dat vat ik dan nog wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je wat het volgens mij is LH? Dat het gewoon wordt en je denkt: dit gooi ik er ff in. Maar mij in ieder geval, raakt het élke keer dat zo'n scheldwoord hier wordt neergesmeten.
Ik zat laatst filmpjes te kijken op YouTube over road rages (ruzie op de weg en zo). Nou werkelijk, ik heb een mateloze bewondering voor Amerikanen (in dit geval heb ik het over de VS). Maar in élke zin kwam vijf keer het woord 'fucking!' voor.
Pardon??
En dat ging de hele tirade zo door. Fucking dit, fucking dat. Dat is toch één van de weinig keren dat ik met afschuw naar een stel Amerikanen heb zitten kijken. Mijn respect verdween onder het buro.
Zoals ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
? Waarvoor LH?
Overigens: er zijn hier ook veel fijne posters! Die echt leuk en fijn over vrouwen praten. Die hebben helaas niet de overhand.
Sorry. Mag ik je voeten likken?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat jullie je kunnen voorstellen dat het niet normaal is om zó grof over vrouwen te praten. Wat je in de voetbalkleedkamer doet, ik vind het best, mannen onder elkaar. Maar het is niet normaal op deze manier. Sterker nog: het komt op mij althans, kinderlijk over. En dus ook kwetsend. Vrouwen zijn niet per definitie 'hoeren'. Zijn niet allemaal een 'kut'. Dit is niet normaal om dit gewoon rond te strooien hier.
Die nofap was ik ja, maar ik ben gewoon tevreden met een 7/10 meid. Dus ik denk dat je het over mij hebt, maar als je dan toch post over mij kun je je voortaan iets beter inlezenquote:Op zondag 12 maart 2017 15:34 schreef edraket31 het volgende:
KLB zit vol met frusty, maagdelijke Keyboardheroes.
Lekker stoer doen op fok welk "wijf" ze wel/niet zouden geven terwijl de dame in kwestie ze nog geen blik waardig zou gunnen.
Als je als vrouw zijnde enig respect verwacht, kun je KLB beter overslaan. Wordt overheerst door jongetjes die het grootste woord hebben en denken indruk te maken met grof taalgebruik. Zouden ze in de grote boze mensenwereld eens een vrouw tegenkomen, staan ze met hun bek vol tanden.....om vervolgens op Fok te typen dat het maar een 7/10 was en aansluitend een topic te openen dat ie een "no fap" periode gaat inlassen
Ze is best leuk aan de telefoon hoor. Best intelligent ook. Of ze zich stond te masturberen toen we belden, weet ik niet. Hoewel ik wel af en toe wat gehijg tussendoor meende te ontwaren.quote:
Sommige oma's zijn best geilquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Onbekend met vrouwen? Snap ik, geen probleem. Nare ervaringen met vrouwen? Heel naar, snap ik ook nog. Anderen napraten? Begrijp ik ook nog. Maar dit forum wordt ook gelezen door mensen die het raakt. Termen als 'kut' en 'hoer' gebruik je waar ik vandaan kom, als uitzondering. Niet als regel. En dat ik bijna bejaard ben, soit.
Ik moest lachenquote:
Maar niet zo kut als jouw politieke voorkeur.quote:
Alleen jammer voor jou dat zon meid jou alleen niet ziet staan, ondanks je stoere praat over vechtsporten, dure auto's, merkkleding, ingestudeerd stoer loopje en 3 horloges van een b-merk.quote:Op zondag 12 maart 2017 15:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Die nofap was ik ja, maar ik ben gewoon tevreden met een 7/10 meid. Dus ik denk dat je het over mij hebt, maar als je dan toch post over mij kun je je voortaan iets beter inlezen
Denken dat meiden mij niet zien staanquote:Op zondag 12 maart 2017 16:05 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Alleen jammer voor jou dat zon meid jou alleen niet ziet staan, ondanks je stoere praat over vechtsporten, dure auto's, merkkleding, ingestudeerd stoer loopje en 3 horloges van een b-merk.
Beter inlezen? Met je opmerking "ik zou TS keihard doen" ben je de belichaming van de kansloze typetjes die ik bedoel dus nog meer inlezen is totaal overbodig
dat is het jaquote:Op zondag 12 maart 2017 16:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken dat meiden mij niet zien staan
Komt gewoon omdat ik lui ben en vaak niet doorzet
Fixed.quote:Op zondag 12 maart 2017 16:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat ik lui ben en moddervet
Karakter is bepalendquote:Op zondag 12 maart 2017 16:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat ik lui ben en vaak niet doorzet
Misschien heb ik dan toch wel een kutkarakter, ookal hoor ik best vaak dat mensen wel om mij moeten lachen en dat ik gewoon een beetje zo ben van ja het zal welquote:Op zondag 12 maart 2017 16:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Karakter is bepalend
uiterlijk draagt bij
en oppervlakkigheid houden vrouwen niet van
Take a hint?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik meld het maar even: ik ben een vrouwelijke FOK!-ster en ik erger me steeds meer aan de onnodige grofheid in de TT's en de reacties. Er wordt ook doorgaans zeer vrouwonvriendelijk gepost, vooral door de vaste OP-makers. Ik kan het best begrijpen en soms ook best meelachen om uitdrukkingen en zo, maar het nodigt niet bepaald uit om te reageren. Integendeel.
Het valt me op dat er maar weinig vrouwen/meisjes in KLB-topics reageren. Misschien komt het wel hierdoor, wie zal het zeggen.
Het staat natuurlijk stoer, flink schelden en grof taalgebruik, ik snap dat wel, maar daar houdt het ook gelijk mee op. Ik krijg er pijn van in m'n ogen. Ook de oeroude 'je moeder'-grappen gáán maar door. En 'chicks' en zo en 'ik zou haar geven', ook al 500 jaar oud.
Klacht: KLB is wat mij betreft grotendeels een jongetjes-subforum geworden met bijbehorend taalgebruik. Wie continu dezelfde onzin post: denk gewoon even na voordat je op 'invoeren' drukt. Thx.
KLB kan beter samengevoegd worden met ONZ, meer is het niet.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:01 schreef Catkiller het volgende:
Echt hè zonder fatoeman, corehype, nikonlover, vogeltjesdans en anthonie zou het Veel beter zijn hier.
Fok! kan beter het archief in, dooien boel. Zal me niks verbazen als ze de zomer niet overleven.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
KLB kan beter samengevoegd worden met ONZ, meer is het niet.
quote:Op zondag 12 maart 2017 17:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Fok! kan beter het archief in, dooien boel. Zal me niks verbazen als ze de zomer niet overleven.
KLB kan hartstikke leuk zijn. Maar als er mensen tien flapdroltopics met onderbroekenlol per dag plaatsen en die blijven open dan gaat het niveau naar beneden.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Accepteer gewoon dat het forum tegenwoordig door en door verrot is. Het is niet voor niets zo rustig, iconische mods stoppen bij bosjes, leuke users zie je niet meer etc. etc.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
KLB kan hartstikke leuk zijn. Maar als er mensen tien flapdroltopics met onderbroekenlol per dag plaatsen en die blijven open dan gaat het niveau naar beneden.
Ook topics die helemaal geen klacht bevatten maar wat geneuzel moeten gewoon gelijk dicht. OP's met één zin blijven ook nog wel eens staan.
Alleen OP's waar werk van gemaakt is mét klacht moeten blijven. Daar is KLB voor.
Why so mad?quote:Op zondag 12 maart 2017 17:07 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Verbeter internet, begin met jezelf. Oftewel
Naja je bent zoals je bent, of dat kut is weet ik niet. Maar er zit wel een verschil in gedrag natuurlijk nep of echt zijn.quote:Op zondag 12 maart 2017 16:59 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan toch wel een kutkarakter, ookal hoor ik best vaak dat mensen wel om mij moeten lachen en dat ik gewoon een beetje zo ben van ja het zal wel
Ik vind alleen KLB en ONZ slecht. De rest loopt toch goed? Welke loopt er nog meer niet dan?quote:Op zondag 12 maart 2017 17:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Accepteer gewoon dat het forum tegenwoordig door en door verrot is. Het is niet voor niets zo rustig, iconische mods stoppen bij bosjes, leuke users zie je niet meer etc. etc.
Ik weet niet of ik nep of echt ben, maar ik probeer dat ene jongetje wat ik was in de brugklas zegmaar wel te veranderenquote:Op zondag 12 maart 2017 17:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Naja je bent zoals je bent, of dat kut is weet ik niet. Maar er zit wel een verschil in gedrag natuurlijk nep of echt zijn.
Je weet dat wel, dat is gewoon zelfinzicht.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nep of echt ben, maar ik probeer dat ene jongetje wat ik was in de brugklas zegmaar wel te veranderen
Bah neequote:Op zondag 12 maart 2017 17:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
KPD? Keldertje? Ik zeg maar watquote:Op zondag 12 maart 2017 17:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind alleen KLB en ONZ slecht. De rest loopt toch goed? Welke loopt er nog meer niet dan?
Neem nou deze, dat mag toch geen topic heten? Gewoon een opmerking, meer is het niet: KLB / Mensen die halfnaakt de deur op doen..quote:Op zondag 12 maart 2017 17:42 schreef LLgetikt het volgende:
De OP ben ik wel mee eens. Trollen kan, maar zo vaak word er uit niets op de man afgespeeld en zwaar respectloos gedaan en dat is niet de charme van KLB denk ik. Maar dat is een persoonlijke mening daar zullen mensen wel anders over denken.
Het is een beetje karig true true, maarja de ene klacht is natuurlijk niet de andere...quote:Op zondag 12 maart 2017 17:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Neem nou deze, dat mag toch geen topic heten? Gewoon een opmerking, meer is het niet: KLB / Mensen die halfnaakt de deur op doen..
Mij ook?quote:Op zondag 12 maart 2017 16:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb gisteren flink geklaagd maar vandaag is het op FOK! puur genieten, ook door de topics over de Turkije-rel. Dan geniet ik weer van alle commentaren. En dan vind ik jullie allemaal weer even knuffelbaar en lief (voor de goede orde: ook de dames).
Als je van me hield zou alles anders zijnquote:Op zondag 12 maart 2017 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
KLB kan hartstikke leuk zijn. Maar als er mensen tien flapdroltopics met onderbroekenlol per dag plaatsen en die blijven open dan gaat het niveau naar beneden.
Ook topics die helemaal geen klacht bevatten maar wat geneuzel moeten gewoon gelijk dicht. OP's met één zin blijven ook nog wel eens staan.
Alleen OP's waar werk van gemaakt is mét klacht moeten blijven. Daar is KLB voor. Ook die ginnegapperij tussen vijf users met hun 'goed topic VD' etc. is flauwekul. Doe maar in DM.
En dat terwijl ik zo'n goed hart heb en alleen maar wil dat er van me gehouden wordtquote:Op zondag 12 maart 2017 17:01 schreef Catkiller het volgende:
Echt hè zonder fatoeman, corehype, nikonlover, vogeltjesdans en anthonie zou het Veel beter zijn hier.
Zoek op grannyloveslesbian.comquote:
Mag ik een knuffel en op je schouder uithuilen?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kom VD, even een kopje warme melk 🥛 en een boks 👊🏻
Nee dat is Joop.nl.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:06 schreef Roces18 het volgende:
KLB is ook het afvoerputje van het internet.
Nee ik ben bezopen.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je bent alweer boven jan zie ik dus je vraag hierboven komt te vervallen.
Age quod agis.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
Terechte klacht, ik stoor me ook al tijden aan het gebrek aan niveau in dit subforum. Er zou eigenlijk een apart subforum moeten komen voor users met een IQ boven de 130.
Kom VD, denk aan de Huishoudbeurs en alle dames die daar ook waren. Wat is er mooier dan een kort, pittig kapsel? Denk even terug aan je bezoek daar, dan fleur je weer op!quote:Op zondag 12 maart 2017 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik ben bezopen.
In vino Veritas.
Dikke lul zeg... liever mezelf kapotzuipen dan ooit nog een relatie te hebben.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kom VD, denk aan de Huishoudbeurs en alle dames die daar ook waren. Wat is er mooier dan een kort, pittig kapsel? Denk even terug aan je bezoek daar, dan fleur je weer op!
Misschien moet je het daar op dit moment ook niet in zoeken...quote:Op zondag 12 maart 2017 19:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dikke lul zeg... liever mezelf kapotzuipen dan ooit nog een relatie te hebben.
Klopt. In drank daarentegen...quote:Op zondag 12 maart 2017 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien moet je het daar op dit moment ook niet in zoeken...
En jou als morele support. Kom hier, a manly handshake insumes.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:58 schreef Plompzakker het volgende:
Gelukkig heeft klb users als vogeltjesdans en iwanius om zich te onderscheiden
Ik moet wel oppassen met die support. De vogeltjesbans worden steeds langer ondanks dat ik steeds de proeftijd na een ban keurig doorloopquote:Op zondag 12 maart 2017 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jou als morele support. Kom hier, a manly handshake insumes.
Bôh!!!!quote:Op maandag 13 maart 2017 00:30 schreef Maikuuul het volgende:
Eens met TS, niveau is ontzettend gedaald de laatsts jaren.
Soms lurk ik in R&P om te kunnen lachen want in KLB is het maar saai
Hoi lieve TS. Ik ben Nikonlover en ik ben heel vrouwvriendelijk maar bijna iedereen in KLB scheld mij uit voor kasthomoquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik meld het maar even: ik ben een vrouwelijke FOK!-ster en ik erger me steeds meer aan de onnodige grofheid in de TT's en de reacties. Er wordt ook doorgaans zeer vrouwonvriendelijk gepost, vooral door de vaste OP-makers. Ik kan het best begrijpen en soms ook best meelachen om uitdrukkingen en zo, maar het nodigt niet bepaald uit om te reageren. Integendeel.
Het valt me op dat er maar weinig vrouwen/meisjes in KLB-topics reageren. Misschien komt het wel hierdoor, wie zal het zeggen.
Het staat natuurlijk stoer, flink schelden en grof taalgebruik, ik snap dat wel, maar daar houdt het ook gelijk mee op. Ik krijg er pijn van in m'n ogen. Ook de oeroude 'je moeder'-grappen gáán maar door. En 'chicks' en zo en 'ik zou haar geven', ook al 500 jaar oud.
Klacht: KLB is wat mij betreft grotendeels een jongetjes-subforum geworden met bijbehorend taalgebruik. Wie continu dezelfde onzin post: denk gewoon even na voordat je op 'invoeren' drukt. Thx.
Faalquote:Op maandag 13 maart 2017 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoi lieve TS. Ik ben Nikonlover en ik ben heel vrouwvriendelijk maar bijna iedereen in KLB scheld mij uit voor kasthomoWil je dinnetjes worden?
Dit is een vieze leugen, Nikonlover is een eersteklas nazi, zelfs de Turkse ministers veroordelen ons er omquote:Op maandag 13 maart 2017 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoi lieve TS. Ik ben Nikonlover en ik ben heel vrouwvriendelijk maar bijna iedereen in KLB scheld mij uit voor kasthomoWil je dinnetjes worden?
Goede versierpoging toch?quote:
We zijn allemaal nazi'squote:Op maandag 13 maart 2017 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is een vieze leugen, Nikonlover is een eersteklas nazi, zelfs de Turkse ministers veroordelen ons er om
Is dat zo? Dat is niet best. Als ik het zie kom ik voor je op. Dan zeg ik dat we bij IKEA werken en dat je dan vanzelf een kasthomo bent met al die debiele gebruiksaanwijzingen!quote:Op maandag 13 maart 2017 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
*proest*quote:Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is niet best. Als ik het zie kom ik voor je op. Dan zeg ik dat we bij IKEA werken en dat je dan vanzelf een kasthomo bent met al die debiele gebruiksaanwijzingen!
Liefde op het eerste gezichtquote:Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is niet best. Als ik het zie kom ik voor je op. Dan zeg ik dat we bij IKEA werken en dat je dan vanzelf een kasthomo bent met al die debiele gebruiksaanwijzingen!
Alleen voor mijquote:Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*proest*
Vergoed je ook kopjes koffie TS?
Dat valt onder het Eigen Risico.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*proest*
Vergoed je ook kopjes koffie TS?
Maar ik bedoelde het goedquote:Op maandag 13 maart 2017 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze is wel zo dom om op jou in te gaan inderdaad.
Dat is natuurlijk niet zo, dat iedereen een troll is. Ze zitten er tussen tuurlijk. Op R&P zit ook vrouwenhaat, maar het taalgebruik is echt anders. Mij stoort het daar helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 06:44 schreef Gudetama het volgende:
Iedereen op klb is een troll. Geen enkel topic, ook het mijne,is echt. Neem het dus niet serieus. Ik erger mij meer aan de incels op R&P. Daar is as echte vrouwenhaat.
Even vragen: wat is PUA en wat zijn incels? Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:15 schreef Gudetama het volgende:
Ik vind het veel enger dat een stel incels aan PUA doen dan dat in KLB mensen zo grof mogelijk zijn om anderen uit de tent te lokken. Letterlijk al mijn topics dienen dat doel in KLB, tenzij mensen zwakzinnig zijn is KLB gewoon een soort uitlaatklep.
Hoi! Alles goed?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Even vragen: wat is PUA en wat zijn incels? Wat bedoel je precies?
Hoi NL. Ja, best goeie dag gehad. Jij ook? Je bent me er eentje met je versierpoging LOLquote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoi! Alles goed?Heb je een leuke dag gehad vandaag?
Vrouwen versierders (pua, pickup artist)quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Even vragen: wat is PUA en wat zijn incels? Wat bedoel je precies?
Kan jij een keer naar vbl komen ?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Fijnquote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi NL. Ja, best goeie dag gehad. Jij ook? Je bent me er eentje met je versierpoging LOL
Ah oké, dank je Fatoeman.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen versierders (pua, pickup artist)
Involuntary celibate (incel)
Laat ik dat maar niet doen want ik kom niet zonder deegrollerquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan jij een keer naar vbl komen ?
VBL / [VBL SC #5364]
Dank je voor het compliment.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
FijnJahoor ik ook wel
Is geen versierpoging gekkie
Ik toon alleen interesse in een lieve KLB user
LH....quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
LH....Heb ik een hele OP gewijd aan dit soort termen...
Eigenlijk heb je wel gelijk. Ik ben echt gelukkig als ik mijn vriendin in mijn armen heb. Zelfs waar andere mannen bij zijn praat ik altijd met respect voor haar. Soms echter hoor ik andere mannen praten over hun vriendin op een manier waarvan ik denk.... Nu ben ik wel een beetje een softie.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |