Is dat zo? Dat is niet best. Als ik het zie kom ik voor je op. Dan zeg ik dat we bij IKEA werken en dat je dan vanzelf een kasthomo bent met al die debiele gebruiksaanwijzingen!quote:Op maandag 13 maart 2017 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoi lieve TS. Ik ben Nikonlover en ik ben heel vrouwvriendelijk maar bijna iedereen in KLB scheld mij uit voor kasthomoWil je dinnetjes worden?
*proest*quote:Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is niet best. Als ik het zie kom ik voor je op. Dan zeg ik dat we bij IKEA werken en dat je dan vanzelf een kasthomo bent met al die debiele gebruiksaanwijzingen!
Liefde op het eerste gezichtquote:Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is niet best. Als ik het zie kom ik voor je op. Dan zeg ik dat we bij IKEA werken en dat je dan vanzelf een kasthomo bent met al die debiele gebruiksaanwijzingen!
Alleen voor mijquote:Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*proest*
Vergoed je ook kopjes koffie TS?
Dat valt onder het Eigen Risico.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*proest*
Vergoed je ook kopjes koffie TS?
Maar ik bedoelde het goedquote:Op maandag 13 maart 2017 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze is wel zo dom om op jou in te gaan inderdaad.
Dat is natuurlijk niet zo, dat iedereen een troll is. Ze zitten er tussen tuurlijk. Op R&P zit ook vrouwenhaat, maar het taalgebruik is echt anders. Mij stoort het daar helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 06:44 schreef Gudetama het volgende:
Iedereen op klb is een troll. Geen enkel topic, ook het mijne,is echt. Neem het dus niet serieus. Ik erger mij meer aan de incels op R&P. Daar is as echte vrouwenhaat.
Even vragen: wat is PUA en wat zijn incels? Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:15 schreef Gudetama het volgende:
Ik vind het veel enger dat een stel incels aan PUA doen dan dat in KLB mensen zo grof mogelijk zijn om anderen uit de tent te lokken. Letterlijk al mijn topics dienen dat doel in KLB, tenzij mensen zwakzinnig zijn is KLB gewoon een soort uitlaatklep.
Hoi! Alles goed?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Even vragen: wat is PUA en wat zijn incels? Wat bedoel je precies?
Hoi NL. Ja, best goeie dag gehad. Jij ook? Je bent me er eentje met je versierpoging LOLquote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoi! Alles goed?Heb je een leuke dag gehad vandaag?
Vrouwen versierders (pua, pickup artist)quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Even vragen: wat is PUA en wat zijn incels? Wat bedoel je precies?
Kan jij een keer naar vbl komen ?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat jullie je kunnen voorstellen dat het niet normaal is om zó grof over vrouwen te praten. Wat je in de voetbalkleedkamer doet, ik vind het best, mannen onder elkaar. Maar het is niet normaal op deze manier. Sterker nog: het komt op mij althans, kinderlijk over. En dus ook kwetsend. Vrouwen zijn niet per definitie 'hoeren'. Zijn niet allemaal een 'kut'. Dit is niet normaal om dit gewoon rond te strooien hier.
Fijnquote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi NL. Ja, best goeie dag gehad. Jij ook? Je bent me er eentje met je versierpoging LOL
Ah oké, dank je Fatoeman.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen versierders (pua, pickup artist)
Involuntary celibate (incel)
Laat ik dat maar niet doen want ik kom niet zonder deegrollerquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan jij een keer naar vbl komen ?
VBL / [VBL SC #5364]
Dank je voor het compliment.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
FijnJahoor ik ook wel
Is geen versierpoging gekkie
Ik toon alleen interesse in een lieve KLB user
LH....quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
LH....Heb ik een hele OP gewijd aan dit soort termen...
Eigenlijk heb je wel gelijk. Ik ben echt gelukkig als ik mijn vriendin in mijn armen heb. Zelfs waar andere mannen bij zijn praat ik altijd met respect voor haar. Soms echter hoor ik andere mannen praten over hun vriendin op een manier waarvan ik denk.... Nu ben ik wel een beetje een softie.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat jullie je kunnen voorstellen dat het niet normaal is om zó grof over vrouwen te praten. Wat je in de voetbalkleedkamer doet, ik vind het best, mannen onder elkaar. Maar het is niet normaal op deze manier. Sterker nog: het komt op mij althans, kinderlijk over. En dus ook kwetsend. Vrouwen zijn niet per definitie 'hoeren'. Zijn niet allemaal een 'kut'. Dit is niet normaal om dit gewoon rond te strooien hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |