Ik begrijp best dat het enige vaardigheid vereist om schuttingtaal achterwege te laten. Kennelijk ook bij jou. Jammer!quote:
Wees blij, een hoer zorgt nog voor haar eigen kostje. Een golddigger is veel erger, dat is een hoer in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat jullie je kunnen voorstellen dat het niet normaal is om zó grof over vrouwen te praten. Wat je in de voetbalkleedkamer doet, ik vind het best, mannen onder elkaar. Maar het is niet normaal op deze manier. Sterker nog: het komt op mij althans, kinderlijk over. En dus ook kwetsend. Vrouwen zijn niet per definitie 'hoeren'. Zijn niet allemaal een 'kut'. Dit is niet normaal om dit gewoon rond te strooien hier.
Dat is wel een waar woord.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:40 schreef LompeHork het volgende:
Ik mis serieus de écht terechte klachten.
En wat heeft dit precies met mijn klacht te maken?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wees blij, een hoer zorgt nog voor haar eigen kostje. Een golddigger is veel erger, dat is een hoer in de ontkenningsfase.
Jij ziet hoer als de ultieme belediging, terwijl dat niet zo is.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En wat heeft dit precies met mijn klacht te maken?
Standaard heet een vrouw 'vrouw'. Dan heb je varianten van hele vervelende vrouwen en varianten van nóg vervelendere vrouwen. Maar in principe heb je het over een 'vrouw'.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij ziet hoer als de ultieme belediging, terwijl dat niet zo is.
Onbekend met vrouwen? Snap ik, geen probleem. Nare ervaringen met vrouwen? Heel naar, snap ik ook nog. Anderen napraten? Begrijp ik ook nog. Maar dit forum wordt ook gelezen door mensen die het raakt. Termen als 'kut' en 'hoer' gebruik je waar ik vandaan kom, als uitzondering. Niet als regel. En dat ik bijna bejaard ben, soit.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Verder snap ik wel waarom veel KLB'ers vrouwen behandelen als minderwaardig, de meesten zijn er niet bekend mee en snappen gewoon niet hoe ze daar mee om moeten gaan.
Vrouwen verdienen gewoon repsect (repsect ja), bijzondere wezens die ons mannen vaak een fijn gevoel kunnen geven
Oh wauw, m'n vorige post kwam nog voordat ik dit las. Waar ik vandaan kom is het eigenlijk wel heel normaal om dat soort dingen als uitlatingen/scheldwoorden te gebruikenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Onbekend met vrouwen? Snap ik, geen probleem. Nare ervaringen met vrouwen? Heel naar, snap ik ook nog. Anderen napraten? Begrijp ik ook nog. Maar dit forum wordt ook gelezen door mensen die het raakt. Termen als 'kut' en 'hoer' gebruik je waar ik vandaan kom, als uitzondering. Niet als regel. En dat ik bijna bejaard ben, soit.
? Waarvoor LH?quote:
Voor die hele postquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
? Waarvoor LH?
Overigens: er zijn hier ook veel fijne posters! Die echt leuk en fijn over vrouwen praten. Die hebben helaas niet de overhand.
Weet je wat het volgens mij is LH? Dat het gewoon wordt en je denkt: dit gooi ik er ff in. Maar mij in ieder geval, raakt het élke keer dat zo'n scheldwoord hier wordt neergesmeten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh wauw, m'n vorige post kwam nog voordat ik dit las. Waar ik vandaan kom is het eigenlijk wel heel normaal om dat soort dingen als uitlatingen/scheldwoorden te gebruiken
Nouja, gescheld is prima in mijn ogen, dat hele "fucking" en dat soort dingen kun je zien als een stukje afreageren op de persoon die debiel (geh) heeft lopen doen, dat vat ik dan nog wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je wat het volgens mij is LH? Dat het gewoon wordt en je denkt: dit gooi ik er ff in. Maar mij in ieder geval, raakt het élke keer dat zo'n scheldwoord hier wordt neergesmeten.
Ik zat laatst filmpjes te kijken op YouTube over road rages (ruzie op de weg en zo). Nou werkelijk, ik heb een mateloze bewondering voor Amerikanen (in dit geval heb ik het over de VS). Maar in élke zin kwam vijf keer het woord 'fucking!' voor.
Pardon??
En dat ging de hele tirade zo door. Fucking dit, fucking dat. Dat is toch één van de weinig keren dat ik met afschuw naar een stel Amerikanen heb zitten kijken. Mijn respect verdween onder het buro.
Zoals ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
? Waarvoor LH?
Overigens: er zijn hier ook veel fijne posters! Die echt leuk en fijn over vrouwen praten. Die hebben helaas niet de overhand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |