abonnement Unibet Coolblue
pi_169468459
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jep, wederom een teleurstelling -O-
Dat is echt het enige moment dat ik op die site kom _O- Hoeft dus ook niet meer :W :')
Somebody that I used to know
  PR en moderator zondag 12 maart 2017 @ 20:00:51 #102
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169468479
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:00 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat is echt het enige moment dat ik op die site kom _O- Hoeft dus ook niet meer :W :')
Zo schijtirritant altijd :') Niet eens alle opdrachten laten zien 'omdat er anders geen tijd is voor al die leuke live-gedoetjes', maar dan ook gewoon niks op de site zetten :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 maart 2017 @ 20:01:39 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169468503
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zo schijtirritant altijd :') Niet eens alle opdrachten laten zien 'omdat er anders geen tijd is voor al die leuke live-gedoetjes', maar dan ook gewoon niks op de site zetten :')
alles voor de kijkcijfers
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169477228
Hier nog wat streken, uit interview met De Gelderlander:

------
Wat we nog niet wisten na zaterdagavond...

-In aflevering 8 wees Sanne bij het uitbeelden van gezegdes op een plotseling verdwenen foto. Thomas: ,,Die foto is gewoon door de wind gaan vliegen. Moeder Natuur en de Mol kunnen het heel goed vinden samen. Ik heb later die foto voor de zekerheid nog wel ergens verstopt.''

-Thomas kwam in aflevering 3 met het plan om de strandtekeningen dicht tegen de kustlijn te maken, met vloed. Op die manier kwam in elk geval Roos Schlikkers roos onder water te staan. Toch handelde de Mol hier niet met voorkennis. ,,Toen Art riep dat de tekeningen vanzelf zouden worden belicht, wist ik oprecht niet dat er vuurwerk werd afgestoken.''

-In aflevering 3 griste Sigrid ten Napel een vragenlijst uit Thomas' koffer. Waarom zou je een printje van je eigen vragenlijst meenemen? ,,Dat was een tip van een oud-kandidaat. Daar kon ik in een later stadium misschien mee onderhandelen'', aldus Thomas. Die bewuste oud-kandidaat wist niet dat Thomas de Mol was. ,,Maar ik nam de vragenlijst toch gewoon mee, als een voorbeeldig kandidaat.''

-In een afgelopen zaterdag gepubliceerd interview met het AD gaf Thomas (toen nog anoniem) een extra hint: 'Ik hang niet graag de vuile was buiten'. In aflevering 2 hingen in de papieren fabriek 2 bordjes aan een waslijn met 'halverwege' en 'Mol'. Exact halverwege die bewuste aflevering is Thomas in beeld. Met het verzamelen van de was in aflevering 6 had het dus niets te maken. Laat staan met de wasmiddelenreclame waarin Jochem van Gelder ooit de hoofdrol speelde.

-Over de 'mislukte' opdracht met de luchtballonnen in aflevering 7 met de titel 'verblinden', zegt Thomas: ,,Ik was daar zogenaamd verblind door de zon toen ik vanuit de auto met een verrekijker naar boven tuurde. Ik deed af en toe net alsof ik Diederik niet hoorde door de portofoon, maar verder liep het helaas allemaal te soepel waardoor er toch geld werd verdiend. Daar kon ik als Mol even niets aan doen.''
-----------
  PR en moderator maandag 13 maart 2017 @ 08:20:04 #105
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169477304
Dat je toch een interview in de Gelderlander nodig hebt voor wat je niet in aflevering 10 hebt uitgezonden :') :X
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 13 maart 2017 @ 08:28:07 #106
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_169477343
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:20 schreef Moira. het volgende:
Dat je toch een interview in de Gelderlander nodig hebt voor wat je niet in aflevering 10 hebt uitgezonden :') :X
_O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 13 maart 2017 @ 08:40:11 #107
194695 franklop
Fran knock
pi_169477389
Zal hier ongetwijfeld al gepost zijn, maar Thomas had bij de verdubbelaar opdracht dus blijkbaar geen voorkennis. Makers wilden dat de pot eerlijk verdubbeld (of tegengehouden) kon worden.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169477450
Gaan we ineens eerlijk spelen? Stop er dan maar mee.
pi_169477483
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:15 schreef PicoMMP het volgende:
Matig seizoen, slechte mol. Het was als TV-kijker of kandidaat niet te doen om Thomas als Mol te ontmaskeren.
Wat een onzin. Ik vond het juist een erg goed seizoen!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 13 maart 2017 @ 10:12:20 #110
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169478327
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:15 schreef PicoMMP het volgende:
Matig seizoen, slechte mol. Het was als TV-kijker of kandidaat niet te doen om Thomas als Mol te ontmaskeren.
Complete onzin :')

Talloze hints en tips die we als kijkers konden zien en waaruit bleek dat Thomas de mol was. Dat de kandidaten het niet zagen okee, maar als kijker was het 100% duidelijk. Alleen bij Moltalk deden ze alsof hun bloedde :') :') Behalve Ellie Lust uiteraard :7
pi_169480865
Cammaert kon die puzzel dus niet al eindeloos oefenen.,,Ook de makers wilden dat die verdubbelaar eerlijk gewonnen moest kunnen worden. Geloof me, ik heb er daarom echt voor gestreden en baalde zo vreselijk hard toen het niet lukte. Het voelde alsof ik had gefaald. De tranen stonden zeker 10 minuten lang in mijn ogen. Ik was er echt even niet goed van.''

Dus logisch dat hij niet won eigenlijk :D
  maandag 13 maart 2017 @ 16:08:30 #112
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_169485261
Van het weekend het wel kunnen zien, maar geen tijd om hier nog te reageren. Zoals ik al dacht, Thomas dus wel de Mol. Lang geleden dat ik zelf al vrij snel op de juiste mol zat, zonder dat ik daarvoor de verborgen hints nodig had (die door anderen gekraakt was, zoals vorig jaar).

De slotaflevering zelf, was zoals verwacht erg matig. Ik blijf het achterlijk vinden, hoe de finalisten van een tv-programma worden onthaald als helden. En hoe weinig tijd ze besteden aan de daadwerkelijke mol-acties.

Wat betreft Thomas, vind ik, dat hij het heel goed gedaan heeft. Niemand die hem verdacht, buiten Sanne de laatste twee keer. Waarbij ik in eerste instantie vreesde dat het kwam doordat hij een vrij passieve mol was. Maar gezien wat hij gedaan heeft is dat ook niet het geval. Dus ook op dat vlak een prima mol.

Natuurlijk vind ik het wel wat suf dat de mol bij de eerste aflevering kiest voor het winnen van vertrouwen bij de anderen (vrijstelling met de helicopter) i.p.v. het verpesten van de geldopdracht, maar dat kan ik op zich wel begrijpen. En ook bij de opdracht van de liegende Diederik, vind ik het nogal suf om dan te gaan claimen dat je veel geld uit de pot hebt gehouden, want daar stemde men al voor Roos en hij stemde gewoon mee.

Maar hij heeft wel geld weggegooid bij de duinopdracht, deed vrij veel bij de opdracht in de fabriek en bij de rodeo opdracht nam hij een vrij groot risico. Daarom snap ik de kritiek op hem ook niet zo. Je kunt hem niet echt de schuld geven, eerder de makers.

Waarbij veel van de aanwijzingen zoals altijd wat suf zijn. Ja hij heeft ervoor gekozen om de M te kiezen bij het grasmaaien en nog wel wat. Maar het probleem van dergelijke hints, blijft toch altijd wel dat er bij andere kandidaten ook wel van dat soort momenten zijn.

Wel liet het de aflevering precies zien waarom ik hem verdacht (in het begin nog als een van de verdachten, maar de tweede helft als hoofdverdachte). Steeds in sleutelposities zitten (duinen, lasso's), waarbij hij die laatste dan net weer even verpestte. Met de auto de helft van de tijd de rest van de colonne kwijt zijn. Heel erg veel meebieden bij de veiling en dus de prijs opdrijven. En natuurlijk bij het schieten op de ballonnen ervoor zorgen dat je heel snel bent, om daarna dan het geld te missen.

Ik vond het een prima seizoen. Zeker niet het beste, daarvoor waren de opdrachten niet altijd even interessant en waren vooral de eerste aflevering en die van de huifkartocht niet heel erg boeiend. Maar de plaatjes waren erg fraai, de groep was leuk en de mol deed het prima.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator maandag 13 maart 2017 @ 16:32:48 #113
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169485803
Wel eens met bovenstaande :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169485862
Ze moeten alleen dat hele suffe PRgebeuren droppen :') Die crowd buiten 'tweets met 'wie heeft er een molfeestje vanavond' :') wtf.

*verlangt terug naar de tijd zonder BN'ers toen vroeger* :@
Ja doei.
pi_169485921
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ze moeten alleen dat hele suffe PRgebeuren droppen :') Die crowd buiten 'tweets met 'wie heeft er een molfeestje vanavond' :') wtf.

*verlangt terug naar de tijd zonder BN'ers toen vroeger* :@
En het hele inteelt-gebeuren. Wie zitten er in de studio? Al die oud-kandidaten. Echt zo'n kijk-ons-eens-bij-de-club-horen-groepje. Verschrikkelijk.
Somebody that I used to know
  maandag 13 maart 2017 @ 16:39:17 #116
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_169485940
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ze moeten alleen dat hele suffe PRgebeuren droppen :') Die crowd buiten 'tweets met 'wie heeft er een molfeestje vanavond' :') wtf.

*verlangt terug naar de tijd zonder BN'ers toen vroeger* :@
BN'ers is prima, dat hele gebeuren in Amsterdam en Moltalk en Molloten niet.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_169485941
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:38 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En het hele inteelt-gebeuren. Wie zitten er in de studio? Al die oud-kandidaten. Echt zo'n kijk-ons-eens-bij-de-club-horen-groepje. Verschrikkelijk.
Ja, fuxake.... :{ ;(
Ja doei.
  maandag 13 maart 2017 @ 16:43:46 #118
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_169486022
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ze moeten alleen dat hele suffe PRgebeuren droppen :') Die crowd buiten 'tweets met 'wie heeft er een molfeestje vanavond' :') wtf.

*verlangt terug naar de tijd zonder BN'ers toen vroeger* :@
Dat vind ik ook. In de huidige opzet is die laatste aflevering heel erg matig. De hele heisa eromheen, zorgt er alleen maar voor dat het programma juist in de weg gezeten wordt. Maar ja, alles voor de kijkcijfers.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_169486116
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:39 schreef Faux. het volgende:

[..]

BN'ers is prima, dat hele gebeuren in Amsterdam en Moltalk en Molloten niet.
Nou, ja... BN'ers is ook wat veel gezegd. Sommigen zijn echt bekend, zoals Jochen en Sanne, maar van die hele Thomas had ik nooit gehoord. Van Vincent, Yvonne en Immanuelle trouwens ook niet.

Vond het vroeger wel leuker dat het spel altijd door ging, ook buiten de opdrachten om. Mensen die 's nachts stiekem in andermans bagage zaten te rotzooien en zo. Dat kwam dit jaar wel een klein beetje terug, maar het is toch vooral opdrachtje, relaxen, opdrachtje, relaxen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:08:26 #120
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_169507396
De laatste dagboeken van de finalisten ^O^
Isn't it ironic, don't you think
pi_169507901
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:49 schreef k_man het volgende:

[..]

Vond het vroeger wel leuker dat het spel altijd door ging, ook buiten de opdrachten om. Mensen die 's nachts stiekem in andermans bagage zaten te rotzooien en zo. Dat kwam dit jaar wel een klein beetje terug, maar het is toch vooral opdrachtje, relaxen, opdrachtje, relaxen.
Ja, dat mis ik ook!! Nu lijkt er een aan- en uitknop op het spel te zitten, in plaats van dat het spel altijd gespeeld wordt. Vergt mentaal natuurlijk veel meer, maar dat was wel awesome. 'Dan doen ze het maar zonder mol!' _O-
Somebody that I used to know
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 maart 2017 @ 15:42:04 #122
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_169509254
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:32 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, dat mis ik ook!! Nu lijkt er een aan- en uitknop op het spel te zitten, in plaats van dat het spel altijd gespeeld wordt. Vergt mentaal natuurlijk veel meer, maar dat was wel awesome. 'Dan doen ze het maar zonder mol!' _O-
sowieso het stuk over niet in elkaars koffers zitten en blabla. Ja jongens je doet mee aan een spel met een mol. Hierbij kan dit voorkomen. Neem niets mee wat te persoonlijk is voor je en draag je molboekje en jokers e.d. bij je de hele tijd. Zo hoort het spel. Ook in de nacht gewoon alert moeten zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_169519849
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:32 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, dat mis ik ook!! Nu lijkt er een aan- en uitknop op het spel te zitten, in plaats van dat het spel altijd gespeeld wordt. Vergt mentaal natuurlijk veel meer, maar dat was wel awesome. 'Dan doen ze het maar zonder mol!' _O-
En toen waren er ook nog mensen die dachten; nu hebben we haar! :')

Ik heb laatst dat hele seizoen teruggekeken, fantastisch. Natuurlijk met George als briljante mol, maar ook met spellen als het gokken met andermans tassen op tonnen benzine die voor de ogen van de kandidaten in de fik vlogen (daar komt die uitspraak volgens mij ook van gedaan). Ging misschien ethisch wat te ver, maar wel topvermaak.
pi_169520838
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En toen waren er ook nog mensen die dachten; nu hebben we haar! :')

Ik heb laatst dat hele seizoen teruggekeken, fantastisch. Natuurlijk met George als briljante mol, maar ook met spellen als het gokken met andermans tassen op tonnen benzine die voor de ogen van de kandidaten in de fik vlogen (daar komt die uitspraak volgens mij ook van gedaan). Ging misschien ethisch wat te ver, maar wel topvermaak.
Wat dat betreft is de Vlaamse mol ook een feest.
Stroomstoten bij verkeerde antwoorden, overnachtingen in een lege loods, je eigen baggage opduiken van de zeebodem..
pi_169537665
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En toen waren er ook nog mensen die dachten; nu hebben we haar! :')

Ik heb laatst dat hele seizoen teruggekeken, fantastisch. Natuurlijk met George als briljante mol, maar ook met spellen als het gokken met andermans tassen op tonnen benzine die voor de ogen van de kandidaten in de fik vlogen (daar komt die uitspraak volgens mij ook van gedaan). Ging misschien ethisch wat te ver, maar wel topvermaak.
Ja, beste seizoen ever O+ Toen ging het nog ergens over, haha _O-
En ik was ook zo'n persoon die dacht: dan is Karin de mol :@
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')