Klinkt als een Ajax dat een winstbonus aan de tegenstander van team X belooftquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marseille die een sollicitatiegesprek met me wil op de dag dat ik tegen ze ga spelen
Dat ze denken dat ik daarheen wilquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt als een Ajax dat een winstbonus aan de tegenstander van team X belooft
Vraag eens aan DeHovenier hoevaak Monaco bij hem aan de deur stond.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze denken dat ik daarheen wil
Fiorentina is vaak bij mij langsgekomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag eens aan DeHovenier hoevaak Monaco bij hem aan de deur stond.
Spurs was altijd m'n angstgegner, tot ik ze in een oude save in de EL finale 2028 met 2-0 of 2-1 wist te verslaan met Telvanniquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:37 schreef Wicky15 het volgende:
Young Boys had ik uitgeschakeld. Nu bij Spurs 3-0 uit verloren..
Gaat dus weer EL worden. Weet gewoon niet hoe ik dat soort ploegen moet verslaan, en helemaal niet over twee wedstrijden.
Competitie wel goed begonnen met 3 overwinningen, waaronder PSV.
Heb je goede aankopen gedaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:37 schreef Wicky15 het volgende:
Young Boys had ik uitgeschakeld. Nu bij Spurs 3-0 uit verloren..
Gaat dus weer EL worden. Weet gewoon niet hoe ik dat soort ploegen moet verslaan, en helemaal niet over twee wedstrijden.
Competitie wel goed begonnen met 3 overwinningen, waaronder PSV.
Hopelijk kan ik over een paar seizoenen ook een EL finale winnenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spurs was altijd m'n angstgegner, tot ik ze in een oude save in de EL finale 2028 met 2-0 of 2-1 wist te verslaan met TelvanniDat was dus die save waar de hele eredivisie een seizoen later gewoon niet geladen werd.
Nja, goede. Mijn basis is wel sterker dan vorig seizoen denk ik. Achteraf wel een beetje spijt dat ik die spits verkocht heb.. mijn reservespits van vorig jaar heeft na 7 wedstrijden nog niet gescoord, en een spits die ik gekocht heb die heeft ook nog niet gescoordquote:
Al gekeken naar spelers die op de transferlijst staan overal?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nja, goede. Mijn basis is wel sterker dan vorig seizoen denk ik. Achteraf wel een beetje spijt dat ik die spits verkocht heb.. mijn reservespits van vorig jaar heeft na 7 wedstrijden nog niet gescoord, en een spits die ik gekocht heb die heeft ook nog niet gescoord![]()
Heb nog 18 miljoen transferbudget en ook nog genoeg salaris over.. maar kan niks meer vinden.
Komt vanzelfquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik over een paar seizoenen ook een EL finale winnen
Yep. Heb echt veel gezochtquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al gekeken naar spelers die op de transferlijst staan overal?
Anders maar geld op zak houden, dat je in elk geval kan schakelen als er een buitenkansje zich voor doet.quote:
Misschien dat ik nog een spits probeer te halen. Maar voor de rest niks meer. Voor de Eredivisie moet dit sowieso goed genoeg zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders maar geld op zak houden, dat je in elk geval kan schakelen als er een buitenkansje zich voor doet.
Speel je nog steeds 442?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knotsgekke CL-poule.
Attractief nog welquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen een attractieve 4-2-3-1.
Boven de 80 punten halen dan maar.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog een spits probeer te halen. Maar voor de rest niks meer. Voor de Eredivisie moet dit sowieso goed genoeg zijn.
Kampioenschap accepteer ik ook nog welquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boven de 80 punten halen dan maar.
Zal wel meevallen allemaalquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kampioenschap accepteer ik ook nog wel![]()
Ik ben en blijf een FM ramp.
Tegen topclubs moet je je ingraven, snel counteren en vooral heel hard sguppequote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het verschil in thuis en uitwedstrijden is vooral erg groot. Vooral tegen topploegen.
Niet zo gek verder, dat is in het echt ook meestal zoquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het verschil in thuis en uitwedstrijden is vooral erg groot. Vooral tegen topploegen.
Zal het eens gaan proberenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen topclubs moet je je ingraven, snel counteren en vooral heel hard sguppe
Ja tuurlijkquote:Op zondag 12 maart 2017 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo gek verder, dat is in het echt ook meestal zo
quote:Op zondag 12 maart 2017 01:08 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens mij is er dit seizoen weer geen beker... kutzooi.
Moet ik nog gaan stoppen met deze game
Wtfquote:Op zondag 12 maart 2017 01:08 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens mij is er dit seizoen weer geen beker... kutzooi.
Moet ik nog gaan stoppen met deze game
http://forum.manutd.nl/fo(...)beker-na-update-17-3quote:Op zondag 12 maart 2017 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WtfHeb je al gegoogled of dit vaker voorkomt?
Hmm apart, moet je maar een nieuwe game beginnen danquote:Op zondag 12 maart 2017 02:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/fo(...)beker-na-update-17-3
Alleen deze.. lijkt dus ook te komen door die update.
Ja heb echt geen zin om een nieuwe te beginnenquote:Op zondag 12 maart 2017 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm apart, moet je maar een nieuwe game beginnen danOf je moet het willen spelen zonder beker, misschien begint het ooit weer.
Begrijp ik wel jaquote:Op zondag 12 maart 2017 02:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja heb echt geen zin om een nieuwe te beginnen![]()
Maar zonder beker is het toch een stuk minder leuk.
Heb al veel gezocht maar kan helaas niks vinden..quote:Op zondag 12 maart 2017 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begrijp ik wel jamaar misschien is er ergens een fix te vinden.
Dan ga je toch godverdomme niet op FOK! zitten!quote:Op zondag 12 maart 2017 02:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarom zit ik nu in de kroeg. Deze struggles op zaterdagavond wil toch niemand.
Tenzij hij matig gezelschap heeft.quote:Op zondag 12 maart 2017 02:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan ga je toch godverdomme niet op FOK! zitten!
Maar dan is het ook niet leuk om in de kroeg te zitten imoquote:Op zondag 12 maart 2017 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij hij matig gezelschap heeft.
Beetje naar lekkere wijven gluren, bier drinken.quote:Op zondag 12 maart 2017 02:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet leuk om in de kroeg te zitten imo
Ja, ik stond te pissen en er was een rijquote:Op zondag 12 maart 2017 02:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan ga je toch godverdomme niet op FOK! zitten!
quote:Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
En geplaatst voor de vCL
Good jobquote:Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
En geplaatst voor de vCL
Nog een klein gaatje met PSG te overbruggen...quote:Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
En geplaatst voor de vCL
Mooi spelertjes oppikken bij de gedrageerde ploegenquote:Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
En geplaatst voor de vCL
Was jij dat waarbij de beker niet geladen werd?quote:Op zondag 12 maart 2017 17:16 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Mooi spelertjes oppikken bij de gedrageerde ploegen
Dat gaat nog wel een aantal seizoenen durenquote:Op zondag 12 maart 2017 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een klein gaatje met PSG te overbruggen...
Muah dat deed ik al toen ik net gepromoveerd wasquote:Op zondag 12 maart 2017 17:16 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Mooi spelertjes oppikken bij de gedrageerde ploegen
5-3-2, heb je geen vleugels nodigquote:Op zondag 12 maart 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat deed ik al toen ik net gepromoveerd wasHaalde ik twee spelers van het gedegradeerde Nice die nu allebei sterkhouders zijn. Heb net ook Samper van Barça transfervrij overgenomen dus dat is prima, helaas erg weinig geld nu en ik heb nog maar twee vleugelspelers over
dus ik moet maar even iets creatiefs verzinnen.
Muah één van mijn beste spelers is rechtsbuitenquote:Op zondag 12 maart 2017 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
5-3-2, heb je geen vleugels nodigOf een smalle 4-4-2 ruit.
Wajooquote:
Dat kan ook zomaar gebeurenquote:Op zondag 12 maart 2017 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daarna verlies ik met 5-1 van Dijon FC
Ik dacht er eerst nog aan om countertactiek te maken, maar toen dacht ik 'nah fuck it' en ging ik gewoon met mijn bekende, vaste systeem erheen en toen bam opeens dit. Terwijl in de voorbereiding en begin competitie ik erg matig bezig wasquote:Op zondag 12 maart 2017 23:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Im so jelly
Hoe heb je dit aangepakt broer??????
Jup, Lille degradeerde vorig seizoen terwijl ze het jaar ervoor nog 4e eindigdequote:Op zondag 12 maart 2017 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kan ook zomaar gebeurenSowieso is de Ligue 1 knetterleip.
Je moet eens naar Gino Dekker kijken. Ook Robert Muric vond ik een fijne speler. Ik kon die na een paar seizoenen transfervrij oppikken.quote:Op zondag 12 maart 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een paar potjes gespeeld.
Het gaat echt bizar goed. Moet wel aan de tactiek liggen, want ik heb geen bijzondere spelers. Justin fucking Kluivert en Mink Peeters moeten regelmatig op de flanken aantreden bijvoorbeeld. En ik heb Sno en Van Haaren als blok op het middenveld.
[ afbeelding ]
Omdat ik al ver weg ben van de degradatiestreep ben ik ook aan het doorschakelen naar wat jongere spelers. Heb wel wat leuke regens (volgens mijn scouts that is) uit eigen jeugd, dus die geef ik soms een halfuurtje nu.
Deze dude moet wel een aardige speler kunnen worden:
[ afbeelding ]
Damnquote:Op zondag 12 maart 2017 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme verlies ik thuis ook met 0-4 van Chelsea maar ga ik alsnog door op penalty's![]()
JODENGELUK
Ja natuurlijk. Je verwacht niet meer echt in de problemen te komenquote:Op zondag 12 maart 2017 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was al echt heel mad op mezelf dat het 0-4 werdVoelde me bijna die trainer van PSG
Had een foutje in mijn tactiek gemaakt, waardoor het defensief ineens wat instabieler werd. Domquote:Op zondag 12 maart 2017 23:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Je verwacht niet meer echt in de problemen te komen
Waar zit je ondertussen al dan? Dat je tegen Chelsea moet nu.quote:Op zondag 12 maart 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had een foutje in mijn tactiek gemaakt, waardoor het defensief ineens wat instabieler werd. Dom
Begin vijfde seizoen met Lens, derde seizoen in Ligue 1. Eerste jaar als promovendus 5e geëindigd en vorig seizoen dus 3e.quote:Op zondag 12 maart 2017 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar zit je ondertussen al dan? Dat je tegen Chelsea moet nu.
Jup die gaan dadelijk choken bij De Graafschap-uit oid.quote:Op zondag 12 maart 2017 23:30 schreef Wicky15 het volgende:
Mijn spelers zijn nu écht elke wedstrijd zo nerveus. Voorgaande seizoenen bijna geen last van gehad. Kan het komen doordat we bovenaan staan ofzo?
Sta 7 punten los dus kan wel wat hebbenquote:Op zondag 12 maart 2017 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup die gaan dadelijk choken bij De Graafschap-uit oid.
Benieuwd naar je uitslagen nu danquote:Op zondag 12 maart 2017 23:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Sta 7 punten los dus kan wel wat hebben
Bijna allemaal 2-1 en 1-0quote:Op zondag 12 maart 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd naar je uitslagen nu dan
Oh dat is wel tricky jaquote:Op zondag 12 maart 2017 23:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bijna allemaal 2-1 en 1-0
Een keertje 2-0 tegen AZ en 3-0 Groningen.
FM kennende valt dat kwartje uiteindelijk wel eens de andere kant op, alhoewel dat vaker is nadat je met grote cijfers wintquote:
Dat is hoopvolquote:Op zondag 12 maart 2017 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FM kennende valt dat kwartje uiteindelijk wel eens de andere kant op, alhoewel dat vaker is nadat je met grote cijfers wint
Nja als je het maar beperkt tot een nederlaagje eens in de 10 wedstrijden is het te overzienquote:
We gaan het meemakenquote:Op zondag 12 maart 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja als je het maar beperkt tot een nederlaagje eens in de 10 wedstrijden is het te overzien
Kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 12 maart 2017 23:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
We gaan het meemaken
Ik wil alleen dat die fucking beker terug komtis echt minder leuk.
Ik heb direct mijn eerste wedstrijd verloren van ADO met 2-1. Kon dus inderdaad niet meer lang goed gaanquote:Op maandag 13 maart 2017 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol 5-0 klop gehad van Leverkusen in de CL
#nietgoedgenoeg
quote:Op zondag 12 maart 2017 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme verlies ik thuis ook met 0-4 van Chelsea maar ga ik alsnog door op penalty's![]()
JODENGELUK
Ik snap 'mquote:Op zondag 12 maart 2017 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup die gaan dadelijk choken bij De Graafschap-uit oid.
Dat zie je altijd zo erg aankomenquote:Op maandag 13 maart 2017 00:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik heb direct mijn eerste wedstrijd verloren van ADO met 2-1. Kon dus inderdaad niet meer lang goed gaan
En ik maar denken dat ik gewoon niet grappig ben.quote:Op maandag 13 maart 2017 00:25 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Godver, nu snap ik het pas.
Die JR, stille komiek.
Misschien kun je bij Veronica gaan zittenquote:Op maandag 13 maart 2017 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik gewoon niet grappig ben.
Dat is mij te pijnlijk.quote:Op maandag 13 maart 2017 00:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Misschien kun je bij Veronica gaan zitten
Damn.quote:Op maandag 13 maart 2017 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze knul maar even vastgelegd
9 miljoen wat kan oplopen tot 10,5 miljoen.quote:
Prima bedragquote:Op maandag 13 maart 2017 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
9 miljoen wat kan oplopen tot 10,5 miljoen.
Had net 12 miljoen budget gekregen omdat ik er goed voor stond na CL deelname, dus meteen maar gebruik van gemaakt. Had deze gozer al tijden in het vizier, maar telkens te weinig cash.
Oh dan mag ik je de hand schudden, mijn twee beste spitsen zijn er hier voor langere tijd uit. En derde spits Rashford heeft maar liefst 1x gescoordquote:Op maandag 13 maart 2017 01:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Prima bedrag
Ik denk dat ik in de winterstop ook maar de portemonnee ga trekken voor een écht goede spits. Scoren gaat echt slecht
Damn dat is wel zuurquote:Op maandag 13 maart 2017 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan mag ik je de hand schudden, mijn twee beste spitsen zijn er hier voor langere tijd uit. En derde spits Rashford heeft maar liefst 1x gescoord
Heb jij nog genoeg budget voor die spits?
Dus jij was het indd die het ook had.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:53 schreef BlaBla87 het volgende:
Beker bij mij in het nieuwe seizoen ook weer niet geladen
Begint t eindelijk beetje te draaien krijg je dit
Ik begin maar een nieuwe gamequote:Op maandag 13 maart 2017 19:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dus jij was het indd die het ook had.
Erg kut.. kan ook geen fix vinden.
Wtfquote:Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef BlaBla87 het volgende:
Zo, game met twente begonnen.
Assaidi verdiend 200k per maand wat?
Moet je ook mee oppassen als het een speler is die net nieuw is bij de club (zoals Assaidi). Heb dat 1 keer gedaan in een oude FM met Bruno Basto bij Feyenoord en toen ging de halve selectie janken dat er spelers onder valse voorwendselen naar de club werden gehaaldquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wtf![]()
Weet niet hoe goed die is, maar zou die direct eruit tiefen
Owja dat is wel waarquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Moet je ook mee oppassen als het een speler is die net nieuw is bij de club (zoals Assaidi). Heb dat 1 keer gedaan in een oude FM met Bruno Basto bij Feyenoord en toen ging de halve selectie janken dat er spelers onder valse voorwendselen naar de club werden gehaald
Met dat loon raak je hem ook biet zo kwijt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wtf![]()
Weet niet hoe goed die is, maar zou die direct eruit tiefen
FM genotquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga als nummer 2 de winterstop in omdat ik de laatste 3 potjes 0-1, 0-1 en 0-0 speelde
Het is altijd hetzelfde: óf ik creëer totaal geen kansen, óf de bal mag er gewoon NIET in. Leuk, die dipjesquote:
4x per wedstrijd paal/latquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde: óf ik creëer totaal geen kansen, óf de bal mag er gewoon NIET in. Leuk, die dipjes
Leuk team. Paar bekende gezichten inddquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is het hele eerste team, U zult hier en daar wel een bekende naam tegenkomen
[ afbeelding ]
Dus je gaat hem niet als rechtsback gebruiken?quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Karsdorp naar Trier gehaaldAlleen wel heel vaag dat hij een ML/AML/MC/AMC is
Nope, zet hem op de ML-positie.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dus je gaat hem niet als rechtsback gebruiken?
Damn jij gaat snelquote:Op woensdag 15 maart 2017 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo en seizoen 5 zit er weer op, redelijk vol seizoen zo. Finale Coupe de Ligue gehaald en verloren tegen PSG, in de CL derde geworden in de poule en daarna in de EL tot de halve finale gekomen waar ik er uit ging tegen AS Roma. In de competitie weer als 3e geëindigd (leuk feitje: tijdens de winterstop stond ik nog iets van 20 punten achter Monaco en toch drie punten er boven geëindigd
, die hebben toch een flinke choke gehad zeg)
Nu even wat aan mijn selectie sleutelen
Altijd fijn, ook op een paar punten.quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme wat een antigenotIk speel de hele tijd mee om de 3e plek (playoffs) en eindig dankzij de laatste twee duels 8e:
[ afbeelding ]
Overal meedoen, met lege handen eindigenquote:Op donderdag 16 maart 2017 12:12 schreef MutedFaith het volgende:
Ik stond met Feyenoord tot 5 wedstrijden voor t einde 2e op 1 puntje achter Ajax en eindig gewoon 4e. En geef in de halve finale EL een 2-3 winst in de uit-wedstrijd weg door thuis met 0-2 te verliezen van Stoke. En verlies de bekerfinale met 4-1 van Zwolle.
Net feyenoordquote:Op donderdag 16 maart 2017 12:16 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Overal meedoen, met lege handen eindigen
Hij is dan ook als aanvallende middenvelder opgeleid. Toen Rutten bij ons trainer was heeft ie eigenlijk voor het eerst van z'n leven op VR gespeeld.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Karsdorp naar Trier gehaaldAlleen wel heel vaag dat hij een ML/AML/MC/AMC is
Ik kreeg ook een paar ton omdat rosales was verkocht.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Even 2,5 miljoen binnen gehaald omdat Porto Corona verkocht heeft
Mjaquote:Op donderdag 16 maart 2017 12:08 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Altijd fijn, ook op een paar punten.
Zou je bijna je pc van in de plomp dumpen
Misschien haat hij jou club?quote:Op donderdag 16 maart 2017 13:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Sommige spelers kunnen zo onredelijk doen he. Oliver Burke was ongelukkig bij Leipzig omdat hij nooit speelt, leek mij een prima speler om op termijn Ede op te volgen (en misschien zelfs al per direct, al is hij pas 20. Wel al gigantisch snel en een goede voorzet). Die vent heeft bij Leipzig 1 hele wedstrijd gespeeld en verdient 44k per jaar, dus ik dacht dat die makkelijk binnen te halen was.
Leipzig ging akkoord met een miljoen, dus prima. Wil die vent niet eens komen voor minder dan 8 ton per jaar (oftewel een vertwintigvoudiging van z'n salaris) en een status als bepalende speler terwijl z'n enige ervaring als profvoetballer 20 wedstrijdjes op huurbasis in de 2. Bundesliga en 2 invalbeurten in de League 1 is. Flikker dan ook maar een eind op ondankbare hond
Gelukkig was mijn doelstelling maar EL halen, 1e KO ronde van de EL halen en finale van de beker halen. Dus dat wel allemaal bereikt. Maar het blijft toch zuur dat je inderdaad een maandje voor t einde nog volop voor alles in de race bent en dan op zoeen manier alles weggeeft.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:16 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Overal meedoen, met lege handen eindigen
Duitsers. Wie haat ze niet?quote:Op donderdag 16 maart 2017 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom zou een 20-jarige Schot in godsnaam FC Twente haten?
Ja, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 16 maart 2017 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij speelt in het echte Duitsland, hij moet niet zo moeilijk doen
Heb ik ook altijd last van inderdaad. Hoe weinig spelers ook spelen, ze willen altijd een veel te dik salarisquote:Op donderdag 16 maart 2017 13:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Sommige spelers kunnen zo onredelijk doen he. Oliver Burke was ongelukkig bij Leipzig omdat hij nooit speelt, leek mij een prima speler om op termijn Ede op te volgen (en misschien zelfs al per direct, al is hij pas 20. Wel al gigantisch snel en een goede voorzet). Die vent heeft bij Leipzig 1 hele wedstrijd gespeeld en verdient 44k per jaar, dus ik dacht dat die makkelijk binnen te halen was.
Leipzig ging akkoord met een miljoen, dus prima. Wil die vent niet eens komen voor minder dan 8 ton per jaar (oftewel een vertwintigvoudiging van z'n salaris) en een status als bepalende speler terwijl z'n enige ervaring als profvoetballer 20 wedstrijdjes op huurbasis in de 2. Bundesliga en 2 invalbeurten in de League 1 is. Flikker dan ook maar een eind op ondankbare hond
Ja, en ze nou al een dik salaris zouden hebben zou ik het ergens nog snappen, maar zo'n vent die gewoon letterlijk 20 keer zo veel wil gaan verdienen...quote:Op donderdag 16 maart 2017 13:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van inderdaad. Hoe weinig spelers ook spelen, ze willen altijd een veel te dik salaris
Ik had in mijn game een best goede speler die een jaar transfervrij was, ik had hem op proef maar die gozer vroeg iets van 5 miljoen salaris op jaarbasis. Dat ging mij net even te ver, keek ik een jaar later was hij nog transfervrij en ging hij maar stoppen met voetbalquote:Op donderdag 16 maart 2017 13:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van inderdaad. Hoe weinig spelers ook spelen, ze willen altijd een veel te dik salaris
Ja dit soort dingen slaan toch nergens opquote:Op vrijdag 17 maart 2017 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had in mijn game een best goede speler die een jaar transfervrij was, ik had hem op proef maar die gozer vroeg iets van 5 miljoen salaris op jaarbasis. Dat ging mij net even te ver, keek ik een jaar later was hij nog transfervrij en ging hij maar stoppen met voetbal![]()
Wat een lul.
Balen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel bezig aan een matig seizoen, in de beide bekers er vrij vroeg uit en ook in de Europa League er al in de 1/16e finales uitKan ook nog niet om de titel meedoen want PSG is nog een tikkeltje te sterk, ga waarschijnlijk wel tweede eindigen dit seizoen.
Niks mis meequote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:10 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Balen.
Ik sta 12 punten voor op PSV na 29 wedstrijden. Het iets meer behoudender spelen heeft geholpen
Tweede pas in de Eredivisie hequote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveelste kampioenschap ga je nu pakken met Fortuna, Wicky?
Hoe speel je dan precies? Op een incidenteel succesje (en de bus parkeren in de laatste 10 minuten) na kan ik eigenlijk geen enkele behoudende tactiek of countertactiek succesvol krijgen op lange termijn. Minstens controlerend lijkt voor mij toch het beste te werken.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:10 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Balen.
Ik sta 12 punten voor op PSV na 29 wedstrijden. Het iets meer behoudender spelen heeft geholpen
Het is ook niet verdedigend. Maar eerst speelde ik met veel druk naar voren, hoger tempo, direct passen. Nu speel ik gewoon op 'normaal' en soms druk zetten, normaal tempo en gevarieerd passen. Waar ik het dan nodig vind in de wedstrijd verander ik het dan gewoon.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe speel je dan precies? Op een incidenteel succesje (en de bus parkeren in de laatste 10 minuten) na kan ik eigenlijk geen enkele behoudende tactiek of countertactiek succesvol krijgen op lange termijn. Minstens controlerend lijkt voor mij toch het beste te werken.
9 keer alquote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach nu even een reeks neerzetten
Hier is PSG al negen jaar op rij kampioen geworden
Ja er zit ook wat irl bijquote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
9 keer al
Welk seizoen zit jij danOf bedoel je met RL erbij
Dat werkt ook gewoon prima, maar dan krijg je ook niet vaak hele spectaculaire potjesquote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het is ook niet verdedigend. Maar eerst speelde ik met veel druk naar voren, hoger tempo, direct passen. Nu speel ik gewoon op 'normaal' en soms druk zetten, normaal tempo en gevarieerd passen. Waar ik het dan nodig vind in de wedstrijd verander ik het dan gewoon.
Speel gewoon een een 4231
Klopt, maar dat boeit me nu even niet zo veelquote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat werkt ook gewoon prima, maar dan krijg je ook niet vaak hele spectaculaire potjes
Mee eens hoor, eerst maar veel CL geld sparen enzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat boeit me nu even niet zo veelAls ik (vaker) kampioen word, CL haal, word ik misschien aantrekkelijker voor betere spelers en komt het mooiere voetbal vanzelf wel
Dat lijkt me wel kut dat je drie jaar voor spek en bonen speeltquote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:09 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik sta nu tweede metkamer twente maar europees ben ik toch uitgesloten.
Kijken of ik dit kan volhouden
Ik krijg vaak alleen countertactieken goed werkend.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe speel je dan precies? Op een incidenteel succesje (en de bus parkeren in de laatste 10 minuten) na kan ik eigenlijk geen enkele behoudende tactiek of countertactiek succesvol krijgen op lange termijn. Minstens controlerend lijkt voor mij toch het beste te werken.
Drie jaar is wel lang jaquote:Op vrijdag 17 maart 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel kut dat je drie jaar voor spek en bonen speelt
Heb jij in de beker 5 of gewoon 11 wissels? Lees op SI forum dat bij de Nederlandse beker ook nog maar 5 wissels zijn als je save van na de update is..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:09 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik sta nu tweede metkamer twente maar europees ben ik toch uitgesloten.
Kijken of ik dit kan volhouden
Achjaa, ik trap nu toch naar de seizoenenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel kut dat je drie jaar voor spek en bonen speelt
Ach, ik kreeg Wayne fucking Rooney naar HVV '24, dus ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
In mijn FM-game gaat Falcao trouwens naar ADO Den Haag
Moet toch gewoon 7 zijn? Of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb jij in de beker 5 of gewoon 11 wissels? Lees op SI forum dat bij de Nederlandse beker ook nog maar 5 wissels zijn als je save van na de update is..
Tegenwoordig is het 11 (ik geloof zelfs 12) wissels in Nederland he. Dit was ook doorgevoerd op FM. Maar er is dus echt iets raars aan de hand met de KNVB Beker, hebben ze goed verneukt. Bij veel mensen die al een save hadden van vóór de update wordt de beker gewoon niet meer geladen. En las dus op SI forum dat mensen die na de update een game begonnen zijn nog maar 5 wissels hebben in de bekerquote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet toch gewoon 7 zijn? Of ben ik nou gek?
Beantwoord mijn vraag eens, verdomme man!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:55 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Achjaa, ik trap nu toch naar de seizoenen
Ja maar dan doe je het zelf, nu had ik er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik kreeg Wayne fucking Rooney naar HVV '24, dus ik sta nergens meer van te kijken
Wattequote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:55 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Achjaa, ik trap nu toch naar de seizoenen
Eyong Tarka Enohquote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het 4e seizoen (2e in de 2. Liga) met Trier begint aardig, 2 winst, 1 gelijk, 2 verlies. Versla net Saarbrücken met 3-0 en sta 6e, al zijn er 3 teams die nog over me heen kunnen gaan.
Heb nog een paar leuke transfervrije spelers opgepikt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enohgodquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:59 schreef Wicky15 het volgende:
Eindelijk eens een echt goed seizoen gehad. Kampioen geworden met 14 punten voorsprong op PSV. Ook de meeste kaarten gepakt van de competitie, netjes.
Nicequote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:59 schreef Wicky15 het volgende:
Eindelijk eens een echt goed seizoen gehad. Kampioen geworden met 14 punten voorsprong op PSV. Ook de meeste kaarten gepakt van de competitie, netjes.
De spelers met de minste sterren.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 00:33 schreef Wicky15 het volgende:
Vraag me nu wel af welke spelers ik moet vervangen
Ik let wel teveel op sterren, maar soms moet je de "sterspelers" verkopen als ze er geen hol van bakken. Heb af en toe een speler gehad die fantastische stats en sterren gehad die er geen hol van bakte, terwijl zijn vervanger met 2 sterren en veel mindere stats stukken beter was. Harde keuze is dat, maar het voordeel is dat je er over het algemeen erg veel geld voor vangt als je zo'n falende sterspeler op de markt zetquote:Op zaterdag 18 maart 2017 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spelers met de minste sterren.
Jawel hoor, en dat doe ik dan ook wel als zijn prestaties niet naar vermogen zijn. Maar over het algemeen kijk ik aan het einde van het seizoen en probeer ik de 2-2,5 sterren (potentieel) spelers wel kwijt te raken en dan betere spelers te halen. Al doe ik dat niet altijd want soms is er niks beters voor handen, of presteren die spelers gewoon naar vermogen.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik let wel teveel op sterren, maar soms moet je de "sterspelers" verkopen als ze er geen hol van bakken. Heb af en toe een speler gehad die fantastische stats en sterren gehad die er geen hol van bakte, terwijl zijn vervanger met 2 sterren en veel mindere stats stukken beter was. Harde keuze is dat, maar het voordeel is dat je er over het algemeen erg veel geld voor vangt als je zo'n falende sterspeler op de markt zet
Beetje vage auto correct soms op me telefoon.quote:
Heb jij bij de beker nu 5 of 11 wissels?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 09:01 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Beetje vage auto correct soms op me telefoon.
Ik bedoelde te zeggen
Ik ram nu toch snel door de eerste paar seizoenen.
Naja snel, voor mijn doen momenteel
Hoe precies? Ik probeer er eentje in elkaar te flansen voor als ik straks voor het eerst de CL in mag (met 6 keer 90 minuten de bus parkeren kom ik denk ik niet zo verquote:Op vrijdag 17 maart 2017 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg vaak alleen countertactieken goed werkend.
Excuus, op de telefoon krijg ik geen quote meldingquote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb jij bij de beker nu 5 of 11 wissels?
Volgens mij lees je m'n vraag steeds niet
Ah oke, jammer.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 13:30 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Excuus, op de telefoon krijg ik geen quote melding
Ik speel de beker niet zelf, vind ik niets aan.
Dus gooi altijd paar talentjes in de basis en ga een dag met vakantie.
Vloog hierdoor in de eerste ronde er al uit tegen oss.
Dus ik kan je het niet vertellen
Opstelling ligt aan welk team ik neem maar ik ga altijd uit van een viermans verdediging en vleugelspelers. Meestal 4-1-2-2-1 of 4-2-3-1. En dan inderdaad smal houden, verder terug, vloeiend, kort passen en veel druk. De vleugelaanvallers naar binnen laten komen en de backs er overheen. In geval van 4-2-3-1 een targetman of valse negen op ondersteunen met een SS of AM op aanvallend. In geval van 4-1-2-2-1 twee aanvallende CM's en een hangende spits. En niet teveel ingewikkelde spelersrollen.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 13:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe precies? Ik probeer er eentje in elkaar te flansen voor als ik straks voor het eerst de CL in mag (met 6 keer 90 minuten de bus parkeren kom ik denk ik niet zo ver) en denk aan een 3-2-3-2. Dus 3 centrale verdedigers en 2 vleugelverdedigers die de hele flank bestrijken.
Vloeiend (hier kloot ik altijd mee trouwens), verdediging laten inzakken, hoog tempo en korte passes om er snel uit te komen.
Of juist de 2 spitsen voorin laten staan en dan steeds hoge ballen richting een targetman? Al past dat laatste meer bij het parkeren van een bus denk ik
Ik zet mijn MC's nooit op aanvallend, heb het idee dat ze dan teveel naar voren lopen en een gigantisch gat creëren op het middenveld.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opstelling ligt aan welk team ik neem maar ik ga altijd uit van een viermans verdediging en vleugelspelers. Meestal 4-1-2-2-1 of 4-2-3-1. En dan inderdaad smal houden, verder terug, vloeiend, kort passen en veel druk. De vleugelaanvallers naar binnen laten komen en de backs er overheen. In geval van 4-2-3-1 een targetman of valse negen op ondersteunen met een SS of AM op aanvallend. In geval van 4-1-2-2-1 twee aanvallende CM's en een hangende spits. En niet teveel ingewikkelde spelersrollen.
Neeeeuh, soms neem ik het over vanaf de kwart finales ofzo.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 13:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ah oke, jammer.
Beker is toch leuk man
Ah, hier kan ik wel verder mee! Speel sowieso al 4-2-3-1 dus die basis zit er al in. Verder redelijk dezelfde instructies ook, maar dan controlerend ipv counteren en daarnaast hou ik het juist breed. M'n vleugelspelers zijn juist mensen die de achterlijn moeten halen.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opstelling ligt aan welk team ik neem maar ik ga altijd uit van een viermans verdediging en vleugelspelers. Meestal 4-1-2-2-1 of 4-2-3-1. En dan inderdaad smal houden, verder terug, vloeiend, kort passen en veel druk. De vleugelaanvallers naar binnen laten komen en de backs er overheen. In geval van 4-2-3-1 een targetman of valse negen op ondersteunen met een SS of AM op aanvallend. In geval van 4-1-2-2-1 twee aanvallende CM's en een hangende spits. En niet teveel ingewikkelde spelersrollen.
Kunnen de pot op!quote:Op zaterdag 18 maart 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah mijn CV die naar Bayern wil en dan meteen gaat piepen als ik een hoger bedrag vroeg
Dat probleem heb (had, aangezien ik nog steeds geen fucking beker heb) ik ook vaker jaquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Verdomme, in de beker gebruik ik altijd een andere keeper, kom nu halverwege de eerste helft van de competitiewedstrijd erna dat ik vergeten ben m'n normale keeper er weer in te zetten
Wat een geldquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar verkocht voor 57 miljoen en twee Duitse CV's gehaald voor in totaal in 20 miljoen
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Even dit spitsje opgepikt voor 9 miljoen uit Portugal
Nog niet echt fantastisch, de CL-poule weer niet doorgekomenquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Hoe gaat het met RC Lens?
Ah, kampioenschap kan nogquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet echt fantastisch, de CL-poule weer niet doorgekomenMan Utd en Leverkusen (altijd angstgegner in FM met welke club ik ook speel) waren te sterk, maar wel door in de EL. In de competitie ben ik ook nog niet sterk genoeg, maar PSG is dit seizoen ook wat zwak dus misschien kan ik meedoen om de titel.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het erin zit verder, ik scoor veel te weinigquote:
Hmm lastig. Ik kan je niet echt helpen aangezien jij toch de betere FM speler bentquote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het erin zit verder, ik scoor veel te weinigVaak de meeste kansen maar dan toch lullig verliezen. En dat is geen toeval meer als het zo vaak gebeurd.
Nja zo geweldig ben ik ook weer niet in FM, ben ook maar afhankelijk van het materiaalquote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hmm lastig. Ik kan je niet echt helpen aangezien jij toch de betere FM speler bent![]()
Begin net wel het CL seizoen met een 1-2 overwinning bij Atletico
Karsdorpiequote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zo geweldig ben ik ook weer niet in FM, ben ook maar afhankelijk van het materiaal
Net Karsdorp even binnengehaald, lekker gekocht deze winterperiode
Op FM17 is ie gewoon rechtsback natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KarsdorpieBij jou ook middenvelder?
Rechtsback, stond bij Juventus op de transferlijst.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KarsdorpieBij jou ook middenvelder?
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helaas mocht ik maar drie wisselingen doorvoeren in de EL selectie, dus Karsdorp dreigt al meteen weg te willen nu ik hem niet kon inschrijven
Viel uiteindelijk meequote:
Dan is counteren heel lekkerquote:Op zaterdag 18 maart 2017 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker laf op de counter:
[ afbeelding ]
Wat is je countertactiek dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker laf op de counter:
[ afbeelding ]
Sow lekker bezig hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2017 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Balbezit was extreem karig in bovenstaande pot, maar dat boeide even niet
Niks mis mee, ouwe reus!quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het kampioenschap is wel verkeken, ik mag blij zijn als ik Europees voetbal haal
Ik heb mijn spits echt verrot gescholden, die kan er echt helemaal niks van.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:29 schreef Wicky15 het volgende:
Lekker bezig. Alleen JR niet![]()
![]()
Ik heb na eerst Atletico verslagen te hebben, nu ook van Inter gewonnen. Goed begin in de CL.
Ach, 3e (4e?) seizoen in de Ligue 1, toch? Gewoon weer op EL mikken, is alsnog knap.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik vind daar behoorlijk wat mis mee, pik.
5e seizoen in Ligue 1quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, 3e (4e?) seizoen in de Ligue 1, toch? Gewoon weer op EL mikken, is alsnog knap.
Tering dat is wel heel sneuquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn spits die 28 wedstrijden droog staathahahaha
Mist net ook weer een gigakans in de laatste minuut, en aan de andere kant valt hij er dan wel in.
Speelt Oosterwijk toevallig bij je?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn spits die 28 wedstrijden droog staathahahaha
Mist net ook weer een gigakans in de laatste minuut, en aan de andere kant valt hij er dan wel in.
Meer een soort Younes/Traoré. Creëert soms wel de kans voor zichzelf maar schiet hem dan ineens het stadion uitquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speelt Oosterwijk toevallig bij je?
Tering wat een lekkere spelerquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Es geht lekkâh:
[ afbeelding ]
En maar goed ook, want deze regen gaf aan het begin van het seizoen aan dat hij naar een grotere club wil, maar kon hem houden door te beloven dat we dit seizoen promoveren:
[ afbeelding ]
Geef hem een aai over de bol.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:56 schreef Wicky15 het volgende:
Wtf![]()
Mijn centrale verdediger heeft nooit wat gezegd. En nu is zijn moraal opeens helemaal naar de tyfus omdat hij ontevreden is over de tactiek
Ik aai helemaal niemand godverdomme. Ben geen people manager!quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geef hem een aai over de bol.
Zo'n typische lafbek, die moet je meteen weg doen. Daar win je de oorlog niet mee.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:56 schreef Wicky15 het volgende:
Wtf![]()
Mijn centrale verdediger heeft nooit wat gezegd. En nu is zijn moraal opeens helemaal naar de tyfus omdat hij ontevreden is over de tactiek
Beetje achter mijn rug om iedereen tegen mij op zetten. Kwalbak.quote:Op zondag 19 maart 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n typische lafbek, die moet je meteen weg doen. Daar win je de oorlog niet mee.
Hier probeerde de reservekeeper dat ook, maar toen gaf niemand een neuk.quote:Op zondag 19 maart 2017 00:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Beetje achter mijn rug om iedereen tegen mij op zetten. Kwalbak.
Had ik net ook, alleen ben niet zo heel dominant als jij. Al had ik nog wel veel kansen, waaronder 3x paal/lat, word ik sowieso wel moe van. Maar achja, met tien man nog gelijk gespeeld tegen Cambuur. Kan wel eens gebeurenquote:Op zondag 19 maart 2017 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Kan zo slecht tegen die scripted gelijkspellen af en toe![]()
[ [url=http://i.imgur.com/B1fJvbQ.png]afbeelding[/url] ]
Tegen iedereen zo dominant en dan een fucking 1-1 tegen Willem II. Bijna geen highlight gehad.
Wonderkind is wonderkindquote:Op zondag 19 maart 2017 00:57 schreef Wicky15 het volgende:
Bij een regen van mij, doet inmiddels al 4 seizoenen mee, staat 'wonderkind'. Hij is wel écht goed voor mij hoor, maar wonderkind...
Met de juiste training en begeleiding welquote:Op zondag 19 maart 2017 01:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die altijd bizar goed waren
Komt eraanquote:Op zondag 19 maart 2017 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met de juiste training en begeleiding welLaat eens een screenie zien?
Welk seizoen zit je?quote:Op zondag 19 maart 2017 01:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ben inmiddels zo dominant dat ik in de Eredivisie tegen de kleintjes gewoon zo kan spelen
[ afbeelding ]
Jammer dat er zo weinig Nederlands talent te vinden is. Komen bij lange na niet tot het niveau dat ik nastreef.
Net begonnen aan seizoen 6. In seizoen 3 de Champions League gewonnen, daarna eigenlijk weinig betekend in Europa. Dat is nu weer het streven. Mijn selectie is absurd jong, maar loopt echt over van kwaliteit, dat betekent wisselvalligheid. Wil ze nu een aantal jaar bij elkaar houdenquote:Op zondag 19 maart 2017 01:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Welk seizoen zit je?
Vind ik ook altijd jammer inderdaad. Voorgaande FM's deed ik soms jeugdwaardering aanpassen in de editor in de hoop dat er dan wat meer Nederlandse (top)talenten kwamen![]()
Hoeveel scoor je hiermee?quote:Op zondag 19 maart 2017 01:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ben inmiddels zo dominant dat ik in de Eredivisie tegen de kleintjes gewoon zo kan spelen
[ afbeelding ]
Jammer dat er zo weinig Nederlands talent te vinden is. Komen bij lange na niet tot het niveau dat ik nastreef.
Goed spelertje hoorquote:Op zondag 19 maart 2017 01:20 schreef Wicky15 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel de media-omschrijving waar 'wonderkind' bij staat, weet niet of dat wat anders is
Klinkt goed. En dat je in Europa nog weinig betekent in Europa is jammer, maar aan de andere kant heb je wel nog een uitdaging in de gamequote:Op zondag 19 maart 2017 01:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Net begonnen aan seizoen 6. In seizoen 3 de Champions League gewonnen, daarna eigenlijk weinig betekend in Europa. Dat is nu weer het streven. Mijn selectie is absurd jong, maar loopt echt over van kwaliteit, dat betekent wisselvalligheid. Wil ze nu een aantal jaar bij elkaar houden![]()
Speel extreem pressievoetbal, met twee goede passers achterin en een sloper op het middenveld. Tegen 'de kleintjes' levert dat echt geniale wedstrijden op, durf het ook steeds vaker tegen sterkere tegenstanders te proberen. Moet nu uit naar Rapid Wien voor de CL groepsfase en ik ga het gewoon doen.
Gewoon veel CL spelen toch.quote:Op zondag 19 maart 2017 01:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zekers, maar vraag me af of die bij mij nog beter gaat worden
Absoluutquote:Op zondag 19 maart 2017 01:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klinkt goed. En dat je in Europa nog weinig betekent in Europa is jammer, maar aan de andere kant heb je wel nog een uitdaging in de game
Is toch mooi manquote:
Met drie overwinningen uit de eerste 3 groepswedstrijden ga ik in ieder geval de knock out halen hoop ikquote:
Ik vind dat ook altijd wel mooi als je ver bent in de game en een topteam hebtquote:Op zondag 19 maart 2017 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is toch mooi manEindelijk gebeurt er wat in Amsterdam.
[ afbeelding ]
Heb je die al eens gehaald met Fortuna?quote:Op zondag 19 maart 2017 01:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Met drie overwinningen uit de eerste 3 groepswedstrijden ga ik in ieder geval de knock out halen hoop ik
Nein. Dit is pas tweede keer groepsfase van de CL. Eerste keer werd ik derde in de poulequote:Op zondag 19 maart 2017 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die al eens gehaald met Fortuna?
Dan heb je onderhand toch best een aardig team staan.quote:Op zondag 19 maart 2017 01:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nein. Dit is pas tweede keer groepsfase van de CL. Eerste keer werd ik derde in de pouleHad ik nu ook verwacht, maar heb Aletico en Inter verslagen. Bij Kiev ook met 1-5 gewonnen, maar die dacht ik sowieso wel aan te kunnen.
Redelijk absurd aanvallende opstellingquote:Op zondag 19 maart 2017 01:28 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zeker een aardig team. Al vind ik hem niet echt heel veel beter dan bijvoorbeeld twee seizoenen geleden toen het toch een stuk minder goed ging. Maar toen jij zei dat jij niet veel aan je tactiek sleutelde, heb ik dat ook niet meer gedaan. Dat heeft we echt veel geholpen merk ikquote:Op zondag 19 maart 2017 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je onderhand toch best een aardig team staan.
De befaamde 2-2-6 opstellingquote:Op zondag 19 maart 2017 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Redelijk absurd aanvallende opstelling
En in de tussentijd ben ik juist veel gaan veranderen van tactiekquote:Op zondag 19 maart 2017 01:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het is zeker een aardig team. Al vind ik hem niet echt heel veel beter dan bijvoorbeeld twee seizoenen geleden toen het toch een stuk minder goed ging. Maar toen jij zei dat jij niet veel aan je tactiek sleutelde, heb ik dat ook niet meer gedaan. Dat heeft we echt veel geholpen merk ik
Wat een avondquote:Op zondag 19 maart 2017 02:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom de rest van de nacht nog maar even langsZou met een vriendengroep bij iemand thuis een speciaalbieravond houden. Nou drinkt 1 iemand geen alcohol, dus die zou ons ophalen, maar die rijdt letterlijk 20 meter vanaf mijn voordeur terwijl ik er net 10 seconden in zat z'n auto total loss tegen een boom
Dus toen moesten we heel veel regelen, zorgen dat die auto weggehaald zou worden enzo en toen moest ik alsnog zelf rijdenDus in plaats van een lang avondje bier proeven is het een heel kort avondje cola drinken en wat kloten met een HTC Vive geworden. 1 van de flessen was een 75cl Chimay Peres Trappistes Grande Réserve, dus daar was nog wat van over. Die heb ik dan maar mee naar huis genomen en tijdens het verorberen van toch nog een lekker biertje slinger ik FM nog maar even aan
Anyways, net met 4-1 van Feyenoord verloren. Ik denk dan ook dat ik de slechtste FM'er van de terugkerende userkring uit dit topic benMaar ik vermaak me prima met mijn manier van spelen dus ik vind het best allemaal
![]()
Na 20 wedstrijden sta ik 4e met Twente. Flinke voorsprong op plaats 5, plaats 3 staat maar 1 puntje voor en plaats 1 en 2 staan allebei flink los. Ik hoop dus op die derde plek, dan hoef ik iig geen play-offs te spelen.
FM is sowieso een stuk leuker dan sociaal doen natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2017 02:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom de rest van de nacht nog maar even langsZou met een vriendengroep bij iemand thuis een speciaalbieravond houden. Nou drinkt 1 iemand geen alcohol, dus die zou ons ophalen, maar die rijdt letterlijk 20 meter vanaf mijn voordeur terwijl ik er net 10 seconden in zat z'n auto total loss tegen een boom
Dus toen moesten we heel veel regelen, zorgen dat die auto weggehaald zou worden enzo en toen moest ik alsnog zelf rijdenDus in plaats van een lang avondje bier proeven is het een heel kort avondje cola drinken en wat kloten met een HTC Vive geworden. 1 van de flessen was een 75cl Chimay Peres Trappistes Grande Réserve, dus daar was nog wat van over. Die heb ik dan maar mee naar huis genomen en tijdens het verorberen van toch nog een lekker biertje slinger ik FM nog maar even aan
Anyways, net met 4-1 van Feyenoord verloren. Ik denk dan ook dat ik de slechtste FM'er van de terugkerende userkring uit dit topic benMaar ik vermaak me prima met mijn manier van spelen dus ik vind het best allemaal
![]()
Na 20 wedstrijden sta ik 4e met Twente. Flinke voorsprong op plaats 5, plaats 3 staat maar 1 puntje voor en plaats 1 en 2 staan allebei flink los. Ik hoop dus op die derde plek, dan hoef ik iig geen play-offs te spelen.
De wijk hier is eigenlijk een soort vierkant van huizen. Middenin heb je een rond plein waar speeltoestellen en een zandbak enzo staan. Tussen de huizen en dat plein is alles gewoon straat waar je kan rijden. Er is echter 1 boom die ongeveer een autobreedte vanaf de stoeprand van dat plein staat, dus niet in de berm ofzo. Daar zijn we tegenaan gereden.quote:Op zondag 19 maart 2017 02:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat een avond
Hoe kan die hem nu gewoon tegen een boom aanrijden?
Ah dat zuigt. Kut voor je vriendquote:Op zondag 19 maart 2017 02:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De wijk hier is eigenlijk een soort vierkant van huizen. Middenin heb je een rond plein waar speeltoestellen en een zandbak enzo staan. Tussen de huizen en dat plein is alles gewoon straat waar je kan rijden. Er is echter 1 boom die ongeveer een autobreedte vanaf de stoeprand van dat plein staat, dus niet in de berm ofzo. Daar zijn we tegenaan gereden.
Ik zat toevallig net in m'n telefoon gedoken om een andere maat die nog mee zou rijden te appen dat we vertrokken waren, dus ik zag ook niks (en die boom is voor mij zo normaal geworden dat ik er sowieso niet meer op let) en voor de bestuurder zat die boom net achter de A-stijl verstopt...
Ja, het was ook nog eens de auto van z'n moeder. Z'n ouders gaan morgen op vakantie, dus hij was puur en alleen om die auto op te halen en gedurende die vakantie de auto voor zichzelf te gebruiken weer thuis (hij woont zelf 120 kilometer verderop)... Dus dat was best wel lullig..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |