Turkse apache? Erdokhan is cumming yoquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:24 schreef vigen98 het volgende:
Helikopter nog steeds boven aan het vliegen.
Wacht maar tot 22.00quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:27 schreef remlof het volgende:
Geen schreeuwende Turken op het journaal.
Jammer Geert
Ben benieuwd wie de meeste kijkcijfers krijgtquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:10 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Ga straks Wie is de Mol finale kijken.
hoe bedoel je censuurquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:27 schreef remlof het volgende:
Geen schreeuwende Turken op het journaal.
Jammer Geert
Alweer? Hij heeft het publiek niet erg hoog zitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik smeek jullie for the sake of god om niet te rellen.
Ik zou dat graag uit willen zetten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef Nibb-it het volgende:
Wel gezellig in die Periscope chat, hoor.
"Kanker Nederlanders"quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef Nibb-it het volgende:
Wel gezellig in die Periscope chat, hoor.
Ocalan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef vigen98 het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1rmGPnnkLPZxN
Politie heeft auto omsingeld. Wie zou er in zitten?
Ok, ik duik m'n bunker in.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Stream zegt dat ze live op turkse tv is. Jongen probeert te achterhalen waar ze is.
En dan natuurlijk altijd de; 'goed hoor met kanker schelden, ik hoop dat jullie het zelf een keer krijgen, dan praat je wel anders''quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:30 schreef vigen98 het volgende:
Turken worden via Turkse TV opgeroepen om op straat te gaan![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:30 schreef vigen98 het volgende:
Niks op buienradar?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:30 schreef vigen98 het volgende:
Haha. Die moeten al helemaal kanker krijgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En dan natuurlijk altijd de; 'goed hoor met kanker schelden, ik hoop dat jullie het zelf een keer krijgen, dan praat je wel anders''
Zal wel vanuit die rij autos zijn?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:31 schreef Triggershot het volgende:
Minister is nu in telefonisch gesprek op turks tv http://www.canlitv.stream/a-haber
Wat zegt ze? (samengevat in een zin of 2?)quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:31 schreef Triggershot het volgende:
Minister is nu in telefonisch gesprek op turks tv http://www.canlitv.stream/a-haber
Nederland faalt hardquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:31 schreef Triggershot het volgende:
"Ik ben op 30 meter afstand van de consulaat"
Ik word tegengehouden, ben op 30 meter afstand van de consulaat, ze hebben mij verboden het te betreden, nadat ze ID controle hebben uitgevoerd zijn we aangehouden, er zijn tientallen agenten rondom onsquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat zegt ze? (samengevat in een zin of 2?)
Je plaat loopt vast.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:33 schreef vigen98 het volgende:
Manmanman dit is echt zwak van Nederland.
Werd ook gezegd op de stream.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:33 schreef Rodgrod het volgende:
Steeds meer politie staat er nu bij, Schoonvegen lijkt me
Zij zit dus in deze autoquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik word tegengehouden, ben op 30 meter afstand van de consulaat, ze hebben mij verboden het te betreden, nadat ze ID controle hebben uitgevoerd zijn we aangehouden, er zijn tientallen agenten rondom ons
Het begin van de Westerse lente?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het al los in Rotterdam?
Er mag toch niet met vlaggen gezwaaid worden? Als Nederlander mag dat toch alleen op bepaalde feestdagen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet ook wel compleet gestoord zijn als je als turk met een vlag daar gaat staan zwaaien
Jezus... Dit verzin je niet in 100 jaarquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:34 schreef Triggershot het volgende:
"We willen dat Nederland terugkeert naar de democratie,vrijheid van meningsuiting en vergadering"
verbinding verbroken.
zou kunnen idd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zij zit dus in deze auto
https://www.periscope.tv/w/1rmGPnnkLPZxN
Gremlinsquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wtf is dat van? Ik zocht dat heel lang
Gremlins. Weet niet welke filmquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gremlins 2. Het kutste vervolg op een goede film ooit.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als Nederlander, voor buitenlanders blijkbaar nietquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er mag toch niet met vlaggen gezwaaid worden? Als Nederlander mag dat toch alleen op bepaalde feestdagen?
https://www.periscope.tv/w/1RDGlRRleQDxLquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:36 schreef Infection het volgende:
Welke stream kijken jullie? Was even weg.
https://www.periscope.tv/w/1RDGlRRleQDxLquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:36 schreef Infection het volgende:
Welke stream kijken jullie? Was even weg.
Ministers hebben normaal gezien een diplomatiek paspoortquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:33 schreef vigen98 het volgende:
Manmanman dit is echt zwak van Nederland. Je kan haar gewoon aanhouden. Banden met Turkije zijn toch niks waard. Onbetrouwbaar as fuck.
Ze hebben geen diplomatieke onschendbaarheid als het land van verblijf ze onwelkom noemt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:36 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ministers hebben normaal gezien een diplomatiek paspoort
Dus we kunnen ze niet opsluiten. Wel oppakken en op het vliegtuig zetten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:36 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ministers hebben normaal gezien een diplomatiek paspoort
Er is geen ministerieel besluit genomen daarin naar mijn weten, zodoende genieten ze nog steeds van de diplomatie.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ze hebben geen diplomatieke onschendbaarheid als het land van verblijf ze onwelkom noemt.
Bij het journaal zag ik er wederom zat staan zwaaiend met Turkse vlaggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er mag toch niet met vlaggen gezwaaid worden? Als Nederlander mag dat toch alleen op bepaalde feestdagen?
Snel spoedberaadquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is geen ministerieel besluit genomen daarin naar mijn weten, zodoende genieten ze nog steeds van de diplomatie.
Dit is wel iets voor RT ja...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:37 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
is er geen gare russische zender ofzo live daar?
Mis RT ook jaquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:37 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
RT zal er vast wel bij zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:37 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
RT zal er vast wel bij zijn.
"Breaking news: Civil war in The Netherlands"
Je verwacht breaking news?quote:
Altijd grappig hoe actueel de staat het nieuws wil verslaan.quote:
Dit is wel breaking news waard ja. Een minister van een ander land die zonder toestemming hier nog steeds komt en de regering van Nederland maar blijft negeren.quote:
Ja ze zijn zeer hypocriet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:40 schreef Triggershot het volgende:
Turken hebben moreel gezien wel gelijk nu.
Liveblog ja... Wie kijkt dat nou?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
NOS heeft wel een liveblog
http://nos.nl/liveblog/21(...)en-in-rotterdam.html
Dan verschillen we daarin van mening.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dit is wel breaking news waard ja. Een minister van een ander land die zonder toestemming hier nog steeds komt en de regering van Nederland maar blijft negeren.
Erdogan heeft ons nazi's en fascisten genoemd. Godwin, dus wij hebben automatisch gewonnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:40 schreef Triggershot het volgende:
Zo kan je het ook zien.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Erdogan heeft ons nazi's en fascisten genoemd. Godwin, dus wij hebben automatisch gewonnen.
Klopt, omdat er een noodbevel is uitgevaardigd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:42 schreef Yasmin23 het volgende:
NOS
Turkse minister zat dus toch in konvooi dat in de buurt van konvooi is tegengehouden. Ze moest zich identificeren.
Maar wij vergeleken hem hier al eerder met Hitler dan hij ons met nazi'squote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Erdogan heeft ons nazi's en fascisten genoemd. Godwin, dus wij hebben automatisch gewonnen.
Ja, maar Turkije deed het formeel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wij vergeleken hem hier al eerder met Hitler dan hij ons met nazi's
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben deze beste jonge best wel dankbaar voor z'n inzet, maar godverdomme kan hij eens ophouden met dat gekloot met zn camera
Vervelend dat hij ook z'n gewone werk nog moet doen terwijl hij een live stream aan heeft staan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben deze beste jonge best wel dankbaar voor z'n inzet, maar godverdomme kan hij eens ophouden met dat gekloot met zn camera
Dit.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:43 schreef beantherio het volgende:
Waarom bekijk ik dit nog zo op de zaterdagavond? Oh wacht, ik hoop nog steeds op enige sensatie.
Volgens mij heeft onze premier het n-woord nog niet in de mond genomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wij vergeleken hem hier al eerder met Hitler dan hij ons met nazi's
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar Turkije deed het formeel.
Waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:43 schreef beantherio het volgende:
Waarom bekijk ik dit nog zo op de zaterdagavond? Oh wacht, ik hoop nog steeds op enige sensatie.
Heeft hij geen vriend die het een kan overnemen? Eerder eek hij nog met iemand anders aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vervelend dat hij ook z'n gewone werk nog moet doen terwijl hij een live stream aan heeft staan.
Ik snap het nog steeds niet wat men nu probeert (te voorkomen).Erdo pakt toch wel z'n gelijk.. Kheb er niets mee maar laat die turken lekker hier werven en een reden te mee om ze links te laten liggen (m.n. in EU verband).quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:40 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:44 schreef Smoofie het volgende:
Zou dit de integratie bevorderen of polariseren?
#Denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |