Dan ken je gelijk het nivo van je collegasquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit een seconde van WIDM gezien en ook Boer zoekt Vrouw kijk ik niet.
En nu kan ik op mijn werk nergens meer over meepraten, want de gesprekken gaan alleen maar over die 2 programma's
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Jamiroquai is terug met een nieuw album (Automaton). Dit is de tweede track die is gepresenteerd: Cloud 9
Irritant is datquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit een seconde van WIDM gezien en ook Boer zoekt Vrouw kijk ik niet.
En nu kan ik op mijn werk nergens meer over meepraten, want de gesprekken gaan alleen maar over die 2 programma's
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef livelink het volgende:
Veel plezier en leuk dat je even kwam buurten. Tot laterquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Elf dank je wel![]()
Misschien dat we na WIDM nog even intunen
Ga je nou behalve lekkere muziek draaien ook nog eens de kenner uithangen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Vorig jaar was Klaas van Kruistum de mol. En daar werd voortdurend op gehint met allerlei kruis-symbolen.
Op zich wel grappig, want in de muziek zijn de mol en het kruis elkaars tegenovergestelde. Een mol is een halve toon omlaag, een kruis juist een halve toon omhoog
Tja... ik ben toetsenist, dus dan weet je dat soort dingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ga je nou behalve lekkere muziek draaien ook nog eens de kenner uithangen?
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja... ik ben toetsenist, dus dan weet je dat soort dingen.
Ik ga voor Sing Our Own Song, maar die heb ik in m'n vorige show al gedraaid.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:34 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik eigenlijk wel het beste nummer van UB40
Ik had het toch nooit geraden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn geen prijzen te winnen met raden wie dit nummer hebben geschreven...
ik ga raden voor een nieuwe koelkastquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Radio werkte niet, vreemd genoeg.quote:
Ah...... ik had het kunnen weten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat het nu weer werkt dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Radio werkte niet, vreemd genoeg.Zooitje gewauwel over mislukte handshakes of zo. Linux.
Bij muis werkte het prima, maar die zit nu te mollen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn dat het nu weer werkt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |