Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar de vraag was: van wie is dit een COVER ?
Zijn dat die Finnen ?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Het antwoord: Electric Light Orchestra (ELO). Het nummer komt uit 2015 en is nu dus gecoverd.Ondertussen: Lorde...
Klinktquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:13 schreef Dj_Vout het volgende:
@Muis: ik ga zo meteen even kaas snijden voor tijdens het draaien.
Italiaanse kruidenkaas.
Dat had MadMaster geweten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Het antwoord: Electric Light Orchestra (ELO). Het nummer komt uit 2015 en is nu dus gecoverd.Ondertussen: Lorde...
Ik wist niet eens dat ELO nog nieuwe nummers uitbrachtquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ELO nog nieuwe nummers uitbracht
Nu al?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
Deze show loopt alweer heel anders dan ik had gepland, maar ach...
Dank u, heer 11.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Deze plaat stond niet gepland, maar ja.... Lucky is aanwezig
Je bent laat, just me. Ze gaan alweer bijna.quote:
Ja voutje, bedanktquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je bent laat, just me. Ze gaan alweer bijna.
Crush the cookie!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Jennifer Paige had jaren geleden een grote hit met Crush. Ze heeft een nieuw nummer uit en dat is heel andere koek. Hierna, op Radio 49....
Waar naar toe dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je bent laat, just me. Ze gaan alweer bijna.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna zal ik, als achtste nummer in de show, even wat heel bekends draaien, om deze niet-bekende plaat te compenseren.
De bankquote:
ABN AMRO?quote:
Ik weet inmiddels hoe het werkt. Als ik te veel nieuwe muziek draai, rennen luisteraars gillend wegquote:
Wij kunnen teveel nieuwe dingen niet aan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels hoe het werkt. Als ik te veel nieuwe muziek draai, rennen luisteraars gillend weg
Het volgende nummer draag ik trouwens op aan Muis & Lucky
Weet je wel aan wat voor terreur jij ons elke week blootstelt dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:24 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Wij kunnen teveel nieuwe dingen niet aan.
Vanmiddag keihard in de tuin gewerkt, daarna moe, toen gaan badderen en ik ben nu aan het bijkomenquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je wel aan wat voor terreur jij ons elke week blootstelt dan?![]()
Die wordt opgenomenquote:
Die zit hier naast me.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die zit hier naast me.
Wie Is Die Melting?
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die zit hier naast me.
Wie Is Die Melting?
een ander soort utopiaquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is dat dan... Iets in het VondelPark?
Daar zit de molquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is dat dan... Iets in het VondelPark?
Dan ken je gelijk het nivo van je collegasquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit een seconde van WIDM gezien en ook Boer zoekt Vrouw kijk ik niet.
En nu kan ik op mijn werk nergens meer over meepraten, want de gesprekken gaan alleen maar over die 2 programma's
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Jamiroquai is terug met een nieuw album (Automaton). Dit is de tweede track die is gepresenteerd: Cloud 9
Irritant is datquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit een seconde van WIDM gezien en ook Boer zoekt Vrouw kijk ik niet.
En nu kan ik op mijn werk nergens meer over meepraten, want de gesprekken gaan alleen maar over die 2 programma's
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef livelink het volgende:
Veel plezier en leuk dat je even kwam buurten. Tot laterquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Elf dank je wel![]()
Misschien dat we na WIDM nog even intunen
Ga je nou behalve lekkere muziek draaien ook nog eens de kenner uithangen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Vorig jaar was Klaas van Kruistum de mol. En daar werd voortdurend op gehint met allerlei kruis-symbolen.
Op zich wel grappig, want in de muziek zijn de mol en het kruis elkaars tegenovergestelde. Een mol is een halve toon omlaag, een kruis juist een halve toon omhoog
Tja... ik ben toetsenist, dus dan weet je dat soort dingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ga je nou behalve lekkere muziek draaien ook nog eens de kenner uithangen?
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja... ik ben toetsenist, dus dan weet je dat soort dingen.
Ik ga voor Sing Our Own Song, maar die heb ik in m'n vorige show al gedraaid.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:34 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik eigenlijk wel het beste nummer van UB40
Ik had het toch nooit geraden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn geen prijzen te winnen met raden wie dit nummer hebben geschreven...
ik ga raden voor een nieuwe koelkastquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Radio werkte niet, vreemd genoeg.quote:
Ah...... ik had het kunnen weten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat het nu weer werkt dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Radio werkte niet, vreemd genoeg.Zooitje gewauwel over mislukte handshakes of zo. Linux.
Bij muis werkte het prima, maar die zit nu te mollen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn dat het nu weer werkt dan.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat er geen prijzen te winnen waren
Zijn er straks nog kekke feestneuzen en/of prettig dragende mutsen te winnen tijdens de grote vout show?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn er straks nog kekke feestneuzen en/of prettig dragende mutsen te winnen tijdens de grote vout show?
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn er straks nog kekke feestneuzen en/of prettig dragende mutsen te winnen tijdens de grote vout show?
Ik durf niet te enthousiast te doen, want dan verraad ik me als nieuwe luisteraar die vooral blij wordt van bekende nummers.quote:
ik heb geen idee wie wat zingt dus ik ben al blij als ik iets herkenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf niet te enthousiast te doen, want dan verraad ik me als nieuwe luisteraar die vooral blij wordt van bekende nummers.
Maar diep in mijn binnenste ben ik ook heel blij
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf niet te enthousiast te doen, want dan verraad ik me als nieuwe luisteraar die vooral blij wordt van bekende nummers.
Maar diep in mijn binnenste ben ik ook heel blij
Absolute klassiekerquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat synthesizer pingeltje is overigens een zeer veel gebruikte sample bij housemixen.
Say hello, wave goodbye is hun andere hit. Daar zitten wel lekkere stukjes in, maar het haalt het niet bij Tainted Love.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat zijn er nog meer voor lekkere nummers van Soft Cell, buiten deze enorme hit om?
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Say hello, wave goodbye is hun andere hit. Daar zitten wel lekkere stukjes in, maar het haalt het niet bij Tainted Love.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal je er wel een hengst op komen geven.
Ik wist het bestaan hiervan niet eens, maar deze uitvoering komt uit 1993 en is dus geproduceerd door Trevor Horn.quote:
Dat zou ik eerst moeten horen, het zegt me zo niets.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Say hello, wave goodbye is hun andere hit. Daar zitten wel lekkere stukjes in, maar het haalt het niet bij Tainted Love.
Nou ga ik toch even opzoeken van wanneer het origineel is.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist het bestaan hiervan niet eens, maar deze uitvoering komt uit 1993 en is dus geproduceerd door Trevor Horn.
En vergeet het geweldige Torch nietquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, die was er ook nog. En inderdaad beter dan Say hello, wave goodbye.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En vergeet het geweldige Torch niet
Van Donna, uit 73 alweer?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:56 schreef livelink het volgende:
Origineel is alweer van 1973, dus dit was voor het 20-jarig jublieum.
Toch nog een aardig stukje. Beetje ABBA-achtig wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg deze plaat niet helemaal gespeeld... ik ga eruit knallen
Gewoon liegen de volgende keerquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Donna, uit 73 alweer?Daarom moet ik steeds verder naar beneden scrollen als je ergens online je leeftijd op moet geven.
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie bedankt voor het luisteren. En veel plezier / sterkte met DJ Vout
Nou! En ik zit me te bedenken wie de zangeres is. Soms klinkt ze heel bekend, maar ik weet het nog niet.quote:
Hoezo sterkte?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie bedankt voor het luisteren. En veel plezier / sterkte met DJ Vout
Ciska Peters.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou! En ik zit me te bedenken wie de zangeres is. Soms klinkt ze heel bekend, maar ik weet het nog niet.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koptelefoon is met één handige beweging van het hoofd te slingeren, zeg maar.
Dat mag.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:05 schreef chufi het volgende:
Uurtje Nederlands? Met Ciska Peters en nu Peter Koelewijn.. Of moet er niet geraaien worden?
Oud van Vout.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:05 schreef chufi het volgende:
Uurtje Nederlands? Met Ciska Peters en nu Peter Koelewijn.. Of moet er niet geraaien worden?
De Harmonicas waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:07 schreef livelink het volgende:
Dit is duidelijk mijn oma op de harmonica
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:07 schreef livelink het volgende:
Oma's met stereo harmonica's.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:07 schreef livelink het volgende:
Helaas....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |