abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:02:20 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169740355
Owja lijstje gister
O kwark met peer
T kip
L kip/sla/paprika/yofresh
S Snatches + dirty 30
D Lasagnette met paprika
T Leverworst / komkommer in azijn/suiker
Rond de 1500 denk ik zo

Vandaag
O kwark met peer
T Sla / kip / paprika
L Subway
D Lasagnette
T Wijn
pi_169740362
Lijstjon:

O: tosti met kaas en ham :9 En ketchup!
S: Schouders, rug, dingen.
L: I dunno. :')
T: I dunno :')
D: I dunno :')
Zware dingen optillen werktechnisch van 11 tot 4:00
T: dunno. :')

Ik voel me goed voorbereid wel. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169741465
Is dit wat?

https://www.bol.com/nl/p/(...)=typedsearchredirect

Heb nu een matje van de action, en ging net opdrukken (op knieen, dubbelgevouwen de mat enzo) en dat deed me toch pijn, denk dat hij 3 mm ofzo dik is.

2,5 cm is wel genoeg dan toch?
pi_169741753
Dat is heel dik ja. Mijne is geloof ik 12mm en dat vind ik al wel echt dik. Nadeel is weer dat je bij andere oefeningen juist eerder uit balans raakt op zo'n dik matje, maar als je inderdaad last krijgt van steunpunten is het wel fijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169741920
Bij de sportschool hebben we ook van die dikke matjes. Ik vind het helemaal niet fijn. Wel voor mijn knieën enzo hoor. Maar je balans er op houden is echt :N
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169741998
Lijkt mij wel heel dik PP.
Zou een betere kwaliteit van een iets dunner matje niet al beter werken?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:27:06 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169742053
Oftewel, wat wil je allemaal met het matje doen?
pi_169742078
Opdrukken, buikspier oefeningen, planken.

Ook maar even een fitness wiel besteld, voor je buikspieren, waarmee je zo naar voor en achter rolt.
pi_169742125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
Opdrukken, buikspier oefeningen, planken.

Ook maar even een fitness wiel besteld, voor je buikspieren, waarmee je zo naar voor en achter rolt.
Planking op een dikker matje vind ik persoonlijk wel fijn. Al blijft het natuurlijk een kut oefening :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 24-03-2017 11:42:58 ]
pi_169742152
https://www.bol.com/nl/p/(...)pe=browse#modal_open

Of beter die dan, 1,5 cm ipv 2,5
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:36:53 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169742246
Een fitness wiel? :o
Daar durf ik mezelf echt nog niet aan te wagen _O-
pi_169742410
Uiteindelijk voor die van 1,5 cm gegaan.

Haha ja ik denk ook dat mijn buik in de weg zit bij dat fitness wiel maargoed we zullen zien :')
Als het goed is komt het beide morgen binnen.
pi_169742447
Als je rompstabiliteit beter wordt, ga je ook minder drukken op je knieen/ellebogen bij dingen als planken of opdrukken. Ik heb eigenlijk nooit last bij planken, ook niet als ik het op een harde vloer doe. Vroeger wel.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:49:20 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169742485
Merk bij het planken vooral dat het handig is te letten op je schouders (uitdrukken) en je heupen (indraaien).
Dan merk je een stuk minder van je ellebogen/(knieeen)/voeten. Maar ik doe dat eigenlijk altijd op een matje, dus geen idee of het dan ook goed is voor op de vloer.
pi_169742535
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:49 schreef Cue_ het volgende:
Merk bij het planken vooral dat het handig is te letten op je schouders (uitdrukken) en je heupen (indraaien).
Dan merk je een stuk minder van je ellebogen/(knieeen)/voeten. Maar ik doe dat eigenlijk altijd op een matje, dus geen idee of het dan ook goed is voor op de vloer.
Ja wat je nu beschrijft is eigenlijk ook het beter aanspannen van je core ;)
pi_169742896
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja wat je nu beschrijft is eigenlijk ook het beter aanspannen van je core ;)
Ja daar loopt die trainer ook altijd op te hameren. En dan duwt hij in mijn zij om me omlaag te krijgen en dat kietelt :')
pi_169762151
Matje komt tussen nu en 12.

Ben benieuwd.

Spierpijn wel van gister de tuin doen, voel m'n rug en benen goed, maarja wel fijn opzich.
pi_169763166
Ik meld me hier ook aan. Hallo ik ben Pinuts, 21 jaar, 174 cm en 80 kg. Wil er graag 10 kg af zodat ik weer onder de 70 kg zit. Heb al talloze afvalpogingen gedaan, maar ben nu echt gemotiveerd om er iets van te maken. Laatste kans om nog voor de zomer er iets af te krijgen! Verder doe ik 2x per week aan volleybal en 2x per week aan boksen. Ben trouwens ook nog aan het denken om op zondag nog 1x extra te gaan sporten wat ofwel hardlopen is, wat ik eigenlijk niet zo leuk vind, maar wel goed voor de conditie is, of thuis een krachtrondje doen.

Probleem zit het bij mij vooral in 'eetbuien'. Ik kan enkele dagen super goed bezig zijn en dan ineens een breakdown krijgen en zo 2 zakken chips en een reep chocolade naar binnen proppen...
pi_169763270
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 11:14 schreef Pinuts het volgende:
Ik meld me hier ook aan. Hallo ik ben Pinuts, 21 jaar, 174 cm en 80 kg. Wil er graag 10 kg af zodat ik weer onder de 70 kg zit. Heb al talloze afvalpogingen gedaan, maar ben nu echt gemotiveerd om er iets van te maken. Laatste kans om nog voor de zomer er iets af te krijgen! Verder doe ik 2x per week aan volleybal en 2x per week aan boksen. Ben trouwens ook nog aan het denken om op zondag nog 1x extra te gaan sporten wat ofwel hardlopen is, wat ik eigenlijk niet zo leuk vind, maar wel goed voor de conditie is, of thuis een krachtrondje doen.

Probleem zit het bij mij vooral in 'eetbuien'. Ik kan enkele dagen super goed bezig zijn en dan ineens een breakdown krijgen en zo 2 zakken chips en een reep chocolade naar binnen proppen...
Welkom! :W
pi_169763452
Zo, dat ab wheel is zwaar he! :')

Kan het wel een beetje, maar niet helemaal met buik tot aan grond zeg maar, want dan kom ik niet meer omhoog :')
pi_169763458
En de nieuwe mat, van 1,5 cm dik, is uitstekend! Nu kan ik lekker thuis trainen.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:37:00 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169771898
O gebakken ei met spekreepjes
S snatches snatches en nog eens snatches
L halve stokbrood
D 6 kip drumsticks, potje hak bietjes
T komkommer
1900kcal
pi_169772181
Ik heb cheatday.. Trouwtaart geproefd :') en pannekoeken als avondeten.. Gaat lekker :')
  zondag 26 maart 2017 @ 13:52:26 #299
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_169789613
Gisteren was lange werkdag, 13 uur gewerkt bij een metalfestival. Gaarrrrr :P Vooral omdat ik vrijdagavond bij het optreden iets meer bier had dan goed is en iets later in bed kwam dan goed is :')
O: 1 broodje rosbief
L: Groentemix, roerei, rijst en chilisaus
T: Appel
D: Bami met groentjes, kip, atjar en gebakken uitjes, bakje vruchtenyoghurt toe
T's: Griekse yoghurt met bessen, muesli, nootjes, 2 tosti, chocola
B: Monitors sjouwen en heen en weer lopen en pissig zijn omdat andere mensen hun shit niet voor elkaar hebben

Vandaag:
O: Kwark met muesli, nootjes en banaan
S: Zwoar deadliften en een boel supplementaire dingen
L: Groentemix met roerei en chilisaus
T: ?
D: Homemade kipgehakt-burgers op broodje met sla en tomaatjes en augurk en ketchup en zo
T's: ?
Plus straks nog even een rondje buiten lopen denk ik, want dit weer O+
Fear is the path to the Dark Side.
pi_169791136
Wat eten jullie eigenlijk voor het sporten ? Ik wil morgen vroeg voor school gaan sporten, maar weet niet zo goed kan ik het beste iets lichts eten van te voren (bijv. bakje yoghurt) en daarna fatsoenlijk ontbijten? Of gewoon meteen een normaal ontbijt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')