quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ROB SCHREEUW NIET ZO DE MENSEN STAAN NAAST JE
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het liefst had ze terplekke z'n broek van z'n reet getrokken en gaan slobberen
Ik niet veel meer nog.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hai zo echt wel ik ben 15% in leven geloof ik
wie is dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:18 schreef snetje het volgende:
Godsamme! Weer zon vals wijf wat opgesloten zit in een mannenlichaam...zijn we van Ruud af ..krijgen we dit ....
[ afbeelding ]
Zijn vrouwen met korte haren dan kerels?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:18 schreef snetje het volgende:
Godsamme! Weer zon vals wijf wat opgesloten zit in een mannenlichaam...zijn we van Ruud af ..krijgen we dit ....
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee hoor. Wie vind je dan wel mannelijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:18 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer dikke mik zo te zien?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ROB SCHREEUW NIET ZO DE MENSEN STAAN NAAST JE![]()
Het gaat om het gedrag voor de spiegel ...net zoals Ruud...ik heb het helemaal niet over haren, rokken, broeken, bh's, strings enzovoorts.....quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn vrouwen met korte haren dan kerels?
Ik zie niet in waarom een man geen lang haar zou mogen hebben?
Is het zelfde als met een rok. Vrouwen mogen wel broeken dragen, dat vinden we niet raar.
Maar zodra een man een rok draagt kijkt iedereen vreemd.
Lang haar is prima bij sommige mannenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:18 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn vrouwen met korte haren dan kerels?
Ik zie niet in waarom een man geen lang haar zou mogen hebben?
Is het zelfde als met een rok. Vrouwen mogen wel broeken dragen, dat vinden we niet raar.
Maar zodra een man een rok draagt kijkt iedereen vreemd.
Schreeuw niet zo......quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
ROMY HOU DIE SNOLLEKOP EENS 'N DAG DICHT MET DAT GEGIL #KUTKIND
Oke.. ik zal voortaan bij elke post die ik schrijf over Rene..vermelden dat het niet om zijn haren gaat...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Wie vind je dan wel mannelijk.
Hij heeft lang haar, maar dat had Metusalem ook. Hij gedraagt zich niet vrouwelijk, dus dit slaat nergens op. Hij verzorgt zichzelf goed, dat is het belangrijkste. Zet hem maar naast Kevin, dan zie je wat ik bedoel.
Ah Rene heetbdie nieuwe dus, jammer dat niemand meer moeite neemt om antwoord op een vraag te geven.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Oke.. ik zal voortaan bij elke post die ik schrijf over Rene..vermelden dat het niet om zijn haren gaat...
O, dat hoeft niet hoor. Ik reageer alleen op het feit dat je de link maakt tussen lang haar en een wijf zijn als een man lang haar heeft. Het gaat om de man.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Oke.. ik zal voortaan bij elke post die ik schrijf over Rene..vermelden dat het niet om zijn haren gaat...
quote:
Ik las over je post heen hoor, was niet bewust het is nog vroeg, sterkte en gecondoleerdquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
[..]zo jammer, heb vorige week mijn man verloren, probeer hier wat afleiding te vinden, ach laat ook maar het gaat jullie goed cossies
Als een andere man het zou doen, zou er niet zoveel kritiek zien. Kan mij het schelen of een man lang voor de spiegel staat. Ben er klaar over. Zo belangrijk is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het gaat om het gedrag voor de spiegel ...net zoals Ruud...ik heb het helemaal niet over haren, rokken, broeken, bh's, strings enzovoorts.....
Nou Ruud had wel een obsessie met spiegels en zijn lichaam hoor dat was niet gezond meerquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als een andere man het zou doen, zou er niet zoveel kritiek zien. Kan mij het schelen of een man lang voor de spiegel staat. Ben er klaar over. Zo belangrijk is het ook weer niet.
Ach Ammartje schrik hier van, heel veel sterkte en kracht!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
[..]zo jammer, heb vorige week mijn man verloren, probeer hier wat afleiding te vinden, ach laat ook maar het gaat jullie goed cossies
Ow, niet gezien, sorry. Gecondoleerd. Wat erg vind ik dit. Weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Veel sterktequote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Die link maak jezelf met de haren ... bij mij ging het om het getut voor de spiegel...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, dat hoeft niet hoor. Ik reageer alleen op het feit dat je de link maakt tussen lang haar en een wijf zijn als een man lang haar heeft. Het gaat om de man.
Spiegel will mij ook nooit zien smorgensquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kijk s'morgens nooit in een spiegel
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Spiegel will mij ook nooit zien smorgens
Ja die had een extra tick. Een ander haalt constant zijn of haar neus op en vindt dat normaal.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou Ruud had wel een obsessie met spiegels en zijn lichaam hoor dat was niet gezond meer
Ben het met je eens hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Die link maak jezelf met de haren ... bij mij ging het om het getut voor de spiegel...
Hoe dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja weet inmiddels wel hoe ik er uit ziet
Vaag. Maar okay, dat zal dan wel. Toen jij dit schreef was hij alleen voor de spiegel bezig zijn haren te kammen, vandaar dat ik het erover had. Maar dan zijn we het eens, lang haar maakt je nog geen mietje.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Die link maak jezelf met de haren ... bij mij ging het om het getut voor de spiegel...
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat vreselijk voor je.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Begin er dan ook niet over ...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als een andere man het zou doen, zou er niet zoveel kritiek zien. Kan mij het schelen of een man lang voor de spiegel staat. Ben er klaar over. Zo belangrijk is het ook weer niet.
Vind ik ook hoor, Ammartje moet lekker blijven....quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat vreselijk voor je.
Gewoon blijven hoor.
Heel veel sterkte ammartje..quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Ik was er al klaar mee. Reageerde nu alleen nog even op een berichtje van jou, want dat was jij nog niet blijkbaar. Uit fatsoen toch even gereageerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over ...
En we gaan weer OT..
[ afbeelding ]
Gecondoleerd en veel sterkte...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat vreselijk voor je.
Gewoon blijven hoor.
Hou op schei uit... dat vreselijke ophalen van zijn neus bij Jessiequote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja die had een extra tick. Een ander haalt constant zijn of haar neus op en vindt dat normaal.
Ja hij neemt 2000 calorieen shakes om te groeienquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
Cemal ziet er met al dat sporten eigenlijk helemaal niet zo gespierd uit. Eerder vadsig vind ik.
Het valt me nu heel erg op.
Of niet? Moet je die armen zien. Zijn koppie lijkt gewoon te klein bij zijn lichaam .quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij neemt 2000 calorieen shakes om te groeien
Hij wil weer een 2e Ivan worden....quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij neemt 2000 calorieen shakes om te groeien
Vergeet Rob niet, die kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Hou op schei uit... dat vreselijke ophalen van zijn neus bij Jessieen dat akelige rare halve kuchje van Billy...dan wil ik zelfs slaan....
Jezus wat kan jij zeiken zegquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee. Reageerde nu alleen nog even op een berichtje van jou, want dat was jij nog niet blijkbaar. Uit fatsoen toch even gereageerd.
Nu ben ik er echt klaar mee.
Die traint alleen z'n bovenbenen en z'n armenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
Cemal ziet er met al dat sporten eigenlijk helemaal niet zo gespierd uit. Eerder vadsig vind ik.
Gecondoleerd met het verlies!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Hij ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die traint alleen z'n bovenbenen en z'n armen
Fijn voor je!quote:
Met zijn 70 urige werkwekenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:48 schreef Gooddeal het volgende:
Rene bouwt en timmert gewoon door. Moet jeroen dat ook eens niet gaan doen?
quote:
Ik ben actief zat. Zometeen een paar stallen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet dat wij actief zijnmaar ja zij willen op TV ook
Het is niet in verhouding.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Heeft meer spierballen op z'n bovenbenen dan op z'n armen
Staat ook heel vreemd
die bolle bovenbenen, lichaam is zo niet in evenwicht qua spiermassa.
En wat te denken van dat idiote 10 uur licht uitquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:51 schreef Labradoodle het volgende:
De kijkcijfers gaan zakken en terecht het is net een rustoord. Ze liggen gemiddeld 10 uur op hun nest. En die achterlijke strijd van rijk en arm belachelijk.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Ik zou ze juist verplicht wakker houden tot 12 uur. Als je wil slapen, ga je maar naar huis.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En wat te denken van dat idiote 10 uur licht uit
Dat dus,quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou ze juist verplicht wakker houden tot 12 uur. Als je wil slapen, ga je maar naar huis.
competitie bed liggenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
GM![]()
Wat voor spelen hebben ze vandaag?
G.m. Rob bedoel je?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:57 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen cossies
eerst liep hij over bas. te zeuren ben zijn naam ff kwijt en nu slijmen bij bas.
komt dat omdat hij nu bij de minimalisten zit?
Ze hebben elke week een spel. De winnaar krijgt een weekendje weg of zo.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
GM![]()
Wat voor spelen hebben ze vandaag?
Dat weet ik, maar wat moeten ze vandaag doen, wat voor spelquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze hebben elke week een spel. De winnaar krijgt een weekendje weg of zo.
Ja maar wat moeten ze doenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze hebben elke week een spel. De winnaar krijgt een weekendje weg of zo.
Oh,quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat moeten ze vandaag doen, wat voor spel
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze moeten zichzelf ingraven tot aan hun nek,
mag verder ook wat mij betreft
'n kuil graven voor 'n anderquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat moeten ze vandaag doen, wat voor spel
Gerard Reve.quote:
Verzin dan ook niet van die idiote prints voor op die jasjes ookquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:03 schreef snetje het volgende:
Jessie depri?... ik hoor Bas en Billy al grappend over manisch deplotterd en plotterline...
Liever niet, hoor de je hele dag dat getik op het toetsenbord.... wordt daar altijd agressief vanquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:06 schreef snetje het volgende:
Dit is toch voorraad mag ik aannemen ...geen bestellingen toch?...![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het foei lelijk en geen voorraad of bestelling waardigquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:06 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet waar Ramoon de tijd vandaan heeft gehaald om dit te doen,slapend denk ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:07 schreef StruisVogelt het volgende:
Moon heeft en theater gedoe bedacht eind april
met assepoes ,doornroosje
theama er was eens
of Bats ,Romy willen mee helpen
Bats ; OH!! echt ???????? wat vet !!!!!!!
Moon verder ; het is absurt ,gek en humor ..
de poster moet zo snel mogelijk online ..
de meiden hebben er zin an
Jammer dat Assebest weg is danquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:07 schreef StruisVogelt het volgende:
theama er was eens
Ze had toch een opdracht voor een volledige dansgroep.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:06 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft met Bas ..toen ze in de caravan lagquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:08 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Snap niet waar Ramoon de tijd vandaan heeft gehaald om dit te doen,slapend denk ik.
Vind ze ook foeilelijke dingen. Hoef ze niet eens gratis.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind het foei lelijk en geen voorraad of bestelling waardig
Ja ineens bedacht. en maar in de camera kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:07 schreef StruisVogelt het volgende:
theama er was eens
De FEBO moet wel anders liggen ze de hele dag op hun nest.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:13 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja ineens bedacht. en maar in de camera kijken
pfff wat een nepzooi is het daar alles word voorgekouwd.
Die kunnen niets zelf bedenken
Dat was voor haar en Bas,deze heeft ze zogenaamd pas uitgewerkt.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:09 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
ze heeft met Bas ..toen ze in de caravan lag
ook het ea. besproken... opzetje gemaakt
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:16 schreef schizolientje het volgende:
op 3 boyd, door die lagen kleding lijkt het net of hij in de lengte uitgeschoven is
Geen Marjetquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:20 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
jah
er was eens
een gebed
slet
pret
einde gedicht
En dat wordt dan stuk voor stuk ingepakt en apart gelabeld?..quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze had toch een opdracht voor een volledige dansgroep.
Dat zou inderdaad logischer zijn. Maar het is Utopia, waar logica een utopie is.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:25 schreef snetje het volgende:
En dat wordt dan stuk voor stuk ingepakt en apart gelabeld?..
[ afbeelding ]
Dat kan dan toch gewoon in 1 doos en naar 1 adres....
de enige echte Assebessiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If the spell won't kill you, your ego does
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:26 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
de enige echte Assebessieow, maar dat rijmt niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quotemaar we hadden ook nog ASSEPIS....( DO)
inderdaad, iedereen is weer een soort aan het bankhangen, 9 uur zou ondernemersvergadering zijn, allemaal hangen in de baas zijn tijdquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:25 schreef VitaSackville het volgende:
Tis klaar vrees ik met Utopia.
Weinig Cos terug te lezen....
Zegt genoeg, te saai.
Bas is natuurlijk gewoon gevraagd tot t einde te blijven,omdat t einde in zicht is.
Jessie is depri omdat ie bij God niet weet wat ie moet doen.
Billy weer terug naar stadsnomade in d'r anti kraak
Triest hoor
quote:
Was wel een leuk carnavalspak geweest.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ze ook foeilelijke dingen. Hoef ze niet eens gratis.
Het is geen gezicht.quote:
Het zal wel weer een "Kijk mij eens goed verkopen!" momentje zijn voor de camera..quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad logischer zijn. Maar het is Utopia, waar logica een utopie is.
Mwoi.... zou bang zijn dat ze me zouden opsluiten.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:34 schreef snetje het volgende:
Wat draait Boyd hard...je kan hem in de keuken nog horen...
Gecondoleerd ammartje , ik wens je heel veel kracht toe om dit verlies te dragenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
ondernemers vergadering is geweest. Sloeg nergens opquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
inderdaad, iedereen is weer een soort aan het bankhangen, 9 uur zou ondernemersvergadering zijn, allemaal hangen in de baas zijn tijd
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:20 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
jah
er was eens
een gebed
slet
pret
einde gedicht
Ja natuurlijk moet ammartje hier blijvenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, Ammartje moet lekker blijven....
Godverquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:39 schreef VitaSackville het volgende:
Ik kijk net even t interviewtje af met Marianne Thiemen nav haar bezoek in Utopia: ze zegt dat de bewoners enorm idealistisch zijn, vreselijk betrokken bij de politiek en bezig met wat te stemmen, erg goed op de hoogte en uitstekend geïnformeerd. en dat Ramona( ???) en Bas en Fik echte partijgenoten zijn. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
t is me ook niet opgevallen dat het geweest is, vandaarquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:38 schreef kejo het volgende:
[..]
ondernemers vergadering is geweest. Sloeg nergens op
😉quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t is me ook niet opgevallen dat het geweest is, vandaar
rob stokert 1ste klas,grote mond bij jeroen ,maar tegen degene om wie het gaat zegt hij niks.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:42 schreef snetje het volgende:
Jeroen: Kasboek moet ook bijgehouden worden .. is het meeste werk.. ik zie nu alleen maar facturen in een bakje liggen...
Wat 50tigerquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Mogge 50tiger ben je al gewend?
Ik schat vandaag een uurtje utopia spelen en dan hebben ze het wel weer gehad voor vandaagquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja pleur er nog even een lekkere streamlock in ga toch liever stofzuigen idioten!!
Het is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik schat vandaag een uurtje utopia spelen en dan hebben ze het wel weer gehad voor vandaag
Ja het is te triest voor woordenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijkkijken naar drogende verf is interessanter
royke donders en zn lovert komen vanaaf ...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik schat vandaag een uurtje utopia spelen en dan hebben ze het wel weer gehad voor vandaag
Daar is ook geen donder aanquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:58 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
royke donders en zn lovert komen vanaaf ...
logeren
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:58 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
![]()
50 geworden een halve eeuw
Gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:58 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
![]()
50 geworden een halve eeuw
Gefeliciteerd
Wat zegt ze nou weer, ik ken alleen Gina van Mark want ik zat met markquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Billy met dr spannende kofferbak verhaal
Ze had er in moeten blijven, in die kofferbak.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Billy met dr spannende kofferbak verhaal
En die auto daarna ergens moeten dumpenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:12 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze had er in moeten blijven, in die kofferbak.
In de Maasquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die auto daarna ergens moeten dumpen
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:25 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha..SP en Fritsy niet zo sadistisch doen met zo een mooie dame!
Mooie dag voor 15 nieuwequote:
voor een dikke shovelquote:
Zijn verkapte SL's...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:27 schreef snetje het volgende:
Hey! Dat is ons werk hé!...... streamen..![]()
[ afbeelding ]
Dat gehang achter die pc's steeds....
Ze hebben verders niets.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:27 schreef snetje het volgende:
Hey! Dat is ons werk hé!...... streamen..![]()
[ afbeelding ]
Dat gehang achter die pc's steeds....
Vind hem echt niet vrouwelijk overkomen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:27 schreef snetje het volgende:
[..]
De Vic & Vic...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:34 schreef snetje het volgende:
En de drankwinkel is weer even geopend...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:28 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
voor een dikke shovel
die de meuk plat rijd
alles kapoet
mooi vrouw .. bikini ..
overspannen
de beelden worden fraai
elk 4quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:37 schreef Gooddeal het volgende:
Karin en Jacco hebben nu samen een krat vol?![]()
![]()
krijg de indruk dat ze via achter het acoord heeftquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:37 schreef sjampoeh het volgende:
wat is bil weer overdreven aanwezighysterisch
Ammartje van harte gecondoleerd, veel sterkte met dit zware verlies.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:38 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
krijg de indruk dat ze via achter het acoord heeft
om die neus te gaan doen
.. zie geen andere reden voor dat hysterisch ghu ghu leuk doen
mocht het doorgaanquote:
Nee ze gaan 'n massagraf maken, moeten zichzelf of iemand anders ingraven tot de nek....quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:42 schreef HiDiHo het volgende:
Nou....wie kan het mooiste zandkasteel bouwen?
Gecondoleerd Ammartje, heel veel kracht en sterkte.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Ja...het zal eens een keer een uitdaging zijn.....quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee ze gaan 'n massagraf maken, moeten zichzelf of iemand anders ingraven tot de nek....
[ afbeelding ]
Bas en Rob graven kuilen .. container vol zandquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
Zitten ze al met hun reet in de zon ??
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee ze gaan 'n massagraf maken, moeten zichzelf of iemand anders ingraven tot de nek....
[ afbeelding ]
omdat die natte lippen van billy dan gelijk vast zittenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom nu weer zand en geen beton
Het is dat Rene er nu is, anders had het helemaal een ingekakt zooitje geworden. Hoog, hoogtijd voor een nieuwe bewoner! Dus hop hop Huub, schiet eens op.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:45 schreef PTLe het volgende:
Je word er toch misselijk van als je naar de streams kijkt wat een onzin allemaal , ik kan er echt niet meer alleme dagen naar kijken en er op reageren evenmin
echt hequote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:45 schreef PTLe het volgende:
Je word er toch misselijk van als je naar de streams kijkt wat een onzin allemaal , ik kan er echt niet meer alleme dagen naar kijken en er op reageren evenmin
Daar kunnen ze dus meer dan de helft van weggooien straksquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:52 schreef snetje het volgende:
Kratje bananen voor Rene....![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt die droge freggelgrotquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:51 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
omdat die natte lippen van billy dan gelijk vast zitten
Lang leve de fruitvliegjes op de vide....quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:52 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Even Rene jennen omdat hij van de week ruzie maakte met Karin en Jacco omdat er geen bananen bij de boodschappen zaten...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dus meer dan de helft van weggooien straks
Tja kan die weer klagen over z'n zere rugquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:54 schreef kejo het volgende:
Zo te horen baalt sportman rob ervan dat hij zand moet scheppen
Gecondoleerd Ammartje, heel veel kracht en sterkte toegewenst!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Wat verdrietig, ik wens je alle sterkte van de wereld toe. En blijf alsjeblieft posten als het je goed doet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
en dat zegt jessiequote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:04 schreef Gooddeal het volgende:
Jeroen zit ietwat depri of verveeld op de bank. Jessie zegt al, het zonnetje schijnt, er zijn voorbereidingen nodig voor het spel, jij zit hier te puzzelen. maar het kwartje wil niet vallen geloof ik.
Wordt tijd dat die ook oprot terug naar d'r mammiequote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:05 schreef sjampoeh het volgende:
bil: je moet dit en dat
romy: miemiemie
Hij kan toch in zijn onderbroek.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:13 schreef sjampoeh het volgende:
jacco zeikt ook al over z'n kleding.. allemaal afhakers ?
misschien woont er ee dikke spin tussen de banaantjesquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:52 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Speciaaltje voor Struisvogelt![]()
[ afbeelding ]
Ze worden ingegraven en wie het snelst eruit is.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moeten die zeikerds doen eigenlijk?
Ik heb geen idee. Wat ik wel weet is dat rene even een super plotterruimte aan het timmeren is, terwijl de bouwer op de bank zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moeten die zeikerds doen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:18 schreef eskil het volgende:
[..]
Ze worden ingegraven en wie het snelst eruit is.
denk dat jeroen aan het uitdagen isquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Wat ik wel weet is dat rene even een super plotterruimte aan het timmeren is, terwijl de bouwer op de bank zit.
Dat begrijp ik niet, wil zo graaf model worden maar als je ziet wat een porties eten hij neemt en heel vaak als eerste bij het voedsel staat. Dan moet je niet dubbele porties eten.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
hoe groot is hij dan ? niet zo heel klein toch ?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, wil zo graaf model worden maar als je ziet wat een porties eten hij neemt en heel vaak als eerste bij het voedsel staat. Dan moet je niet dubbele porties eten.
Of dat hele idee van model worden laten varen. Hij heeft zijn lengte al niet mee.
Nee, vorige week geloof ik, maar niet echt ingekleurd. Weer zwart.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:09 schreef Angelique61 het volgende:
Is de lus van het kruis van jacco zn tattoo nou ingekleurd, dacht dat het alleen een lus was?
heb Do eens horen zeggen dat bas 1.80 is....kan haast niet, hij is de allerkleinste...dan lopen daar allemaal reuzen..Cemal is toch ook wel iets groter dan Bas...en Jacco is toch echt wel veel meer dan 20cm groter dan basquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe groot is hij dan ? niet zo heel klein toch ?
Geen idee, maar dacht niet groot. Het lijkt of hij korte beentjes heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe groot is hij dan ? niet zo heel klein toch ?
zijn een paar over/tegen de 2 meter.. rob,jacco,boydquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:24 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
heb Do eens horen zeggen dat bas 1.80 is....kan haast niet, hij is de allerkleinste...dan lopen daar allemaal reuzen..Cemal is toch ook wel iets groter dan Bas...
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Doet Ramona ook mee?
Dan waarschuw ik Peking vast dat ze onderweg is
ja, maar daar schelen bas en Cemal toch wel 30 cm mee...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zijn een paar over/tegen de 2 meter.. rob,jacco,boyd
Om je oren te beschermen tegen geluidquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:26 schreef snetje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar die oordoppen goed voor zijn?
[ afbeelding ]
Als die gaat zagen buitenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:26 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
ter bescherming van z'n amandellenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:26 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |