quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ROB SCHREEUW NIET ZO DE MENSEN STAAN NAAST JE
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het liefst had ze terplekke z'n broek van z'n reet getrokken en gaan slobberen
Ik niet veel meer nog.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hai zo echt wel ik ben 15% in leven geloof ik
wie is dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:18 schreef snetje het volgende:
Godsamme! Weer zon vals wijf wat opgesloten zit in een mannenlichaam...zijn we van Ruud af ..krijgen we dit ....
[ afbeelding ]
Zijn vrouwen met korte haren dan kerels?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:18 schreef snetje het volgende:
Godsamme! Weer zon vals wijf wat opgesloten zit in een mannenlichaam...zijn we van Ruud af ..krijgen we dit ....
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee hoor. Wie vind je dan wel mannelijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:18 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer dikke mik zo te zien?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ROB SCHREEUW NIET ZO DE MENSEN STAAN NAAST JE![]()
Het gaat om het gedrag voor de spiegel ...net zoals Ruud...ik heb het helemaal niet over haren, rokken, broeken, bh's, strings enzovoorts.....quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn vrouwen met korte haren dan kerels?
Ik zie niet in waarom een man geen lang haar zou mogen hebben?
Is het zelfde als met een rok. Vrouwen mogen wel broeken dragen, dat vinden we niet raar.
Maar zodra een man een rok draagt kijkt iedereen vreemd.
Lang haar is prima bij sommige mannenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:18 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn vrouwen met korte haren dan kerels?
Ik zie niet in waarom een man geen lang haar zou mogen hebben?
Is het zelfde als met een rok. Vrouwen mogen wel broeken dragen, dat vinden we niet raar.
Maar zodra een man een rok draagt kijkt iedereen vreemd.
Schreeuw niet zo......quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
ROMY HOU DIE SNOLLEKOP EENS 'N DAG DICHT MET DAT GEGIL #KUTKIND
Oke.. ik zal voortaan bij elke post die ik schrijf over Rene..vermelden dat het niet om zijn haren gaat...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Wie vind je dan wel mannelijk.
Hij heeft lang haar, maar dat had Metusalem ook. Hij gedraagt zich niet vrouwelijk, dus dit slaat nergens op. Hij verzorgt zichzelf goed, dat is het belangrijkste. Zet hem maar naast Kevin, dan zie je wat ik bedoel.
Ah Rene heetbdie nieuwe dus, jammer dat niemand meer moeite neemt om antwoord op een vraag te geven.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Oke.. ik zal voortaan bij elke post die ik schrijf over Rene..vermelden dat het niet om zijn haren gaat...
O, dat hoeft niet hoor. Ik reageer alleen op het feit dat je de link maakt tussen lang haar en een wijf zijn als een man lang haar heeft. Het gaat om de man.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Oke.. ik zal voortaan bij elke post die ik schrijf over Rene..vermelden dat het niet om zijn haren gaat...
quote:
Ik las over je post heen hoor, was niet bewust het is nog vroeg, sterkte en gecondoleerdquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
[..]zo jammer, heb vorige week mijn man verloren, probeer hier wat afleiding te vinden, ach laat ook maar het gaat jullie goed cossies
Als een andere man het zou doen, zou er niet zoveel kritiek zien. Kan mij het schelen of een man lang voor de spiegel staat. Ben er klaar over. Zo belangrijk is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Het gaat om het gedrag voor de spiegel ...net zoals Ruud...ik heb het helemaal niet over haren, rokken, broeken, bh's, strings enzovoorts.....
Nou Ruud had wel een obsessie met spiegels en zijn lichaam hoor dat was niet gezond meerquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als een andere man het zou doen, zou er niet zoveel kritiek zien. Kan mij het schelen of een man lang voor de spiegel staat. Ben er klaar over. Zo belangrijk is het ook weer niet.
Ach Ammartje schrik hier van, heel veel sterkte en kracht!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
[..]zo jammer, heb vorige week mijn man verloren, probeer hier wat afleiding te vinden, ach laat ook maar het gaat jullie goed cossies
Ow, niet gezien, sorry. Gecondoleerd. Wat erg vind ik dit. Weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Veel sterktequote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Die link maak jezelf met de haren ... bij mij ging het om het getut voor de spiegel...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, dat hoeft niet hoor. Ik reageer alleen op het feit dat je de link maakt tussen lang haar en een wijf zijn als een man lang haar heeft. Het gaat om de man.
Spiegel will mij ook nooit zien smorgensquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kijk s'morgens nooit in een spiegel
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Spiegel will mij ook nooit zien smorgens
Ja die had een extra tick. Een ander haalt constant zijn of haar neus op en vindt dat normaal.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou Ruud had wel een obsessie met spiegels en zijn lichaam hoor dat was niet gezond meer
Ben het met je eens hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Die link maak jezelf met de haren ... bij mij ging het om het getut voor de spiegel...
Hoe dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja weet inmiddels wel hoe ik er uit ziet
Vaag. Maar okay, dat zal dan wel. Toen jij dit schreef was hij alleen voor de spiegel bezig zijn haren te kammen, vandaar dat ik het erover had. Maar dan zijn we het eens, lang haar maakt je nog geen mietje.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Die link maak jezelf met de haren ... bij mij ging het om het getut voor de spiegel...
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat vreselijk voor je.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Begin er dan ook niet over ...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als een andere man het zou doen, zou er niet zoveel kritiek zien. Kan mij het schelen of een man lang voor de spiegel staat. Ben er klaar over. Zo belangrijk is het ook weer niet.
Vind ik ook hoor, Ammartje moet lekker blijven....quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat vreselijk voor je.
Gewoon blijven hoor.
Heel veel sterkte ammartje..quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Ik was er al klaar mee. Reageerde nu alleen nog even op een berichtje van jou, want dat was jij nog niet blijkbaar. Uit fatsoen toch even gereageerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over ...
En we gaan weer OT..
[ afbeelding ]
Gecondoleerd en veel sterkte...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat vreselijk voor je.
Gewoon blijven hoor.
Hou op schei uit... dat vreselijke ophalen van zijn neus bij Jessiequote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja die had een extra tick. Een ander haalt constant zijn of haar neus op en vindt dat normaal.
Ja hij neemt 2000 calorieen shakes om te groeienquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
Cemal ziet er met al dat sporten eigenlijk helemaal niet zo gespierd uit. Eerder vadsig vind ik.
Het valt me nu heel erg op.
Of niet? Moet je die armen zien. Zijn koppie lijkt gewoon te klein bij zijn lichaam .quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij neemt 2000 calorieen shakes om te groeien
Hij wil weer een 2e Ivan worden....quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij neemt 2000 calorieen shakes om te groeien
Vergeet Rob niet, die kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Hou op schei uit... dat vreselijke ophalen van zijn neus bij Jessieen dat akelige rare halve kuchje van Billy...dan wil ik zelfs slaan....
Jezus wat kan jij zeiken zegquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee. Reageerde nu alleen nog even op een berichtje van jou, want dat was jij nog niet blijkbaar. Uit fatsoen toch even gereageerd.
Nu ben ik er echt klaar mee.
Die traint alleen z'n bovenbenen en z'n armenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
Cemal ziet er met al dat sporten eigenlijk helemaal niet zo gespierd uit. Eerder vadsig vind ik.
Het valt me nu heel erg op.
Gecondoleerd met het verlies!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Hij ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die traint alleen z'n bovenbenen en z'n armen
Fijn voor je!quote:
Met zijn 70 urige werkwekenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:48 schreef Gooddeal het volgende:
Rene bouwt en timmert gewoon door. Moet jeroen dat ook eens niet gaan doen?
quote:
Ik ben actief zat. Zometeen een paar stallen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet dat wij actief zijnmaar ja zij willen op TV ook
Het is niet in verhouding.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Heeft meer spierballen op z'n bovenbenen dan op z'n armen
Staat ook heel vreemd
die bolle bovenbenen, lichaam is zo niet in evenwicht qua spiermassa.
En wat te denken van dat idiote 10 uur licht uitquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:51 schreef Labradoodle het volgende:
De kijkcijfers gaan zakken en terecht het is net een rustoord. Ze liggen gemiddeld 10 uur op hun nest. En die achterlijke strijd van rijk en arm belachelijk.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:31 schreef ammartje het volgende:
Ik zou ze juist verplicht wakker houden tot 12 uur. Als je wil slapen, ga je maar naar huis.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En wat te denken van dat idiote 10 uur licht uit
Dat dus,quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou ze juist verplicht wakker houden tot 12 uur. Als je wil slapen, ga je maar naar huis.
competitie bed liggenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
GM![]()
Wat voor spelen hebben ze vandaag?
G.m. Rob bedoel je?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:57 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen cossies
eerst liep hij over bas. te zeuren ben zijn naam ff kwijt en nu slijmen bij bas.
komt dat omdat hij nu bij de minimalisten zit?
Ze hebben elke week een spel. De winnaar krijgt een weekendje weg of zo.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
GM![]()
Wat voor spelen hebben ze vandaag?
Dat weet ik, maar wat moeten ze vandaag doen, wat voor spelquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze hebben elke week een spel. De winnaar krijgt een weekendje weg of zo.
Ja maar wat moeten ze doenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze hebben elke week een spel. De winnaar krijgt een weekendje weg of zo.
Oh,quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat moeten ze vandaag doen, wat voor spel
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze moeten zichzelf ingraven tot aan hun nek,
mag verder ook wat mij betreft
'n kuil graven voor 'n anderquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat moeten ze vandaag doen, wat voor spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |