KNETTER RECHTS Dentz! KNETTER!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat knetter rechts? Wat een enge partijtjes komen er uit dat PvdA voort.. Nieuwe Wegen.. Denk..
Nogmaals een partij die tegen migranten is, die grenzen wilt sluiten en die tegen ontwikkelingshulp is kun je moeilijk onder links zetten.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat knetter rechts? Wat een enge partijtjes komen er uit dat PvdA voort.. Nieuwe Wegen.. Denk..
Dat is niet per definitie puur rechts... ga eens goed opzoeken wat rechts is.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Nogmaals een partij die tegen migranten is, die grenzen wilt sluiten en die tegen ontwikkelingshulp is kun je moeilijk onder links zetten.
Een zuivere linkse partij zou dat wel moeten zijn.. bescherming van het proletariaat moet prioriteit zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Nogmaals een partij die tegen migranten is, die grenzen wilt sluiten en die tegen ontwikkelingshulp is kun je moeilijk onder links zetten.
Misschien moet jij dat eens doen, dit zijn typisch rechtse standpunten, totaal niks links aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie puur rechts... ga eens goed opzoeken wat rechts is.
Wat is er precies eng aan Nieuwe Wegen? En waarom noem je ze in één adem met DENK?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik hier net lees dat die partij knetterrechts is, dan denk ik aan enge Nederlandse Volks-Unie types.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is er precies eng aan Nieuwe Wegen? En waarom noem je ze in één adem met DENK?
Volksunie is extreem rechts, stapje verder.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik hier net lees dat die partij knetterrechts is, dan denk ik aan enge Nederlandse Volks-Unie types.
'U bent knettergek!'quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Volksunie is extreem rechts, stapje verder.
lamaquote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Even een overzichtje gemaakt van de gasten/partijen (inclusief vanavond) tot nu toe.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 14:53 schreef Atak het volgende:
FvD vind ik echt een slam aftreksel van PVV. Denk niet dat ze genoeg aanbieden om 1 zetel te krijgen.
Hoort Hero Brinkman nu bij de Ondernemerspartij of de Burger Beweging? Hij was wel de Burger King.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Even een overzichtje gemaakt van de gasten/partijen (inclusief vanavond) tot nu toe.
Nieuwe Wegen is niet rechts...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik hier net lees dat die partij knetterrechts is, dan denk ik aan enge Nederlandse Volks-Unie types.
Mooi. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
We kunnen nu concluderen dat NW moedwillig wordt genegeerd.
Van wie mag dat niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Vanaf nu mag er in dit topic niet meer over 'Nieuwe Wegen' gesproken worden zolang er niemand van 'Nieuwe Wegen' te gast is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |