KNETTER RECHTS Dentz! KNETTER!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat knetter rechts? Wat een enge partijtjes komen er uit dat PvdA voort.. Nieuwe Wegen.. Denk..
Nogmaals een partij die tegen migranten is, die grenzen wilt sluiten en die tegen ontwikkelingshulp is kun je moeilijk onder links zetten.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat knetter rechts? Wat een enge partijtjes komen er uit dat PvdA voort.. Nieuwe Wegen.. Denk..
Dat is niet per definitie puur rechts... ga eens goed opzoeken wat rechts is.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Nogmaals een partij die tegen migranten is, die grenzen wilt sluiten en die tegen ontwikkelingshulp is kun je moeilijk onder links zetten.
Een zuivere linkse partij zou dat wel moeten zijn.. bescherming van het proletariaat moet prioriteit zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Nogmaals een partij die tegen migranten is, die grenzen wilt sluiten en die tegen ontwikkelingshulp is kun je moeilijk onder links zetten.
Misschien moet jij dat eens doen, dit zijn typisch rechtse standpunten, totaal niks links aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie puur rechts... ga eens goed opzoeken wat rechts is.
Wat is er precies eng aan Nieuwe Wegen? En waarom noem je ze in één adem met DENK?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik hier net lees dat die partij knetterrechts is, dan denk ik aan enge Nederlandse Volks-Unie types.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is er precies eng aan Nieuwe Wegen? En waarom noem je ze in één adem met DENK?
Volksunie is extreem rechts, stapje verder.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik hier net lees dat die partij knetterrechts is, dan denk ik aan enge Nederlandse Volks-Unie types.
'U bent knettergek!'quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Volksunie is extreem rechts, stapje verder.
lamaquote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Even een overzichtje gemaakt van de gasten/partijen (inclusief vanavond) tot nu toe.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 14:53 schreef Atak het volgende:
FvD vind ik echt een slam aftreksel van PVV. Denk niet dat ze genoeg aanbieden om 1 zetel te krijgen.
Hoort Hero Brinkman nu bij de Ondernemerspartij of de Burger Beweging? Hij was wel de Burger King.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Even een overzichtje gemaakt van de gasten/partijen (inclusief vanavond) tot nu toe.
Nieuwe Wegen is niet rechts...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik hier net lees dat die partij knetterrechts is, dan denk ik aan enge Nederlandse Volks-Unie types.
Mooi. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
We kunnen nu concluderen dat NW moedwillig wordt genegeerd.
Van wie mag dat niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Vanaf nu mag er in dit topic niet meer over 'Nieuwe Wegen' gesproken worden zolang er niemand van 'Nieuwe Wegen' te gast is geweest.
Ik vind het best.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Vanaf nu mag er in dit topic niet meer over 'Nieuwe Wegen' gesproken worden zolang er niemand van 'Nieuwe Wegen' te gast is geweest.
Ik zag een stukje, maar mijn aandacht verslapte.quote:
Dat viel ook wel mee.quote:
Dat betreft alleen binnenlandse veiligheid en geen defensie.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 20:04 schreef forzaudinese het volgende:
Dit zijn de feiten de SP heeft het meeste geld over voor onze veiligheid !
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet voor defensie.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 20:04 schreef forzaudinese het volgende:
Dit zijn de feiten de SP heeft het meeste geld over voor onze veiligheid !
[ afbeelding ]
Alsof defensie zo belangrijk is. Mag echt minder naartoe. Zolang er geen dreiging van een aankomende oorlog, gewoon met een gemiddeld budget werken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat betreft alleen binnenlandse veiligheid en geen defensie.
Er is 1 miljard dringend nodig om op dit niveau te kunnen blijven.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof defensie zo belangrijk is. Mag echt minder naartoe. Zolang er geen dreiging van een aankomende oorlog, gewoon met een gemiddeld budget werken.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof defensie zo belangrijk is. Mag echt minder naartoe. Zolang er geen dreiging van een aankomende oorlog, gewoon met een gemiddeld budget werken.
Een "gemiddeld budget" is 2.3% van het BBP, wij zitten op 1.3%.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is afgesproken met de NAVO landen 2% van het BNP te besteden aan Defensie. Daar zitten we ver onder.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rusland,Amerika en .... (China?)?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:32 schreef Smoofie het volgende:
Ook moet je niet denken dat we het wel redden in Europa als de 3 grote machten meer dan ooit gaan investeren.
Eens. Wat mensen over het hoofd zien is dat het leger niet alleen maar voor oorlogen inzetbaar is.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:30 schreef Smoofie het volgende:
Zo werd er ook gedacht in 1930. We komen al zwaar tekort en een sterk leger is ook nodig om oorlogen te voorkomen en niet over je heen te laten lopen. Als het aan mij zou liggen zal er 2% naartoe gaan als niet meer.
Baudet, Segers en Aboutaleb.quote:
Yup.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Rusland,Amerika en .... (China?)?
En dat doen ze ook. Japan verhoogt haar budget en een deel wil zelfs de Self Defense forse status afschaffen. En zuid-korea is er ook nog natuurlijk. Die zijn ook niet heel pro-china.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Taiwan en Japan moeten zich in iedergeval meer zorgen maken om China.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |