Hoe dan ook is Martijn de Koning niet van de VARA. Die Pannenkoek is dat wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het schijnt humor te zijn maar de dag dat ik een keer om een Vara-komiek moet lachen moet nog komen.
Toch niet meer dan logisch? Welke omroep probeert niet aantrekkelijk te zijn voor haar leden?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Meer leden meer omroepgeld. Typisch VARA om op die manier zoveel mogelijk geld bij elkaar te graaien.
Youp van 't Hek was vroeger wel leuk en Finkers was soms wel vermakelijk. Het zijn meer die Vara-komieken van de laatste jaren die totaal niet grappig zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn Bert Visscher en Youp van 't Hek en Finkers ook VARA komieken? Die zijn gewoon leuk.
De humor in dwdd ontbreekt inderdaad...
Die zijn dan ook van de oude stempel.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Youp van 't Hek was vroeger wel leuk en Finkers was soms wel vermakelijk. Het zijn meer die Vara-komieken van de laatste jaren die totaal niet grappig zijn.
Finkers is een legende.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn Bert Visscher en Youp van 't Hek en Finkers ook VARA komieken? Die zijn gewoon leuk.
De humor in dwdd ontbreekt inderdaad...
Ik vat het allemaal samen onder VARA-humor. Je ziet het ook bij de Slimste Mens. Vaak zitten daar cabaretiers en komieken als deelnemers die zichzelf zoooo grappig vinden maar zoooo niet-grappig zijn. En dan heb ik het nog geeneens over de zelfbenoemde koning van de Vara-komedie: Maarten van Rossem.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe dan ook is Martijn de Koning niet van de VARA. Die Pannenkoek is dat wel.
Het type humor en de vorm is niet de klassiek linkse (maatschappij-kritische) humor, maar het type simpele humor dat van de VS is afgekeken en midden jaren 90 is geimporteerd.
Van die typische d66 stemmertjes zoals Diederik Smit en Pieter Derks. Die stralen dat ook uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vat het allemaal samen onder VARA-humor. Je ziet het ook bij de Slimste Mens. Vaak zitten daar cabaretiers en komieken als deelnemers die zichzelf zoooo grappig vinden maar zoooo niet-grappig zijn. En dan heb ik het nog geeneens over de zelfbenoemde koning van de Vara-komedie: Maarten van Rossem.
Het is niet alleen de humor en niet alleen de de VARA. Ook de muziek die je voorgeschoteld krijgt is bijna altijd barslecht.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van die typische d66 stemmertjes zoals Diederik Smit en Pieter Derks. Die stralen dat ook uit.
Het mooie bij TV is dan ook dat je niet hoeft te kijken. Voor jouw smaak is pakweg SBS6 ook beschikbaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is niet alleen de humor en niet alleen de de VARA. Ook de muziek die je voorgeschoteld krijgt is bijna altijd barslecht.
Wat is hier mis mee? Ik vond dit juist een van de weinige optredens die wel leuk was.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:14 schreef Idisrom het volgende:
En het absolute dieptepunt was de slot'conference' van Martijn Koning. Eva Jinek zit er ook nog om te lachten, maar wat een treurnis dat een figuur als Koning denkt een stand-up-comedian te kunnen zijn.
Ok, Henk Krol was wat oververmoeid in de dagen ervoor, maar die kun je toch niet op deze manier beledigen door hem te vergelijken met 'Mongolen'.
Het gaat niet om smaak. Ik heb mijn eigen smaak en veel van wat je op de tv zie is niet mijn smaak maar toch kan ik dan wel beoordelen of iets kwaliteit heeft ook al is het niet mijn smaak. De kwaliteit is gewoon bijna altijd barslecht.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het mooie bij TV is dan ook dat je niet hoeft te kijken. Voor jouw smaak is pakweg SBS6 ook beschikbaar.
dat is precies de reden dat ik weinig tv kijk. Hoef ik me ook niet te ergeren. Moet je ook eens doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat niet om smaak. Ik heb mijn eigen smaak en veel van wat je op de tv zie is niet mijn smaak maar toch kan ik dan wel beoordelen of iets kwaliteit heeft ook al is het niet mijn smaak. De kwaliteit is gewoon bijna altijd barslecht.
Wat is wel jouw smaak en waar vindt je dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat niet om smaak. Ik heb mijn eigen smaak en veel van wat je op de tv zie is niet mijn smaak maar toch kan ik dan wel beoordelen of iets kwaliteit heeft ook al is het niet mijn smaak. De kwaliteit is gewoon bijna altijd barslecht.
Qua wat?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is wel jouw smaak en waar vindt je dat?
Humor, series, nieuws...quote:
Ik leef zowat qua alles in het verleden. Muziek, auto's, films etc. Deze eeuw is er weinig bijgekomen wat me kan boeien. Series misschien, de kwaliteit van series is nu veel beter dan vroeger.quote:
Ik weet nog wel iemand die de plek van Kuzu bij Pauw & Jinek kan innemen....quote:Denk-leider Kuzu heeft zijn deelname aan de debatreeks Van torentje naar torentje geannuleerd. Rond het middaguur zou de lijsttrekker deelnemen aan de gespreksreeks. De partij heeft geen reden gegeven voor de afwezigheid. Ook gaat hij niet naar Pauw & Jinek vanavond.
Sylvana Simons (Artikel 1) neemt de plek van Kuzu bij Van torentje naar torentje vanmiddag in.
Dat ik dit nog mee mag maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
In elk geval Thierry Baudet vanavond...
Pedante gladjanus!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
Gisteren en eergisteren ook al aandacjt voor de kleine partij. Kan je inmiddels al ophouden met huilen over die duivelse NPO?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |