Ze zijn doodsbang van de PVV. Dat is de enige verklaring waarom de NPO niet aan het wedden is op een links paard.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:50 schreef Webschip het volgende:
Drie keer de VVD in de afgelopen vier dagen in de uitzending. Er zijn 26 partijen die graag hun zegje willen doen. Geweldige verdeling hoor.
Lang leve de democratie, de media helpen zo wel een handje.
Tja, waarom geven zo Baudet/Hiddema dan geen podium tot nu toe? Die vist in dezelfde vijver.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze zijn doodsbang van de PVV. Dat is de enige verklaring waarom de NPO niet aan het wedden is op een links paard.
Dat is niet "de enige verklaring". Je kunt bijvoorbeeld ook kijken naar de raad van bestuur van de NPO, waar hoofdzakelijk VVDers in zitten.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze zijn doodsbang van de PVV. Dat is de enige verklaring waarom de NPO niet aan het wedden is op een links paard.
Baudet is ongeveer dagelijks een onderwerp bij Pauw en Jinek.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Tja, waarom geven zo Baudet/Hiddema dan geen podium tot nu toe? Die vist in dezelfde vijver.
Je bent weer verliefd?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Tja, waarom geven zo Baudet/Hiddema dan geen podium tot nu toe? Die vist in dezelfde vijver.
Ze kunnen hem toch ook gewoon uitnodigen? (en nee, ik ga wrs niet op FvD stemmen)quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
Baudet is ongeveer dagelijks een onderwerp bij Pauw en Jinek.
Dan hadden ze er beter aan gedaan om Jan Roos te sparen en de FVD zo vaak mogelijk uit te nodigen, die jatten de stemmers van de PVV weg.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de comedians die ze bij de Vara neerzetten altijd heel slecht, met uitzondering van Peter dan, die was wel leuk. Snap dat je even luchtig en leuk eruit wilt gaan maar het is wel 9 van de 10 keer héééél slecht zeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:14 schreef Idisrom het volgende:
En het absolute dieptepunt was de slot'conference' van Martijn Koning. Eva Jinek zit er ook nog om te lachten, maar wat een treurnis dat een figuur als Koning denkt een stand-up-comedian te kunnen zijn.
Martijn de Koning zit altijd bij Jinek (van de KRO-NCRV), en is niet van het programma Pauw (VARA).quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de comedians die ze bij de Vara neerzetten altijd heel slecht, met uitzondering van Peter dan, die was wel leuk. Snap dat je even luchtig en leuk eruit wilt gaan maar het is wel 9 van de 10 keer héééél slecht zeg.
Je kan het wel allemaal samenvatten onder Vara-humor.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Martijn de Koning zit altijd bij Jinek (van de KRO-NCRV), en is niet van het programma Pauw (VARA).
Die Pannekoek is dan weer wel van de VARA (DWDD en Pauw).
Goed voorbeeld weer van de foutieve reflexen die de ronde gaan over 'linkse media' en de VARA.
Dit is natuurlijk weer onzin. Vara-leden krijgen korting maar voor iedereen die betaalt zijn kaarten beschikbaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ken iemand die wel eens naar DWDD is geweest. Je moet Vara-lid zijn om een uitzending bij te wonen. Wel begrijpelijk dan dat dat publiek vaak dubbel ligt om al die talentloze Vara-komiekjes.
De stand up comedy is in de jaren 90 geïmporteerd vanuit het rechtse en plastieken Amerika... Met daarbij behorend grappen repertoir.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je kan het wel allemaal samenvatten onder Vara-humor.
Ik heb het maar van horen zeggen. Het was ook al weer 3 jaar geleden. Ze vertelde me dat ze eerst Varalid moest worden. Ze was al tijden idolaat van Jan Mulder. Na afloop heeft die oude snoeperd haar nog mee naar een café genomen en hebben ze gezoend.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk weer onzin. Vara-leden krijgen korting maar voor iedereen die betaalt zijn kaarten beschikbaar.
Het schijnt humor te zijn maar de dag dat ik een keer om een Vara-komiek moet lachen moet nog komen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De stand up comedy is in de jaren 90 geïmporteerd vanuit het rechtse en plastieken Amerika... Met daarbij behorend grappen repertoir.
Voor midden jaren 90 bestond deze theatervorm en invloed niet in Nederland.
Haha, dat is wel een ouwe viespeuk inderdaadquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb het maar van horen zeggen. Het was ook al weer 3 jaar geleden. Ze vertelde me dat ze eerst Varalid moest worden. Ze was al tijden idolaat van Jan Mulder. Na afloop heeft die oude snoeperd haar nog mee naar een café genomen en hebben ze gezoend.
Ik ben een keer naar DWDD University geweest. Sindsdien ben ik Vara lid. Gaat automatisch denk ik. Vaak kun je gratis naar DWDD of Pauw, word je ook nog ontvangen met warme hapjes en een drankje. Ik kan het een ieder van harte aanbevelen. Ik betaal geen lidmaatschapsgeld trouwens.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ken iemand die wel eens naar DWDD is geweest. Je moet Vara-lid zijn om een uitzending bij te wonen. Wel begrijpelijk dan dat dat publiek vaak dubbel ligt om al die talentloze Vara-komiekjes.
Meer leden meer omroepgeld. Typisch VARA om op die manier zoveel mogelijk geld bij elkaar te graaien.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar DWDD University geweest. Sindsdien ben ik Vara lid. Gaat automatisch denk ik. Vaak kun je gratis naar DWDD of Pauw, word je ook nog ontvangen met warme hapjes en een drankje. Ik kan het een ieder van harte aanbevelen. Ik betaal geen lidmaatschapsgeld trouwens.
Zijn Bert Visscher en Youp van 't Hek en Finkers ook VARA komieken? Die zijn gewoon leuk.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het schijnt humor te zijn maar de dag dat ik een keer om een Vara-komiek moet lachen moet nog komen.
Ach ja, ze doen maar. Het is leuk amusement.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Meer leden meer omroepgeld. Typisch VARA om op die manier zoveel mogelijk geld bij elkaar te graaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |