die wil niequote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Waarom maakt de PvdA die Aboutaleb geen lijsttrekker, misschien pikken ze dan weer wat stemmen van DENK terug.. gutmenschen stemmen ook graag op een allochtoon maar ook DENK gaat velen van hen net te ver. Aboutaleb is gematigd genoeg voor een gutmensch en allochtoons genoeg voor de matigde Marokkaan.. stijgt de PvdA zo weer naar een zeteltje of 25.
China provoceert al jaren Japan. Zij zeggen dat ze het recht hebben op de zuidelijke eilanden maar dat is natuurlijk onzin. Van mij mag Japan wel weer een grootmacht worden, dan zal China ook stoppen met het provoceren van Taiwan.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat doen ze ook. Japan verhoogt haar budget en een deel wil zelfs de Self Defense forse status afschaffen. En zuid-korea is er ook nog natuurlijk. Die zijn ook niet heel pro-china.
Japan heeft best een redelijk leger. Geeft meer uit dan menig europees land. Zuid-Korea heeft last van noord, maar als ally van de US met Japan is het een krachtig as tegen China.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
China provoceert al jaren Japan. Zij zeggen dat ze het recht hebben op de zuidelijke eilanden maar dat is natuurlijk onzin. Van mij mag Japan wel weer een grootmacht worden, dan zal China ook stoppen met het provoceren van Taiwan.
Hier een goed uitleg over de situatie:
Zuid-korea heeft alleen last van noord-korea.
houd je bek johquote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Eens kijken hoe Baudet gesloopt gaat worden
Ik bedoel dat ze niet meer zo sterk in omvang hebben als vergeleken met de tweede wereld oorlog.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Japan heeft best een redelijk leger. Geeft meer uit dan menig europees land. Zuid-Korea heeft last van noord, maar als ally van de US met Japan is het een krachtig as tegen China.
Hey halloquote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:59 schreef Joezi het volgende:
Ha die KRO-NCRV-VARAvrienden en -vriendinnen
Dat gaat gebeuren. :quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga niet op FvD stemmen, maar ik zou het wel leuk vinden als Hiddema in de kamer komt.
Toch wel zonde, met Aboutaleb had ik het nog wel willen zien.quote:
Eerder pot gelquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen maar even een piano scoren.
Hey joezi god heb je Kruiswijk zien scorenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eva zal m zo wel even castreren, dit wordt top tv!
gewoon oprichter van FvD en redelijk wat boeken geschreven en hoogleraarquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar jongens, waarom is Baudet bekend? Ik ken zijn voorgeschiedenis niet.
Ah.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
gewoon oprichter van FvD en redelijk wat boeken geschreven en hoogleraar
Baudet god deelt flyers uit als je in de kroeg je lam zuiptquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarin is hij hoogleraar?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
gewoon oprichter van FvD en redelijk wat boeken geschreven en hoogleraar
WAAR BLIJFT HIJ GODVERDOMME DAN OUWE ALMELOËR?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Baudet god deelt flyers uit als je in de kroeg je lam zuipt
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
GRONINGENquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Baudet god deelt flyers uit als je in de kroeg je lam zuipt
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik moet blijven lachen om het woord partijkartel
In Groningenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
WAAR BLIJFT HIJ GODVERDOMME DAN OUWE ALMELOËR?
Ja geweldigquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hey joezi god heb je Kruiswijk zien scoren
Extreem rechtse Nazistische corpsbal (ja die bestaan ook!)quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat? Zuid-Korea heeft een van de beste en grootstie legers ter wereld. Geven ook echt aardig wat aan uit 7-10% dacht ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:59 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet meer zo sterk in omvang hebben als vergeleken met de tweede wereld oorlog.
Gelukkig is de president erg rechts van Japan.
Zonder Amerika was zuid-korea wel erg zwak. Denk ook niet dat ze een oorlog kunnen winnen.
Dit is een samenvatting waar ik om moest lachen. Goedgekeurd.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Extreem rechtse Nazistische corpsbal (ja die bestaan ook!)
Baudet kletst gezellig met alles en iedereen, zoals mensen die vinden dat de afschaffing van de slavernij een fout is of dat het Zuiden had moeten winnen in de Amerikaanse burgeroorlog.
Met als excuus: "Ik ben democratisch, ik vind dat iedereen een stem moet hebben"
Maar volgens de NL media, het acceptabele alternatief voor Wilders
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dit is een samenvatting waar ik om moest lachen. Goedgekeurd.![]()
Jesse Klaver gloryholefanboy is er ook weer zie ikquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:06 schreef remlof het volgende:
Leuk, die zich op Poetin aftrekkende pianoneuker zit er ook in.
Hoop dat ze 'm net zo afmaken als Jan Roos.
Tuurlijk niet, vieze fascist met die Theo, vriend van van Tonningen, Hiddemaquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sow, jij gaat dus niet op Baudet stemmen?
remlof stemt kereltje peggoldquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jesse Klaver gloryholefanboy is er ook weer zie ik
Niks mis met Poetinquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:06 schreef remlof het volgende:
Leuk, die zich op Poetin aftrekkende pianoneuker zit er ook in.
Hoop dat ze 'm net zo afmaken als Jan Roos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |