Toch fijn voor zo'n man.Weet hij tenminste dat ze makkelijk isquote:Op zondag 12 maart 2017 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ook bij jou Alberdien, je wilt zo graag, dus kiest een man jou makkelijker
Desperate
Daar werd heel subtiel in beeld gebracht dat die meiden helemaal niet zo openstaan voor Riks' godsdienstfanatisme, ook al geeft Riks wel steeds aan dat hij dat belangrijk vindtquote:
Olke is toch leuk voor zo'n desperatoquote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch fijn voor zo'n man.Weet hij tenminste dat ze makkelijk is
quote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind Sandra het best voor Olke. Charmante zelfstandige vrouw.
Dit.quote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef Greys het volgende:
Nee sommigen hebben hulpjes in dienstquote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef zoem het volgende:
"zelfstandig ondernemer"
Uhm, is niet elke ondernemer een zelfstandige?
Ja!quote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef Greys het volgende:
en er ook aan toe, de rest krabbelt terugquote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef Greys het volgende:
quote:
Nou die labielo die verhuisd zo hoorquote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
en er ook aan toe, de rest krabbelt terug
Best wel awkward. Riks heel bruusk: nou kunnen we beginnen? (met bidden)quote:Op zondag 12 maart 2017 20:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Daar werd heel subtiel in beeld gebracht dat die meiden helemaal niet zo openstaan voor Riks' godsdienstfanatisme, ook al geeft Riks wel steeds aan dat hij dat belangrijk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |