Dus dat doe je met een elleboog? Je hoofd sturen? Apart wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Basketballers en volleyballers moeten de bal geen richting opsturen met hun hoofd, Hans.
Met je handen inderdaad kan je in de lucht je lichaam zo draaien dat je bijvoorbeeld naar links of rechts kopt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus dat doe je met een elleboog? Je hoofd sturen? Apart wel.
Helicopter heeft toch ook zon vaag ding er achter hangen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus dat doe je met een elleboog? Je hoofd sturen? Apart wel.
Een elleboog bedoel je?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Helicopter heeft toch ook zon vaag ding er achter hangen?
Zorro is een beetje dom.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien gebruiken volleyballers/basketballers hun handen al voor de bal.
Dus als dat niet hoefde, en ze konden met hun ellebogen zwaaien, kwamen ze nog hoger? WAUW!quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien gebruiken volleyballers/basketballers hun handen al voor de bal.
hebben helicopters ellebogen ja?quote:
Zorro is zijn Feyenoord bril vergeten.quote:
Blijkbaar, want anders kunnen ze niet sturen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hebben helicopters ellebogen ja?
Het gaat niet alleen om hoogte maar vooral om richting.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als dat niet hoefde, en ze konden met hun ellebogen zwaaien, kwamen ze nog hoger? WAUW!
Ja. Een hoogspringen wel eens zien springen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als dat niet hoefde, en ze konden met hun ellebogen zwaaien, kwamen ze nog hoger? WAUW!
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:23:45Arbiter Danny Makkelie ziet de beelden zonder overdrijven wel vijftien keer terug. Nu ook de beelden van de andere… https://t.co/uWDo53ya0J reageer retweet
Die wil gewoon zo snel mogelijk die armen over de lat hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Een hoogspringen wel eens zien springen?
[ afbeelding ]
^ zie je haar armen? Eerst naar boven, bij het afzetten zullen die naar achter bewegen. De zogenaamde 'elleboog'.
Wat jij wil joh.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die wil gewoon zo snel mogelijk die armen over de lat hebben
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:25 schreef Vasion het volgende:
Wordt de elleboogstoot van Klaassen ook getoond?
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:25:54Makkelie: Ik heb het incident helemaal niet gezien. Anders had ik wel gefloten. #Zeist reageer retweet
Alle andere dingen die Klaasen heeft gedaan, worden er ook niet bijgehaald.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:25 schreef Vasion het volgende:
Wordt de elleboogstoot van Klaassen ook getoond?
Makkelie stond er op 10 meter vanaf met vrij zicht, maar floot zo waardeloos dat hij dit ook niet op zijn bordje wil nementwitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:25:54Makkelie: Ik heb het incident helemaal niet gezien. Anders had ik wel gefloten. #Zeist reageer retweet
Geel. Geen rood. Vrijspraaktwitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:26:19Nu Makkelie: 'Ik heb het incident niet gezien, stond in het verlengde. Daarom niet gefloten. Als ik dit wel had gezien, was het geel geweest reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |