Het feit dat daar de discussie rond de wedstrijd is en dus blijft. Daar hoeft niet nog een tweede topic voor open.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft het vluchtige live topic te maken met mijn nieuwe topic ?
VBL / Er is dus echt een voetbalmod die niet genoten heeft vanavond......
Ok, open ik een derde.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat daar de discussie rond de wedstrijd is en dus blijft. Daar hoeft niet nog een tweede topic voor open.
Misschien moet je een Twitter account starten die elke dag bijhoud hoeveel dagen het geleden is dat Stijn nog niet heeft geantwoord.quote:Op donderdag 9 maart 2017 08:12 schreef Jojoortje het volgende:
Dag Stijn. Ik wacht nog steeds op antwoord.
*bijhoudtquote:Op donderdag 9 maart 2017 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien moet je een Twitter account starten die elke dag bijhoud hoeveel dagen het geleden is dat Stijn nog niet heeft geantwoord.
Zoals No era penal.
Heel vaak, ja.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt GGMM. Ik doe mijn best. Soms mislukt het nog. Of vaak.
Je hebt je antwoord gehad in het CL-topic, laat het gewoon lekker voor wat het is of ga vooral klagen bij de FA'squote:
Kan Stijn dit niet zelf zeggen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt je antwoord gehad in het CL-topic, laat het gewoon lekker voor wat het is of ga vooral klagen bij de FA's
Ongetwijfeldquote:
Dat was op dezelfde dag. Dat er dan drie dagen over doorgezeikt wordt kan ik ook weinig aan doenquote:Wat is dit voor rariteit dat hij 3 dagen later ergens een berichtje in een CL-topic post?
Jou neem ik ook niks kwalijk.quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
[..]
Dat was op dezelfde dag. Dat er dan drie dagen over doorgezeikt wordt kan ik ook weinig aan doen
Ik zou zeggen, laat het lekker rustenquote:Op donderdag 9 maart 2017 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou neem ik ook niks kwalijk.![]()
Hoeveel dagen later het ook was, het blijft imo een beetje onhandig om dat in het CL-topic te doen en het hier te negeren en zn collega's er mee op te zadelen.
Maar goed, daar kan jij niks aan doen verder. Jij bent hier nu een beetje tussengekomen door zijn rariteiten..
Ik zal het proberen Tagliano.quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat het lekker rusten
Jij bent zelf een man van de regeltjes, toch?quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt je antwoord gehad in het CL-topic, laat het gewoon lekker voor wat het is of ga vooral klagen bij de FA's
Dan wens ik je heel veel succes.quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent zelf een man van de regeltjes, toch?
Ik heb helemaal geen antwoord gekregen op de vragen die ik hier stelde, bovendien verwacht ik van Stijn nog een reactie. Ik vraag me af waarom hij niet reageert? En mij bewust negeert? En dan maakt hij wel een opmerking waar hij mij voor 'hoer' uitmaakt?
Dus nee ik laat het niet gaan voordat ik een reactie heb gekregen van Stijn.
Laat het los. Laat het gaan.quote:
Je hebt het over een TT, een fucking TT. God, waarom verspeel ik hier een post aan.quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:40 schreef Scrummie het volgende:
#TeamJojoortje
Stijn kan toch gewoon antwoord geven. Verder uitstekende mod hoor, maar dit is een beetje kinderachtig van hem.
Eens. Het gaat nergens over, maar dit is wel extreem kinderachtig en autistisch om niet te reageren.quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:40 schreef Scrummie het volgende:
#TeamJojoortje
Stijn kan toch gewoon antwoord geven. Verder uitstekende mod hoor, maar dit is een beetje kinderachtig van hem.
Je verwijt iemand autisme maar bent zelf al bijna een dag bezig met dit ingewikkelde vraagstukquote:Op donderdag 9 maart 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Het gaat nergens over, maar dit is wel extreem kinderachtig en autistisch om niet te reageren.
Welk ingewikkelde vraagstuk?quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je verwijt iemand autisme maar bent zelf al bijna een dag bezig met dit ingewikkelde vraagstuk
euhm..quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Zelfs dat vind je ingewikkeld.
Het gaat nu allang niet meer om de TT.quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Wat een gezeik op Stijn. Om een fucking TT? Stuur hem een DM als het je zo dwars zit.
#TeamStijn
Waar gaat het dan om?quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het gaat nu allang niet meer om de TT.
Ik val in herhaling.quote:
Jij bent toch crew?quote:
Dit topic is bedoeld voor feedback en andere vragen/opmerkingen van users richting mods. Waarom deze dan negeren? Kun je het topic net zo goed niet hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Dit topic is bedoeld voor feedback en andere vragen/opmerkingen. SC en persoonlijke opmerkingen kunnen gerust achterwege gelaten worden.
Die vraag is gesteld inderdaad en is dan ook blijven staan. Verdere SC is verwijderd.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld voor feedback en andere vragen/opmerkingen van users richting mods. Waarom deze dan negeren? Kun je het topic net zo goed niet hebben.
Je kunt die vraag ook net zo goed verwijderen want een antwoord komt er blijkbaar toch niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die vraag is gesteld inderdaad en is dan ook blijven staan. Verdere SC is verwijderd.
Dat is aan de betreffende mod en user om uit te klaren. Daar hebben ze niet heel VBL bij nodig.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt die vraag ook net zo goed verwijderen want een antwoord komt er blijkbaar toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |