het is nog wel frisjes. Maar het ziet er heerlijk uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 08:37 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, en heerlijk weer is; vandaag appelflappen voor iedereen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, een berichtje. Ze komen wat later.
Dat valt dan tot nu toe nog mee.
Eens... Of de biedingen die je krijgt. Dan is het al goedkoop, willen ze het nog goedkoper. We hebben nog zakken met kleding en schoenen staan, wilde ik verkopen op een vlooienmarkt maar overweeg nu het gewoon allemaal naar de kledingbank te brengen. Goed doel, geen gezeur, opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Altijd fijn als mensen niet op komen dagen voor hun spullen.![]()
Echt, soms vraag ik mij af waarom ik alles netjes probeer te verkopen/gratis weg te geven.... het gelijk in de vuilnisbak gooien is sneller en minder frustrerend.
Helemaal niet ongeduld. Je spreekt een tijd af.quote:
Ja precies. Of mensen die dan bij het langskomen nog proberen de prijs omlaag te halen. Vooral bij een auto.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens... Of de biedingen die je krijgt. Dan is het al goedkoop, willen ze het nog goedkoper. We hebben nog zakken met kleding en schoenen staan, wilde ik verkopen op een vlooienmarkt maar overweeg nu het gewoon allemaal naar de kledingbank te brengen. Goed doel, geen gezeur, opgeruimd staat netjes.
Fijn trouwens dat ze nog wel komen!
sommige mensen...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja precies. Of mensen die dan bij het langskomen nog proberen de prijs omlaag te halen. Vooral bij een auto.
Heb ze toen gewoon weggestuurd.
Die kerel helemaal boos. "Ja nu laat je mij voor jan lul op en neer rijden." Uhm nee, we spraken een prijs af en nu wil jij er nog minder voor geven.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
En ook het nieuwe tijdstip gaat niet door.
Ja joh, gekke Marktplaats wappies.quote:
Daarom: Fuck Marktplaats!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Altijd fijn als mensen niet op komen dagen voor hun spullen.![]()
Echt, soms vraag ik mij af waarom ik alles netjes probeer te verkopen/gratis weg te geven.... het gelijk in de vuilnisbak gooien is sneller en minder frustrerend.
Ze wil nu morgen langskomen. Ik ben benieuwd.quote:
Precies. Ik zet nu wel eerst alles op wat weggeefhoeken van de regio. Dat werkte tot vandaag altijd wel prima.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom: Fuck Marktplaats!
Ik begin er niet eens aan...
Kringloop en dergelijke instanties willen je spullen vaak graag hebben, komen ze het nog ophalen ook en meestal op tijd. Op die manier doe ik een ander er ook een plezier mee i.p.v. zelf die paar rottige euro's te vangen voor een bak irritatie.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Ik zet nu wel eerst alles op wat weggeefhoeken van de regio. Dat werkte tot vandaag altijd wel prima.
Mogguh
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:01 schreef just me het volgende:
weekend
![]()
Kabouter had een boodschap ingesproken, oma kom je spelen![]()
Dit weer (of beter) graag minimaal tot en met woensdag...quote:Heerlijk weertje, tuindeuren open en even lunchen
Oh maar dit zijn weggeefhoeken, dus vang er al niks voor. En ze komen niet langs om 2 bloempotten op te halen denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kringloop en dergelijke instanties willen je spullen vaak graag hebben, komen ze het nog ophalen ook en meestal op tijd. Op die manier doe ik een ander er ook een plezier mee i.p.v. zelf die paar rottige euro's te vangen voor een bak irritatie.
Wat zijn weggeefhoeken?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh maar dit zijn weggeefhoeken, dus vang er al niks voor. En ze komen niet langs om 2 bloempotten op te halen denk ik![]()
Stukje luiheid ook. Als anderen het komen ophalen scheelt het mij weer wegbrengen.
Facebookgroepen waar mensen spullen op weggevenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn weggeefhoeken?
Ik spaar meestal wat op en dan komt de kringloop of de rotatie (t.b.v. nieuwe starters na detentie e.d.) het ophalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |