Sylvana was het toch ook voor 25% oneens met haar eigen standpunten?quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel waarin Sylvana zei: "als die zaken gaan spelen, dan kijken we later als partij welk standpunt we daarin hebben."
Fijn, duidelijk.
Ik vind Sylvana niet eens heel erg vervelend, dus dat is de minst erge in die rij inderdaad. Ik vind Denk een vreselijke one issue partij, en Artikel 1 slechts een iets minder vreselijke one issue partij.quote:
Onterecht volgens mij. Die grote onderwerpen zijn niet perse ingewikkeld.quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:49 schreef Steve het volgende:
Die kleine onderwerpen zijn veel tastbaarder voor mensen, beter te begrijpen. Dus gebruiken politici die om hun punt te maken.
Hoeft niet dom te zijn. kan ook aandelen in olie of gas hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2017 16:52 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Onterecht volgens mij. Die grote onderwerpen zijn niet perse ingewikkeld.
"Olie en gas straks op, we moeten dus zorgen voor iets anders."
Het is domme kortzichtigheid van politici.
Ik zie het probleem niet echt. Je staat toch in aparte hokjes te zeiken... Behalve bij een pismuur of een urinoir (bij de gemeente waar ik eerder woonde hebben ze urinoirs in aparte hokkenquote:Op donderdag 9 maart 2017 16:03 schreef Kaas- het volgende:
Overigens zit ik persoonlijk niet echt te wachten op genderneutrale wc's.
Dat gaat god zij dank dus totaal niet over D66. Voor mij is klimaat en energie overigens ook met stipt onderwerp #1.quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:48 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik vind genderneutrale wc's echt een mini-onderwerp wat niet thuishoort in de landelijke politiek. Bij de 2e kamerverkiezingen ga ik meer voor de grote lijn.
Transitie naar duurzame energieopwekking zou wat betreft op de 1e plaats moeten staan van het politieke prioriteitenlijstje. En op de 2e plaats een visie op Humans Need Not Reply.
Maar nee. Politieke partijen hebben het liever over Zwarte Piet, het Wilhelmus, genderneutrale WC's en over dat een vegatarische worst geen worst mag heten.
Ik wil gewoon pissen in een urinoir en tegelijkertijd een praatje maken met de mannen die dat ook doen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet echt. Je staat toch in aparte hokjes te zeiken... Behalve bij een pismuur of een urinoir (bij de gemeente waar ik eerder woonde hebben ze urinoirs in aparte hokken), maar die vind ik sowieso niet fijn.
Ja, ja, een praatje maken... Gewoon vergelijken wie de grootste heeft zeker!quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon pissen in een urinoir en tegelijkertijd een praatje maken met de mannen die dat ook doen.
Neuh, daar hoef ik niet voor te kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, ja, een praatje maken... Gewoon vergelijken wie de grootste heeft zeker!
Daarom stem ik steeds D66.quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat gaat god zij dank dus totaal niet over D66. Voor mij is klimaat en energie overigens ook met stipt onderwerp #1.
Ik dacht dat je dan Groen Links moest kiezen. Want groenquote:Op donderdag 9 maart 2017 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat gaat god zij dank dus totaal niet over D66. Voor mij is klimaat en energie overigens ook met stipt onderwerp #1.
En dat durf je niet als er een vrouw in de buurt is? Je ziet bij de man naast je toch ook niks? Tis verdomme geen cruising areaquote:Op donderdag 9 maart 2017 17:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon pissen in een urinoir en tegelijkertijd een praatje maken met de mannen die dat ook doen.
Welnee.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan Groen Links moest kiezen. Want groen
allebei erg vervelendquote:Op donderdag 9 maart 2017 17:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, ja, een praatje maken... Gewoon vergelijken wie de grootste heeft zeker!
GL wil uiteraard een groenere toekomst, maar de manier waarop, daar gaat het om hè.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel naïef groen helaasquote:Op donderdag 9 maart 2017 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jennifer Homelezz?quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
Maar gaat er zaterdag nog iemand naar de Gay66-kroegentocht in 020 met Vera Bergkamp en Jennifer Hopelezz?
PvdD heeft toevallig (na de Piratenpartij) wel het beste beleid ten aanzien van privacy.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Man, die testen geven bij mij ook steeds een andere uitslag
Niu heft de PvdD wel vaker op 1 gestaan bij me (vast vanwege de vlees BTW vraag), maar ik hou niet zo van 1 issue partijen.
Voor de 50+ van Krollie voel ik me nog NET te jong, al kom ik al in de buurt natuurlijk #RusthuisDeRozeRimpel
Dus dan zal t wel 1 van die 3 volgende worden of zo
[..]
Stemwijzer gooit ook al de Dieren bovenaan, maar daar staat D66 als tweede.
Ga toch gvd niet op die Kaas- softies stemmen
Ielhquote:Op vrijdag 10 maart 2017 02:37 schreef Kaas- het volgende:
Aantal fokkers gemeet en dat was weer megachill (zoals eigenlijk altijd) pff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |