quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:59 schreef Sarabi het volgende:
Kick ass - Aaron Taylor Johnson![]()
Red mist - Christopher Mintz Plass![]()
en dan de rest nog....
quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Voor beiden geldt dat ze ook in Kick Ass 2 spelen![]()
(dat had ik moeten verbieden stom)
Daarnaast zit Christopher Mintz Plass volgens mij ook in Superbad als McLovin.![]()
Dan mis ik nog van beide karakters de "normale" naam in Kick Assquote:
nope.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
heet kick ass geen bronsky of zo van achternaam?
nopequote:
nee maar de eerste 2 letters inclusief ' zijn wel goed.quote:
Zijn naam geeft het puntquote:Op donderdag 9 maart 2017 10:13 schreef Karstman het volgende:
Is dat niet Elisha Cuthbertin The Girl Next Door?
Weer alleen even niet hoe hij heet..
JayHovah + 1quote:
quote:Een vraag is te herkennen aan de vetgedrukte tekst. Weet je het antwoord op de gestelde vraag uit je hoofd, zonder het op te zoeken en heb je tijd om een nieuw vraag te stellen en te onderhouden? Post dan het antwoord.
pipster + 1quote:
Quote uit welke film en noem de actrice die Cassandra speelt?quote:: Cassandra. She's a fox. In French, she would be called "la renarde" and she would be hunted with only her cunning to protect her.
quote:“Will you still love me when I’m in my carbohydrate, sequined-jumpsuit, young-girls-in-white-cotton-panties, waking-up-in-a-pool-of-your-own-vomit, bloated-purple-dead-on-a-toilet phase?”
Das goed, en hoe heet de actrice die Cassandra speelt, voor het punt?quote:
Helemaal goed zoquote:Op donderdag 9 maart 2017 13:52 schreef Karstman het volgende:
Oh en je wilde de actrice ook weten, Tia Carrera (spelling achternaam wat onzeker)
Wie isquote:: [to a group of newborn babies] A long time ago I was one of you. You're all brand new and perfect. No mistakes, no regrets. People look at you and think of how wonderful your future will be. They want you to be something special... like a... a doctor or a lawyer. I hate to tell you this, but if you grow up here, you're more likely to wind up selling your bodies on the streets, or shooting dope from dirty needles in a bus stop. And if you're successful, you'll make money selling junk to crackheads. And you won't think twice about killing someone's wife, because you won't even know what was wrong in the first place. Or, maybe... you'll end up like me - a
with a
! I hope you can do better. You are the future.
nopequote:Op donderdag 9 maart 2017 14:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
toch niet the babysitter- vin diesel? (vast niet)
quote:: Jerk off to THIS, you child molesting shitlicker!
[he shoots Santa Claus]
nope. Denk low budgetquote:
Duurde even...quote:
quote:
Alle vier goedquote:Op donderdag 9 maart 2017 18:38 schreef Sarabi het volgende:
Bucket list
Stand by me
Princess bride
When Harry met Sally
Yesquote:
Aiden Quinn heet ie dacht ikquote:
quote:
Met de juiste achternaam, reken ik de laatste goedquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Aiden Quinn heet ie dacht ik
Kijk nogmaals even goed naar de post van Asapquote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie waren die ander "letters"eigenlijk ?
[..]
Ik had al het idee dat het te makkelijk zou zijnquote:
4/5quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:19 schreef sasquatsch het volgende:
Horns
KIll your darlings
The womnan in black
Now you see me 2
eh?
quote:
quote:
quote:
3/5quote:Op vrijdag 10 maart 2017 14:35 schreef pipster het volgende:
Kings Speech& Life Aquatic with Steve Sizou
, en wellicht nog een paar Wes Andersen films
... Moonrise Kingom
, The Grand Buda[est Hotel
en Darjeeling Unlimited
Correctquote:Op vrijdag 10 maart 2017 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Layer Cake!
Aangezien ik weet dat het goed is, meteen een vraag over die film:
De acteur die Clarkie speelde in Layer Cake, zet in een andere film een legendarische superschurk neer. Hoe heet deze schurk?
Bane kloptquote:Op vrijdag 10 maart 2017 15:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
is dat toevallig bane in batman the dark knight?
of toevallig the joker uit batman returns.
Of is het er een uit veel oudere films.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 15:55 schreef pipster het volgende:
Clooney, George- Christian Bale
- Michael Keaton
- Val Kilmer
- Ben Affleck
![]()
Lego Batman en Jaren 60 Batman weet ik nie hoor.
Die inderdaad ook in batman: the moviequote:
Rossdale had de laatste goed.quote:
Ik zou toch zwren dat ik het antwoord van Rosdale bevestig, derhelve is het punt voor hem.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Die inderdaad ook in batman: the movie
[..]
Pipster had de laatste goed.
Ja klopt kwam ik ook net achter, verkeerde gekozenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:13 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik zou toch zwren dat ik het antwoord van Rosdale bevestig, derhelve is het punt voor hem.
Dus rosdale mag volgende doenquote:
quote:A soccer star jailed for assault leads a group of inmates in a match against prison guards.
Staat niet dat het een WW II film isquote:
Mean Machine inderdaadquote:
04 & 08quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:34 schreef Rossdale het volgende:
Hellboy 1 & 2 en de rest is voor iemand anders
13 & 11quote:
93 & 97quote:
86quote:
10 is al volquote:
02 is ook al volquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
Heb geen idee wie precies ron perlman is dus.
weet niet of er een foto geplaatst kan worden?![]()
aangezien we zelf niet mogen zoeken
ben een beetje slecht in alleen namen.
quote:
quote:
ik vind em leuk bedacht, maar sprookjes zijn geen sci-fiquote:
quote:This story takes place in prehistoric time when three prehistoric tribesmen search for a new fire source.
quote:In the far future water is the most valuable substance. Two space pirates are captured, sold to a princess, and recruited to help her find her father who disappeared when he found information dangerous to the rulers. A real Space Opera with sword fights, explosions, fighting robots, monsters, bar fights and time warps.
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Xena! Lucy Lawless
Ze speelde ook in Battlestar Galactica, dus van daaruit gegokt:
-Battlestar Galactica: Razor
-Battlestar Galactica: The Plan
quote:
1/3quote:
2/3quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:49 schreef Rossdale het volgende:
Cameos in Eurotrip en spiderman, maar verder kom ik alleen op series..
Nee. En je mag antwoorden niet editen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:49 schreef Rossdale het volgende:
Cameos in Eurotrip en spiderman, maar verder kom ik alleen op series..
Is er een xena of hercules film wellicht?
quote:A hotel handyman's life changes when the stories he tells his niece and nephew start to magically come true.
quote:wo death-obsessed sisters, outcasts in their suburban neighborhood, must deal with the tragic consequences when one of them is bitten by a deadly werewolf.
quote:A young man tries to deal with the childhood terror that has affected his life.
quote:Three bad girls travel to a remote desert hideaway to steal $200 million in diamonds from a ruthless underworld kingpin
Nee, die niet.quote:
3/3quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:30 schreef ok01 het volgende:
Forest gump
Apollo 13
The Green Mile
Cast Away
Philadelphia
Toy Story
Toy Story 2
Toy Story 3
Big
The Terminal
Captain Phillips
Sleepless in Seattle
You've Got Mail
Saving Private Ryan
Radioflyer
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:06 schreef Sarabi het volgende:
Robin Wright(Penn)
Gary Sinise
Sally Field
Nopequote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Komt me bekend voor, maar geen idee. Om niet volledig offtopic te gaan zeg ik the Bronze
Hailee Steinfeldquote:
Gecontroleerd. Klopt!quote:
quote:
JayHovah +1quote:
quote:Every time I've entered, I've failed to win. So, I must have a really good chance this time!
quote:Yeah, I had this theory. I thought that if you took a monkey, gave him a monocle and covered up his gigantic unsightly ass, then he'd cease to be a monkey and become more of a "manpanzee," if you will.
quote:Behind every captain, there's a crew. Sure, some of you are as ugly as a sea cucumber, some of you are closer to being a chair or coat rack than a pirate, and some of you are fish I've just dressed up in a hat...
quote:
quote:
Omdat jij het bent.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je een foto van deze meneer die vast en zeker al lang niet meer onder ons is...
quote:A psychopathic criminal with a mother complex makes a daring break from prison and leads his old gang in a chemical plant payroll heist. Shortly after the plan takes place, events take a crazy turn.
quote:A priest tries to stop a gangster from corrupting a group of street kids.
quote:In West Berlin during the Cold War, a Coca-Cola executive is given the task of taking care of his boss' socialite daughter.
quote:A young hoodlum rises up through the ranks of the Chicago underworld, even as a gangster's accidental death threatens to spark a bloody mob war.
quote:Comedy-drama about life on a not particularly important ship of the US Navy during WW2.
quote:The life of the renowned musical composer, playwright, actor, dancer, and singer George M. Cohan.
quote:Three men attempt to make a living in Prohibitionist America after returning home from fighting together in World War I.
quote:A young black pianist becomes embroiled in the lives of an upper-class white family set among the racial tensions, infidelity, violence, and other nostalgic events in early 1900s New York City.
quote:Chester Kent struggles against time, romance, and a rival's spy to produce spectacular live "prologues" for movie houses.
quote:Midshipman Roger Byam joins Captain Bligh and Fletcher Christian aboard .... for a voyage to Tahiti. Bligh proves to be a brutal tyrant and, after six pleasant months on Tahiti, Christian leads the crew to mutiny on the homeward voyage. Even though Byam takes no part in the mutiny, he must defend himself against charges that he supported Christian.
Dat zijn er 2/5quote:Op zondag 12 maart 2017 21:37 schreef Karstman het volgende:
Die laatste is Mutiny on the Bounty. De eerste zou denk ik Yankee Doodle Dandy moeten zijn maar verder geen idee.
Ik weet het even niet meer, Rekenen we korte films goed? zo ja dan 5/5 zo nee dan 4/5quote:Op maandag 13 maart 2017 16:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
The Great Dictator![]()
City Lights![]()
The Tramp
The Gold Rush![]()
Modern Times![]()
Je vraagt om Charlie Chaplin films. Een korte film is volgens de definitie ook een film. Anders had je om speelfilms kunnen vragen of specifiek aan kunnen geven dat korte films niet mochten.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer, Rekenen we korte films goed? zo ja dan 5/5 zo nee dan 4/5
Vraagsteller beslist. Meestal (ik in ieder geval) hanteren we feature films (en soms ook tv-films) als uitgangspunt. Maar als je korte films mee wil nemen, be my guest.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer, Rekenen we korte films goed? zo ja dan 5/5 zo nee dan 4/5
Goed punt!quote:Op maandag 13 maart 2017 17:18 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Je vraagt om Charlie Chaplin films. Een korte film is volgens de definitie ook een film. Anders had je om speelfilms kunnen vragen of specifiek aan kunnen geven dat korte films niet mochten.
5/5 punt voor Taraquote:Op maandag 13 maart 2017 16:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
The Great Dictator
City Lights
The Tramp
The Gold Rush
Modern Times
Nummertjes erbij is misschien handigquote:Op dinsdag 14 maart 2017 10:07 schreef dyonvbaal het volgende:
`Shanghai Knights(10)
Mary Poppins(17)
The mouse detectives(7)
28 days later(4)
en Cars 2 zie ik ook nog(2)
7/20quote:
9/20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:16 schreef Rossdale het volgende:
#1 Spectre
#5 Thomas Crown Affair?
#14 Mars Attacks?
Verder geen idee
11/20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
1. james bond - specter(was al genoemd)
5. james bond- die another day?
6. fantastic four?
8. London has fallen?
12. independence day.
14. mars attacks(was al genoemd)
20. sherlock holmes - game of shadows(close, but no sigar)
Foutje, 8 was wel geraden, 9 nog nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
je vergeet volgens mij 9. maar die lijkt veel op v for vendetta.
Nee, en nee. Tijd voor tipsquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
6. iets van sky captain and the ... of tomorrow. (weet zo niet de volledige titel.)
en is 19 wellicht: the polar express?
13/20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
3. marry poppins?Was al voorbij geweest
6: startrek-
20: is sherlock holmes wel goed?
oke, dus alleen de naam sherlock holmes is de titel?quote:
Klopt, Sherlock Holmes (2009), de eerder genoemde film (Sherlock Holmes: Game of Shadows) is het vervolg uit 2011quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
oke, dus alleen de naam sherlock holmes is de titel?
geen(sub titel of hoe dat ook heet)?
o ja, nu zie ik het inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
je mag je posts in dit topic niet editten!
4 is 28 Days Later, was genoemd
16/20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:23 schreef sasquatsch het volgende:
6. Jeff Gloldblum, Bill Pullman -> Independence Day 2
16 -> The day the aerth stood still?
19 tekenfilm? - Polar Express?(was al genoemd, maar komt wel in de buurt)
19 klopt niet. had ik ook al gegokt maar was hem niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:23 schreef sasquatsch het volgende:
6. Jeff Gloldblum, Bill Pullman -> Independence Day 2
16 -> The day the aerth stood still?
19 tekenfilm? - Polar Express?
17/20quote:
quote:
Die film heet echt The Polar Express, maar is niet juist. Het in de buurt heeft ergens anders mee te maken. Stijl, crewquote:
18/20quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:16 schreef Sarabi het volgende:
Evil dead: army of darkness
A christmas carol
Evan Almighty heet die tweede, maar daar deed Jim volgens mij niet in mee (anders noem ik hem bij dezequote:
Even almighty was inderdaad een andere acteur.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:05 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Evan Almighty heet die tweede, maar daar deed Jim volgens mij niet in mee (anders noem ik hem bij deze)
7/20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Liar Liar
Yes man![]()
The Truman Show
Eternal Sunshine of a Spotless Mind
Dumb and Dumber
Ace Ventura Pet Detective
God Almighty
Fun with Dick and Jane
12/20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:04 schreef tombolafan het volgende:
AcE ventura, when nature calls
The Grinchvolledige titel?
The man on the moon
Mr poppers pinguïns
Horton hears a who
The cable Guy
Batman begins?
13/20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:40 schreef Kansenjongere het volgende:
Batman Returns (of heette die anders?)
Kick Ass 2
15/20quote:
16/20quote:
17/20quote:
17/20quote:
17/20quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
Lemmony snicket of iets in die trant.
Film met 3 kinderen die bij hun gierige oom komen te wonen na overlijden van hun ouders.is niet de titel
quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Even almighty was inderdaad een andere acteur.
18/20quote:
20/20quote:
alles kloptquote:Op woensdag 15 maart 2017 12:02 schreef pipster het volgende:
Tom Cruise - Tropic Thunder
Mission Impossible
Mission Impossible II
Mission Impossible III
Mission Impossible Ghost Protocol
Mission Impossible Rogue Nation
Top Gun
Vanilla Sky
Minority Report
Jerry McGuire
Edge of Tomorrow
Oblivion
Days of Thunder
Eyes wide Shut
Last Samorai
War of the World
So far so goodquote:Op woensdag 15 maart 2017 12:43 schreef Kansenjongere het volgende:
Penelope Cruz:![]()
Volver![]()
Vicky Christina Barcelona![]()
Katie Holmes:![]()
Batman Begins![]()
Thank you for smoking![]()
Nicole Kidman:![]()
Eyes Wide Shut![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Minnie Driver - Good Will Hunting![]()
![]()
Penelope Curz- Vanilla Sky![]()
Nicole Kidman - Australia![]()
Cold Mountain![]()
Far and Away![]()
Days of Thunder![]()
Bangkok Hilton volgens imdb een miniserie
quote:
quote:
Houden we over dat er nog één Mimi Rogers film nodig is voor het punt.quote:Op woensdag 15 maart 2017 13:25 schreef Sarabi het volgende:
Nicole:
The Hours![]()
Katie:
Don't be afraid of te dark![]()
Volgens mij zat ze ook in de eerste Austin Powers filmquote:Op woensdag 15 maart 2017 14:17 schreef pipster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Houden we over dat er nog één Mimi Rogers film nodig is voor het punt.
Ik was net op zoek naar een hint, maar dit is correctquote:Op woensdag 15 maart 2017 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij zat ze ook in de eerste Austin Powers film
Lijkt me niet, want je hoeft niet ver omhoog te scrollen voor wat extra films van Nicole Kidman.quote:Op woensdag 15 maart 2017 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat een hele jonge Nicole Kidman? Zo ja, Moulin Rouge, Australia en ik kom niet op een derde...
slim van jouquote:Op woensdag 15 maart 2017 15:13 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want je hoeft niet ver omhoog te scrollen voor wat extra films van Nicole Kidman.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 15:15 schreef sasquatsch het volgende:
Elisha Cuthbert - the girl next door
Laatste film voor het puntjequote:Op woensdag 15 maart 2017 15:18 schreef pipster het volgende:
Kirsty Swanson
Buffy the Vampire slayer
Ferris Buellers day off
derde pffffff
Asap +1quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2017 15:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Terminator, te voor de hand liggend dus zal wel fout zijn
Ja, hallo en ik maar denken en denken en dan zeg je het verkeerdquote:
Dit. Zat te denken aan een film met Charlie Sheen. Is het hem niet.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, hallo en ik maar denken en denken en dan zeg je het verkeerd
Bij mij was het maar een grapjequote:Op woensdag 15 maart 2017 18:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit. Zat te denken aan een film met Charlie Sheen. Is het hem niet.
Die is met Thor. Niet Captain America.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij mij was het maar een grapjeIs CE dan misschien Chriss Evans? Zat de gezochte persoon in Black hat toevallig?
hahah, ik zat er al aan te denken dat ik iets verkeerd zeiquote:Op woensdag 15 maart 2017 18:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die is met Thor. Niet Captain America.
Ze heten allemaal Chris.quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah, ik zat er al aan te denken dat ik iets verkeerd zeiAlleen verwisselde ik dan nog cap A met Captain Kirk... Hoezo namen door elkaar halen...
Denk het wel, maar ik ken geen film met Charlie en bikers. Zal wel een van zijn eerste films ofzo zijnquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:32 schreef tombolafan het volgende:
Is het niet wel gewoon met Charlie Sheen maar dat ie het als hint geeft omdat ie eigenlijk Charlie Esteban ofzo heet?
Niet dat ik dan op de film kom hoor
Dat iddquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:32 schreef tombolafan het volgende:
Is het niet wel gewoon met Charlie Sheen maar dat ie het als hint geeft omdat ie eigenlijk Charlie Esteban ofzo heet?
Niet dat ik dan op de film kom hoor
1986 ook met Nick Cassavetes en Randy Quaidquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik ken geen film met Charlie en bikers. Zal wel een van zijn eerste films ofzo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |