Dat deden we ook niet.quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Verder snap je zelf wel volgens mij dat we hier geen kinderen gaan afkraken.
De club is compleet, nu wordt het echt gezellig!quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Haha kijk die Wajong nerds hier even de "mod op de proef stellen"
Godsgloeiende wat intens treurig
Dit is een reeks van 53 topics over een Wajong nerd, waar heb je het overquote:Op donderdag 9 maart 2017 21:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Wees blij dat het modden zo serieus wordt genomen!quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:41 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dit is een reeks van 53 topics over een Wajong nerd, waar heb je het over
Dat gaat voorlopig niet meevallen:quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef Simterklaas het volgende:
Morgen een nieuwe Vreelandvlog? Ben wel erg benieuwd hoe dit pittoreske plaatsje erbij ligt.
He wat goed knul, je snapt de grap.quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:41 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dit is een reeks van 53 topics over een Wajong nerd, waar heb je het over
Ik vind jou wel tof hoorquote:Op donderdag 9 maart 2017 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Dat is geen vlog van een basisschoolkind. Verder snap je zelf wel volgens mij dat we hier geen kinderen gaan afkraken.
Ai...quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:44 schreef Barrah het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig niet meevallen:
https://www.wijdemeren.nl/4/Nieuws/2017/Februari/Groot-onderhoud-Vreelandbrug-(N201).html
oke danquote:Op donderdag 9 maart 2017 21:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Lang niet zo treurig als jezelf opgeven als moderatorquote:Op donderdag 9 maart 2017 21:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Het mooie is dat de bradbeamer misschien wel als eerste over de gerenoveerde brug mag. Dat zou toch majestueuze beelden kunnen opleveren.quote:
het zou mij verbazen als Braad niet de officiële opening gaat doenquote:Op donderdag 9 maart 2017 21:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het mooie is dat de bradbeamer misschien wel als eerste over de gerenoveerde brug mag. Dat zou toch majestueuze beelden kunnen opleveren.
Dat lijkt mij wel wat al zou het typisch Bradley zijn als hij zijn rechtervoet naar beneden duwt en ons allemaal in een stofwolk lachend achterlaatquote:Op donderdag 9 maart 2017 22:02 schreef Geelman het volgende:
Ik hoop wel dat die BMW doorgaat, want dan gaat er een FOK!-automeet komen met da bradge.
Verzamelen op het Maartenplein te Vreeland, en we rijden daarna in colonne over de Vreelandbrug.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel wat al zou het typisch Bradley zijn als hij zijn rechtervoet naar beneden duwt en ons allemaal in een stofwolk lachend achterlaat
Wehe, die 316 compact is zo traag (en waarschijnlijk zo rot) dat dat lastig zal worden!quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel wat al zou het typisch Bradley zijn als hij zijn rechtervoet naar beneden duwt en ons allemaal in een stofwolk lachend achterlaat
Of dat Braad keurig op tijd klaar staat te wachten maar er niemand op komt dagen. Dat zou het treurigste zijn sinds het afschaffen van de accordeonfestivalletjes.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik kom sowieso.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:12 schreef Barrah het volgende:
[..]
Of dat Braad keurig op tijd klaar staat te wachten maar er niemand op komt dagen. Dat zou het treurigste zijn sinds het afschaffen van de accordeonfestivalletjes.
Ha daar komen de hulptroepen!quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Met zo'n instelling gaat dit topic spoedig definitief op slot.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 00:03 schreef Simterklaas het volgende:
Wat PVB doet interesseert natuurlijk niemand. Braadvlogs willen we!
Af en toe beetje afwisseling op de BradgeMeister is goed.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met zo'n instelling gaat dit topic spoedig definitief op slot.
De concurrentiestrijd is hevig te noemen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:33 schreef chroestjov het volgende:
PassieVanBassiej heeft nu net als BradgeTV ook kleding waar de naam van zijn kanaal is opgedrukt.
Morgen dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 00:34 schreef Sheffield het volgende:
"Hou dit kanaal goed in de gaten..."
Nog 3 weken man, dat is een eeuwigheid in interwebz-tijd. Als hij echt 3 weken niet meer vlogt ben ik echt wel afgehaakt
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:33 schreef chroestjov het volgende:
PassieVanBassiej heeft nu net als BradgeTV ook kleding waar de naam van zijn kanaal is opgedrukt.
Als je dat zegt terwijl je er ongeïnteresseerd als een zak aardappelen erbij zit, ben ik niet overtuigdquote:Op vrijdag 10 maart 2017 00:34 schreef Sheffield het volgende:
"Hou dit kanaal goed in de gaten..."
Nog 3 weken man, dat is een eeuwigheid in interwebz-tijd. Als hij echt 3 weken niet meer vlogt ben ik echt wel afgehaakt
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 01:43 schreef praadje het volgende:
Verder heeft hij 2009 in een psychiatrische inrichting gezeten.
Ben er wel eens eentje vergeten uit te zetten en dan denk je na een tijdje ook "wat hoor ik nou steeds voor rare geluiden?", zit die jongen lekker te smikkelenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 02:06 schreef praadje het volgende:
Vertelt hij zelf in een van zijn vlogs. Heb er wel eens een opstaan als ik bezig ben, net of er een vriend op de bank zit zoals een journalist eens schreef
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 02:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben er wel eens eentje vergeten uit te zetten en dan denk je na een tijdje ook "wat hoor ik nou steeds voor rare geluiden?", zit die jongen lekker te smikkelen
Te herkenbaarquote:Op vrijdag 10 maart 2017 02:10 schreef praadje het volgende:
Haha inderdaad. Dat hij alleen maar eet en niets zegt en dat je dan denkt; 'wat hoor ik toch steeds'.
Is deze gozer, itt bradge, wél 100%???quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:33 schreef chroestjov het volgende:
Is het niet een typetje? Omdat hij zogezegd acteur is?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 02:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is deze gozer, itt bradge, wél 100%???
Zo ja, dan is hij echt wel een zielig figuurtje.
Niet dat ik als Fok!ker veel beter ben, maar ik maak ook geen belachelijke vlogs
Ik zie een besparing van 450 euro!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 07:53 schreef Geelman het volgende:
Tip voor braddie als 'ie z'n bempie heeft:
Wat fantastisch!quote:
Nu je het zegt. Misschien dat het origineel weer snel verwijderd is?quote:
Hij heeft wel vaker plannen voor een nieuwe auto gehad, dus zou ook een oud filmpje kunnen zijn, maar het blauwe vest is wel helemaal van nu.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Misschien dat het origineel weer snel verwijderd is?
In beide gevallen blijft het wel sneuquote:Op vrijdag 10 maart 2017 07:24 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Is het niet een typetje? Omdat hij zogezegd acteur is?
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Sowieso al die randfiguren die dan vetetjes cultiveren op youtube en weet ik wat, echt, waar hebben we het overquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In beide gevallen blijft het wel sneu
gelukkig ben jij er om dit vast te stellen en te veroordelen, heldquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In beide gevallen blijft het wel sneu
En gelukkig ben jij er om dit vast te stellen en te veroordelen, held .quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:02 schreef PeZu het volgende:
gelukkig ben jij er om dit vast te stellen en te veroordelen, held
ik veroordeel niks, ik stel wat vast.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:05 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En gelukkig ben jij er om dit vast te stellen en te veroordelen, held .
quote:
Dat zit altijd goed hier ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:08 schreef Chai het volgende:
De monitoring en kwaliteitsborging zijn weer strak georganiseerd hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |