Er wordt zelfs toe opgeroepen om speciaal op haar te stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Stemmen moslims dan wel op een vrouw?
Een chick van 17 toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat het wel een lekker 12-jarig jongetje was, anders is het toch een beetje verspilling
Dat denk ik niet hoor. Alleen de anti's hechten daar veel waarde aanquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als er massaal wordt gestemd op - ik meen - de nummer 6 van de kandidatenlijst, ten faveure van die donkere mevrouw die op 4 staat. Op 6 staat namelijk een vrouw die standaard een hoofddoek draagt. En het is uiteraard de natte droom van alle slecht-geïntegreerde moslims dat er straks zo'n geval in de Tweede Kamer zit.
Dan krijg je denk ik hetzelfde verhaal met Rutte, dat weglachenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Klaas onze toekomstige premier, i like.
Niet meer dan een Brusselse uitvoerder met one-liners.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Dijkhoff is ook gewoon een goede kerelquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:32 schreef Joezi het volgende:
wat een kontlikkerij bij Dijkhof,slacht m af Jinek! come on
Halbe zijlstraquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Camiel Eurlings, Wouter Bos en Elco Brinkman zijn het met je eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Niemand in Nederland vindt deze man sympathiek. Een slang is het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |