Er wordt zelfs toe opgeroepen om speciaal op haar te stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Stemmen moslims dan wel op een vrouw?
Een chick van 17 toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat het wel een lekker 12-jarig jongetje was, anders is het toch een beetje verspilling
Dat denk ik niet hoor. Alleen de anti's hechten daar veel waarde aanquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als er massaal wordt gestemd op - ik meen - de nummer 6 van de kandidatenlijst, ten faveure van die donkere mevrouw die op 4 staat. Op 6 staat namelijk een vrouw die standaard een hoofddoek draagt. En het is uiteraard de natte droom van alle slecht-geïntegreerde moslims dat er straks zo'n geval in de Tweede Kamer zit.
Dan krijg je denk ik hetzelfde verhaal met Rutte, dat weglachenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Klaas onze toekomstige premier, i like.
Niet meer dan een Brusselse uitvoerder met one-liners.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Dijkhoff is ook gewoon een goede kerelquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:32 schreef Joezi het volgende:
wat een kontlikkerij bij Dijkhof,slacht m af Jinek! come on
Halbe zijlstraquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Camiel Eurlings, Wouter Bos en Elco Brinkman zijn het met je eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Niemand in Nederland vindt deze man sympathiek. Een slang is het.quote:
Precies. Eerst Halbe nog, rustig aan doen. Niet te snel je kruit verschieten. De tijd van Klaas komt echt nog wel.quote:
Jij ook?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:33 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij zou Rutte Dijkhoff wel willen doen
Ik vind zijlstra niet geheel verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand in Nederland vindt deze man sympathiek. Een slang is het.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dijkhoff is ook gewoon een goede kerel
Me 2. Lekker down to earth.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Halbe is best oké.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:33 schreef Martinello het volgende:
Klaas is wel een goede opvolger voor Halbe Z. Zijn we daar eindelijk vanaf.
Echt wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind zijlstra niet geheel verkeerd hoor.
Jesse is een marketingtruc, Klaas is no nonsens echtquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, dát is het. Hij geeft antwoord op de vragen, als een echt mens. Ik ben fan (alleen niet van de VVD maargoed).
Dat heb ik tegen Jesse, van de partij waarvan ik het meest overweeg om op te stemmen. Ik kan echt heel slecht tegen vaag gelul, vragen omzeilen, verantwoordelijkheid niet nemen enz. Daarom dillemma.
Hij is een baasquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nah ik ook niet. Alleen die zwarte pietcampagne fail was wel echt een domme tactiekquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
echt welquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind hem uitermate sympathiek en geschikt. Tijdens de immigratiecrisis vorig jaar was hij de ENIGE die zei wat ik vind. Ik heb toen serieus overwogen om naar de VVD over te stappen, puur door hem.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk als ik die man zie en hoor.quote:
Klaas is een verademing.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jesse is een marketingtruc, Klaas is no nonsens echt
Onderschat trouwens Edith Schippers niet. Die zou het echt ook kunnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:33 schreef Martinello het volgende:
Klaas is wel een goede opvolger voor Halbe Z. Zijn we daar eindelijk vanaf.
Je weet dat hij iets anders zei dan wat de VVD deed?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind hem uitermate sympathiek en geschikt. Tijdens de immigratiecrisis vorig jaar was hij de ENIGE die zei wat ik vind. Ik heb toen serieus overwogen om naar de VVD over te stappen, puur door hem.
Walgelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind hem uitermate sympathiek en geschikt. Tijdens de immigratiecrisis vorig jaar was hij de ENIGE die zei wat ik vind. Ik heb toen serieus overwogen om naar de VVD over te stappen, puur door hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |