Dijkhoff is 20 jaar jonger ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Hij spreekt Dijkhoff met je en Arib met u aan, raar
Heb jij geen opvoeding gehad?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Dat ging niet zo goed nee, alhoewel ik het in essentie met hem eens was.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah ik ook niet. Alleen die zwarte pietcampagne fail was wel echt een domme tactiek
Veel mensen zijn het niet met je eens. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand in Nederland vindt deze man sympathiek. Een slang is het.
Mogen we u tutoyeren als mod zijnde?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Gadverdamme. Nee.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onderschat trouwens Edith Schippers niet. Die zou het echt ook kunnen.
Zijlstra is een kwal.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind zijlstra niet geheel verkeerd hoor.
watquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rademaker is bijna 40 wtf
Dacht dat hij 23 was ofzo
Eensch, zou denk ik best goed zijn geweest voor de VVD een nieuw gezicht na 6 jaar rutte. Ik vind het zelf een geschikte pragmatische leider, maar ik kan me heel goed voorstellen dat men wel klaar is met hem.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:35 schreef timmmmm het volgende:
Zijlstra is overigens ook best een leuke man hoor. Kan ik ook beter hebben dan Rutte.
Hij had te weinig argumenten en onderbouwde die slecht.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat ging niet zo goed nee, alhoewel ik het in essentie met hem eens was.
Jij bent een uitstekende dartsenmodquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat maar vreemd maar wie ben ik
Nee ik vind hem echt zo'n doodenge beroepspoliticus, zoals Maxim Verhaegen ofzo. Niks echt aan. Klaas is gewoon een toffe peer.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind hem uitermate sympathiek en geschikt. Tijdens de immigratiecrisis vorig jaar was hij de ENIGE die zei wat ik vind. Ik heb toen serieus overwogen om naar de VVD over te stappen, puur door hem.
Sow dankjewelquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent een uitstekende dartsenmod
Maar ze staat niet op de lijst. Dus ze komt niet in de kamer.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onderschat trouwens Edith Schippers niet. Die zou het echt ook kunnen.
Dat vind jij ja. Maar je stelde dat niemand hem mag. Dat is niet juist.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik vind hem echt zo'n doodenge beroepspoliticus, zoals Maxim Verhaegen ofzo. Niks echt aan. Klaas is gewoon een toffe peer.
Cleansen en scrubben, houdt de huid jong en soepel.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rademaker is bijna 40 wtf
Dacht dat hij 23 was ofzo
welke media precies?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
De media hebben het liever over peilingen dan over de politieke inhoud.
Voor politieke inhoud moet je bij Tweebeeke wezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
De media hebben het liever over peilingen dan over de politieke inhoud.
walgelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er jonger uitzien dan je bent, dat kan toch niet.
Wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vind jij ja. Maar je stelde dat niemand hem mag. Dat is niet juist.
Kloptquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Koning heeft wel een punt, peilingen sturen wel degelijk
Omdat NPOquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zit toch die hele band daar om 3 x een jingle te doen
Ik heb op zich ook niks tegen de VVD.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eensch, zou denk ik best goed zijn geweest voor de VVD een nieuw gezicht na 6 jaar rutte. Ik vind het zelf een geschikte pragmatische leider, maar ik kan me heel goed voorstellen dat men wel klaar is met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |