Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Weinig mensen met een migratieachtergrond stemmenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Zegt Jinek nu dat 40% van mensen met migratieachtergrond, lees allochtonen, op DENK gaat stemmen?
Hoe kan het dan dat ze op 1 zetel zitten in de peilingen? Of Jinek zegt dat de peilingen niet goed zijn of ze gebruikt slechte cijfers
Ik begrijp dit nog steeds niet.quote:
fixedquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef matthijst het volgende:
Irritant ventje, die Pechtold verslaggever.
Ik denk dat Jinek niet allochtonen maar Neder-Turken bedoelt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Zegt Jinek nu dat 40% van mensen met migratieachtergrond, lees allochtonen, op DENK gaat stemmen?
Hoe kan het dan dat ze op 1 zetel zitten in de peilingen? Of Jinek zegt dat de peilingen niet goed zijn of ze gebruikt slechte cijfers
Nog een weekje, komt goedquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik nog over best veel standpunten een mening moet vormen
Dus Jinek lult uit haar nek met die 40%quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens de Hond is het heel moeilijk om allochtonen te peilen.
Ze wilden op die manier de allochtone stemmen winnen...jammer dat ze op die manier hun eigen principes hebben verloochend.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
De PvdA heeft DENK aan zichzelf te danken. Ze waren van alle kanten gewaarschuwd om die twee conservatieve moslims (Kuzu en Öztürk) niet in de fractie op te nemen. Eigenwijs als ze zijn, hebben ze dat toch gedaan.
Ik ook wel, alleen maar goed op onze leeftijd dat we nog niet vastgeroest zijn tochquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik nog over best veel standpunten een mening moet vormen
Ja die financiën vind ik wel lastig allemaal vaakquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog een weekje, komt goed
Over belastingzaken kun je me altijd wat vragen
Ik vind dat beangstigend.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Het is net wat Jinek zegt: veel allochtonen die normaal nooit stemmen, komen deze keer speciaal voor DENK wel naar de stembus. Ik denk nog steeds dat ze minstens 3 zetels halen, misschien zelfs wel 4 of 5.
Ik zie het ook gebeurenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Het is net wat Jinek zegt: veel allochtonen die normaal nooit stemmen, komen deze keer speciaal voor DENK wel naar de stembus. Ik denk nog steeds dat ze minstens 3 zetels halen, misschien zelfs wel 4 of 5.
Stemvee.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |